6 квітня 2011, 23:20

Як батьки "Спритка і Гарнюні" реальних питань уникали...

Відповідь пана Курочки про розроблений його компанією Бренд України- яскравий приклад того, як можна гарно не відповісти на поставлені питання. Поставлені, зокрема в листі, під яким є і мій підпис.

Адже, можна багато писати про очі Гарнюні і про нахил літер, можна писати про дружину і доньок, можна навіть давати фото з Андріївського, узвозу, яке взагалі не має стосунку до теми.

Але головне – не в цьому. Ключові питання такі:

Чи можна ЦІ розробки вважати стратегією позиціонування країни, як це було заявлено Олегом Волошиним?

Чи можна в тому альбомі, який отримають інвестори давати ніби то передрук статтей із західних видань за назвою "Україна – найдемократичніша країна в світі"? Чи не є це брехнею?

Чи можна головним гаслом визначати "рух у швидкісній смузі", рекламувати це інвесторам, розуміючи що бізнес процеси в Україні не мають аж нічого спільного ці словом "швидкість"? Чи не є це брехнею та не професіоналізмом?

Чи можна наявністю "власних справ" виправдати відсутність тендеру на розробки з коштів платників податків?

Чи може взагалі такі розробки зробити одна компанія, чи для цього потрібні різнопрофільні фахівці?

І на них відповідей якраз, на жаль, не має...

Ну а аргументи про те, що розробник Гарнюненю називає дружину і що великі блакитні очі не заохочуватимуть секс туризм і будуть йому протистояти – просто геніальні)). Питання з приводу таких от "доводів" надто будуть подібні до сарказму.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Про ''переговори вночі'', перспективи Ради та спроможність до відповідальності

Більше місяця країна живе з "підвішеним урядом". Сьогодні лідер фракції БПП знову чітко заявив: президентська політична сила не може працювати з Яценюком...

Інформаційні виборчі війни. Russian style

Російська школа пропаганди претендує називатися класикою, залишивши Йосипа Гебельса далеко позаду. Міфотворчість, відверта брехня, постановочне відео та абсурдні месиджі – це стандарт перетворення ЗМІ в пропагандистську машину для інформаційної війни...

Хочете реформ? Почніть згори, і зараз

"Новий парламент країні потрібен, аби провести реформи, без яких вже ніяк далі не можна, а нинішний склад на це неспроможний". Це, здається, основна теза прихильників негайних перевиборів? Тоді треба розібратися: чи означає новий парламент негайні і потрібні реформи? Так, державі з парламентською формою правління, справді потрібен парламент, спроможний дати відповіді на ключові сьогодні для країни питання – як сформувати сучасну та ефективну армію та спецслужби у ситуації перманентної військової та терористичної загрози; як стимулювати економіку, охолоджену кризою та війною, провести її демонополізацію та деолігархізацію; як забезпечити обіцяну децентралізацію та ефективне самоврядування; як запроваджувати страхову медицину та реофрмувати освіту; як реформувати державну службу, забезпечити дерегуляцію та прозорість, гарантувати право власності та незалежний суд; як стати енергоефективними тощо...

''Как страшно жить''...

...Це просто окремі цитати, якими російська пропаганда "інформує" росіян та світ про Україну та українців. Ще недавно все це активно дивилися і українці, особливо – в Криму, на Сході та Півдні...

Дестабілізація на Сході: ключові питання і відповіді

Що відбувається в східних регіонах? - Це ні що інше, як Другий етап російської агресії проти України. Фактично, проти України системно ведеться війна з боку Російської Федерації, спрямована на ослаблення та розчленування країни...

То хто "здавав території"?

Пропаганда завжди тримається на розкручуванні простих і примітивних кліше, які "підлягають розповсюдженню". Класика жанру від російського ТБ – "екстремізм та радикалізм у Києві на Майдані"...