Віктор Уколов Політолог, колишній журналіст, екс-народний депутат ВР 6 скликання, співпрацює з Адміністрацією президента

Черкаська прокуратура захистила губернатора... від його журналістів.

24 жовтня 2008, 15:29

Мій перший допис у блогах УП був про газету "Молодь Черкащини", де через губернаторську цензуру роботу втратили одразу всі журналісти. Сьогодні прийшла відповідь обласної прокуратури – виявляється губернатора оговорили:-)

Як ви пам'ятаєте, губернатор продав газету іншому власнику, звільнивши таким чином з роботи одразу увесь трудовий колектив: журналістів, верстальників та прибиральницю. Причина була у надмірній любові газети до політичних опонентів губернатора з БЮТ та БЛ. Журналістам також закидали недостатню лояльність до НУНС.

Випадок важливий тим, що журналісти не стали мовчати і пішли на прес-конференцію щоб відстояти своє право на професію. За результатами прес-конференції, як народний депутат, я звернувся до обласної прокуратури. І от прийшла відповідь, де міститься відмова у порушенні кримінальної справи проти губернатора Черевка.



Як ви бачите, прокуратура перевіряла факти викладені у заяві журналістів: Лимаренко, Сакун та Меженової. Однак уже на другій сторінці можна прочитати, що опитувала прокуратура чомусь не журналістів, а технічних працівників газети: Ярового, Семерій та Чулінду. Зрозуміло, що технарі про проблеми журналістів знати не могли, в чому щиросердно призналися слідчому.



Особливо втішає наступний пасаж листа, де спочатку стверджується, що губернатор Черевко не мав жодного відношення до засновництва газети, а в наступному реченні пояснюється, що він продав газету іншому підприємству. І хоч з контексту цієї дрімучої канцелярської відписки і стає зрозуміло, що слідчий мав на увазі. Мовляв, продав газету не губернатор, а формальний власник пан Винярський, треба сказати, що правду між рядками все одно видно:-)



Справа в тому, що за словами журналістів, губернатор не реєстрував право власності на газету на себе особисто – лише на членів своєї родини. Але так далеко прокуратура у своїх перевірках звісно не зайшла. І справді результат був прогнозованим.

powered by lun.ua
Коментарі — 30
Андрі _ 20.11.2008 11:04
IP: 195.42.130.---
20.11.2008 09:11___ Лицар
Сподіваюсь, до Вас дійшло.

Дійщло.
Лицар _ 20.11.2008 09:11
IP: 212.90.169.---
19.11.2008 21:15___ Андрі
19.11.2008 20:50___ Лицар

Що Ви за Лицар?
То, Ви слізно просите вибачення, каятесь, щоб Вас не забанили, а потім коли виявилось, що Вас не забанили, а автор просто закрив доступ до теми, Ви виправдовуєтесь, що були праві.
Ги-ги-ги. Смішно.

""""""""""""""""

Друзяко! Мої пости містили інформацію про Голодомор і образливі слова на адресу пана Уколова.
З образливі слова я вибачився, а щодо інформації по суті питання, то об"єктивно вона була справедливою.
Сподіваюсь, до Вас дійшло.
kapitel _ 20.11.2008 00:28
IP: 91.200.8.---
Вікторе, ти (ми вже були на "ти") даремно закрив обговорення теми "...чому ж не повстали?!" Переважна більшість дописувачів вказала на твою помилку, навіть на незнання матеріалу (лише кілька "падхватілі" тему). Але на цьому проколовся, декілька років тому, пан Турчинов і отримав достойні, документально підтверджені, заперечення такого "нєпротівлєнія". Може з чимось варто погодитись. Може б варто було відвідати музей голодомору (можу скласти компанію), там є, що почитати, про бунти 20-х років, аж до 32-го.
Майже 9 мільйонів чоловік вимерло через відсутність організованого опору. Я закликаю людей не миритися зі злочинною владою.
Знову "злочинна"? Доколє??? Я ж її обирав. І тебе, також.
Може, саме тобі й варто, створити "присутність"?
Але не звинувачуючи моїх рідних, які вижили і дали можливість народитися моїм синам. А брати інші приклади – героїчні, може 2004 рік. Перемогли... Кого?, Що?
До речі, не маю матеріалів про УПА – Київське полісся, вдячний буду, якщо даси посилання або сам в блог закинеш.
Андрі _ 19.11.2008 21:15
IP: 195.42.130.---
19.11.2008 20:50___ Лицар

Що Ви за Лицар?
То, Ви слізно просите вибачення, каятесь, щоб Вас не забанили, а потім коли виявилось, що Вас не забанили, а автор просто закрив доступ до теми, Ви виправдовуєтесь, що були праві.
Ги-ги-ги. Смішно.
Лицар _ 19.11.2008 20:50
IP: 78.154.161.---
Пане Вікторе!
На моє прохання модератори прибрали мої два пости з образливи висказуваннями на вашу адресу. Я дуже тому радий і ще раз надаю вибачення.
Але! В цілому та інформація, що там була у цих постах – абсолютно справедлива.

Щодо загального напрямку дискусії. Чому не повстали?

Враховуючи досвід голодомору 1921-22 рр. в Україні, який показав, що в голодуючих районах повстанський рух обїективно іде на спад, Сталін і Ко застосували штучний голодомор, аби попередити можливе повстання і вихід України з СРСР.
Дуже просто.
Андрі _ 19.11.2008 20:22
IP: 195.42.130.---
19.11.2008 18:40___ feniks
" доборолась Україна до самого краю Гірше ляха свої діти її розпинають"

Отут я з Вами, абсолютно, згідний.
Нам менше боротись поміж собою потрібно, а працювати і поважати ту владу, яку самі обираємо.
Українці такі самі, як нація, як і інші нації світу. Ми не кращі, але і не гірші. Непотрібно нам самих себе принижувати і не дозволяти всіляким Уколовим себе принижувати.
Ми велика потужна НАЦІЯ світу і про це потрібно памятати, а не клювати на провокації покидьків. Ми нащадки Великої Київської Русі і Української Козацької Держави, яких поважали і боялись всі нації світу!

Ми – УКРАЇНЦІ і провинні гордитись цим!
Андрі _ 19.11.2008 20:11
IP: 195.42.130.---
19.11.2008 18:36___ ABYRVLAG

Підтримую.

Але автору хотілось показати "покидьковість" українців, а не про повстання поговорити.
Це дуже непорядно з його боку.Та і заклики не виконувати буцім-то незаконні накази теж вважаю провокацією. Хто буде визначати законні вони, чи незаконні??? На свій власний розсуд вирішувати? Не інакше як заклики до бунту і заклики до неповаги укр. влади і укр. можновладців, це не розцінюю.
ukrainna _ 19.11.2008 18:49
IP: 62.80.181.---
Тітка переказувала ситуацію у сім"ї прадіда на початку 20-х. Під час колективізації на Полтавщині прадід Петро добровільно відвів у колгосп усіх домашніх коней корів, свиней, овець, віддав с\г реманент, 3 млини. Бабуся Параска (на той час – мати 8 дітей) організувала всіх жінок у селі, вони пішли і пригнали додому усю "здану" чоловіками худобу, привезли на возах майно (кожен же знав, де чиє). Після чого прадід Петро жорстоко відлупцював її віжками і примусив повернути все це "взад": "Ти що, дурепо, не бачиш, що на Україну насувається?". Так от, першою моєю реакцією було – ну що ж це за дід такий боягузливий? Другою і остаточною – я не знаю, хто з них був правий. Знаю тільки, що згодом від голоду померло троє їхніх дітей, ще двоє і сам прадід Петро загинули на 2-й світовій. Залишилося шестеро (разом з народженими пізніше), яких ставила на ноги сама бабуся. Яка, за свідченням моєї мами, ніколи при ній не згадувала чоловіка ні злим, ні добрим словом. І знаю, що сама б точно вчинила так, як прабабуся. А як би вчинили наші сьогоднішні чоловіки?...
feniks _ 19.11.2008 18:40
IP: 85.159.0.---
19.11.2008 18:01___ Андрі
але не тоді коли Їхні онуки навязують нам покидьковість українців як нації
Те, що навязують це ще пів біди, а от те що ми не робимо висновків оце лякає. Адже памятаєте в Шевченка " доборолась Україна
до самого краю
Гірше ляха свої діти її розпинають"
А Тарсові не скажеш, що він не любив України. А ще рекомедую прочитати С.Медведя " Сценарій для Укрїни"
ABYRVLAG _ 19.11.2008 18:36
IP: 69.49.114.---
Пишу здесь, а не в теме "Голодомор – чому ж не повстали?!"
которую автор почему то закрыл для комментариев.

Интересно, а как автор предстваляет себе восстание в 1933 году? Безоружные неорганизованные селяне должны были бросаться на вооруженные до зубов части НКВД? Во время гражданской войны в Украине было и оружие и организаторы. А потом они были уничтожены, оружие изьяли, НКВД проводило кампанию реперессий и террора и уничтожения любых инакомыслящих (даже потенциальных). О каком восстаниии может идти речь?
ukrainna _ 19.11.2008 18:34
IP: 62.80.181.---
Схоже, тему голодомору доведеться продовжувати тут. Останній коментар – 19.11.2008 15:30___ Андрі
Андрі _ 19.11.2008 18:01
IP: 195.42.130.---
19.11.2008 17:38___ feniks

Дякую за відповідь.

П. Олено, кудись зникаютть мої коментарі, а саме від 17:16 год. сьогоднішнього дня.
feniks
...і не для того щоб їх чи їхніх онуків сьогодні осудити, просто для того щоб більш подібного не трапилось...
Згідний з Вами, але не тоді коли Їхні онуки навязують нам покидьковість українців як нації.
Коли припинилось обговорення по Голодомору? Можете відповісти?
feniks _ 19.11.2008 17:38
IP: 85.159.0.---
19.11.2008 17:16___ Андрі
Шановний пане, а Ви дійсно мабудь крім сьогоднішніх агіток про голодомор більше і нічого не читали. І коли ми все спишемо на Сталіна а не назвем усіх поіменно, і не для того щоб їх чи їхніх онуків сьогодні осудити, просто для того щоб більш подібного не трапилось, то ми ніколи не зміниось. А Ви пане так накинулися на автора, що у мене таке враження, якби Вам наган і 37 рік то Ви б йому всипали пару жолудів поміж очей за те що він сказав правду. І щоб Ви не шукали для мене "комліментів" признаюсь сам, що я українець із діда прадіда, знаю про голодомор не тільки з книжок, а із розповідей близьких мені людей. Я дуже люблю Україну, але для того щоб подібне не повторилось ми повинні говорити правду якою б вона не була!
Андрі _ 19.11.2008 17:31
IP: 195.42.130.---
До речі.
Тов. Уколову.
В Інформації про автора Ви про себе не дуже багато написали. Що, писати нічого, чи інформація засекречена?
А ну коліться тов. Уколов, де народились, на кого працювали, хто батьки прадіди, чому Ваша хфамілія Уколов, а не Германчук? і тд і тп.
Андрі _ 19.11.2008 17:26
IP: 195.42.130.---
19.11.2008 17:16___ feniks
19.11.2008 15:48___ Лицар

Звертаюсь до Вас. Чи пройшов мій коментар від 19.11.2008 15:30___ Андрі і чи багато після цього було коментарів?
На мому компютері після мого коментаря ніяких інших коментарів вже не видно. Тобто в мене після 15:30 обговорення припинилось.
А у Вас коли припинились коментарі?
feniks _ 19.11.2008 17:16
IP: 85.159.0.---
Просимо продовжити обговорення по голодомору.
Пане Вікторе Ви дуже правильно підняли питання, адже коли сусід робе обшук у сусіда це саме страшніше, а таке на жаль було і про це потрібно говорити відверто. а то подібне може повторитись. Я інколи дивлюсь на деяких чиновників, то вони якщо щось, не дай Бог,подібне винекне повторять те,що робили подібні їм у 33. Якщо ми об"єктивно не оцінимо причини голодомору і не дамо кожному його учаснику оцінку ми так і залишимось бидлом. А великі показушні памятники трагедію нашої ментальності перетворюють на театральне дійство і до розколу суспільства. А те що зараз робить влада інакше не назвеш як провокаційний псевдо-патріотизм.
Лицар _ 19.11.2008 15:48
IP: 212.90.169.---
Прошу також Редакцію УП (модератора) прибрати мої два поста з теми Голодомору з образливими словами щодо пана Віктора.

Лицар
Лицар _ 19.11.2008 15:40
IP: 212.90.169.---
Пане Вікторе!
Я приношу Вам особисті вибачення за образливі слова, що використав щодо Вас у обговоренні нової Вашої публікації про голодомор.
Ви праві – я вчинив не гідно.
Прошу мене вибачити.
На жаль, Ви закрили обговорення у новій темі по Голодомору.
Якщо є змога, перенесіть моє вибачення в цю тему Голодомору.
Лицар
Oper _ 25.10.2008 13:46
IP: 194.187.56.---
Как жалко и мелочно выглядят все эти политтехнологические выкидыши бютовских пиарасов, вроде Уколова, на фоне тех проблем и вызовов, которые сегодня стоят перед страной. И выходки тупого бютовского стада в парламенте, засовывающего фольгу в систему голосования.
mnitelnyi _ 24.10.2008 20:22
IP: 78.137.18.---
Уважаемый Виктор Уколов, желаю Вам крепости духа и упорства в деле борьбы за свободную Украину
krabat _ 24.10.2008 17:47
IP: 77.121.176.---
24.10.2008 17:32___ НЛО
"Нах підозри – все й так зрозуміло. А основна ідея – лікувати палату N6 буде народ. І чекати вже не так довго."

"...Категоричність впевненості у власну переконаності.Наявність суперідеї і глибока віра у невідворотність її реалізації...
НЛО _ 24.10.2008 17:32
IP: 77.123.158.---
24.10.2008 16:44___ krabat
Так розкажіть нам,шановний НЛО, про Ваші підозри і основні ідеї...

Нах підозри – все й так зрозуміло. А основна ідея – лікувати палату N6 буде народ. І чекати вже не так довго.
Alex_N _ 24.10.2008 17:08
IP: 92.113.253.---
Олеся Донія, Марика Іващишина та тисячі побратимів вітаю з днем студентської революції 1990 року
Прошу прощения, что по прошлой теме. Но уж сильно ХОЧЕТСЯ! Ребята! НУ ВЫ И ЧМО! Вам и в самом деле не стыдно?
krabat _ 24.10.2008 16:44
IP: 77.121.176.---
24.10.2008 16:20___ НЛО
"Ти вже параноїк..."

"...Психическое нарушение, характеризующееся подозрительностью и хорошо обоснованной системой сверхценных идей, приобретающих при чрезмерной выраженности характер бреда..."
Так розкажіть нам,шановний НЛО, про Ваші підозри і основні ідеї...
ЮРКО_НЕРОЗУМНИЙ _ 24.10.2008 16:36
IP: 77.121.157.---
Приведена Вами, шановний пане Вікторе. відповідь черкаської прокуратури красномовно
підтверджує тезу "Mendax in uno, mendax in omnibus" ("Збрехавший в одному бреше й в усьому"). В усіх прокуратурах керівництво в руках людей, що не пройшли люстрацію в пострадянські часи як комуністична партноменклатура, для якої брехня є не тільки засобом життя, але й метой цього життя.
Хочеться все ж сподіватись, що на боці журналистів "Молодь Черкащини" й громадська
думка, що не дасть їм зламатись і допоможе довести до перемоги власну позицію в суді
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
ОСТАННІ ЗАПИСИ
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter