Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Брех@йлу віри нема!

03 вересня 2014, 17:20

Інформація, що надходить, про зміст телефонної розмови Путіна і Порошенка, є дуже суперечлива, однак уже можна зробити певні висновки.

Зокрема, режим Путіна побоюється остаточної міжнародної ізоляції і боїться перейти в гарячу фазу Третьої світової війни, тож навмисно використовує дипломатичну мову, аби дезорієнтувати українське керівництво та світову громадськість щодо своїх справжніх намірів.

Він брутально вдає, що перебуває "над конфліктом", нібито не контролює бойові операції російських військ на території України і не скеровує терористичних дій сепаратистських утворень на території Донеччини та Луганщини.

Треба розуміти, що у відносинах із західним світом Путін буде демонструвати іншу лінію поведінки, а саме стверджуватиме, що немає жодного стосунку до діяльності так званих ДНР і ЛНР і наполягає на прямих переговорах із ними київської влади, виставляючи себе миротворцем.

Метою цієї подвійної дипломатії є "примус до миру" України, тобто оголошення Києвом капітуляції, легітимізація "ДНР" та "ЛНР" та бодай видимість нормальних зв'язків із західними державами. Це просто чекістська спецоперація.

Чергове перемир'я з терористами, яке активно нав'язує Україні Путін, – це спроба закріпити і хоч якось легітимізувати російську окупацію частини Донбасу в придністровському форматі.

Найбільший виклик, який сьогодні стоїть перед Президентом Порошенком, – не дозволити нав'язати Україні мир ціною капітуляції. Капітуляція перед Москвою ніколи не принесе миру та безпеки для українців.

Не можна повторювати помилок минулого 10-денного "припинення вогню" в червні, яке дало можливість агресору повністю перегрупувати і переозброїти свої сили на Донбасі, завести важке озброєння в Україну, а головне – не можна забувати, що кожен день перемир'я коштував нам десятки життів українців.

Необхідно відкинути ілюзії, що можливо досягнути порозуміння з російським окупантом за столом переговорів. Як сказав іще Бісмарк, угоди з Москвою не варті паперу, на якому вони укладені.

Доля української перемоги вирішується не за столом мирних переговорів, а на полі бою. Якщо ми не зупинимо агресора на Донбасі – нам доведеться зупиняти його під Дніпропетровськом, Одесою, Києвом або Львовом.

Для України є лише одна реальна відповідь на агресію Москви: не здаватися, бити ворога та домагатися реальної підтримки країн Заходу в цій війні. Тому необхідно оголошувати воєнний стан на Донбасі, розривати дипломатичні відносити з державою-агресором, продовжувати мобілізацію та звернутися до США і Великої Британії, а також до країн НАТО з проханням надати пряму військову допомогу Україні у війні із загарбником. Ще кілька місяців тому "Свобода" пропонувала президентові та парламенту конкретний план дій з цього приводу.

Єдина можливість досягнути справжнього миру в Україні – це виграна війна, це звільнення української території від російського агресора, це відновлення суверенітету на всій території України включно з Кримом.

Брех@йлу Путіну вірити не можна. Треба вірити українському народові та українській армії!

powered by lun.ua
Коментарі — 36
19Yurkiv21 _ 05.09.2014 20:32
IP: 91.200.224.---
comet:
Брех@йлу віри нема!
19Yurkiv21 _ 04.09.2014 14:08
IP: 91.200.224.---
comet:
19Yurkiv21 з блогу Олесі Яхно:1.Немає в Україні громадянської війни, бо население на Донбасі ніколи себе громадянам України не вважали і ненавиділи усе українське-Мову, Гімн, Прапор, Історію, Культуру, Звичаї...
Це неправда! Але навіть якщо Ви праві-що треба робити-фашистським чином влаштували донбасцям геноцид з Освенцімом, чи-відпустити їх на волю і хай собі живуть, як самі бажають?
2. Захід України війна ніколи не покидала.
Мій дід Василь казав так: "Друга Світова війна не закінчилася, поки не закінчилася війна за Україну!"
Чи він був не правий?
Тобто, поки ми, справжні українці та інші народи СРСР з 1950 по 1991 вважали вас, галичан братами, ділилися з вами і досягненнями і негараздами, ви крутили нам дулю в кишені та чекали слушної нагоди встромити ножа в спину?
ЗНАЄТЕ, А Я ВАМ ПОВІРИВ.Уніатсько-єзуїтську майстерність у помсті дуже помітно!
"Негараздами" ви ділилися віртуозно!
І не розносіть, як таргани, "східно-півднякову" заразу по блогах.
19Yurkiv21 _ 04.09.2014 13:53
IP: 91.200.224.---
comet:
9Yurkiv21 _ Та чого ж Ви стали таким сором"язливим за останні півроку?
Кажіть вже відверто – замість України треба побудувати тоталітарно-нацистську Бандеріну з "владою, яка буде страшною" – і усі проблеми будуть відразу вирішені.
Одначе ми, східняки та півдняки таке рішення ніколи не сприймемо – це вам, підляшкам – до Бандеріни, а нам – до Європи, до правової, демократичної, соціально орієнтованої незалежної України.
ТОМУ – ДОСИТЬ ЗАЙМАТИСЯ ГЕНОЦИДОМ – НЕГАЙНЕ ЦИВІЛІЗОВАНЕ РОЗЛУЧЕННЯ – І АДЬЮ, ГАЛИЧИНА!
До Європи???
Ще півроку тому Ви безсоромно хтіли до кацапської опи:)
Leo Leo Polit _ 04.09.2014 10:16
IP: 94.232.211.---
Ліпше б він знайшов в інеті й прочитав:

Пророцтво про тактичну атомну зброю
19Yurkiv21 _ 04.09.2014 09:25
IP: 91.200.224.---
DoctorUkraine:
Только тогда, когда украинцы наконец поумнеют, и отдадут большинство в парламенте,способное создать свою проукраинскую коалицию Свободе,только тогда можна будет Украине расчитывать и на победу в войне, и на реальную позитивную перспективу в будущем.
Всю власть националистам и военным профи-патриотам! Только такой практический симбиоз в настоящий момент способен дать единственно правильный ответ на вызовы Украине на ближайшие 5-10 лет.
+10500!
Ще один такий Данбасс, і обов'язково "поумнеют".
DoctorUkraine _ 04.09.2014 01:33
IP: 74.125.18.---
Только тогда, когда украинцы наконец поумнеют, и отдадут большинство в парламенте,способное создать свою проукраинскую коалицию Свободе,только тогда можна будет Украине расчитывать и на победу в войне, и на реальную позитивную перспективу в будущем.
Всю власть националистам и военным профи-патриотам! Только такой практический симбиоз в настоящий момент способен дать единственно правильный ответ на вызовы Украине на ближайшие 5-10 лет.
DoctorUkraine _ 04.09.2014 01:32
IP: 74.125.18.---
Только тогда, когда украинцы наконец поумнеют, и отдадут большинство в парламенте,способное создать свою проукраинскую коалицию Свободе,только тогда можна будет Украине расчитывать и на победу в войне, и на реальную позитивную перспективу в будущем.
Всю власть националистам и военным профи-патриотам! Только такой практический симбиоз в настоящий момент способен дать единственно правильный ответ на вызовы Украине на ближайшие 5-10 лет.
Tatiyna Bobrova _ 03.09.2014 23:29
IP: 93.77.153.---
Олеже-так гарно говорите...!А чому.під час Майдану.коли ваше тріо з януковичем бакланило-ви (як боксер) і кличко (як діючий чепіон світу) на замочили (одним ударом-для боксера-це реально) януковича?Ви не виконали свою місію (і скільки людей загинуло по тому?) Ви просто виявились боягузами з кличком,про що й отримали відповідь на Майдані! Свою місію треба виконувати... А коментувати будуть нащадки...
Tatiyna Bobrova _ 03.09.2014 23:29
IP: 93.77.153.---
Олеже-так гарно говорите...!А чому.під час Майдану.коли ваше тріо з януковичем бакланило-ви (як боксер) і кличко (як діючий чепіон світу) на замочили (одним ударом-для боксера-це реально) януковича?Ви не виконали свою місію (і скільки людей загинуло по тому?) Ви просто виявились боягузами з кличком,про що й отримали відповідь на Майдані! Свою місію треба виконувати... А коментувати будуть нащадки...
Petr Apple _ 03.09.2014 22:06
IP: 95.132.190.---
Peter Blood:
Petr Apple:
у нас по социологии 54% верят путину
===
А не бажаєш, коли такому соціо л о х у-брехуну-парашисту, як ти, заштовхають з десяток яблучок в дупу, як більярдні кулі???
вы радикалы-ляшковцы очень предсказуемы в своих фантазиях, привыкли все засовывать себе в очко
Таня Киянка _ 03.09.2014 21:34
IP: 93.72.230.---
Іван Мазепа:
По темі блогу – правий на всі 100%.
Олеже, з часу як "Свобода" попала в ВР, вона, всупереч своїй ідеології, поступово відходила від неї, зміщуючись все ближче до ліберасто-дєрмократисного сектору, в якому націоналістам місця немає. Ми можемо пояснити період до Майдану Гідності необхідністю повалення монстра. А зараз, в період війни, чи не пора повертатись на свої радикально-націоналістичні позиції, які для вас є природними, і чітко відмежуватись від щоколадних зайців, кроликів, пасторів і всяких інших? Адже зрозуміло, що цим персонажам плювати на українців. Подібно на те, що в них задача – покласти в цій війні якомога більше національно свідомих українських патріотів-добровольців. Якщо ви не виправите свою фактичну політичну ДІЯЛЬНІСТЬ, то боюсь, що більшу частину голосів вашого електорату забере клоун ляшко, або, в кращому разі, правий сектор.
Подумайте і, бажаю удачі.
погоджуюсь на 100 %
Radist2010 _ 03.09.2014 21:05
IP: 95.158.38.---
Іван Мазепа:

Чесно кажучи я теж розчарований у Свободі. Пасивність під час Майдану, та фактично відутність результатів коли її представники були у прокуратурі та міністерству оборони. Але все таки це краще ніж те що витворяє Порошенко. Фактично здача території лише за можливість ввести у раду свою партію... Мир на умовах москви це війна. Ми отримаємо не ганебний мир, а ганьбу та нову війну вже ближче до Києва.
Іван Мазепа _ 03.09.2014 20:29
IP: 91.124.252.---
По темі блогу – правий на всі 100%.
Олеже, з часу як "Свобода" попала в ВР, вона, всупереч своїй ідеології, поступово відходила від неї, зміщуючись все ближче до ліберасто-дєрмократисного сектору, в якому націоналістам місця немає. Ми можемо пояснити період до Майдану Гідності необхідністю повалення монстра. А зараз, в період війни, чи не пора повертатись на свої радикально-націоналістичні позиції, які для вас є природними, і чітко відмежуватись від щоколадних зайців, кроликів, пасторів і всяких інших? Адже зрозуміло, що цим персонажам плювати на українців. Подібно на те, що в них задача – покласти в цій війні якомога більше національно свідомих українських патріотів-добровольців. Якщо ви не виправите свою фактичну політичну ДІЯЛЬНІСТЬ, то боюсь, що більшу частину голосів вашого електорату забере клоун ляшко, або, в кращому разі, правий сектор.
Подумайте і, бажаю удачі.
19Yurkiv21 _ 03.09.2014 20:04
IP: 91.200.224.---
"Тому необхідно оголошувати воєнний стан на Донбасі, розривати дипломатичні відносити з державою-агресором, продовжувати мобілізацію та звернутися до США і Великої Британії, а також до країн НАТО з проханням надати пряму військову допомогу Україні у війні із загарбником"
===============================================================
Дочекаймося самміту НАТО 4-5 вересня.
Якщо НАТО скаже нам "ТАК", тоді так!
Як співають кацапи: "На медведя я пайду, если станет туга, если с другом буду я, а медведь без друга":)
trakt _ 03.09.2014 20:03
IP: 37.53.162.---
"необхідно оголошувати воєнний стан на Донбасі"
=
Надумався, а чому не в Криму оголошувати воєнний стан. В мене таке враження, що на Донбасі вже і в Ростовській, і в Луганській, і Донецькій областях закріпились путінські війська, вже Донецьк і Луганськ окупували росіяни фактично. Схоже, що пора вже оголошувати нові окуповані території, бо росіяни і так там ввели фактично воєнний і надзвичайний, точніше окупаційний стан.
Може вже пора вводити військовий стан в Харкові, Херсоні, Дніпропетровську поки не пізно?
cityzen _ 03.09.2014 19:18
IP: 74.125.186.---
Та нi, найбiльший виклик, який стоiть перед президентом Порошенком, – це вибори в ВР! Ви подивiться, як зростаэ на очах його рейтинг, а ви тут про виграну вiйну i звiльнення терiторii. Не суверенiтет його зараз бентежить, а мiсця в парламентi! Хто сумнiваэться, що заради миру вiн здасть Украiну? Хочу помилятись, але рухи, якi робить президент про це говорять. Брех@йлу вiри нема, але як в цьому переконати Порошенка?
Pelageja Klimenko _ 03.09.2014 19:15
IP: 93.79.142.---
Petr Apple:
Це твоя вата під черепом на 54% "кончает" від путлера) (уйла
Pelageja Klimenko _ 03.09.2014 19:11
IP: 93.79.142.---
Надо объявить военное положение, назначить военную комендатуру – и убивать. Как человек, достаточно близкий к войне, я разговариваю с ополченцами по тем или иным вопросам и понимаю, что просто так они оружия не сложат. Им надо бежать в Россию, а она для живых закрывает границу. Гробы пропускают, а для живых – закрывают. Они, условно, сбросили сюда свой "Правый сектор".
Djohn Jikop _ 03.09.2014 19:04
IP: 93.73.10.---
Vadim Bondar:
Тягнибок правий на 100%.
як завжди.
Petr Apple _ 03.09.2014 18:43
IP: 95.132.190.---
у нас по социологии 54% верят путину
Kevin Uxbridge _ 03.09.2014 18:05
IP: 89.105.237.---
Достатньо оприлюднити телефонні перемовини Порошенка з х.уйлом і зняти всі питання ДЕ ПРАВДА?
Виктор Ольшевский _ 03.09.2014 18:04
IP: 92.113.255.---
Степан и другие, кто согласен с Олегом. Я тоже 100% с вами. Чем больше мы убьём русских захватчиков на нашей УКРАИНСКОЙ земле, тем ближе будет конец Путину от нормальных русских граждан. Тем ближе будет МИР для Украины. Черговий масковський троль відмітився:) Ми готові воювати допоки на нашій українській землі не буде ні одного рашистсько-фашистського солдата чи терориста, оскільки у нас немає іншого вибору – фашистська Маскальщина не визнає навіть права на існування українців та української нації. Тільки ми підемо на поступки Путлєру одразу це буде ним розцінено ним як слабкість і він буде вимагати все більшого і більшого, доки ми знову не опинимось в новітній Масковській імперії. Тому зараз і до кінця! Ми маємо повністю звільнитися з пут Маскви, а бажано ще й розвалити цей новітній Мордор...
Любов Антоненко _ 03.09.2014 18:02
IP: 74.125.18.---
А я вірю Богу,що все буде добре. Помилки зроблені їх не повернути. Бо буває,що приходиться відавати своє,як не обдурять,так і облапошать. Бо знаю,що якщо хочуть відібрати в тебе сорочку віддай верхню одежу. (образно кажучи.) Відступити потрібно,заради життя хлопців,які захищають нас. (А не так,щоб хлопці столи під кулями,як це було) А через деякий час все вирішиться,а тим часом розмовляти з путіним,пока не всухне в нього язичище.
chsaber _ 03.09.2014 17:59
IP: 194.0.206.---
Stepan Kravets:
vvooll76:
Черговий масковський троль відмітився:) Ми готові воювати допоки на нашій українській землі не буде ні одного рашистсько-фашистського солдата чи терориста, оскільки у нас немає іншого вибору – фашистська Маскальщина не визнає навіть права на існування українців та української нації. Тільки ми підемо на поступки Путлєру одразу це буде ним розцінено ним як слабкість і він буде вимагати все більшого і більшого, доки ми знову не опинимось в новітній Масковській імперії. Тому зараз і до кінця! Ми маємо повністю звільнитися з пут Маскви, а бажано ще й розвалити цей новітній Мордор...
Да уж, – "как готовы воевать" – военная прокуратура разбирается с прикарпатским батальоном, сбежавшим из под Иловайска...
sagredo _ 03.09.2014 17:59
IP: 134.249.83.---
Смерть російським агресорам!
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Артем Петренко

Шанс вырваться из ловушки бедности. Или почему важно, чтобы у Зеленского получилось

1
Сергій Лямець

Коболев получает $1 млн в месяц. Укрзализныця закупает дизель у олигархов. Так зачем нам независимые набсоветы???

7
Сергій Лямець

Зачем Зеленскому стукачи. Что говорит здравый смысл об инициативе платить 10% за доносы

12
Ігор Луценко

Хто стріляв вночі у Голосієво і до чого тут справи Майдану?

Українська правда

Стати депутатом і залишитись людиною. Чому "Слуга народу" неправа в історії із "тупою вівцею"

Сергій Лямець

ZeVulgaris. 🤡 Андрюха, шо там с Кабмином?

16
Тимофій Бадіков

Залишити неможливо звільнити: чи буде в МОЗ новий очільник?

Євген Бистрицький

ПІДВОДНІ КАМЕНІ 7-ГО КОМІТЕТУ

7
Айдер Муждабаєв

"Русский писатель" Захар Прилепин: самый кассовый из убийц

5
Ігор Попов

Програма дій нового уряду – більше конкретики, а не лозунгів.

25
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter