Чого хоче МЗС: просувати Україну чи швидко виділити гроші під Гарнюню?
Про Спритка та Гарнюню в країні дискутують вже не перший день. Розробка ж бо вразила не лише фахівців.
Проте, 100 тисяч доларів з наших податків, які виділив МЗС, пішли не лише під двох блакитнооких персонажів в стилі аніме. Стільки коштував альбом, який називається доволі амбітно – стратегія позиціонування України за кордоном.
Там чимало винаходів. Починаючи від цитат статей в шанованих західних виданнях з назвою "Україна – найдемократичніша держава світу" до загального гасла – on the fast lane. Наскільки швидкі в Україні процеси знає кожен, хто бодай сюди спробував приїхати і постояв в аеропорту в черзі...
Що може дати Україні набір гарних гасел, які не мають жодного відношення до реальності? На мою думку, та думку колег, "Акцентування уваги іноземців на тому, що не є правдою щодо України, в глобальному світі глобальних комунікацій до вже наявного негативного образу країни може додати ще один негатив: країна, що вводить в оману". Або, простіше кажучи, країни, що бреше.
Ми звернулися з відкритим листом до міністра Грищенка з пропозицією відкликати цю так звану "стратегію".
Головна пропозиція – позиціонувати краще з того, що є, а не те, що кимось придумане. А також робити реальні кроки в середині країни, аби потім піарити їх та країну поза її межами.
Тепер чекатимемо на реакцію міністра. Його відповідь продемонструє, чого хоче міністерство – якнайшвидше використати бюджетні гроші, чи справді мати дієву стратегію позиціонування країни.
Повний текст листа тут – http://www.zn.ua/articles/78875#article
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.