Українська правда

Ми підтримуємо Донія, Різаненка, Чорновол, Гацька, Монтян і Чумака

26 жовтня 2012, 20:58

Агітувати за політиків для журналістів – це неправильно. Але сьогоднішня ситуація в країні змушує нас сказати своє слово.

Отже, як люди, які щоденно спостерігали за виборами, ми закликаємо підтримати такі кандидатури в мажоритарних округах:

Олесь Доній, 88 округ

Павло Різаненко, 97 округ

Тетяна Чорновол, 120 округ

Василь Гацько, 211 округ

Тетяна Монтян, 212 округ

Віктор Чумак, 214 округ

В цьому списку також мав бути Ігор Луценко, який балотувався за округом у Шевченківському районі Києва, але він зняв свою кандидатуру.

У разі обрання цих людей депутатами обіцяємо питати з них із подвійною силою.

Також ми закликаємо за жодних обставин не підтримувати кандидатів, які проявили себе зухвалим використанням адміністративного ресурсу, за якими тягнеться шлейф відвертої корупції, які зловживають джинсою та зневажливо ставляться до виборців як до біомаси.

Це:

Олексій Азаров, 47 округ

Володимир Литвин, 65 округ

Петро Мельник, 95 округ

Сергій Федоренко, 97 округ

Олесь Довгий, 214 округ

Олександр Третьяков, 218 округ

Максим Луцький, 222 округ

powered by lun.ua
Коментарі — 141
Tetiana Montian _ 29.10.2012 23:51
IP: 94.154.238.---
Pepto:
Tetiana Montian:
Любі невігласи та дилетанти! УП може бути чи не бути ЗМІ "по життю", але з точки зору виборчого законодавства агітація в інтернеті навіть в день виборів не є його порушенням.
Вот сейчас на дилетанта как раз похожи вы Татьяна.
УП позиционируется как СМИ, а в день тишины любая агитация, и даже в электронном виде – ЗАПРЕЩЕНА...
Вот читайте – Розділ IX ПЕРЕДВИБОРНА АГІТАЦІЯ
4) оприлюднення в друкованих та аудіовізуальних (електронних) засобах масової інформації політичної реклами, виступів, інтерв'ю, нарисів, відеофільмів, аудіо- та відеокліпів, інших публікацій та повідомлень;
И не дурите людям голову...
Інтернет не є нічим з перерахованого. Агітуйте на здоров'я!:)
А электронное СМИ, которое в перечне имеется, вы, Татьяна, намеренно пропустили???
Я втомилася сперечатися з людиною, яка не вірить навіть рішенню суду іменем України.
Oles Doniy _ 28.10.2012 23:28
IP: 91.230.25.---
дякую:)
vorog-narodu _ 28.10.2012 03:06
IP: 176.36.209.---
Якщо ви проти Тртьякова, то варто було назвати альтернативу.
Pepto _ 28.10.2012 01:33
IP: 46.98.114.---
Tetiana Montian:
Tetiana Montian:
Pepto:
Tetiana Montian:
Любі невігласи та дилетанти! УП може бути чи не бути ЗМІ "по життю", але з точки зору виборчого законодавства агітація в інтернеті навіть в день виборів не є його порушенням.
Вот сейчас на дилетанта как раз похожи вы Татьяна.
УП позиционируется как СМИ, а в день тишины любая агитация, и даже в электронном виде – ЗАПРЕЩЕНА...
Вот читайте – Розділ IX ПЕРЕДВИБОРНА АГІТАЦІЯ
4) оприлюднення в друкованих та аудіовізуальних (електронних) засобах масової інформації політичної реклами, виступів, інтерв'ю, нарисів, відеофільмів, аудіо- та відеокліпів, інших публікацій та повідомлень;
И не дурите людям голову...
Інтернет не є нічим з перерахованого. Агітуйте на здоров'я!:)
А электронное СМИ, которое в перечне имеется, вы, Татьяна, намеренно пропустили???
Максим Астахов _ 28.10.2012 00:08
IP: 85.198.146.---
Продажная газетенка... Нет просто подстилка...
Tetiana Montian _ 27.10.2012 22:51
IP: 94.154.238.---
Pepto:
Tetiana Montian:
Любі невігласи та дилетанти! УП може бути чи не бути ЗМІ "по життю", але з точки зору виборчого законодавства агітація в інтернеті навіть в день виборів не є його порушенням.
Вот сейчас на дилетанта как раз похожи вы Татьяна.
УП позиционируется как СМИ, а в день тишины любая агитация, и даже в электронном виде – ЗАПРЕЩЕНА...
Вот читайте – Розділ IX ПЕРЕДВИБОРНА АГІТАЦІЯ
4) оприлюднення в друкованих та аудіовізуальних (електронних) засобах масової інформації політичної реклами, виступів, інтерв'ю, нарисів, відеофільмів, аудіо- та відеокліпів, інших публікацій та повідомлень;
И не дурите людям голову...
Інтернет не є нічим з перерахованого. Агітуйте на здоров'я!:)
diversey _ 27.10.2012 22:44
IP: 93.74.42.---
Панаир Дмитрий:
он бабушок штрафують – вони тоже не журналісти
diversey _ 27.10.2012 22:43
IP: 93.74.42.---
sorokinlev:
доній став депутатом в 2007 – в 38 років, так що поздравляю гражданін соврамши
Сергiй Одаренко _ 27.10.2012 20:38
IP: 91.197.6.---
А от що робити по Троєщині ніхто не в силах підказати. Один – Борисов – регіАнал, інший – Яворівський – ленінець
borazz _ 27.10.2012 19:42
IP: 46.203.116.---
Ой мамачки... Вот это да... Топ – 6 хороших И топ 7 плохих... Маловато однако как для уп... Крайне маловато... И туповато.
ixovich _ 27.10.2012 19:05
IP: 82.193.101.---
а ми не підтримуємо ні донія, ні монтян.
і ви прекрасно знаєте, чому.
і да, УП порушує журналістські стандарти – варто вас прикрити.
Киселевский Олег _ 27.10.2012 18:36
IP: 95.133.122.---
Oleksandr Oksymets:
lohik:
Відносно Монтян в мене інша думка...Ця адвокатесса "замазалась" в минулому в тому, що на замовлення ПР брала активну участь в розкручуванні фальшивої справу про "пєдофілов"...Де зараз вони поділись?...Це було непорядно з її сторони...
Ви прекрасно знаєте, де. Спитайте у слідства
Я знаю, что все восемь граждан, обвинённых Монтян в педофилии 3 года назад, в настоящее время находятся на свободе в виду отсутствия доказательств причастности их к педофилии. Адвокаты потерпевшей стороны работают со следствием и в суде, а не на пресс-конференциях и телешоу.
Oleksandr Oksymets _ 27.10.2012 18:06
IP: 80.239.243.---
lohik:
Відносно Монтян в мене інша думка...Ця адвокатесса "замазалась" в минулому в тому, що на замовлення ПР брала активну участь в розкручуванні фальшивої справу про "пєдофілов"...Де зараз вони поділись?...Це було непорядно з її сторони...
Ви прекрасно знаєте, де. Спитайте у слідства
nashiprava _ 27.10.2012 17:59
IP: 178.193.164.---
qwert:
А чому саме за цих кандидатів агітуєте (при всій повазі до багатьох з них)?... За яким принципом давали вони рекомендації про підтримку кандидатів – невідомо. Про Монтян взагалі говорити не хочеться... А от щодо другого списку – "проти" – підтримую.
100%
Pepto _ 27.10.2012 17:58
IP: 46.98.105.---
Tetiana Montian:
Любі невігласи та дилетанти! УП може бути чи не бути ЗМІ "по життю", але з точки зору виборчого законодавства агітація в інтернеті навіть в день виборів не є його порушенням.
Вот сейчас на дилетанта как раз похожи вы Татьяна.
УП позиционируется как СМИ, а в день тишины любая агитация, и даже в электронном виде – ЗАПРЕЩЕНА...
Вот читайте – Розділ IX ПЕРЕДВИБОРНА АГІТАЦІЯ
4) оприлюднення в друкованих та аудіовізуальних (електронних) засобах масової інформації політичної реклами, виступів, інтерв'ю, нарисів, відеофільмів, аудіо- та відеокліпів, інших публікацій та повідомлень;
h t t p: / / z a k o n 2. r a d a. g o v. u a / l a w s / s h o w? n r e g = 4 0 6 1 – 1 7 & f i n d = 1 & t e x t = % E 0 % E 3 % B 3 % F 2 % E 0 % F 6 % B 3 % F F & x = 4 & y = 8
И не дурите людям голову....
Tetiana Montian _ 27.10.2012 17:46
IP: 94.154.238.---
Любі невігласи та дилетанти! УП може бути чи не бути ЗМІ "по життю", але з точки зору виборчого законодавства агітація в інтернеті навіть в день виборів не є його порушенням.
Pepto _ 27.10.2012 17:42
IP: 46.98.105.---
Tetiana Montian:
Pepto:
Tetiana Montian:
Татьяна вы читать умете???
А по поводу Дидовца – так там дело в другом совершенно было, не нужно тут пытаться запутать меня. Я в курсе того что происходило тогда...
Нарушили, так удалите эту статью... Так нет же, будем до последнего пытаться доказать, что усё вери гуд...
А если вы Татьяна не можете отличить электронного от печатного средства массовой информации, то могли бы и спросить.Люди подскажут.
А про интернет, к вашему сведению, в законе ни слова не сказано...
Рішення почитайте, а? ЮрЬІст доморощений.
Кстати тут вот:
h t t p: / / s e e – y o u. i n. u a / r u / p a g e / s r e d s t v a – m a s s o v o i – i n f o r m a t s i i – v – u k r a i n e
(убрать пробелы) Украинская Правда позиционируется как сетевое СМИ
Так кто кого обманул Татьяна???
А раз УП – является СМИ, то агитация в день тишины, а сегодня именно этот день, является нарушением избирательного закона Украины.
Pepto _ 27.10.2012 16:55
IP: 46.98.105.---
Tetiana Montian:
Pepto:
Tetiana Montian:
Татьяна вы читать умете???
А по поводу Дидовца – так там дело в другом совершенно было, не нужно тут пытаться запутать меня. Я в курсе того что происходило тогда...
Нарушили, так удалите эту статью... Так нет же, будем до последнего пытаться доказать, что усё вери гуд...
А если вы Татьяна не можете отличить электронного от печатного средства массовой информации, то могли бы и спросить.Люди подскажут.
А про интернет, к вашему сведению, в законе ни слова не сказано...
Рішення почитайте, а? ЮрЬІст доморощений.
Ну другого ответа от вас я и не ожидал...
Свои упущения о ошибки могут лишь немногие люди признавать и вы к ним никакого отношения не имеете...
Нарушайте и далее, в конце концов не мою ведь репутацию хороните...
Pepto _ 27.10.2012 16:53
IP: 46.98.105.---
Tetiana Montian:
Pepto:
Tetiana Montian:
Татьяна вы читать умете???
А по поводу Дидовца – так там дело в другом совершенно было, не нужно тут пытаться запутать меня. Я в курсе того что происходило тогда...
Нарушили, так удалите эту статью... Так нет же, будем до последнего пытаться доказать, что усё вери гуд...
А если вы Татьяна не можете отличить электронного от печатного средства массовой информации, то могли бы и спросить.Люди подскажут.
А про интернет, к вашему сведению, в законе ни слова не сказано...
Рішення почитайте, а? ЮрЬІст доморощений.
Законы читайте, а не решения.:)))
Завтра кто нить (очередной Киреев с Пещерного суда) анулирует ваше "решение" и что потом???
Опять побежите в другой пещерный суд свою якобы лазейку защищать???
А не проще ли придерживаться буквы закона?????????????
Tetiana Montian _ 27.10.2012 16:50
IP: 94.154.238.---
Pepto:
Tetiana Montian:
Татьяна вы читать умете???
А по поводу Дидовца – так там дело в другом совершенно было, не нужно тут пытаться запутать меня. Я в курсе того что происходило тогда...
Нарушили, так удалите эту статью... Так нет же, будем до последнего пытаться доказать, что усё вери гуд...
А если вы Татьяна не можете отличить электронного от печатного средства массовой информации, то могли бы и спросить.Люди подскажут.
А про интернет, к вашему сведению, в законе ни слова не сказано...
Рішення почитайте, а? ЮрЬІст доморощений.
Pepto _ 27.10.2012 16:43
IP: 46.98.105.---
LESBI:
Pepto:
А если вы Татьяна не можете отличить электронного от печатного средства массовой информации, то могли бы и спросить.Люди подскажут.
А про интернет, к вашему сведению, в законе ни слова не сказано...
А що нам каже досвід закордону? Як там, "день тиші" стосується всіх, чи теж лазєйки передбачені?
Пока мы будем ковыряться в носу, задаваясь вопросом – как там за кордоном, у нас всё как нарушалось, так и будет нарушаться далее.
Pepto _ 27.10.2012 16:18
IP: 46.98.105.---
Tetiana Montian:
Татьяна вы читать умете???
А по поводу Дидовца – так там дело в другом совершенно было, не нужно тут пытаться запутать меня. Я в курсе того что происходило тогда...
Нарушили, так удалите эту статью... Так нет же, будем до последнего пытаться доказать, что усё вери гуд...
А если вы Татьяна не можете отличить электронного от печатного средства массовой информации, то могли бы и спросить.Люди подскажут.
А про интернет, к вашему сведению, в законе ни слова не сказано....
ганна-ахметова _ 27.10.2012 16:16
IP: 93.74.80.---
Pepto:
ганна-ахметова:
Pepto:
Та все рiвно таню не протянуть до ради, навiть якщо iй й пообiцяли як плату за педофiльну провокацiю
Да тут уже и не в Монтян дело.
Дело в том что сама Украинская Правда нарушает избирательное законодательство.
То ли специалист Монтян надоумила, то ли действительно уже пофиг всем и на законы и на людей...
Но в законе чёрным по белому написано – в день тиші – заборонено агітувати і оприлюднювати в друкованих та аудіовізуальних (електронних) засобах масової інформації політичної реклами, виступів, інтерв'ю, нарисів, відеофільмів, аудіо- та відеокліпів, інших публікацій та повідомлень;

Кто ни будь ответит???
Пофiг,пофiг...
qwert _ 27.10.2012 16:15
IP: 77.91.175.---
А чому саме за цих кандидатів агітуєте (при всій повазі до багатьох з них)? От наприклад округ 211- Василь Гацько. Молодий недосвідчений хлопець, який поки що не відзначився нічим, крім боротьби із власним жеком і обіцянок боротися з корупцією. А на тому ж окрузі балотується, наприклад, Сергій Терьохин. Проте він не сподобався безіменним авторам статті. За яким принципом давали вони рекомендації про підтримку кандидатів – невідомо. Про Монтян взагалі говорити не хочеться... А от щодо другого списку – "проти" – підтримую.
Pepto _ 27.10.2012 16:13
IP: 46.98.105.---
ганна-ахметова:
Pepto:
Та все рiвно таню не протянуть до ради, навiть якщо iй й пообiцяли як плату за педофiльну провокацiю
Да тут уже и не в Монтян дело.
Дело в том что сама Украинская Правда нарушает избирательное законодательство.
То ли специалист Монтян надоумила, то ли действительно уже пофиг всем и на законы и на людей...
Но в законе чёрным по белому написано – в день тиші – заборонено агітувати і оприлюднювати в друкованих та аудіовізуальних (електронних) засобах масової інформації політичної реклами, виступів, інтерв'ю, нарисів, відеофільмів, аудіо- та відеокліпів, інших публікацій та повідомлень;

Кто ни будь ответит???
Україна та Європа1085 Aтака Путіна1223 Корупція1335 Зеленський19 Донбас14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter