Єгор Соболєв голова комітету Верховної Ради із запобігання та протидії корупції

Добрати нових суддів має вся країна

09 квітня 2014, 23:44

Дякую усім за привітання з першим кроком для очищення судів. Вітаю усіх нас, але правда полягає в тому, що закон "Про відновлення довіри до судової системи" наразі – лише папірець.

Ми отримаємо справжніх суддів, справжніх голів судів, справжні органи з підбору та контролю за суддями лише якщо самі втілимо кожну статтю закону.

По-перше, підберемо людей з бездоганною репутацією в комісію, що перевірятиме суддів.

По-друге, переконаємося, що усі "смотрящіє" в мантіях – від членів Вищої ради юстиції до заступників голови кожного райсуда – звільнені, як вимагає закон.

По-третє, що вибори нових керівників пройшли чесно і з максимально публічним обговоренням кандидатів. Від голови кожного райсуду до голови Вищої ради юстиції.

Звісно, ми маємо підтримати судівську незалежність та самоврядування. Закон якраз надає суддям право самим обирати собі голів і формувати свій вищий орган – З'їзд – лише з простих суддів без посад.

Але ми маємо проконтролювати, що все пройшло по правилах.

Сутенери і повії мають залишити правосуддя.

Ми вже домовилися з Тетяною Чорновол, що завтра оголосимо відкритий конкурс з підбору кандидатів в комісію, що перевірятиме суддів.

Час, друзі, робити правилом одне з ключових гасел Євромайдану: "Влада – це ми".

powered by lun.ua
Коментарі — 156
Umarov Shevchenko _ 01.07.2014 23:04
IP: 178.93.106.---
Суддя Заїка Микола Миколайович – кандидат для люстрації.
Повернути довіру до судової влади практично неможливо і до тих пір, поки в судовій системі залишатимуться особи, компрометуючі її абсолютно, повністю і всебічно, які своїми діями фактично повстали проти Конституції і законів України, а, отже – і проти власного народу.
Так, суддя ЗАЇКА МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ з Вищого адміністративного суду України, який при розгляді касаційних скарг про перерахунок пенсій – систематично умисно та грубо порушує Конституцію і закони України. Він як ставленик і вірний службист колишньої влади Януковича-Азарова, одноосібно, причому юридично безграмотно, як за шаблоном, штампує свої ухвали про відмову у відкритті касаційного провадження, тим самим позбавляє, найбільш незахищені, найбідніші верстви населення України – пенсіонерів – самого елементарного – допуску до правосуддя! Строчить свої ухвали суддя ЗАЇКА М.М., немов під копірку, які абсолютно ні чим не обгрунтовує...
Наталья Конева _ 16.04.2014 20:49
IP: 31.40.105.---
Дуже дякую. Я все зрозуміла. Репутація бездоганна:)
Анатолій Банах _ 12.04.2014 09:18
IP: 95.111.141.---
Для Наталия Конева:

Є.Соболєв повідомив:
"До 18 квітня ми чекаємо заявки з біографіями кандидатів за електронною адресою lus4378.1@gmail.com. Після цього усі заявки будуть оприлюднені і ми прозоро виберемо найкращих кандидатів".
Нагадаю, що кандидати повинні мати вищу юридичну освіту та бездоганну (!) репутацію.
Наталия Конева _ 11.04.2014 01:24
IP: 31.40.105.---
Добрий день, Єгоре. Я бажаю взяти участь у Вашій ініціативі. Захистила у лютому кандидатську дисертацію на тему "Правовий закон в Україні". З 2007 року маю Свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю. Та 7 років викладаю в Академії МВД. На сьогоднішній день перебуваю у декретній відпустці. Маю час та сильне бажання сприяти протидії беззаконня, яке відчула на власному прикладі. Куди звертатися?
Игорь Демьянов _ 11.04.2014 00:52
IP: 77.121.183.---
Андрій Ко:
...комиссия будет одна в Киеве из 15 человек...
Игорь Демьянов _ 11.04.2014 00:49
IP: 77.121.183.---
...а как же те райсуды в которых по 3-е судей???... как это они там будут по очереди председательствовать???
Eduard Medinskiy _ 10.04.2014 23:42
IP: 74.125.181.---
продовження

"Это собственно и есть суть люстрации. Но в последний момент данная норам была снята, не без помощи Емельянова. Что мы имеем в итоге? Те, кого вчера согласно закона о люстрации уволили, завтра после голосований теми же взяточниками судьями – будут избраны опять и вернутся на свои посты.

Собственно эта норма устраивает и нашего скромного судью миллиардера Артура Емельянова. Даже на ранее полученные взятки трудно содержать виллы в Конча Заспе и Европе, а также кормить команду из 15 человек на своей яхте в Монако" Главком
Eduard Medinskiy _ 10.04.2014 23:41
IP: 74.125.17.---
"Принятый закон о люстрации судей, как оказалось, вовсе не избавляет страну от "героев-папередников" судебной власти. Организатор коррупционных схем в хозяйственных судах еще со времен президентства Януковича – Артур Емельянов планирует занять пост главы Высшего Хозяйственного Суда Украины.
Как известно, в среду, Емельянов собрал судей ВХСУ, а также руководителей апелляционных судов и сообщил о своей договоренности с высшим руководством страны и правоохранительной системы о назначении смотрящим за хозяйственными судами. В случае отказа от голосования за его кандидатуру намекнул на активное использование принятого закона о люстрации и уголовные преследования.
Являясь одним из участников подготовки закона о люстрации судей Емельяновым было пролоббировано удаление одного, но самого важного и принципиального положения закона. В первоначальном варианте было предусмотрено, что глав и замов судов, назначенных с 2010 г, не просто уволят, но и запретят им занимать данные посты."
кружко _ 10.04.2014 23:24
IP: 74.125.18.---
Taras Grivna:
пока одно ясно однозначно. новая власть использует те же фокусы, что и предыдущая. факиры. блин.
столько заклинаний было, что мы не хотим поменять фамилии, а таки поменяли.
=
навіть цього не зробили
кружко _ 10.04.2014 23:18
IP: 74.125.18.---
Виталий Ященко:
кружко:
Виталий Ященко:
Юрій Українець:
Виталий Ященко:
Дал слабину Соболев согласен.Надо было поставить на майдане гильйотину и казнить всех судей поголовно.Там не берущих взяток нет.
Юра, нем в этом дело. Как человек не будет брать взятки, если он заплатил за это место прил
Garik ZaZa:
Я так и не понял в чем заключаются изменения? В том что судейское змеиное кодло будет выбирать себе очередного главу-пахана, который позволит своим подчиненным продолжать брать взятки и будет закрывать на это глаза??? Может я конечно чего-то не понимаю. Объясните...
=
ще під тиском МахнІцького вони будуть ухвалювати завідомо неправосудні рішення, і він же буде це кришувати
Наталия Орел _ 10.04.2014 21:51
IP: 178.95.148.---
я как практикующий юрист, часто сталкивалась с незаконными действиями судей в процессе и при принятии решений и пыталась бороться с этим законными методами – подачей жалоб в квалификационную комиссию, конечно там все умирало и всегда приходил ответ, что нарушений ни каких не установлено, но, эти все материалы могут служить основанием недоверия к судье и анализу его деятельности. Так можно поднять все жалобы за последние 5 лет и проанализировать их, это может сделать комиссия.
Микула Звитяжний _ 10.04.2014 20:07
IP: 77.52.2.---
Підтримую. Суддів має обирати народ. Почитайте ось це Єгоре, це вас зацікавить. Тільки видаліть зірочки, а впереді додайте три дайбл В*/h.ua/story/79132/*
Андрій Ко _ 10.04.2014 19:38
IP: 109.122.16.---
.

Єгоре, я як законослухняний підприємець, пройшов десятки судів всіх юрисдикцій. Готовий бути членом такої комісії по м.Черкаси. Куди звертатися?

.
Vitalijj _ 10.04.2014 19:30
IP: 46.211.131.---
Юрій Шеляженко:
Сьогодні в Київському апеляційному адміністративному суді "частково задовольнили" моє клопотання з проханням дозволити фотографувати процес. Мовляв, учасників процесу фотографуйте, а суддів не треба. Ганьба! Коли ж у кожного суду буде сайт з:

1) фотографіями суддів;

2) біографіями суддів;

3) деклараціями про доходи суддів;

4) на кожній сторінці судді – лінками на прийняті ним рішення???!!!

Люстрація – то фігня порівняно з таким сайтиком!

Зробіть це, а не дур'ю майтеся на замовлення Пашинського/Порошенка!!!!!!

Візьміть грант, випиліть з бюджету мільйон, робіть що хочете, але зробіть таку елементарну річ, і всі юристи України вам будуть вдячні наступні сто років!!!!!
Самое умное предложения со всех комментаторов! Поддерживаю на все 100%
Юрій Шеляженко _ 10.04.2014 19:26
IP: 93.74.62.---
Сьогодні в Київському апеляційному адміністративному суді "частково задовольнили" моє клопотання з проханням дозволити фотографувати процес. Мовляв, учасників процесу фотографуйте, а суддів не треба. Ганьба! Коли ж у кожного суду буде сайт з:

1) фотографіями суддів;

2) біографіями суддів;

3) деклараціями про доходи суддів;

4) на кожній сторінці судді – лінками на прийняті ним рішення???!!!

Люстрація – то фігня порівняно з таким сайтиком!

Зробіть це, а не дур'ю майтеся на замовлення Пашинського/Порошенка!!!!!!

Візьміть грант, випиліть з бюджету мільйон, робіть що хочете, але зробіть таку елементарну річ, і всі юристи України вам будуть вдячні наступні сто років!!!!!
Елена Ермолова _ 10.04.2014 18:59
IP: 91.208.198.---
Егор, а когда судьи будут вибирать новых руководителей своих судов при проведении тайного голосования и подсчете голосов кому-нибудь кроме суддей этого суда можно будет присутствовать в качестве наблюдателей?
Denis Zabolotnyi _ 10.04.2014 18:36
IP: 74.125.18.---
Предлагаю все высшие суды (хозяйственный, административный и гражданско -уголовный), а так же Верховный Суд Украины укомплектовать приглашенными западными судьями, с условием, что максимальный срок работы на должности 5 лет, это позволит одномоментно победить коррупцию. Более того главами всех апелляционных судов я тоже бы сделал западных судей.
Это очевидно должна быть временная мера, которая бы действовала лет 10 – 15.
Все это,вместе с выборностью судей,позволит в обозримом будущем построить не коррумпированную, прозрачную судебную систему.
Расходы на приглашенных судей, это о малое по сравнению с теми потерями, которые Украина несет от текущей судебной системы.
Виталий Ященко _ 10.04.2014 18:30
IP: 37.229.221.---
Даже беглый анализ отзывов показывает, что это не то, что победа над коррупцией, а даже не первый шаг. Главное кто будет подбирать кандидатов в судьи, кто будет их проверять и тестировать, и главное кто их будет назначать и контролировать.
Если только Соболев и Ко, то их купят и все останется так как было. Когда в прошлой власти Тимошенко и Луценко попытались бороться с коррупцией, это привело только к увеличению суммы взяток и откатов.
Одним законом о люстрации ничего не сделаешь. Если бы это угрожало судьям, они бы ни в жисть не пропустили этот закон. Денег у них хватит не на одного Соболева.
Shevchuk Shevchuk _ 10.04.2014 17:45
IP: 213.179.252.---
Максим Днепров: Повністю згідний з вами.Про свого колишнього шефа- Порошенка пан Соболєв мовчить.Якраз про цього кандидата в Президенти є багато чого сказати...Соболєв "слабенький" і мова не внятна і віри немає йому.Він не шукає правди і не йде за нею.Скоро люди розберуться хто є хто.
Ojhc _ 10.04.2014 16:42
IP: 91.223.177.---
Закон прийняли, – дуже добре. Але механізмів реалізації майже немає. Хто буде вирішувати бути тому чи іншому судді суддею і надалі? Комісія. А хто представлятиме цю комісію? Де взяти представників з числа чесних суддів? Саме тому, судді першої інстанції, при цьому, не тільки загальних, але і спеціальних судів мають обиратись громадянами на виборах, а не призначатись. А скільки це буде коштувати для країни і її громадян? Гадаю, що не дорожче, ніж утримання неправової держави з корумпованими чиновниками в умовах відсутності справедливого суду.
Максим Днепров _ 10.04.2014 16:23
IP: 46.98.229.---
Что-то я не слышал чтобы Е.Соболев выступал против "любимых друзей Ющенко" (Шлапак, Порошенко), не выступает против Порошенко, который был министром Януковича – а это прямая "политическая коррупция", когда за сдачу Тимошенко:
- Ющенко получил (от Януковича) незаконное право на 4 года на гос. дачу;
- Порошенко-Балога и прочие из команды Ющенко – получили министерские должности в правительстве Азарова. Это "взятки должностями"; а Порошенко получал ещё и "взятки гос.заказами" на поставку его автобусов "Богдан".
Зато для Соболева играет роль "дело ЕЭСУ 1996 года",в котором, кстати, также нет никакого криминала со стороны Тимошенко – в России всех обвинённых по делу ЕЭСУ "признали невиновными ещё в 2001-2003 годах", то есть нет ни одного человека в России обвинённых в получении взяток от ЕЭСУ. Но для Е.Соболева и Сергея Лещенко – это ж "хлебный заказ против Тимошенко" и они не вспоминают,что последние 15 лет именно Тимошенко добилась в Украине "наибольших антикоррупционных результатов".
Сергій Щетинін _ 10.04.2014 16:20
IP: 94.45.138.---
Всім хто не бачив Соболева. Лозунги в нього гарні але здається не його. Перекинувши декілька слів не побачив жодної різниці між ним і більшості депутатів. МУДАЧОК такий собі.
Максим Днепров _ 10.04.2014 16:15
IP: 46.98.229.---
1) Егор Соболев страдает недоразвитостью – у него тянет речь, и двигает глазами как наркоман.
2) Егор Соболев – новый Швондер, он считает что является "крупным борцом с коррупцией", но вто же время не признаёт того факта, что он ещё сосунок,в реально "коррупционные схемы на миллиарды долларов (РосУкрЭнерго,КриворожСталь, Венко) " разрушал вовсе не он, а Тимошенко.
Он пока просто болтун,у Шустера с апломбом заявил (как бы о Тимошенко), что "бороться с коррупцией не должны те, кто известен как коррупционер". Сопляк и дурак.
3) Что касается "анти-коррупционного закона Е.Соболева", то Тимошенко ему напомнила, что он "забыл" включить главный пункт:
- следует придерживаться требования Оранжевой революции – "разделение бизнеса и власти",т.е.
в правительстве не должно быть олигархов,крупных бизнесменов из "Первой сотни рейтинга Форбс-Блумберг".
4) И четвёртое,в правительстве не должно быть персон, которые фактически пособничали власти Януковича – а это Шлапак,Гройсман (от Порошенко).
Radist2010 _ 10.04.2014 15:33
IP: 74.125.181.---
Виталий Ященко:
25% тих хто хоче до россії? Суть в іншому. Колись Україна була прихистком для тих хто тікав з Россії на волю. Меншиков не дарма палив Батурин,бо буквально за декілька років до цього українські козаки прихистили його кріпаків, які втекли від нього, до того ж козаки побили тих, кого Меншиков послав їм навздогін. Справді вільна Україна стане дійсно магнітом, а не країною із катаклізмами. Америка має маже чверть латиномовних громадян у деяких штатах, проте жодних рухів на приєднання до Мексики там нема. Навпаки багато громадян навіть із бувшого СССР переїджаючи туди одразу купують собі цілий арсенал та стають затятими Американськими патріотами.
kren _ 10.04.2014 15:23
IP: 188.0.104.---
кружко:
Radist2010:
kren:
кружко
Таке право в царській росії мав всякий підданий,у васякму разі з 1861р,хто мав гроші на купівлю.
на кінець * 17 го воно ще небуло скасоване,ще до війни купити мисливську рушницю було набагато простіше ніж зараз.А в * 17 му.було прийнято рішення,про скорі рішення.
З 17 року комуністи вирішили проводити геноцид і прикриваючись "турботою про населення" заборонили це. Якби народ відстояв тоді це право ні голодоморів ні репрессій не було. Зараз історія повторюється тільки у нас треба відновити право народу на зброю.
=
і не буде привидів проводити люстрацію. Одразу б всі запрацювали. І судді, і прокурори, і міліція, і навіть адвокати. Бо право провести люстрацію мав би кожний українець, а не обслуговуючий інтереси влади СоболЄв
П.Кужко,принцип етичного релятивізму,пяснили ще за довго до вас найсвітліші голови людства,
ви би для саморозвитку зглянули...хочаб у вікіпедію.
Зеленський2 Aтака Путіна1199 Україна та Європа1071 Донбас3 Корупція1303
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter