Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

Запрошуємо на презентацію нового безпеково-аналітичного часопису політв'язня Юрія Сиротюка

01 жовтня 2015, 10:48

Шановні українці!

Сьогодні, 1 жовтня, о 12:00 за адресою вул. Ярославів вал, 9 відбудеться презентація інформаційно-аналітичного обіжника Недержавного аналітичного центру "Українські студії стратегічних досліджень", підготовленого директором НАЦ "УССД", народним депутатом VII скликання, політв'язнем режиму Юрієм Сиротюком.

Обіжник "Українських студій стратегічних досліджень" – це результат багатомісячної роботи колективу експертів, що проводять комплексну аналітичну роботу в царині національної безпеки, здійснюють розробку дієвих рекомендацій для уряду та ознайомлення громадськости з актуальними загрозами у галузі національної безпеки та оборони. Об'єднані в рамках цього видання обіжники дозволять зацікавленим читачам простежити динаміку викликів у царині національної безпеки, спричинених російською агресією впродовж кінця 2014 – першої половини 2015 року. У виданні розміщена Концепція створення обороноздатної української держави та суспільства – програма створення всеохопної системи швидкої та ефективної мобілізації суспільства.

Захід відбудеться за ініціятиви НАЦ "Українські студії стратегічних досліджень" та сприяння Науково-дослідного інституту українознавства.

У презентації візьмуть участь Ігор Тенюх – адмірал, командувач ВМС України 2006-2010 рр., в.о. міністра оборони України 2014 р., Андрій Куришко – генерал-майор, екс-заступник начальника Генштабу командування Повітряних сил ЗСУ.

Запрошуємо до участі!

powered by lun.ua
Коментарі — 53
Боровик _ 02.10.2015 17:03
IP: 104.197.215.---
Степан Фаріон:
Адекватні, аууууу!!!!!!!!!!!
Не відписуйте уйо бку Pixel. Від того, що він надіється, що вас вже дістав, то уже три рази за годину
від радості вс рався. Сморід аж сюди доходить.
ВІрно! Pixel – іди по-Ріх-яй.
Надія Стадник _ 02.10.2015 15:40
IP: 181.41.80.---
jut:
Бачили, бачили, як той "політв"язень" гамселив кийком молодят з внутрішніх військ. І напів-політв"язня Швайку бачили, і вас, пане Олеже. Тому щиро сподіваюсь, що усі ваші поплічники в численних бійках останніх років, такі як Мохник, Мирошниченко, Іллєнко теж згідно з заслугами стануть "політв"язнями"...
Ми бачили, бачили. як беркут бив ЛЮДЕЙ на Майдані, вбивав у лісах під Києвом... Їх вбити мало, але влада їм надає квартири, замість покарання. Ви – порохобот.
Тимофій Танцура _ 02.10.2015 14:09
IP: 178.219.92.---
Сиротюк – людина честі, борець, націоналіст. Цікаво було б почитати його роботи, зважаючи на його націоналістичну діяльність в Тризубі ім.С.Бандери і Свободи.

З.І. Не вірю Авакову.
_yurkiv_ _ 02.10.2015 10:57
IP: 104.197.151.---
shatilov:
Надія Стадник:
Це ваші видумки. Люди не дурні. У нас не має більше партій з ідеологією. крім Свободи. Є партії імені юль, пєть, сєнь... нічим не підркіплені.
Свобода та ПС, на жаль, діють так як прописано у кремлівському сценарії, у відповідності з посиланнями кремлівської пропаганди.
Спочатку я був переконаний, що це – співпадіння.
Пізніше вірив, що вони зміняться.
Тепер я їх боюсь.

Я не вважаю, що вони виконують волю кремля, думаю – в силу своєї ПТУшної необтесанності не відають що творять. Але збитки для формування громадянського суспільства, від тої діяльності, – неміряні.
ПТУшники, як Ви кажете, намагаються створити таке громадянське суспільство, яке примусить тих, кого суспільство обере до влади, послуговуватися саме цьому суспільству, а не купці "скоробогатьків", до якої належить і Президент.
Звідси витікає його та різних авакових ненависть до СВОБОДИ, і плюс ненависть до українського націоналізму, що цілком природньо:)
_yurkiv_ _ 02.10.2015 10:46
IP: 104.154.53.---
ОсновнийІнстинкт:
Нікого вже не цікавить той Тягнибок. Вгомонися.
Неадекватні дії Свободи і того ж Тягнибока поставили хрест на майбутньому цієї політсили. А спроби ваші перекласти вину за злочин, що ви скоїли на очах всього світу, на владу, промовисто говорять, що ви ще й вважаєте всіх свідків вашого злочину телепнями.

Я не згоден з владою в іншому. Вона занадто повільно реагує на злочини, направлені на знищення держави. В тому числі це стосується і розкриття вашого злочину. Україна не має достатнього запасу міцності, щоб тривалий час протистояти одночасним атакам зовнішніх та внутрішніх ворогів.
=========
Телепнів не так багато: Ви, Піксель, Аваков, Геращенко... побачили те, чого вам дуже хочеться, а хто насправді вчинив злочин, побачить і дасть оцінку тільки відкритий суд.
Згоден з Вами в іншому: влада примудрилася знайти собі не тільки зовнішніх, але і внутрішніх ворогів, що, справді, дуже небезпечно.
shatilov _ 01.10.2015 22:08
IP: 104.197.47.---
Надія Стадник:
lazebnik:
Це ваші видумки. Люди не дурні. У нас не має більше партій з ідеологією. крім Свободи. Є партії імені юль, пєть, сєнь... нічим не підркіплені.
Свобода та ПС, на жаль, діють так як прописано у кремлівському сценарії, у відповідності з посиланнями кремлівської пропаганди.
Спочатку я був переконаний, що це – співпадіння.
Пізніше вірив, що вони зміняться.
Тепер я їх боюсь.

Я не вважаю, що вони виконують волю кремля, думаю – в силу своєї ПТУшної необтесанності не відають що творять. Але збитки для формування громадянського суспільства, від тої діяльності, – неміряні.
Надія Стадник _ 01.10.2015 21:08
IP: 181.41.80.---
lazebnik:
Це ваші видумки. Люди не дурні. У нас не має більше партій з ідеологією. крім Свободи. Є партії імені юль, пєть, сєнь... нічим не підркіплені.
lazebnik _ 01.10.2015 20:56
IP: 104.197.47.---
Надія Стадник:
...Це єдина політсила, яку боїться нинішня влада (про це свідчить кількість коментів і провокацій навколо СВОБОДИ
Не скажу за владу, бо не знаю.
А от що люди бояться – це точно. Вже ними дітей лякають.
Надія Стадник _ 01.10.2015 20:56
IP: 181.41.80.---
Так, ця влада Свободу злила на попердніх виборах. Сьогодні вони є теж конкурентами, що і спостерігаємо- постійні переслідування, провокації.

Від Тягнибока хочеться бачити БІЛЬШЕ РІШУЧОСТІ -того. що чекає народ- лідера, який би відкрито сказав владі те. що у кожного у голові. Ярош цим лідером не став, чому залишився у тіні Тягнибок? про що я й запитую.
Надія Стадник _ 01.10.2015 20:50
IP: 104.197.80.---
Світлана Іземенко:
Я зверталась суто до Тягнибока. Я знаю і продовжую говорити, що рядові свободівці найбільше принесли користі Україні, мають ідеологію, дисципліновані. Патріоти.

До Тягнибока у мене пертензії є тому, що в трійці ОПО він був не щирий із народом, як і сєня, так як і кличко. Їх закулісні ігри з яником довели вже рік, що вони -одна команда.
Від Тягнибока я, як і всі люди чекали іншого. Люди на Майдані не довіряли сєні.
Світлана Іземенко _ 01.10.2015 20:20
IP: 95.135.231.---
B]Надія Стадник:
Завжди глосувала за Свободу і підтримувала вас у всіх дописах.
Але з того часу,я к на Майдані ви виходили і відверто обманювали народ з сєньою. думка моя змінилась. Якусь залежність ви відчуваєте від старої системи, щось вас не пускає до відвертого спілкування з народом.
Справжній патріот зараз діяв би інакше.
Надіє. чим саме обманювали, еаведіть репліки або щось, а по друге, а з ким було обєднуватись, якщо більше нікого не було. Хіба думали свободівці, що сєня з порохом такі як яник. І після чого думка може змінитись коли ви були на майдані то ви мали там бачити Р.Кошулинського, А. Тягнибока і інших депутатів. Де вони зараз в АТО! А чи ще хтось з депутатів від інших партій є? (йе риторичне питання).
Це єдина політсила, яку боїться нинішня влада (про це свідчить кількість коментів і провокацій навколо СВОБОДИ)
хвища _ 01.10.2015 19:54
IP: 104.154.60.---
Нахаба:
ОсновнийІнстинкт:
Игорь Хрипливий:
/
Нікого вже не цікавить той Тягнибок. Вгомонися.
Неадекватні дії Свободи і того ж Тягнибока поставили хрест на майбутньому цієї політсили. А спроби ваші перекласти вину за злочин, що ви скоїли на очах всього світу, на владу, промовисто говорять, що ви ще й вважаєте всіх свідків вашого злочину телепнями.

Я не згоден з владою в іншому. Вона занадто повільно реагує на злочини, направлені на знищення держави. В тому числі це стосується і розкриття вашого злочину. Україна не має достатнього запасу міцності, щоб тривалий час протистояти одночасним атакам зовнішніх та внутрішніх ворогів.[/QUOTE
/
Мінстецько детектед. Цікаво бачити, як троль, найнятий ворогами держави, що пролізли на найвищі посади, перекладає все з хворої голови на здорову, використовуючи демагогію, яка у жи.д.ів називається "хуцпа".
[Лузери зі свободи нехай батькам вбитих під ВР хлопців розкажуть про мінстець
хвища _ 01.10.2015 19:52
IP: 104.154.91.---
Нахаба:
ОсновнийІнстинкт:
Игорь Хрипливий:
/
Нікого вже не цікавить той Тягнибок. Вгомонися.
Неадекватні дії Свободи і того ж Тягнибока поставили хрест на майбутньому цієї політсили. А спроби ваші перекласти вину за злочин, що ви скоїли на очах всього світу, на владу, промовисто говорять, що ви ще й вважаєте всіх свідків вашого злочину телепнями.

Я не згоден з владою в іншому. Вона занадто повільно реагує на злочини, направлені на знищення держави. В тому числі це стосується і розкриття вашого злочину. Україна не має достатнього запасу міцності, щоб тривалий час протистояти одночасним атакам зовнішніх та внутрішніх ворогів.
/
Мінстецько детектед. Цікаво бачити, як троль, найнятий ворогами держави, що пролізли на найвищі посади, перекладає все з хворої голови на здорову, використовуючи демагогію, яка у жи.д.ів називається "хуцпа".
[
Надія Стадник _ 01.10.2015 18:03
IP: 104.154.73.---
Pixel:
У нас на сьогодні Свобода- єдина партія, яка має національно-патроітичну деологію. ще можна назвати УНА_УНСО.

Всі інші- це недобитки комуністичної іделогії. які поділились на партії, щоб дурити народ і народ тільки орієнтується – де юля, де пєтя, а де сєня...
Pixel _ 01.10.2015 16:20
IP: 95.69.248.---
Надія Стадник: "
Відомо. що Мосійчук- чи не єдиний депутат, який витягував івсх Патріотів з вязниці, у тому числі і свободівців. Чи будете підртимувати, робити все можливе і неможливе для нього??

Завжди глосувала за Свободу і підтримувала вас у всіх дописах.
Але з того часу,я к на Майдані ви виходили і відверто обманювали народ з сєньою. думка моя змінилась. Якусь залежність ви відчуваєте від старої системи...
Справжній патріот зараз діяв би інакше.
- – - – -
Мене просто захоплює та легкість, з якою секта "Свобода" визначає: хто патріот, а хто ні. Критерій найпростіший: хто захоплюється "Свободою" – той патріот, хто ні – той сепар, або, як мінімуим москаль.
"Свобода" послідовно копіює рашистсько-нацистську ідеологію. Послухайте російського Кісєльова: ми всі в рамках путінської парадігми – фашисти. Ну, а в рамках мислення "Тягнибоди" – ми сепари, москалі, а лише тягнибодівці – патріоти.
Надія Стадник _ 01.10.2015 15:45
IP: 181.41.80.---
Олеже, нещодавно прочитала "Пресс-служба Игоря Мосийчука призывает поддержать нардепа!" "

Відомо. що Мосійчук- чи не єдиний депутат, який витягував івсх Патріотів з вязниці, у тому числі і свободівців. Чи будете підртимувати, робити все можливе і неможливе для нього??

Завжди глосувала за Свободу і підтримувала вас у всіх дописах.
Але з того часу,я к на Майдані ви виходили і відверто обманювали народ з сєньою. думка моя змінилась. Якусь залежність ви відчуваєте від старої системи, щось вас не пускає до відвертого спілкування з народом.
Справжній патріот зараз діяв би інакше.
ОсновнийІнстинкт _ 01.10.2015 15:25
IP: 104.154.79.---
Игорь Хрипливий:
Ніхрена собі! Просто шокований такою кучністю неадекватних коментів. Зараз хіба сліпий не бачить, що влада свідомо і конвульсивно – з порушенням усіх можливих норм закону – усуває реально діючу націоналістичну політичну силу.
/
Нікого вже не цікавить той Тягнибок. Вгомонися.
Неадекватні дії Свободи і того ж Тягнибока поставили хрест на майбутньому цієї політсили. А спроби ваші перекласти вину за злочин, що ви скоїли на очах всього світу, на владу, промовисто говорять, що ви ще й вважаєте всіх свідків вашого злочину телепнями.

Я не згоден з владою в іншому. Вона занадто повільно реагує на злочини, направлені на знищення держави. В тому числі це стосується і розкриття вашого злочину. Україна не має достатнього запасу міцності, щоб тривалий час протистояти одночасним атакам зовнішніх та внутрішніх ворогів.
Pixel _ 01.10.2015 15:19
IP: 95.69.248.---
Степан Фаріон:
Адекватні, аууууу!!!!!!!!!!!
Не відписуйте уйо бку Pixel. Від того, що він надіється, що вас вже дістав, то уже три рази за годину
від радості вс рався. Сморід аж сюди доходить.
- – - -
Шановний, найшвидшого Вам одужання і довгих років подальшого щасливого життя...

РЕЗЮМЕ: "СВОБОДА" – ПОСИНІЛИЙ ПОЛІТИЧНИЙ ТРУП.
Степан Фаріон _ 01.10.2015 15:13
IP: 194.44.203.---
Адекватні, аууууу!!!!!!!!!!!
Не відписуйте уйо бку Pixel. Від того, що він надіється, що вас вже дістав, то уже три рази за годину
від радості вс рався. Сморід аж сюди доходить.
Степан Фаріон _ 01.10.2015 15:07
IP: 194.44.203.---
Pixel:

ОТ уйо бок. Сказав допочачення, а насправді сховався в кущах:-) Ну тепер вже бігом ПНХ в парашу, руки ноги трясуться, то "трусцой"
Дмитро Лаба _ 01.10.2015 15:04
IP: 178.94.172.---
Гарна тема!
Pixel _ 01.10.2015 15:04
IP: 95.69.248.---
Катерина Серко:
Гарна була презентація. Дуже пізнавальна, дякую!
- – - – - – -
Нема за що. Бо й дійсно,немає. Згадайте-прочитайте, за чиєї саме "ініціятиви" відбувся цей захід. "Тягнибода" тут – 5-те колесо до фіри.
Pixel _ 01.10.2015 15:00
IP: 95.69.248.---
Степан Фаріон:
Pixel:

Ну, р а й Х Е Р це ж твоє справжнє поганяло а не та овечка, якою прикидаєшся. Наступне, коли ти так нелюбиш Тягнибока то і "наздоровя". Сутність твою ми вже давно зрозуміли. Сто разів доказуєш одне й те саме – то ти або дуб-дерево, або сам в своїх "размишлєніях" дуже "сумліваєшся"
І на кінець – яку суму оцінює твої вис ер и мінстець? Скільки доплачує за сексотство влада ну і пукін, адвокатом яких ти насправді є?
Ну і продовжуй киз ді ти і далі. Таких без дрючка незупиниш.
- – - – - -
Я ж сказав: ДО ПОБАЧЕННЯ. Шановний, що незрозуміло? "Мінстець,", "дуб-дерево", "поганяло", "вис ер", 6 граматичних помилок у 5-ти рядках – це Вам точно до когось іншого.
Катерина Серко _ 01.10.2015 14:39
IP: 93.74.217.---
Гарна була презентація. Дуже пізнавальна, дякую!
Степан Фаріон _ 01.10.2015 14:23
IP: 194.44.203.---
Pixel:

Ну, р а й Х Е Р це ж твоє справжнє поганяло а не та овечка, якою прикидаєшся. Наступне, коли ти так нелюбиш Тягнибока то і "наздоровя". Сутність твою ми вже давно зрозуміли. Сто разів доказуєш одне й те саме – то ти або дуб-дерево, або сам в своїх "размишлєніях" дуже "сумліваєшся"
І на кінець – яку суму оцінює твої вис ер и мінстець? Скільки доплачує за сексотство влада ну і пукін, адвокатом яких ти насправді є?
Ну і продовжуй киз ді ти і далі. Таких без дрючка незупиниш.
Україна та Європа1004 Річниця Майдану76 Майдан 2013524 Уряд реформ366 Aтака Путіна1153
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Дар'я Каленюк

30 підозрюваних в Австрії у розслідуванні за заявою Центр Протидії Корупції

14
Юрій Луценко

Справа по розстрілах на Майдані готова для передачі в суд. Рішення – за парламентом

Сергій Лямець

Даст ли Шепелев показания против Тимошенко? Вспоминаем депутата-миллионера, хищения из ''Родовида'' и заказные убийства

3
Віктор Уколов

Росіяни фінансували передвиборчу піраміду для Тимошенко?

Аксинья Куріна

Топ-12 фильмов Международного кинофестиваля Берлинале: мультикультурность, политика и секси-бабушки

Андрій Білецький

Дві історії до роковин розстрілу Майдану

21
Ольга Богомолець

20 лютого... Фрагмент книги ''Майдан. Не за них''

Олеся Яхно

Время собирать ''Большой пазл''

20
Ярослав Юрчишин

ProzorroПродажі та історія однієї квартири

1
Юрій Мірошниченко

ПРИКЛАДИ ПОРУШЕНЬ, ВСТАНОВЛЕНІ НАШОЮ КОМАНДОЮ, ПІД ЧАС ПОТОЧНОЇ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ

2
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter