Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Науковоподібні маніпуляції нащадків Кагановича-Дюранті

15 листопада 2008, 11:25

12 листопада на прес-конференції співробітники Інституту демографії та соціальних досліджень НАН України Е. Рудницький та Л. Слюсар повідомили, що за їхніми даними демографічні втрати від Голодомору 1932-33 років складають 3,5 мільйона осіб. Згідно з їхніми даними втрати міського населення склали два мільйона, а сільського – півтора мільйони. Для надання ваги названим цифрам Е. Рудницький та Л. Слюсар заявили, що вони перші вийшли на рівень структури втрат, що до них цього ніхто не робив. А ще освятили це авторитетом (?) Інституту демографії та соціальних досліджень НАН України (директор – Елла Лібанова).

Вражають як наведені цифри, так і співвідношення втрат. Вражає нахабство, з яким так звані "науковці" за кошти Української держави продукують відверту брехню. Брехню, яку найбільше підхопили і розповсюдили російські ЗМІ. Симптоматично, що ця "інформація" з'явилась напередодні 75-х роковин Голодомору 1932-1933 років в Україні. Мета – очевидна: запустити в науковий обіг занижену в кілька разів цифру, яку потім різні путіни-мєдвєдєви використають у політичних маніпуляціях. Як писав їхній попередник: "нє било, нєт і бить нє может". Це він про мову. Тепер вони так само говорять про Голодомор.


Згадані "науковці" є лише солдатами тої інформаційної війни, яку веде Москва проти українців і України. Вони долучилися до цілої когорти ганебних осіб, які заперечували Голодомор, свідомо занижували масштаби геноциду української нації. Ім'я головного з брехунів стало називним – це Волтер Дюранті, лауреат Пулітцерівської премії. Був на службі у Кремля. Непогано оплачуваній службі.

Вражає те, що ці "науковці" визначили втрати міського населення більшими (!), ніж сільського. Що це – продовження "пролетарської" традиції ставитись до селян як до бидла? Чи річ у тому, що міста тоді були значно менше національно однорідні, ніж чисто українські села? Тоді зрозуміло, яке завдання отримали "науковці" – довести, що це ніякий не геноцид українців. Бо, кожен, хто хоч трохи ознайомлений з трагедією Голодомору, точно знає, що терор голодом застосовано кремлівською клікою насамперед проти українського селянства.

Ось інструментарій терору голодом. Постанова ЦВК і РНК СРСР від 7 серпня 1932 року "Про охорону майна державних підприємств, колгоспів і кооперації та зміцнення громадської (соціалістичної) власності", так званий "закон про п'ять колосків" зобов'язувала "застосовувати, як захід судової репресії за розкрадання колгоспного і кооперативного майна, вищу кару соціального захисту – розстріл із конфіскацією всього майна і з заміною при пом'якшувальних обставинах позбавленням волі на строк не менше, як 10 років з конфіскацією всього майна". Колгоспне рабство позбавляло селян паспортів, а, відповідно, будь-якої можливості втекти від Голодомору – на шахти, заводи чи "ударниє камсамольськіє стройкі". Селянам заборонили залишати села, щоб не могли шукати їжі у містах. Введено режим "чорних дошок", коли до занесених на "чорну дошку" сіл застосовувались репресії дострокового стягнення боргів за "невиконання плану хлібозаготівель". Самі села оточувалися, населення фільтрувалося, продукти вивозилися – селян прирікали на голодну смерть. Так звані "буксирні бригади" буквально вимітали з українських хат не лише зерно, але й будь-які харчі. Мордування голодом доводило людей до божевілля і людоїдства. Почалася "золота торґсінова лихоманка", під час якої з українських селян за безцінь викачали десятки тонн золота та коштовностей: сімейні реліквії, натільні хрести, весільні каблучки, прикраси, заощадження у золотих монетах.

Проїдьтеся селами Київщини, Сумщини, Полтавщини, Вінничини, Черкащини, Житомирщини, Харківщини, які найбільше постраждали від Голодомору, подивіться на меморіальні таблички з прізвищами загиблих від Голодомору і під час Другої світової. Кількість замордованих голодом завжди більша за кількість загиблих на війні. Відомо, що на війні загинуло понад сім мільйонів українців. Очевидно, що цифра жертв Голодомору має бути більшою. Логіка підказує. Але тим гірше для логіки – стверджують працівники Інституту демографії та соціальних досліджень НАН України і оголошують остаточну цифру 3,5 мільйонів померлих. Розуміємо, "пологова травма лєнінізму". У Лєніна з логікою теж не складалось.

А були ж ще села, які вимерли повністю. Чи "науковці" типу рудницьких-слюсарів-лібанових їх у рахунок не брали? Нема села – нема проблеми. Сталінська логіка. Залізна. Каганович аплодує, а сам кремлівський горець посміхається у вуса: "Вєрнай дароґай ідьотє, таварісчі".

Вражає нахабство і безапеляційність "науковців" з Інституту демографії, які наполягають на своєму пріоритеті щодо визначення втрат під час Голодомору. Буцімто й не було твору Роберта Конквеста "Жнива скорботи", звітів Комісії Конгресу США по Голоду в Україні та Міжнародної Комісії розслідування голоду в Україні, складеною з визначних міжнародних юристів. І всі вони оцінювали кількість жертв Голодомору у 7-10 мільйонів.

Можна навести твердження очевидців. Вільям Странг, дипломат Британського посольства у Москві, згадував про розмову з ганебно відомим Волтером Дюранті у вересні 1933 року: "Містер Дюранті думає, що цілком можливо, що безпосередньо через нестачу продуктів харчування та у зв'язку з викликаними цим наслідками, у Радянському Союзі загинуло 10 мільйонів людей за останній рік". Вінстон Черчилль у своїх мемуарах згадує розмову зі Сталіним у серпні 1942 року про жахи війни порівняно з політикою введення колективних господарств, під час якої Сталін, говорячи про проведення колективізації, підняв дві руки зі словами: "Десять мільйонів – це було жахливо". 22 травня 1933 року консул Італії в Харкові Серджіо Ґраденіґо у повідомленні до Посольства Італії в Москві писав: "...Теперішня катастрофа спричинить колонізацію України переважно російським населенням. Це змінить її етнографічну природу. Можливо, в дуже близькому майбутньому не доведеться більше говорити ні про Україну, ні про український народ, а отже, не буде й української проблеми, оскільки Україна фактично стане частиною Росії". "Змінить її етнографічну природу" – жахливі слова правдивого свідка української Трагедії. І мова, очевидно, йде про багатомільйонні людські жертви.

Джеймс Мейс, Виконавчий директор Комісії Конгресу США з Голоду в Україні, людина, через серце якої пройшли тисячі свідчень української Голгофи, писав про кількість у 7,5 мільйонів: "Насправді ця цифра може бути вищою. Загальна кількість жертв голодомору у десять мільйонів, здається, була поширена серед радянської еліти..."

За обчисленнями Інституту історії НАН України мінімальна оцінка втрат населення України складає 8,075 мільйонів осіб, або чверть (!) всього населення УРСР, яке нараховувалось у 1926 році. І ці дані ґрунтуються на сфальшованому Сталіним переписі 1939 року. Сфальшованому, бо результати перепису 1937 року стали свого роду обвинувачувальним вироком комуністичній системі – вони вказали на понад 10 мільйонів українців, знищених московськими большевиками під час Голодомору.

Повернемось до інституції, під егідою якої проводяться такі "наукові" дослідження. Інститут демографії та соціальних досліджень НАН України відомий тим, що єдиною альтернативою процесу депопуляції в Україні вважає... імміграцію. Не збільшення народжуваності і зменшення смертності. Не поліпшення якості життя. І не повернення на Батьківщину мільйонів заробітчан репродуктивного віку. А саме – імміграцію. І хоча імміграція, на думку директора Інституту Елли Лібанової, "сприятиме розмиванню українського етносу (бо всі знають, з яких теплих країв до нас їдуть "мігранти" – авт.), але іншої альтернативи просто немає"... Очевидно, червоний терор, "дев'ятим валом" якого став Голодомор 1932-33 років, на думку цих "демографів", ще недостатньо "розмив" українців як націю.

І останнє. Час появи фальшивки від Інституту демографії – напередодні 75-х роковин Голодомору 1932-1933 років в Україні. Римляни у таких випадках радили шукати, кому вигідно. Однозначно, вигідно Кремлю, а з огляду на останні заяви – Мєдвєдєву особисто. У зв'язку з цим є лише одне питання: чи отримали означені "науковці" тридцять срібняків з кремлівської бухгалтерії, чи виконували завдання за покликом сумління? Хоча, яке може бути в цих людей – "с халоднай ґалавой, ґарячім сєрдцем і чістимі рукамі" – сумління.

Хто ще сумнівається у потребі проведення люстрації в Україні?

powered by lun.ua
Коментарі — 147
АБРАМОВИЧ _ 07.12.2008 21:48
IP: 89.21.76.---
ТЯГНИБОК-ВИ ВЗАГАЛI ТО НА СВIЙ БЛОГ ХОЧ IНКОЛИ ЗАГЛЯДАЕТЕ?ТОДI ЧОМУ НЕ ВIДПОВIДАЕТЕ ЯК IНШI \СВОIМ ЧЕРВОНИМ ТЕКСТОМ\?ЗАПАДЛО?
шерех _ 04.12.2008 11:28
IP: 193.151.57.---
Огидно читати коментарі психопатичних українофобів.
Але ж треба їм десь погавкати.
Може від власного гавкання швидше повиздихають.
tuskarora _ 25.11.2008 13:39
IP: 213.179.236.---
Жаль, але "Свобода" – тепер такий же проект, як і інші, що мали собою підмінити дійсно українську партію. У 2006 це проявилося особливо яскраво (Нетудихата), зараз також лізе всяка дрібна наволоч, яку ніяка внутрішня люстрація не зупиняє, а навпаки. І в політраді самій сидить підарас Башук... Тягнибоку зараз треба слухняні сраколизи та товсті гаманці, які б платили бабки та солідно виглядали у парламенті. Чомусь думає Олежка, що вже він і сам по собі прохідний, навіть якщо без членства залишиться взагалі...
Unique _ 20.11.2008 20:53
IP: 91.124.75.---
19.11.2008 10:40___ фкун
Unique, оце читаю я ваші коментарі і виникло у мене може несподіване питання:
яке ти відношення маєте до Голодомору українців, нащадків яких назвати посмів "недоїдками", і як ти смієш розводити на цій темі піар себе херойского сину та своєї недолугої політичної сили? буду вдячний за відповідь.
18.11.2008 17:10___ Unique
18.11.2008 15:05___ фкун
Нафік мені піар?
Я й так Тупорилихвинищувач. От і винищую...
Але ти виявився надзвичайно твердим горішком.
Визнаю свою поразку, безпорадність та безсилля.
Ти будеш вічно жити. Як Лєнін...
фкун _ 19.11.2008 10:40
IP: 80.91.184.---
Unique, про партійну орієнтацію зрозумів. Але це дрібниця, по суті відповідь чи вибачення будуть?
Пєтровіч _ 18.11.2008 20:40
IP: 94.179.217.---
18.11.2008 17:07___ Учитeль
ого скіки ПЄтрович нафлудив!:)
Слів защітан.
Историчка _ 18.11.2008 19:45
IP: 91.124.210.---
18.11.2008 16:20___ Пєтровіч -------Просто в дебільному залешанському діалекті, змонголеному та поугрофіному, лише одне по батькові звучить не спотворено – Пєтровіч.

Уважаемый Пєтровіч, просветите заодно, где вашего фюрера спотворили: Тягнибок, замість Тягнибік?
Unique _ 18.11.2008 18:00
IP: 91.124.125.---
18.11.2008 15:05___ фкун

Безпартійний я, Фкун, можеш і не вірити, але гідної мене партії в Україні не існує.
Я симпатизую Тимошенко, але члени районної організації її партії є унікальними бидляками та рогулями і я із ними на одному гектарі бути не можу.
І тому не є...
Учитeль _ 18.11.2008 17:15
IP: 92.112.34.---
змонголеному та поугрофіному, лише одне по батькові звучить не спотворено – Пєтровіч.
де ж це так зионголюють?:)

В наших краях по батькові Петрович звучить – Питрович. Через "и" українське
По батькові Вікторович звучить – Віхторович
Андрійович – Андрейович.
Це "по вуличному", простонародному.

А "по культурному" (тобто як у школі вчили) – як пишеться так і вимовляється...
Unique _ 18.11.2008 17:15
IP: 91.124.125.---
18.11.2008 16:15___ Пєтровіч

Он як Пєтровіча в істерику кинув.
Оргазм переживаю, коли тих хробів на сковорідку гарячу викладаю.
Ач як корчиться, сцука?
Знай Унікального, блін. Я тобі не Тягнибок...
Unique _ 18.11.2008 17:10
IP: 91.124.125.---
18.11.2008 15:05___ фкун
Нафік мені піар?
Я й так Тупорилихвинищуцвач. От і винищую...
Учитeль _ 18.11.2008 17:07
IP: 92.112.182.---
ого скіки ПЄтрович нафлудив!:)
І не набридає.:)

Просто в дебільному залешанському діалекті
Що це таке – залешанський діалект? Пєтрович – житель м. Заліщики на Буковині?

А щодо діагнозу я не зрозумів: ви "Учитель", чи дохтур?
Казав же – вчитель фізики і математики. Згідно диплому. Втім, я давно усвідомив, що працювати за спеціальністю в "незалейжній" не буду. Нинішнім "царькам-тимчасовикам з полонини" та їхнім тупеньким, але аммбіційним діткам просто ніколи не будуть потрібні подібні "високі матерії".:)
Пєтровіч _ 18.11.2008 16:20
IP: 77.123.215.---
16.11.2008 21:32___ Unique
Пєтровічью, чому твій нік "косить" під москаля, а сам ти "Свободу" захищаєш?
Просто в дебільному залешанському діалекті, змонголеному та поугрофіному, лише одне по батькові звучить не спотворено – Пєтровіч. Всі решта перековбашуються на "масковскій капил" – Віктирич, Сємьонич, Андрєіч тощо. Кумедія, одним словом.
Пєтровіч _ 18.11.2008 16:15
IP: 77.123.215.---
18.11.2008 10:11___ Unique
17.11.2008 20:07___ Учитeль
Ні, не думаю: Олег розумний, я його знаю.
Пєтровічь – це тільки шістка. Ментальна, генетична, потомственна.
Із кріпосних, звання холопського-холуйсько-лакейського...
Мене зовсім не здивувало, що юлєфан зійшовся з різними кацапчегамі ("Учителем", "Историчкою", "командором" тощо).
Це лише підтверджує, що Юля і юлєфани є таким самим злом, як і рИгіони. Навіть більшим, бо сьогодні Юля у різної кремляді в фаворі.

17.11.2008 19:28___ Unique
...в новітню історію України вона вже ввійшла як єдиний політик, який призупинив розкрадання держмайна в особливо великих розмірах монгольськими байстрюками із українськими прізвищами.
А це, до речі, є яскравим прикладом холуйства. Всім відомо, що злодійка Тимошенко (як потім виявилось Грігян-Капітельман) крала газ. Звісно Росія потім справу щодо неї закрила (бо зробила на неї ставку). Є лише маленьке але: московські генерали, засуджені у справі Тимошенко, досі сидять! Тільки не кажіть, що Ви вірите, що тЮлька (ця дніпропетровська бомжиха) припинила розкрадання держмайна. Вона цей процес продовжила. Але конкурентне поле виявилось дуже щільним: Ющенко, Янукович, Балога... Бідній жінці важко пробитись, хоча вона й має гострі лікті та хижі акулячі зуби.

А всі мої діди-прадіди були селянами. Доволі багатими селянами. За що їх і розкуркулили. Тому й ненавиджу московських окупантів, комуністів. Тому й підтримую "Свободу".
Пєтровіч _ 18.11.2008 15:51
IP: 77.123.215.---
17.11.2008 20:07___ Учитeль
Намек понят!;)
Что ж пожалуй стоит внимательней присмотреться к почерку юзера "Пєтровіча":)
Итак, что мы видим... Гипер-активность именно в этом блоге. Экзальтацию и несдержанность, злобность, черты садизма, раздражительность, вспыльчивость т.е – типичная психопатическая личность шизоидного типа.
Хех...
Сдается мне, что под этим ником постит... сам пан Тягнывбок.;-)
Я вже Вам писав, що у Вас з розумовими здібностями ду-у-уже погано.
16.11.2008 12:02___ Пєтровіч
П'яте, генетичне холуйство наклало на вас незмивне тавро імбецильності.
Цей допис це підтверджує: попали, як кажуть, пальцем у небо.

Почитайте, я про своїх рідних писав, і про себе теж. Якщо це схоже на біографічні дані Тягнибока, тоді вибачте.)))

На цьому блозі я присутній лише тому, що позиція "Свободи" відповідає моєму світогляду.

А щодо діагнозу я не зрозумів: ви "Учитель", чи дохтур? Чи скоріше всього пацієнт. З Вас так всілякі спеціальні терміни полізли. Так, щоб від зубів відскакувало, людина може говорити лише про себе. Що ж Ви про себе написали?
Экзальтацию и несдержанность, злобность, черты садизма, раздражительность, вспыльчивость т.е – типичная психопатическая личность шизоидного типа.
Я Вам співчуваю. Трошки.
фкун _ 18.11.2008 15:05
IP: 80.91.184.---
Unique, оце читаю я ваші коментарі і виникло у мене може несподіване питання:
яке ти відношення маєте до Голодомору українців, нащадків яких назвати посмів "недоїдками", і як ти смієш розводити на цій темі піар себе херойского сину та своєї недолугої політичної сили?
буду вдячний за відповідь.
Unique _ 18.11.2008 10:11
IP: 91.124.57.---
17.11.2008 20:07___ Учитeль
Ні, не думаю: Олег розумний, я його знаю.
Пєтровічь – це тільки шістка. Ментальна, генетична, потомственна.
Із кріпосних, звання холопського-холуйсько-лакейського...
Учитeль _ 17.11.2008 20:07
IP: 92.112.170.---
16.11.2008 17:08___ kovalevskiy
Тут вместо фашиствующего националиста Тягнибока его "шестерка" ответила:

16.11.2008 14:20___ Пєтровіч
бандерівці нищили представників окупаційної адміністрації та їхніх посіпак
Намек понят!;)
Что ж пожалуй стоит внимательней присмотреться к почерку юзера "Пєтровіча":)
Итак, что мы видим... Гипер-активность именно в этом блоге . Экзальтацию и несдержанность, злобность, черты садизма, раздражительность, вспыльчивость т.е – типичная психопатическая личность шизоидного типа.
Хех...
Сдается мне, что под этим ником постит... сам пан Тягнывбок.;-)
Unique _ 17.11.2008 19:28
IP: 91.124.57.---
16.11.2008 21:42___ Україноцентрист

Да будь вона негром "преклонных лет", - в новітню історію України вона вже ввійшла як єдиний політик, який призупинив розкрадання держмайна в особливо великих розмірах монгольськими байстрюками із українськими прізвищами.
Вони набагато страшніші, у лицемірстві своєму, від усіх Голодоморів разом узятих.
Читайте психологічний портрет "свідомого українця" Ющенка: http://www.pravda.com.ua/news/2008/10/21/83206.htm
Розведеного, але дуже побожного християнина.
Вірного сім'янина, який в Мукачевому "розважався" цілком по-українськи і дуже по-християнськи:
http://ord-ua.com/categ_1/article_52811.html
Рівно як і про не менш до противности побожну Кетрін Клєр із діамантами за "Дніпроенерго" та відкатами від "РосУкрЕнерго":
http://compromat.ua/ru/16/3425/index.html
Ніхто сьогодні не становить більшої загрози для національної безпеки, ніж ті, хто має нею і день і ніч опікуватися. http://www.dt.ua/1000/1550/64069/
Оце і є російський фашизм у всій його красі первозданній із суттєвою домішкою монгольського садизму, але під маскою "щироукраїнськості".
Тому єдиним аргументом для цих недолугих і залишається дівоче прізвище Тимошенко.
Судити будемо не по паспорту, а по ділах ваших...
Україноцентрист _ 16.11.2008 21:57
IP: 213.186.103.---
16.11.2008 21:32___ Unique

...До хазяїв підлизуєшся?
Так навіть вони переконалися, що, окрім Тимошенко, в Україні взагалі нема з ким говорити...
:)
Шо факт, то факт. Тут підлизуйся, не підлизуйся – місце путінської лизунки твердо заброньоване:) Біля нафтопроводу Одеса-Броди. Навіть Янукович конкуренції не витримує. А "Мазурік" – той взагалі нервово курить на пасіці:)

Пишіть, пишіть, дядьку, ше!
Україноцентрист _ 16.11.2008 21:42
IP: 213.186.103.---
16.11.2008 21:04___ Unique

...я присвоїв вам статус зрадників національних інтересів та підручних російського фашизму. І це було цілком об'єктивно та справедливо...

...і продовжуєте безпорадно гавкати на Тимошенко (з дому Грігян)...

...Казав блудний батько блудному сину не жити в блуді. Вгадайте, про кого це? Тимошенко справді не розводилася, а ваш Ющенко навіть трахнутися по-людськи не вміє...

...Хіба він менше Голодомору нашкодив, ваш Ющенко? Психологічно,психічно, ментально, генетично і ви, і Ющенко, і ПутіноМєдвєд – стовідсоткові, чистокровні російські фашисти.
Із домішкою монгольського садизму
.
Ба, дядьку! Та вас плющить нє па дєцкі:)))
Виділив болдом місця, які особливо сподобались:)
Пишіть ше!

P. S. Правильно писати: "Тимошенко (з дому Грігян-Капітельман) ":)

P. P. S. Трудових звершень на тяжкій ниві героїчного захисту фарбованих лисів з БЮТ! І Почесної Грамоти від підпільного Дніпропетровського обкому ВЛКСМ!
Unique _ 16.11.2008 21:32
IP: 94.178.67.---
Пєтровічью, чому твій нік "косить" під москаля, а сам ти "Свободу" захищаєш?
До хазяїв підлизуєшся?
Так навіть вони переконалися, що, окрім Тимошенко, в Україні взагалі нема з ким говорити.
А щодо боротьби із російською інформаційною експансією, то оцей мій допис:
16.11.2008 12:01___ Unique
вартує значно більше, ніж вся ваша "Свобода" за всі роки свого існування.
Навіть про тюрму на Лонського блог підготувати вам слабо. Шо, тупі такі?
Патрійоти хренові...
Толку з вас, як із козлів молока. А могли би хоч шерсті клок...
Unique _ 16.11.2008 21:18
IP: 94.178.67.---
16.11.2008 15:07___ командор

"Твой друг Юник называет меня недоидком, С фонтазией у вас "патриотов" не очень."
Ти несправедливий. Читай ще раз:
"...називати вас моральними потворками, людьми звання холопського, недоїдками, лакеями, для яких чим важчі покарання, тим дорожчі пахани, сундуками-совками, російськими фашистами із монгольською генетичною дикістю та рогулізмом кондових азіятів. Ви ж ніякі не слов'яни і ніякі не православні, а лише байстрюки монгольські. Га? Хіба не так?
Такою завше правда була сиром'яжна..."

Тут же 9 (дев'ять)!!! порівнянь. Це навіть не політ фантазії. Це – фонтан фантазії.

Ай да Unique! Ай да сучий син...
Unique _ 16.11.2008 21:09
IP: 94.178.67.---
16.11.2008 18:36___ командор

Яволь-яволь!!! Харошій русскій – мёртвый русскій...
Unique _ 16.11.2008 21:04
IP: 94.178.67.---
16.11.2008 12:40___ Пєтровіч

Пєтровічью, допоки Ваша "Свобода", вкупі із хоружівським недоїдком, носилася із дочасними щорічними виборами коштом маленького українця як ті дурні із торбою писаною, я присвоїв вам статус зрадників національних інтересів та підручних російського фашизму. І це було цілком об'єктивно та справедливо.
Оскільки ідіотизм недавно нав'язуваної теми очевидний і вже вичерпаний, толк із Вашої партії міг би бути у чесній та безкомпромісній боротьбі із російського фашизму інформаційною експансією взагалі та тут на блогах зокрема. Для цього доречно було б розказати моторошну історію тюрми на Лонського, повідати її тут присутнім недоїдкам для наочного порівняння монгольського садизму російського фашизму із жорстокістю німецького.
Але такі як ви завжди уникали якоїсь конкретики і продовжуєте безпорадно гавкати на Тимошенко (з дому Грігян), яка суттєво вкоротила руки хоружівським клептоманам.
Казав блудний батько блудному сину не жити в блуді. Вгадайте, про кого це? Тимошенко справді не розводилася, а ваш Ющенко навіть трахнутися по-людськи не вміє. Закине Балога порнушку в інтернет – імпічмент буде. А Тимошенко лише про "РосУкрЕнерго", Прикерченську ЛТД та вкрадене "Дніпроенерго" допоминається. Довічне належиться.
Хіба він менше Голодомору нашкодив, ваш Ющенко? Психологічно,психічно, ментально, генетично і ви, і Ющенко, і ПутіноМєдвєд – стовідсоткові, чистокровні російські фашисти.
Із домішкою монгольського садизму.
Україна та Європа1065 Aтака Путіна1187 Корупція1288 Уряд реформ392 тітушки18
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Віктор Уколов

Стартувала PR-кампанія за зняття санкцій з Росії?

Олексій Гарань

Скільки посад голів комітетів віддала опозиції правляча компартія у 1990 р.?

14
Ірина Федорів

До уваги голови КОДА: Даніш в суді завалює експертизу по каналізації на Бакала

3
Айдер Муждабаєв

Россияне устали от Путина. Это правда. Им нужен Сталин

8
Дмитро Яблоновський

Державні монстри – вбити чи розчаклувати?

3
Сергій Лямець

Авакова и Супрун оставить в правительстве? Зеленский и команда – вы серьезно???

17
Ірина Федорів

Вода з фекаліями: що дала нарада в голови ОДА

12
Артем Петренко

Шанс вырваться из ловушки бедности. Или почему важно, чтобы у Зеленского получилось

24
Сергій Лямець

Коболев получает $1 млн в месяц. Укрзализныця закупает дизель у олигархов. Так зачем нам независимые набсоветы???

7
Сергій Лямець

Зачем Зеленскому стукачи. Что говорит здравый смысл об инициативе платить 10% за доносы

13
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter