5 квітня 2011, 12:58

Чого хоче МЗС: просувати Україну чи швидко виділити гроші під Гарнюню?

Про Спритка та Гарнюню в країні дискутують вже не перший день. Розробка ж бо вразила не лише фахівців.

Проте, 100 тисяч доларів з наших податків, які виділив МЗС, пішли не лише під двох блакитнооких персонажів в стилі аніме. Стільки коштував альбом, який називається доволі амбітно – стратегія позиціонування України за кордоном.

Там чимало винаходів. Починаючи від цитат статей в шанованих західних виданнях з назвою "Україна – найдемократичніша держава світу" до загального гасла – on the fast lane. Наскільки швидкі в Україні процеси знає кожен, хто бодай сюди спробував приїхати і постояв в аеропорту в черзі...

Що може дати Україні набір гарних гасел, які не мають жодного відношення до реальності? На мою думку, та думку колег, "Акцентування уваги іноземців на тому, що не є правдою щодо України, в глобальному світі глобальних комунікацій до вже наявного негативного образу країни може додати ще один негатив: країна, що вводить в оману". Або, простіше кажучи, країни, що бреше.

Ми звернулися з відкритим листом до міністра Грищенка з пропозицією відкликати цю так звану "стратегію".

Головна пропозиція – позиціонувати краще з того, що є, а не те, що кимось придумане. А також робити реальні кроки в середині країни, аби потім піарити їх та країну поза її межами.

Тепер чекатимемо на реакцію міністра. Його відповідь продемонструє, чого хоче міністерство – якнайшвидше використати бюджетні гроші, чи справді мати дієву стратегію позиціонування країни.

Повний текст листа тут – http://www.zn.ua/articles/78875#article



Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Про ''переговори вночі'', перспективи Ради та спроможність до відповідальності

Більше місяця країна живе з "підвішеним урядом". Сьогодні лідер фракції БПП знову чітко заявив: президентська політична сила не може працювати з Яценюком...

Інформаційні виборчі війни. Russian style

Російська школа пропаганди претендує називатися класикою, залишивши Йосипа Гебельса далеко позаду. Міфотворчість, відверта брехня, постановочне відео та абсурдні месиджі – це стандарт перетворення ЗМІ в пропагандистську машину для інформаційної війни...

Хочете реформ? Почніть згори, і зараз

"Новий парламент країні потрібен, аби провести реформи, без яких вже ніяк далі не можна, а нинішний склад на це неспроможний". Це, здається, основна теза прихильників негайних перевиборів? Тоді треба розібратися: чи означає новий парламент негайні і потрібні реформи? Так, державі з парламентською формою правління, справді потрібен парламент, спроможний дати відповіді на ключові сьогодні для країни питання – як сформувати сучасну та ефективну армію та спецслужби у ситуації перманентної військової та терористичної загрози; як стимулювати економіку, охолоджену кризою та війною, провести її демонополізацію та деолігархізацію; як забезпечити обіцяну децентралізацію та ефективне самоврядування; як запроваджувати страхову медицину та реофрмувати освіту; як реформувати державну службу, забезпечити дерегуляцію та прозорість, гарантувати право власності та незалежний суд; як стати енергоефективними тощо...

''Как страшно жить''...

...Це просто окремі цитати, якими російська пропаганда "інформує" росіян та світ про Україну та українців. Ще недавно все це активно дивилися і українці, особливо – в Криму, на Сході та Півдні...

Дестабілізація на Сході: ключові питання і відповіді

Що відбувається в східних регіонах? - Це ні що інше, як Другий етап російської агресії проти України. Фактично, проти України системно ведеться війна з боку Російської Федерації, спрямована на ослаблення та розчленування країни...

То хто "здавав території"?

Пропаганда завжди тримається на розкручуванні простих і примітивних кліше, які "підлягають розповсюдженню". Класика жанру від російського ТБ – "екстремізм та радикалізм у Києві на Майдані"...