Володимир В’ятрович Історик, народний депутат України

земля

11 лютого 2020, 08:56

Серед моїх друзів виразно домінують прихильники ринку землі. Тому саме їм адресую цей допис.

Найважливіше – парламент України голосуватиме не за ідею ринку землі (яку я підтримую), а за конкретний законопроект, який, на мою думку, неадекватно втілює її у життя.

Ми у "Європейській солідарності" за цивілізований обіг сільськогосподарських земель, такий обіг – це захист прав мільйонів власників земельних паїв і потужний стимул до розвитку економіки. Ключове слово – цивілізований.

Ухвалення закону в такому вигляді, як його протягує влада, не лише не принесе користі, але й може завдати великої шкоди країні.

Ми не маємо права підтримувати закон лише за його назву. Важливо, що в ньому написано. Нагадаю – проєкт змін до Конституції від Зеленського "про децентралізацію" насправді передбачає знищення самоврядування і узурпацію влади президентом. Проєкт про нібито боротьбу зі "злодіями в законі" насправді є інструментом репресій проти будь-яких громадян. А проєкт про нібито боротьбу з дезінформацією передбачає тотальну цензуру. Подібна ситуація і з земельним законопроєктом.

"Європейська солідарність" подала системні поправки, врахування яких ми вважаємо критично необхідними. Їх кілька десятків, це лиш десь відсоток з усіх понад чотирьох тисяч. Жодну з них не підтримав комітет, і схоже так само "прокатати" їх мають намір у залі. Для нас вони принципово важливі.

Наприклад, ми вимагаємо захистити селян-власників землі через встановлення пристойної мінімальної ціни, що залежатиме від якості й розташування ділянки, і створення земельного банку для надання дешевих кредитів фермерам. Ми вимагаємо захистити інтереси громади через надходження в місцевий бюджету значних сум збору від операцій з купівлі-продажу землі.

Ми вважаємо, що умовою придбання сільськогосподарської землі має бути збереження її цільового призначення і реальна її обробка та догляд. Ми переконані, що цивілізований обіг земель можливий лише за умови повної інвентаризації всіх земельних ділянок.

Ми категорично наполягаємо на поправках, що обмежують доступ іноземців до української землі, і перш за все – на безстрокову заборону на купівлю сільськогосподарської землі громадянами Росії, юридичними особами за участі росіян, суб'єктами, в яких неможливо встановити кінцевого власника та особами, які будь-коли належали до терористичних організацій.

Влада не хоче враховувати ці поправки, бо, очевидно, має на меті зовсім не захист прав селян. Ні я, ні мої колеги просто не маємо права голосувати за закон у такому вигляді, у які б привабливі гасла його не загортали.

powered by lun.ua
Коментарі — 96
kvp1940 _ 14.02.2020 07:39
IP: 185.143.147.---
Пан В'ятрович ідентифікував себе як історик, але бачте – його потягло в економічну сферу. і там він виступає з усталеним для нього апломбом.
Log Log _ 13.02.2020 20:50
IP: 128.124.60.---
Кирилл Граф:
Что,собственно, вы желаете от меня услышать?
Логичного текста, без хамства по отношению к автору, и совкового бреда об
"украинских буржуазных националистах".
Кирилл Граф _ 13.02.2020 17:53
IP: 95.132.135.---
Log Log:
Что,собственно, вы желаете от меня услышать? Сколько среди них было таких как Иван Деменюк? – я не знаю. Никто не знает. Может 1%, а может и намного больше.
Но одно бесспорно – либеральным американским законодательством умело пользовались и нацистские преступники. Много из них эмигрировало в СССР?
Log Log _ 13.02.2020 15:50
IP: 128.124.100.---
Кирилл Граф:
а бежали в США.
"у укр националистов был до 1991 г враг – американская демократия"
Бежали к "врагам"?
Они были шизофрениками?
Нет, шизофрения у Вас.
iip _ 13.02.2020 14:52
IP: 31.40.110.---
Кирилл Граф:
Log Log:
Поголовное большинство из них не "оказались" в США а бежали в США. Но это отдельная тема, и читаем мы тут не "Радио Свобода", а блог одного из идеологов украинского национал-социализма Вятровича, о земле.
Кирюха, я тебя вже раз спрашивал – ты вообще знаеш разницу между национал-социализмом и национализмом? Если бы ты это знал – то не позорился бы так.
Кирилл Граф _ 13.02.2020 14:16
IP: 95.132.135.---
Log Log:
Поголовное большинство из них не "оказались" в США а бежали в США. Но это отдельная тема, и читаем мы тут не "Радио Свобода", а блог одного из идеологов украинского национал-социализма Вятровича, о земле.
Log Log _ 13.02.2020 14:03
IP: 91.196.178.---
Данил Романов – - безмозглый дебил Унитаз Семижопов из Воронежской области
Может в Канаде?
Безграмотная амёба, ещё одно доказательство, что у тебя мозгов меньше чем у собаки.
Советовать читать тебе бесполезно.
Если бы ты в жизни прочитал хотя бы одну книгу, то не писал бы глупости.
Украинцы ехали в Канаду из Австро-Венгрии, но это выше твоих умственных способностей.
iip _ 13.02.2020 13:06
IP: 31.40.110.---
Данил Романов:
Не послушная ты...
Ага, ага – так оно всегда в боях без правил. Shit happens.

Может перестанеш дурку валять? Скучно же...
iip _ 13.02.2020 12:58
IP: 31.40.110.---
Данил Романов:
Кирилл Граф:
Уважаемый...
"даня" + "кирюха" – не пыхти (те). Этот "бой с тенью" – детская забава.
Слабо у вас с "интеллектуальными способностями"...::::::)))))))))))
Log Log _ 13.02.2020 12:57
IP: 91.196.178.---
Кирилл Граф:
у укр националистов и большевиков был до 1991 г общий враг – американская демократия.
Бред сумасшедшего.
Как же так получилось, что огромное количество "укр националистов" оказалось в США?
У Вас познания в истории на уровне "КГБшной свиньи" Путлера.
Вместо того, чтобы хамить людям, почитайте "Радио Свобода".
Log Log _ 13.02.2020 12:48
IP: 91.196.178.---
Данил Романов – безмозглый дебил Унитаз Семижопов из Воронежской области
ну ка
Безграмотная амёба, Яша или Данил, кретинизм видно без оптики.
"ну́-ка Междометие; неизменяемое.".
Пытаешься унижать, и демонстрируешь слабоумие.
Лучше бы книги читал, скотина с мозгами меньше чем у собаки.
Тебя и дрессировать бесполезно.
iip _ 13.02.2020 12:30
IP: 31.40.110.---
Данил Романов:
iip:
Моя дворняжка, ты уже на службе, уже лаешь на наших посетителей!?
- вот умница!
Голос!!!
Опппа, теперь ты "даниил". Ну, лады – будеш сегодня у нас Даня Патефон. Яша Патефон было лучше.
Пластинка у тебя запиленная, то давай уже мотай до того места, где ты идёш "обедать". Вчера ты "обедал" минут пятнадцать – плохо тебя кормят. Гавкаеш нудно, для близиру или начальника шоб обмануть, больше скулиш, мотаеш хвостиком и подвываеш... Нет тут тебе товарищей за мячиком побегать...
iip _ 13.02.2020 12:16
IP: 31.40.110.---
Кирилл Граф:
... но картинка такова, что у укр националистов был враг – американская демократия...
Отбросим идиотские глупости про уголовников, которые сами себя назвали "большевиками", хотя были в полном меньшинстве по вопросу – можно ли грабить и убивать во имя "революции" – надеюсь ты помниш, откуда вообще взялся термин "большевики"? До 1991 года Россией и всеми её оккупированными территориями, которые назывались СССР, правили уголовники – потомки "большевиков", основным занятием которых было и сталось – грабить и убывать, не важно ради чего.

В итоге осталась абсолютно бредовая мысль о том, что американская демократия была врагом украинских националистов. И ты ещё что-то бормочеш про "интеллектуальные способности".

Лучше иди и рассеивай карбамид в перерывах между постройкой плавучих дач:::)))))
Кирилл Граф _ 13.02.2020 11:44
IP: 95.132.135.---
iip:
Кирилл Граф:

вот ты всю жизнь, как Франкенштейн, и не можеш понять ХТО ты.
А ты – БеСлоМед – бегемото-слоно-медведь. Нигде не свой. Игрушки такие были при СССР...
Ты, Иван Иваныч, со своим куцым умишкой, до многих вещей дотянуться никак не можешь, но интуитивно чувствуешь – шо-то тут не так!
Проблема в том, шо под Гитлера легли не только укр националисты, не только Сталин сотрудничал с Гитлером. Под Гитлера прогнулась вся Европа. Практически весь цвет европейской интеллигенции, от философов и художников, до инженеров и архитекторов, исключая, разве что несчастных евреев, проникся идеями национал социализма.
И единственной силой, кто противостоял этой чуме, кто столкнул лбами Сталина с Гитлером, были англичане и американцы.
Я не рассчитываю на твои интеллектуальные способности, их у тебя отроду не было, но картинка такова, что у укр националистов и большевиков был до 1991 г общий враг – американская демократия.
Елена Величко _ 13.02.2020 11:10
IP: 46.200.81.---
Очевидно, що проблеми країни пов'язані з ментальністю, що добре характеризується як "моя хата скраю".
В мене питання досі: "НАЩО ЗНИЩИЛИ КОЛГОСПИ?" Де майно? Якщо лавочку у парку по дощечці розібрати – то вже лавочки не буде...
Наразі, очевидно, що приватне повинно складатись у суспільне, а суспільне переходити в приватне, тобто
доходи громадянина підвищують рівень життя в суспільстві, розвиток управління та суспільних правил та фондів, ВИРІВНЮЄ та розвиває життя у країні.
А що ж пан Вятрович? НАЩО вам земля? От питання? А ЗЕМЛЯ потрібна для життя, а не продажу.
Пан Вятрович бачить справедливість у тому, щоб ПРОДАТИ собі на гаманець землю подорожче... А КОМУ?
А завтра що? НАЩО ВАМ ТОДІ ЗЕМЛЯ ПАН ВЯТРОВИЧ? Про що саме блог?
Я підтримую своїх однодумців – береш землю – обробляй АБО ЗДАВАЙ через пристойну оренду – тут і Банк Земельний може допомогти. А МИ, ті, хто не отримав землі. ДАВАЙТЕ ЗРОБИМО ВЕЛИКЕ господарство з нашої землі – хай роботи там працюють...
iip _ 12.02.2020 22:55
IP: 31.40.110.---
Влад Дорошенко:
Косюк повідомив, що для нього не має значення, хто буде володіти землею...
Косюк не має прямого стосунку до землі, тому йому здається, що все рівно де брати корми, аби "вигідніше". Але це фатальна недалекоглядність. Що він заспіває, коли українську землю купить, наприклад, Каргіл, і заломить з Косюка світову ціну на корми. Або йому прийдеться тягати корми з Китаю. Якщо Косюк почне "тягати" корми з Роттердаму – тут йому і гаплик. Приклад українських пивоварів доводить протилежне – необхідно вибудовувати вертикальні холдинги.

Скільки б фермерів в Україні не утворилось, а крупнотоварне агрогосподарство-експортер буде вигідніше
Це неправда. Світовий і європейський досвід переконливо довів – великі земельні агрохолдинги значно менш ефективні, ніж фермерські господарства.
Max Mykhaylenko _ 12.02.2020 22:46
IP: 176.37.101.---
Чудово, що В*ятрович викликає ненависть трав*янистих примітивів (ТП). Це знак якості.
Влад Дорошенко _ 12.02.2020 22:31
IP: 93.72.24.---
Косюк повідомив, що для нього не має значення, хто буде володіти землею. Типовий висновок агро-олігарха. Хто б не був власником, а для його курей привезуть кормове зерно, і може йому буде дешевше з Росії. Порошенко какао для шоколаду возить, здається, з Роттердаму. То тільки бабі Юлі нейметься з меморандумом на продаж землі. Носиться як курка з останнім в її житті яйцем.
Скільки б фермерів в Україні не утворилось, а крупнотоварне агрогосподарство-експортер буде вигідніше і воно задавить=витіснить любих фермерів.
Скільки б не хвастались українською землею, а у могутній державі США лише 1,5% працює в агросекторі, а решта 98,5% створює могутність високими технологіями промисловості, яка в Україні за 2019 упала на 8%.
iip _ 12.02.2020 19:33
IP: 31.40.110.---
Муляр:
Щодо того, що Ви тут виголошуєте, то воно позбавлене конкретики, а Вам як історику треба спиратись на конкретні докази, наводити цитати Ваших поправок та статей законопроекту, які мають бути поліпшені. А так це виглядає так що маємо повірити Вам на слово. Але ж ми хочемо щоб українці свідомо робили свій вибір, а не через віру, хіба ні? Тим більше, коли такі заяви лунають від члена фракції, лідером якої є людина, що мала всі можливості провести цю надзвичайно необхідну реформу.
Шановний пане Муляр!
На додачу до попереднього посту. Ніщо зараз НЕ заважає українцям свідомо зробити свій вибір.
Тому шахраї і нервують, тому і поспішають – бо люди починають прозрівати.
Українці у страшному сні не згодилися би продати землю іноземцям – так?
Уся ця реформа – це шахрайська оборудка, затіяна міжнародними шахраями, що хочуть українцям продати українську ж землю і на цьому заробити.
Здогадуєтеся – хто у історії завжди влазив купувати-продавати не своє?
iip _ 12.02.2020 19:22
IP: 31.40.110.---
Романов Яша:

"яша", а ты знаеш – тебя бы ценили на Привозе. Твоё погоняло было бы Яша Патефон.
Ты так сравно трындиш одно и то же, что тебе надо рекламистом на базарном лотке зарабатывать.
Там надо не сбавляя энтузиазма целый день вопить одно и тоже.

Цены тебе б не было...
iip _ 12.02.2020 19:09
IP: 31.40.110.---
Романов Яша:

Давай гавкай...
"яша" – от ты мне скажи не тая – если на тебя гавкает собачка спод забору – ты что, гавкаеш ей в ответ?
Было бы прикольно глянуть на эту картину...::::))))))))
iip _ 12.02.2020 18:58
IP: 31.40.110.---
Романов Яша:
сначала про долг...
"яша", за какой долг ты тут нудиш? Я тебе ничего не должен...

Это ж как Абрам ворочается – не спит. А Сара спрашивает – шо такое? Абрам – я долшен Изе денег и не могу отдать, вот и не спится. То Сара говорит – ой вей, шо за проблема? Позвони ему, скажи, шо не отдаш – пусть Изя не спит.

То я, "яша", так и поступлю – пошлю тебя в дупу, иди, ворочайся и не спи – придумывай другие какашки...
Эти уже подзасохли, ты можеш оцарапаться...
iip _ 12.02.2020 18:50
IP: 31.40.110.---
Муляр:
З великою повагою
Шановний пане Муляр!
Ви повністю праві, шляхетні ідеї часто беруться на озброєння пройдисвітами. Але пройдисвіти приходять і відходять, а результат боротьби залишається. Декомунізація в Україні відбулась – цього заперечити не можна. Чого ж усі ватники і виють, як вовки у ямах. А про Порошенка завтра забудуть.

Є такий анекдот часів СРСР. У майбутньому спитали – хто такий Брєжнев? Відповідь – дрібний політичний діяч часів Володимира Висоцького (даруйте за Висоцького – не у ньому справа).
А от вже не анекдот. У маленьких київських школярів запитали – хто такий Ленін? Більшість НЕ знали.
А один відповів – це такий ПОКЕМОН.

І це прекрасно...
Муляр _ 12.02.2020 18:48
IP: 37.57.154.---
Щодо того, що Ви тут виголошуєте, то воно позбавлене конкретики, а Вам як історику треба спиратись на конкретні докази, наводити цитати Ваших поправок та статей законопроекту, які мають бути поліпшені. А так це виглядає так що маємо повірити Вам на слово. Але ж ми хочемо щоб українці свідомо робили свій вибір, а не через віру, хіба ні? Тим більше, коли такі заяви лунають від члена фракції, лідером якої є людина, що мала всі можливості провести цю надзвичайно необхідну реформу.
iip _ 12.02.2020 18:38
IP: 31.40.110.---
Романов Яша:
...рви его!!
Этот "матвей", похоже, с той же помойки, что и ты.
Вас "рвать" невозможно, бо вы – то вещество, из которого пулю не сделаеш:::)))))

Если по тебе шлёпнуть – ты хлюпнеш...
Корупція1350 Уряд реформ406 Зеленський30 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter