Осман Пашаєв журналіст

СТБ-''МЕМУАРИ''

11 січня 2011, 20:42

Потрохи згадую репортажі, що протягом 2010 року вдалося зафільмувати та видати до етеру "Вікон" на СТБ.



Тема з будівництвом гаванського мосту була цікава з двох причин. По перше, мостом користувався винятково кортеж президента Януковича. По друге, лише за Януковича Управління Державної Охорони (УДО) вигадало новий спосіб захисту Януковича від "терористів з лопатою". Присідання.

Тему підказала Юлія Тимошенко. Пані Юлія першою звернула увагу на приниження будівельників під час проїжду кортежу, заявивши що їх змушують лягати. Трохи прибрехала, але не суттєво.

ці пісні присвячую керівникові УДО, Льовочкіну та Януковичу





Післямова: Ех цікава було робота у "Вікнах" з 2006 до 2008 року. Як казав тоді Мустафін: "хочу більше куражу". І кореспонденти "вікон", яких надихади найталановитіші випускові редактори, що були в мене за 10 років в Києві, давали цей кураж. 2008-го ймовірно почався тиск на випускових та журналістів. Результатом стало систематичне знаття репортажів з етеру та тупе втручання в роботу інформаційної програми нефаховим але пихатим керівником.

powered by lun.ua
Коментарі — 48
$Oliver _ 12.01.2011 19:44
IP: 77.121.208.---
Осман Пашаєв:
ДЯКУЮ!!!!!!!!!!!!!!!
"Вельми понеже!". так би мовити:)
Осман Пашаєв _ 12.01.2011 19:22
IP: 93.74.19.---
$Oliver:
Осман Пашаєв:
Осман, якщо у тебе е можливiсть, вiдгукнись, будь-ласка, на vasiliy.karpetsDOGgmail.com – дуже потрiбна допомога журналiста!!!!!!!
відправив тест лист
$Oliver _ 12.01.2011 19:20
IP: 77.121.208.---
Осман Пашаєв:
Осман, якщо у тебе е можливiсть, вiдгукнись, будь-ласка, на vasiliy.karpetsDOGgmail.com – дуже потрiбна допомога журналiста!!!!!!!
Осман Пашаєв _ 12.01.2011 16:44
IP: 93.74.19.---
ukr100:
Ося тут бандеру звания лишают а ты в кустах. выдай ка блог.
я поганий фахівець з історії Бандери. В мене трішки ліві погляди до борців. Стус, Чорновіл, Джемілєв, Челєбіджихан, Григоренко викликаєть повагу, а Едіге Киримєр та Степан Бандера викликають запитання. Махатма Ганді великий, тому що привів країну до незалежності без насильства, хоча його наполегливість та нескоренність не поступалася бандерівський, а покійна Голда Мейр та увязнений Абдулла Оджалан не засуджували терористичні дії, або навіть сприяли ним. Тому при всій повазі до всіх національно-визвольних рухів той же Нельсон Мандела як на мене – герой, а Шаміль Басаєв – терорист, Народний Фронт Азербайджану, Рух або Саюдіс – справжні націоналісти, а Хізбалла, Хамаз та сіоністські сили Ізраїлю – нацисти. Зрозуміла моя позиція?
Осман Пашаєв _ 12.01.2011 11:56
IP: 93.74.19.---
Лолу знову понесло. У вас маріхуана джанкойська чи афганська? Щось пре Вас по звірячому:)
Стрелец 1960 _ 12.01.2011 11:37
IP: 109.72.119.---
Пашаев, а ты подал иск за порчу плитки на Майдане в 2007?...
УП _30.12.2010 01:44 _ Ігор Луценко
Хто компенсував у 2007 році збитки – 3 000 000 грн?
http://blogs.pravda.com.ua/authors/lutsenko/4d1bc7f999817/
Осман Пашаєв _ 12.01.2011 10:06
IP: 93.74.19.---
ukr100:
Вот что записала Леся Украинка в своем дневнике:

"Куда бы я не приезжаю – в Россию или Польшу, я всегда с горечью думаю, насколько наши неотесанные и глупые украинские мужики отличаются от соседей. На моей родной Житомирщине считалось нормой, когда глава семьи во время обеда справлял нужду не отходя от стола, за которым ели его жена и дети. Ни у русских, ни у поляков я такого не видела."
не нужно унижать народ, прикрываясь дневником гения. Леся Украинка безусловно литературный авторитет, но не хроникер, беспристрастный психолог или историк. Даже если она так писала, то, видимо, имела был плохой опыт с мужиками на Житомирщине и хороший в России или Польше. все пресловутые российские культурные интеллигенты, а еще в большей степени британские джентльмены, перепив творят больше, чем житомирский мужик, справляющий нужду за столом. Поэтому и говорят – что у трезового на уме, то у пьяного языке. Напоите человека и увидете: он человек или свинья. Поэтому культура – это не только та показушная часть "интеллигентсвования" на публику, которую в последние годы называют пиаром, а личные природные качества человека и умение сосущестовать с другими. лола-укр100 не бухайте и не накуривайтесь, тогда ненавист у вас будет меньше:) больше любви вам в 2011-м
Андрей-с-Востока _ 12.01.2011 10:03
IP: 92.112.80.---
львів-750:
Посмотрим.
Андрей-с-Востока _ 12.01.2011 10:02
IP: 92.112.80.---
ukr100:
Вот что записала Леся Украинка в своем дневнике:

"Куда бы я не приезжаю – в Россию или Польшу, я всегда с горечью думаю, насколько наши неотесанные и глупые украинские мужики отличаются от соседей. На моей родной Житомирщине считалось нормой, когда глава семьи во время обеда справлял нужду не отходя от стола, за которым ели его жена и дети. Ни у русских, ни у поляков я такого не видела."
Правда, перестань курить траву.
Осман Пашаєв _ 12.01.2011 09:51
IP: 93.74.19.---
ukr100:
На украине останутся только её сыны-малоросы. А вы янычары-украинцы убирайтесь сами или мы вам поможем. Чужие вы здесь.
Слово янычары происходит от турецкого "иени чери" – новые отряды. Во время своей экспансии на балканских славян, турки захватывали в плен сербских и болгарских детей; обращали их в мусульманство и бросали в бой против своих же братьев-славян. Вторые по счету янычары были созданы из сербов Габсбургами. Это хорваты, "выведенные" из сербов и отличающиеся от них религией и латинским алфавитом. Причина "выведения" хорватов была проста – стравить между собой славян и не дать им уйти из-под руки Габсбургов. А в перспективе освободить их территории для колонизации.Эту же проверенную методику австрияки использовали и в Галиции. Из галицких русинов они начали выращивать "национально свидомых" янычар – украинцев. Для тех же целей: очистка славянских территорий и дальнейший Drang nach Osten.
Лола, не кури марихуану, высушиваешь себе мозг
львів-750 _ 12.01.2011 09:38
IP: 178.210.133.---
Андрей-с-Востока:

Но я всё же думаю, что они осознанно поддерживают Свободу на 100%. Тогда непонятно, как вы можете поддерживать этих людей, если не поддерживаете партию.
___ Так, люди націоналістичного спрямування, але без дурної тягнибоківської риторики про титульну націю.
Але зрозумійте, вони на місцях і політики в державі не роблять. Партія, яка росте знизу – хіба не про таке говориться стільки часу теоретиками політичного будівництва.
Крім того, Свобода навіть з такою риторикою має право на представництво у ВР, як противага комуністам.
Тому топити таку політичну силу однозначно не треба, можна дати їй шанс. Самі бачите, західняки по-троху вчаться кардинально відкидати тих, хто не виправдав їх сподівання.
Відкинуть і Свободу, бо будуть бачити їх роботу на місцях.
Андрей-с-Востока _ 12.01.2011 09:20
IP: 92.112.80.---
львів-750:
Интересно у вас получается: замечательные люди поддерживают нехорошую партию. Так может эти люди тоже нехорошие? Или когда Свобода будет делать что-то не то, чего от неё ожидали, эти "замечательные люди" скажут, что они не несут ответственности, потому что они голосовали не за реальную партию, а за свою романтическую фантазию?
Но я всё же думаю, что они осознанно поддерживают Свободу на 100%. Тогда непонятно, как вы можете поддерживать этих людей, если не поддерживаете партию.
львів-750 _ 12.01.2011 09:00
IP: 178.210.133.---
Осман Пашаєв:
, але виключення лише підтверджують правила. Можу забрати слова про "вдоме бидло" або покидькі, саме таким важаю 99% виборців як янека так і тягнибока
___По-перше, нічого виключення не підтверджують, хіба засвідчують, що є таке правило, яке ще треба довести.
По-друге, Пашаєв, висунься на місця, поговори з людьми, щоб знати більше і мати право стверджувати у такій категоричній формі. Я про електорат свободівців.
львів-750 _ 12.01.2011 08:55
IP: 178.210.133.---
Андрей-с-Востока:
Осман Пашаєв:
у Тягнибока и Януковича похожий базовый избиратель – ведомое быдло
А-ха-ха! +100!
Трудно не согласиться.

львів-750:
Что-то я вас не узнаю. Раньше вы не поддерживали Свободу.
___ Я і зараз не підтримую тягнибока, фаріон, політику, яку вони демонструють на людях, але повторюсь, на місцях членами Свободи є достойні люди, а головне, стійкі від союзу з бандюками.
Андрей-с-Востока _ 12.01.2011 08:45
IP: 92.112.80.---
Осман Пашаєв:
у Тягнибока и Януковича похожий базовый избиратель – ведомое быдло
А-ха-ха! +100!
Трудно не согласиться.

львів-750:
Что-то я вас не узнаю. Раньше вы не поддерживали Свободу.
Осман Пашаєв _ 12.01.2011 06:44
IP: 93.74.19.---
uaixovich:
кролєг,
ну ось, ти нашару (хоча я б за блог дер з тебе три шкури баблом) просвістів, що працював на каналі серіалів для домогосподарок.
а тепер задумайся, яку хуї*у ти написав, а головне – нафіга.

чи у тебе закінчились не тільки мізки, але й кишенькові на цигарки?
Зробіть для початку дві речі: 1. користайтеся справжнім імям; 2. не бухайте;
щодо дерти з мене за блог три шкури – то є ваші не найцікавіші фантазіїПідіть до секс-шопу і деріть там що вам заманеться:)
uaixovich _ 12.01.2011 03:47
IP: 82.193.101.---
кролєг,
ну ось, ти нашару (хоча я б за блог дер з тебе три шкури баблом) просвістів, що працював на каналі серіалів для домогосподарок.
а тепер задумайся, яку хуї*у ти написав, а головне – нафіга.

чи у тебе закінчились не тільки мізки, але й кишенькові на цигарки?
el Cid _ 12.01.2011 00:15
IP: 88.13.217.---
SH_Holms:
Осман Пашаєв:
...очень хочется, чтобы нашлась в стране политическая сила, КОТОРАЯ БЫ объединила интеллектуального избирателя как запада так и востока как украиноязычного так и руссско, как католика так и православного. чтобы яныки-тягныки и прочая шушера больше не спекулировали на дешевых и темах по разделу страны на собственный "эдекторат"
***
...мое мнение, что это всё может сделать и Юля, только спичрайтеров ей нужно поменять и всё будет тип-топ...это знают и этого боятся у Янукоовоща...очень сильно боятся...)
Vozmozhno. No sperva dolzhna postavit vse tochki nad i ili kak govoryat pokayatsya – po povodu svoey gazovoy kompanii,,EЭСУ,, . Togda ona zarabotala kak posrednik, da spekulyant – no ne vor. I ya schitayu poka za ruku ne poymali nechego obvinyat v vorovstve
el Cid _ 12.01.2011 00:15
IP: 88.13.217.---
SH_Holms:
Осман Пашаєв:
...очень хочется, чтобы нашлась в стране политическая сила, КОТОРАЯ БЫ объединила интеллектуального избирателя как запада так и востока как украиноязычного так и руссско, как католика так и православного. чтобы яныки-тягныки и прочая шушера больше не спекулировали на дешевых и темах по разделу страны на собственный "эдекторат"
***
...мое мнение, что это всё может сделать и Юля, только спичрайтеров ей нужно поменять и всё будет тип-топ...это знают и этого боятся у Янукоовоща...очень сильно боятся...)
Vozmozhno. No sperva dolzhna postavit vse tochki nad i ili kak govoryat pokayatsya – po povodu svoey gazovoy kompanii,,EЭСУ,, . Togda ona zarabotala kak posrednik, da spekulyant – no ne vor. I ya schitayu poka za ruku ne poymali nechego obvinyat v vorovstve
Осман Пашаєв _ 12.01.2011 00:13
IP: 93.74.19.---
SH_Holms:
Осман Пашаєв:
...у неё правдивее, чем у Януковича. тут я согласен. Об этом писала моя любимая коллега таня Черновол, у Тимошенко избиратель немного другой. он требует от нее больших интеллектуальных усилий и полное парево такого избирателя не устраивает. а у Тягнибока и Януковича похожий базовый избиратель – ведомое быдло. очень хочется, чтобы нашлась в стране политическая сила, КОТОРАЯ БЫ объединила интеллектуального избирателя как запада так и востока как украиноязычного так и руссско, как католика так и православного. чтобы яныки-тягныки и прочая шушера больше не спекулировали на дешевых и темах по разделу страны на собственный "эдекторат"
***
...мое мнение, что это всё может сделать и Юля, только спичрайтеров ей нужно поменять и всё будет тип-топ...это знают и этого боятся у Янукоовоща...очень сильно боятся...)
в борделе не мебель меняют, Холмс. а у нее и в голове и вокруг политический бордель
Осман Пашаєв _ 12.01.2011 00:12
IP: 93.74.19.---
львів-750:
Осман Пашаєв:
а у Тягнибока и Януковича похожий базовый избиратель – ведомое быдло.
___ Да, Пашаєв, якщо ти Іллєнка зачислив до бидла, то хто ти в такому разі?
Думай,перш ніж таке писати, бо ти навіть уявлення не маєш яке бидло голосувало за Тимошенко свідомо і ЯКІ люди йшли за неї голосувати від безвиході.
Іллєнка ні, просто щирий фашист і все. так саме як і біля Януковича є тисячі освічених і порядних людей. але я кажу не про мізерну меншість а про переважну більшість. Інтелектуали або схожі на інтелектуалів є біля будьзякого біль-менш відомого політика. думаю навіть біля вітренко є цікаві або непогані люди. наприклад єгор Бенкендорф колись йшов разом до парламенту по списку ПСПУК, але виключення лише підтверджують правила. Можу забрати слова про "вдоме бидло" або покидькі, саме таким важаю 99% виборців як янека так і тягнибока
SH_Holms _ 12.01.2011 00:05
IP: 195.211.240.---
Осман Пашаєв:
...у неё правдивее, чем у Януковича. тут я согласен. Об этом писала моя любимая коллега таня Черновол, у Тимошенко избиратель немного другой. он требует от нее больших интеллектуальных усилий и полное парево такого избирателя не устраивает. а у Тягнибока и Януковича похожий базовый избиратель – ведомое быдло. очень хочется, чтобы нашлась в стране политическая сила, КОТОРАЯ БЫ объединила интеллектуального избирателя как запада так и востока как украиноязычного так и руссско, как католика так и православного. чтобы яныки-тягныки и прочая шушера больше не спекулировали на дешевых и темах по разделу страны на собственный "эдекторат"
***
...мое мнение, что это всё может сделать и Юля, только спичрайтеров ей нужно поменять и всё будет тип-топ...это знают и этого боятся у Янукоовоща...очень сильно боятся...)
львів-750 _ 12.01.2011 00:02
IP: 178.210.133.---
Осман Пашаєв:
а у Тягнибока и Януковича похожий базовый избиратель – ведомое быдло.
___ Да, Пашаєв, якщо ти Іллєнка зачислив до бидла, то хто ти в такому разі?
Думай,перш ніж таке писати, бо ти навіть уявлення не маєш яке бидло голосувало за Тимошенко свідомо і ЯКІ люди йшли за неї голосувати від безвиході.
el Cid _ 11.01.2011 23:59
IP: 88.13.217.---
Осман Пашаєв:
Osman do segodnyashnego dnya ty ne daval povoda k ne uvazheniyu, no,, vedomoe bydlo,, mog by i zamenit. Xot ya v princype soglasen s toboy
Осман Пашаєв _ 11.01.2011 23:52
IP: 93.74.19.---
SH_Holms:
Осман Пашаєв:
SH_Holms:
Андрей-с-Востока:
Осман Пашаєв:
Вот именно. Она в 100% случаев говорит "почти правду".
***
...понятие политик, это почти тоже, что и писатель романов...основа берется правдивая, ну а потом приукрашивается и т.д...самое главное понять то, что политик хочет донести до голов и умов, понять тот правдивый стержень...вот и получается, что почти...но все таки в основном...)
согласен, у юли получаются более яркие и авантюрные романы.
***
...более правдивые и приближенные к реальной жизни, Осман, я бы так сказал...)
у неё правдивее, чем у Януковича. тут я согласен. Об этом писала моя любимая коллега таня Черновол, у Тимошенко избиратель немного другой. он требует от нее больших интеллектуальных усилий и полное парево такого избирателя не устраивает. а у Тягнибока и Януковича похожий базовый избиратель – ведомое быдло. очень хочется, чтобы нашлась в стране политическая сила, КОТОРАЯ БЫ объединила интеллектуального избирателя как запада так и востока как украиноязычного так и руссско, как католика так и православного. чтобы яныки-тягныки и прочая шушера больше не спекулировали на дешевых и темах по разделу страны на собственный "эдекторат"
Aтака Путіна1191 Корупція1297 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter