Єгор Соболєв голова комітету Верховної Ради із запобігання та протидії корупції

Немає ніякого Конституційного суду (плюс що робимо завтра)

30 травня 2013, 21:26

Що можна сказати про рішення Конституційного суду, що Київрада, яку ми обрали на чотири роки, може працювати сім?

1. Очевидно, що вже давно немає ніякого Конституційного суду. (Як і більшості інших органів влади). Є група чоловіків в мантіях, які називають себе КС, але діють за принципом "Как скажєтє". Якщо завтра вони оголосять Віктора Януковича фараоном села Горбовичи Києво-Святошинського району, ніхто з правників не здивується.

2. Визнати рішення цих людей в мантіях – означає погодитися з тим, що в нас забрали право вибирати владу. Це згода на дорогу до фараона. Не кажучи вже про остаточний пограбунок Києва.

3. Ніхто за нас це право не поверне. Поки нас не збереться десятки тисяч і ми не виведемо усіх цих людей з кабінетів, НІХТО нас не врятує. Для цього треба займатися організацією людей. Саме цьому ми присвятимо збори у Київради у неділю, 16:00. Будуть столи з назвами районів. Кожен, хто готовий діяти, зможе залишити свої контакти, і отримати контакти своїх сусідів по району. І діяти далі вже спільно.

А депутатам Київради ми вже завтра відсилаємо чорні мітки. Журналісти, будемо раді побачитися об 11:00 на Хрещатику, 36:

У П'ЯТНИЦЮ ДЕПУТАТАМ КИЇВРАДИ ДАДУТЬ ЧОРНІ МІТКИ.

Громадські активісти принесуть до Київради листи кожному зі 120 депутатів Київради з вимогою здати мандат.

"2 червня повноваження цієї Київради закінчуються. Лише люди можуть наділяти їх правом їх представляти. Люди такого права не давали, тому депутати мають йти", – каже активіст Ігор Луценко.

Більше двох тисяч киян вже письмово заборонили Київраді надалі ділити землю та майно Києва від їхнього імені. Інформація про цю заборону буде в листі кожному депутату. В кожен лист вкладуть чорну мітку з написом "Поверни мандат. Кияни". Листи будуть відправлені через поштову скриньку Київради.

Адреса: Київрада, вул. Хрещатик, 36.

Контакти: vilni.go@gmail.com, 0977910752

powered by lun.ua
Коментарі — 72
Альберт Мазур _ 07.06.2013 21:00
IP: 92.49.194.---
Ander_:
Дуже близько до істини. Над цим треба працювати всім. До речі, перед останнє слово у Вашому коментарі, варто викреслить.
vila _ 02.06.2013 13:14
IP: 178.92.108.---
Олександр Олександренко:

Принц непрерывности власти, согласно которому представительные органы власти текущего созыва сохраняют полномочия до начала работы соответствующих органов нового созыва, является ФУНДАМЕНТОМ демократического государства. Требовать отступить от этого принципа, по каким бы то ни было мотивам – то же, что "пилить ветку, на которой сидишь". То есть, удовлетворение такого требования ввергнет ОБЩЕСТВО в хаос.

Вы пишете: "В силу безперервності влади треба або подовжити повноваження депутатів...". Это не так. В силу этого принципа полномочия продлеваются автоматически.

Вы пишете: "Райради в Києві відмінили і депутатам райрад не прийшло в голову виконувати свої обов"язки до обрання наступних районних депутатів?". Но ведь райсоветы как ФАКУЛЬТАТИВНЫЕ органы именно отменили в соответствии ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВОМ о местном самоуправлении, а выполнявшиеся ими властные функции в УСТАНОВЛЕННОМ ПОРЯДКЕ отошли к киевсовету. Разрыва власти не произошло.
Олександр Олександренко _ 02.06.2013 08:20
IP: 46.211.126.---
vila:
Олександр Олександренко:
vila:

Относительно того, кто будет осуществлять самоуправление в Киеве до выборов депутатов нового созыва, могу только повторить бесспорный факт: в силу принципа НЕПРЕРЫВНОСТИ власти полномочия представительного органа власти текущего созыва прекращаются в момент НАЧАЛА РАБОТЫ органа следующего
А з якого такого дива я повинен вважати,що наступний орган представницької влади буде взагалі і звідкіля він візьметься,коли його ніхто обирати не збирається?Райради в Києві відмінили і депутатам райрад не прийшло в голову виконувати свої обов"язки до обрання наступних районних депутатів?...Київрада має владні повноваження до другого червня.В силу безперервності влади треба або подовжити повноваження депутатів,або обрати інших,або скасувати Київраду взагалі.Ні того,а ні іншого не зроблено.Сьогодні влада Києва лежить на майдані,хто і коли її візьме,того вона і буде.Громада,а не КС,чи будь-хто є джерелом влади в Києві.
Ivan Avdeyev _ 01.06.2013 20:26
IP: 188.239.8.---
на констутицію давно покладено брудний зеківський куй а вони про закони тут бубнять.
ви що вазагалі дебіли чи придурюєтеся лише?
vila _ 01.06.2013 20:20
IP: 178.94.31.---
Олександр Олександренко:
vila:
Так,нахай Ви нічого не плутаєте.Вам подобається імперативна норма частини третьої і т.д.Але є і інші норми.І вони нічим не гірші за ті,на які вказуєте ВИ.Чим погана норма,що термін повноважень депутатів 5 років і цей термін просто так без виборів не може бути подовжений.А КС і без 2015 року "закосив під дурака" і нічого не розтлумачив.Так,чергові вибори повинні відбутись у 2015 році,але хто буде керувати і на якій підставі до 2015 року?Невже вулиця?...Щось мені здається,що "мої фантазії" не гірші за Ваші.
Из чего Вы взяли, что мне нравится рассматривая норма ст. 141 Конституции? Я не даю оценок, я только констатирую.

Относительно того, кто будет осуществлять самоуправление в Киеве до выборов депутатов нового созыва, могу только повторить бесспорный факт: в силу принципа НЕПРЕРЫВНОСТИ власти полномочия представительного органа власти текущего созыва прекращаются в момент НАЧАЛА РАБОТЫ органа следующего созыва.
Олександр Олександренко _ 01.06.2013 19:05
IP: 46.211.182.---
vila:
Так,нахай Ви нічого не плутаєте.Вам подобається імперативна норма частини третьої і т.д.Але є і інші норми.І вони нічим не гірші за ті,на які вказуєте ВИ.Чим погана норма,що термін повноважень депутатів 5 років і цей термін просто так без виборів не може бути подовжений.А КС і без 2015 року "закосив під дурака" і нічого не розтлумачив.Так,чергові вибори повинні відбутись у 2015 році,але хто буде керувати і на якій підставі до 2015 року?Невже вулиця?...Щось мені здається,що "мої фантазії" не гірші за Ваші.
vila _ 01.06.2013 15:42
IP: 178.94.31.---
Олександр Олександренко:

Я ничего не путаю – в Киеве в 2013 г. следовало проводить ОЧЕРЕДНЫЕ выборы. Соответственно, в силу императивной нормы части третьей ст. 141 Конституции они должны были проводиться именно 27 октября. Все остальное – манипуляции с целью ОБОЙТИ указанное предписаний новой нормы Конституции и провести выборы ВЕСНОЙ.

Эти МАНИПУЛЯЦИИ явились формальным предлогом для обращения ПР в КС для ТОЛКОВАНИЯ рассматриваемой нормы. То, что КС укажет на ОБЯЗАТЕЛЬНОСТЬ "последнего воскресенья октября", для не ангажированного наблюдателя было очевидно. А то, что КС "закосит под дурака" и запишет что-нибудь про 2015 год, вполне можно было допустить.

Действия "оппозиции" были крайне не дальновидными и не квалифицированными.

В силу принципа НЕПРЕРЫВНОСТИ власти, который в случае спора будет ЗАКОННО подтвержден КС, полномочия представительного органа власти текущего созыва прекращаются в момент НАЧАЛА РАБОТЫ органа следующего созыва. НЕ ФАНТАЗИРУЙТЕ.
Олександр Олександренко _ 01.06.2013 12:39
IP: 46.211.121.---
vila:
Олександр Олександренко:[/

Если было бы иначе, то на "последнее воскресенье октября пятого года полномочий" в Киеве нельзя было бы выйти НИКОГДА. А это абсурд. Попытки "оппозиции" провести выборы в Киеве весной очень хреновый "наперсток". И соответствующий результат от квалифицированного "наперсточника" – ПР.
Ви плутаєте вибори чергові і позачергові.Позачергові,це коли рада обирається на строк до чергових виборів,а можливо ще якось в інший спосіб,але це для розумних людей,а не для аферистів від влади.В усякому разі влади в Києві немає і від цього факту не можна відмахнутись.Якщо завтра в Києві громада збереться і проголосить пряме правління,то громада буде права,бо джерело влади є громада.Будуть збори громади,які оберуть президію,секретаря і почнуть загальними зборами приймати рішення.Але чим це закінчиться?І це все витівки ПР.Причому з Донбасу "волонтери" їм не допоможуть,це будуть вирішувати тільки кияни...Наперстками це може не закінчитись.
vila _ 01.06.2013 12:09
IP: 178.94.40.---
Олександр Олександренко:

Не нужно себя дурить. В части третьей ст. 141 Конституции записано все совершенно однозначно. Поскольку в "Переходных положениях" закона о внесении изменений в Конституцию отсутствуют какие-либо исключения или особенности подсчета для Киева, дата выборов согласно Конституции (в новой редакции) в Киеве 27 октября 2013 года.

Если было бы иначе, то на "последнее воскресенье октября пятого года полномочий" в Киеве нельзя было бы выйти НИКОГДА. А это абсурд. Попытки "оппозиции" провести выборы в Киеве весной очень хреновый "наперсток". И соответствующий результат от квалифицированного "наперсточника" – ПР.
Олександр Олександренко _ 01.06.2013 11:31
IP: 46.211.126.---
vila:
Цитата: "В данном случае "оппозиция" стремилась, используя свое текущее преимущество в электоральных симпатиях, провести выборы в Киеве максимально рано, ДЕЛАЯ ВИД, что новой ИМПЕРАТИВНОЙ конституционной нормы о проведении выборов в ОКТЯБРЕ для Киева не существует. И дала формальный повод ПР для обращения в КС для толкования этой совершенно прозрачной и однозначной новой нормы Конституции. А дальше при нынешнем составе КС "наворожить" выборы не в 2013, а в 2015 году было делом техники."
"Дело техники" не може пояснити як рахувати рік повноважень.Судя з Ваших міркувань якби депутати Київради набули свої повноваження 29 лютого,то зараз був би тільки другий рік їх повноважень?Вибори Київради відбулися 25 травня і після присяги пройшло п"ять років повноважень.Третього числа починається шостий рік повноважень.Звісно КС може почати рахувати термін повноважень не з першого,а,наприклад,нульового року.Тоді матимемо те,про шо Ви кажете.
dem4-enko_ _ 31.05.2013 23:29
IP: 176.104.80.---
"...Немає ніякого Конституційного суду". Правильно, Конституційного немає, він переродився в...проституційний. Я про це вже давно писав, ще після зміни Конституції в 11 році.
vila _ 31.05.2013 19:03
IP: 46.201.118.---
jrmo:
Ніякого судочинства. Є СХОДНЯК, і цим все сказано. Досить аналізувати. Клопів, вошей, бліх годуємо 300 років. Майбутнє не видно.
Это круто, но очень глупо.
jrmo _ 31.05.2013 18:17
IP: 93.180.204.---
Ніякого судочинства. Є СХОДНЯК, і цим все сказано. Досить аналізувати. Клопів, вошей, бліх годуємо 300 років. Майбутнє не видно.
vila _ 31.05.2013 16:55
IP: 46.201.118.---
ПР, то есть товарища Януковича со всей его бандой, почему-то считают дураками, а ведь в действительности они далеко не дураки и гораздо опытнее "оппозиции". Они постоянно переигрывают "оппозицию" по всем параметрам.

В данном случае "оппозиция" стремилась, используя свое текущее преимущество в электоральных симпатиях, провести выборы в Киеве максимально рано, ДЕЛАЯ ВИД, что новой ИМПЕРАТИВНОЙ конституционной нормы о проведении выборов в ОКТЯБРЕ для Киева не существует. И дала формальный повод ПР для обращения в КС для толкования этой совершенно прозрачной и однозначной новой нормы Конституции. А дальше при нынешнем составе КС "наворожить" выборы не в 2013, а в 2015 году было делом техники.

"Оппозиция" в очередной раз продемонстрировала свою глупость и пустоту.
vila _ 31.05.2013 16:16
IP: 46.201.118.---
Конституція України
(витяг)

Стаття 8
...
Конституція України має НАЙВИЩУ юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

Норми Конституції України є НОРМАМИ ПРЯМОЇ ДІЇ..."

* * *
Законом о внесении изменений в Конституцию N2952-VI от 1 февраля 2011 г в Конституцию введена новая норма прямого действия, имеющая высшую по отношению к закону о выборах юридическую силу, которой императивно установлено, что "чергові вибори... відбуваються в останню неділю жовтня п'ятого року повноважень відповідної ради чи відповідного голови, обраних на чергових виборах" (изъятий "Переходные положения" не содержат).

То есть, в силу этой новой конституционной нормы выборы в киевсовет должны были проводиться не весной, а 27 октября 2013 г. Попытки "оппозиции" обойти 27 октября путем "кручения наперстка" были заведомо проигрышными. Что мы и наблюдаем (ПР "наперсток крутит круче").
ROS _ 31.05.2013 15:29
IP: 62.122.205.---
Peter Blood:
think:
Та з такою яловою, ні до чого путнього нездатною, крикливо-базарною, підтримуваною бритоголовою люмпенською гопотою "обрізаною" гоп-аппазіцією режим Янушеску буде існувати ВІЧНО!
А "режим Янушеску" – це цікаво... Символічно...
ROS _ 31.05.2013 15:24
IP: 62.122.205.---
Ander_:
Опозиційним партіям треба припинити визнавати нинішню державу взагалі. Скликати конституційні збори, і провести вибори. Щоб забезпечити це, сформувати власні збройні сили, щоб узурпатори не посміли завадити. Звернутися до міжнародних організацій (ООН, НАТО, ОБСЄ) із закликом утримати узурпаторів від військових дій проти власного народу.
Саме так. Боюсь, наші лідери (та й люди) ще довго до цього дозріватимуть.
vila _ 31.05.2013 15:18
IP: 46.201.118.---
Олександр Олександренко:
vila:
Мне не понятно, почему киевляне утверждают, что полномочия киевсовета прекращаются с 1 июня 2013 г., несмотря на новую конституционную норму, введенную Законом N2952-VI от 1 февраля 2011 г. (часть третья ст. 141 Конституции), которой прямо установлено, что "ЧЕРГОВІ вибори... відбуваються в останню неділю жовтня П'ЯТОГО року повноважень відповідної ради чи відповідного голови, обраних на чергових виборах".

ПЯТЫМ годом полномочий киевсовета является 2013 год. Соответственно, в силу НОВОЙ КОНСТИТУЦИОННОЙ нормы выборы в киевсовет автоматически должны состояться 27 октября 2013 г. а не в мае 2013 г. (или ранее), несмотря на формальное истечение срока полномочий совета в мае.

Влада обирається на певний термін і законодавець допускає зменшення цього терміну,але збільшити цей термін Закон не дозволяє.Треба проводити позачергові вибори,а через два роки чергові.Після 2 червня влади в Києві немає.
Глупости.
vila _ 31.05.2013 15:17
IP: 46.201.118.---
Олександр Олександренко:
vila:
Мне не понятно, почему киевляне утверждают, что полномочия киевсовета прекращаются с 1 июня 2013 г., несмотря на новую конституционную норму, введенную Законом N2952-VI от 1 февраля 2011 г. (часть третья ст. 141 Конституции), которой прямо установлено, что "ЧЕРГОВІ вибори... відбуваються в останню неділю жовтня П'ЯТОГО року повноважень відповідної ради чи відповідного голови, обраних на чергових виборах".

Глупости.

ПЯТЫМ годом полномочий киевсовета является 2013 год. Соответственно, в силу НОВОЙ КОНСТИТУЦИОННОЙ нормы выборы в киевсовет автоматически должны состояться 27 октября 2013 г. а не в мае 2013 г. (или ранее), несмотря на формальное истечение срока полномочий совета в мае.

Влада обирається на певний термін і законодавець допускає зменшення цього терміну,але збільшити цей термін Закон не дозволяє.Треба проводити позачергові вибори,а через два роки чергові.Після 2 червня влади в Києві немає.
Олександр Олександренко _ 31.05.2013 14:25
IP: 46.211.120.---
vila:
Мне не понятно, почему киевляне утверждают, что полномочия киевсовета прекращаются с 1 июня 2013 г., несмотря на новую конституционную норму, введенную Законом N2952-VI от 1 февраля 2011 г. (часть третья ст. 141 Конституции), которой прямо установлено, что "ЧЕРГОВІ вибори... відбуваються в останню неділю жовтня П'ЯТОГО року повноважень відповідної ради чи відповідного голови, обраних на чергових виборах".

ПЯТЫМ годом полномочий киевсовета является 2013 год. Соответственно, в силу НОВОЙ КОНСТИТУЦИОННОЙ нормы выборы в киевсовет автоматически должны состояться 27 октября 2013 г. а не в мае 2013 г. (или ранее), несмотря на формальное истечение срока полномочий совета в мае.

Влада обирається на певний термін і законодавець допускає зменшення цього терміну,але збільшити цей термін Закон не дозволяє.Треба проводити позачергові вибори,а через два роки чергові.Після 2 червня влади в Києві немає.
vila _ 31.05.2013 12:48
IP: 37.55.93.---
Мне не понятно, почему киевляне утверждают, что полномочия киевсовета прекращаются с 1 июня 2013 г., несмотря на новую конституционную норму, введенную Законом N2952-VI от 1 февраля 2011 г. (часть третья ст. 141 Конституции), которой прямо установлено, что "ЧЕРГОВІ вибори... відбуваються в останню неділю жовтня П'ЯТОГО року повноважень відповідної ради чи відповідного голови, обраних на чергових виборах".

ПЯТЫМ годом полномочий киевсовета является 2013 год. Соответственно, в силу НОВОЙ КОНСТИТУЦИОННОЙ нормы выборы в киевсовет автоматически должны состояться 27 октября 2013 г. а не в мае 2013 г. (или ранее), несмотря на формальное истечение срока полномочий совета в мае.

То, что КС "наворожил" относительно 2015 г. "высосано из пальца". Но мне почему-то кажется, что если бы в Киеве не пытались ОБОЙТИ дату 27 октября и провести выборы ВЕСНОЙ, то у ПР не прошел бы трюк с обращением в КС. То есть, ПР оказалась более "крутым наперсточником", чем "оппозиция".
Ctarperch _ 31.05.2013 10:22
IP: 95.133.146.---
Нема профспілок – нема страйків – нема найдієвішого інструменту тиску на владу. От скільки затягували б вибори в Києві якби працівники метрополітену застрайкували?
Шевченко Тарас _ 31.05.2013 09:00
IP: 130.185.27.---
тато:
Передайте пану Вознчку, що волинянам начхати на "Волинську трагедію" і на поляків. Ми зайняті ВИЖИВАННЯМ.
Поки буде ця влада, вижит Ви не зможете!
Шевченко Тарас _ 31.05.2013 08:56
IP: 130.185.27.---
Молодці!
-grausamer _ 31.05.2013 08:56
IP: 176.8.131.---
На сайте постоянно присутствует бригада рыгло-ботов, целью которых есть кидание дерьма и плевание дерьмом в адрес "пиндосов", "эуропецев" и особенно оппозиции и Тимошенко. Учтите, что рыгловские боты это ублюдки, вылупившиеся от своих мамаш-потаскух, находящихся в постоянном бухловом состоянии и отцов – бродячих блохастых псов. Пачкаясь случайно об их высеры, помните, что это не люди и даже не животные, это скоты-уроды донбасюрско-кацапердяйской породы, не зависимо от того, где они сейчас живут. Рыгловские ублюдочные боты, которыми их штаб высыпает своим "козьим горохом" на сайт, гибриды замызганных проституток и животных, зарабатывающие тут на порцию дерьма из Межигорья для пропитания. Не удивлюсь, если, гадящие тут рыгловские быдло-особи, и матерей своих посылают на панель, чтоб заработать на их "труде" свои 30 серебренников. Будьте внимательными, не вступайте в кучи гамна, т.е. высеро-каменты рыгловских ботов.
ONLINE
Корупція1243 Україна та Європа1015 Aтака Путіна1158 Уряд реформ368 Мовне питання184
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter