15 березня 2019, 06:20

Facebook запускає архів української політичної реклами та хто за неї заплатив

Починаючи з 18 березня Facebook запускає процедуру підтвердження політичної реклами. Тобто менше, ніж за 2 тижні до завершення першого туру виборів.



"Ви мене так хотіли, як я вас боялась" (с)

Очевидно, що Фейсбуку вибори в Україні не цікаві. А всі кроки, які соцмережа здійснює в рамках "контролю за маніпуляціями" були викликані тиском з боку окремих політиків в США...

Нові правила суттєво ускладнять роботу українських політиків в інтернетах, адже тепер доведеться світити суми грошей, потрачені на рекламу. Ймовірно, частина бюджетів перейде з Фейсбука/Інстаграма до Google, який поки що не заморочується процедурами ідентифікації рекламодавців.

Ми часто про це говоримо в подкасті Digitalizirenn. І у свіжому, 70-му випуску багато говорили саме про Facebook. Так що обов'язково послухайте про це ось тут: https://soundcloud.com/digitaliziren/

Отже, що має змінитись в політичній рекламі в Україні з 18 березня.

Вся політична реклама буде маркуватись повідомленням "Paid for by..." – тобто буде вказуватись, хто заплатив за політичну рекламу.

До 18 березня сторінки, які запускають політичну рекламу, зобов'язані пройти процес ідентифікації

Процес ідентифікації детально описано тут: https://www.facebook.com/business/m/one-sheeters/ads-with-political-content-ukraine

В разі, якщо ви хочете запускати політичну рекламу, необхідно підтвердити свою особистість.

Процес підтвердження можна зробити ось тут: facebook.com/id або в розділі налаштувань у мобільному додатку Facebook.

Процес перегляду документів триватиме до 48 годин. Тому якщо ви плануєте щось запускати 18 березня, треба стартувати вже.

Для підтвердження особистості потрібно:

- обов'язково ввімкнути двофакторну авторизацію

- Обрати одну з опцій ідентифікації: офіційний документ, випущений урядом (паспорт, права); нотаріальна форма, яку можна завантажити ось тут facebook.com/id

Більше деталей щодо документів можна почитати за цим посиланням: https://www.facebook.com/help/159096464162185

Як відбувається процес ідентифікації "Paid for by"

Процедура установки дисклеймерал "Paid for by" відбувається через таб Authorizations в розділі налаштувань сторінки, і шляхом приєднання рекламних акаунтів, які ви плануєте використовувати для реклами сторінки. Процедура налаштування дисклеймерів відбувається на рівні сторінки, а не рекламного кабінету. Цю процедуру можна здійснити лише на десктопній версії соцмережі.

Вимоги до дисклеймера:

- Чітке ім'я

- Не можна використовувати абревіатури

- Не можна використовувати лінки

- Відповідність вимогам: https://www.facebook.com/policies/ads/restricted_content/disclaimers

Бібліотека реклами

Facebook створив Бібліотеку політичної реклами (https://www.facebook.com/ads/archive/). Вся реклама, яка буде ідентифікуватись, як політична, буде зберігатись в бібліотеці протягом 7 років. Бібліотека реклами буде також агрегувати інформацію про те, як реклама поширювалась – налаштування таргетингу, кошти, витрачені на рекламу і т.д.

А хто казав, що буде легко:)

powered by lun.ua

Губернатор Каліфорнії заборонив Президенту США робити будь-які заяви на території штату

"Губернатор Каліфорнії заборонив Президенту США робити будь-які заяви на території штату" – звучить дивно? Але це приблизно те, що відбулось з баном низки соціальних мереж акаунтів Трампа...

Як ваше спілкування в Zoom може допомогти мільйонам українців

Комунікаційна агенція plusone знайшла рішення для безкоштовного просування ініціатив українських регіональних антикризових штабів. Для цього використовується фон у сервісі відеозв'язку Zoom...

Ти можеш врятувати

Вірус поширюється. Ми самі не усвідомлюємо, але світ змінюється на очах. І ці зміни зачеплять кожного з нас. У тебе є унікальний шанс врятувати сотні життів – сусідів, родичів, знайомих...

Покоління заголовків. Соцмережі стали основним джерелом інформації для українців

Трохи вам сумного і смішного розкажу. Згідно з дослідженням Internews, соцмережі стали джерелом новин #1 в Україні. Проблема в цій історії в тому, що люди в соцмережах не читають новини...

Instagram – соцмережа N1 для української молоді у віці до 30 років

Поки ви тут сидите у Facebook, більшість молоді давно вже мігрувала до Instagram. Але не лише молодь. Ми, у PlusOne, очікуємо, що вже за рік (десь весною 2020-го), Інстаграм стане соцмережею N1 в Україні...

Facebook запускає архів української політичної реклами та хто за неї заплатив

Починаючи з 18 березня Facebook запускає процедуру підтвердження політичної реклами. Тобто менше, ніж за 2 тижні до завершення першого туру виборів...