4 липня 2016, 13:27

Uber в Україні: дорогу покажеш?

В Україні після багатьох місяців очікування нарешті запрацював сервіс виклику таксі Uber.

Компанія зі світовим ім'ям зробила революцію на ринку перевезень у багатьох країнах світу, маючи приголомшливий успіх і завоювавши гаманці клієнтів.

Uber увібрав у себе все найкраще, пропонуючи якісний сервіс на всіх етапах: починаючи від виклику таксі і закінчуючи оплатою. Все для того, аби поїздка з точки "А" в точку "Б" була максимально приємною і комфортною для пасажира і при цьому за помірну плату.

У нас же часто поїздки на таксі викликають лише шквал негативних емоцій. Всім знайомі ситуації, коли неможливо викликати машину, водії не знають місто, а у салоні наче перевозили поголів'я великої рогатої худоби.

Чи досягне успіху Uber в Україні – питання відкрите. Компанія повідомила, що буде працювати лише з ліцензованими таксистами, яких в Києві поки що 164. Але привабливі умови праці зроблять свою справу, збільшивши їхню кількість в рази.

Мені поки що не довелося скористатися послугами компанії в Україні, але сам факт, звичайно, гріє душу.

Uber прийшов на український ринок із серйозною конкуренцію. "Уклон", BlaBlaCar і ще цілий ряд сервісів уже успішно і давно надають послуги з пошуку водія.

Державного регулювання тут мінімум, – а це головна перевага Uber на зарегульованих західних ринках.

Переконаний, що за спільним споживанням майбутнє.

Лише задумайтесь, скільки відсотків часу та як інтенсивно ви використовуєте власну машину, велосипед, фотоапарат? Більшість часу наші недешеві речі простоюють і втрачають свою вартість.

Значну частину дорогих речей ми могли б взагалі не купувати, якби існували надійні та зручні механізми спільного споживання.

Не потрібно було б витрачати десятки тисяч доларів на автомобіль, страховку, бензин, техобслуговування, перейматися паркуванням і не спати ночами, поглядаючи, чи не намагається хтось вкрасти ваш автомобіль. І все заради того, аби кілька разів проїхатися містом. За наявності зручного і якісного сервісу таксі все це втрачає сенс і економить гроші.

Потрібно з'їздити за продуктами чи зустріти батьків на вокзалі, а таксі вас не влаштовує? Для цієї категорії також є свій Uber – Zipcar. Компанія надає послуги короткострокової оренди автомобілів за принципом самообслуговування з погодинною оплатою. Під час поїздок закордон користувався не один раз. Зручно неймовірно. При цьому не відчуваєш жодних незручностей, не маючи власного авто.

У нашій цілковито поламаній фінансовій системі феномен краудфандингу також може стати реальною альтернативою банківським кредитам. Сьогодні значно краще довіритись хорошому позичальнику напряму, ніж навіть найнадійнішому українському банку.

Якщо Uber досягне успіху в Україні – за ним обов'язково прийдуть і такі сервіси як Zipcar.

Варто боятись лише одного – як тільки в нашій країні з'являється щось нове та успішне, одразу армія чиновників починає проявляти свій нездоровий інтерес і збочене піклування про бізнес. Все це відбувається під надуманими приводами про захист національного виробника чи споживача.

Якщо над краудфандингом з'явиться регулююча рука держави – вважайте, що йому кінець. Все це може очікувати і на Uber та інші видатні сервіси.

Спільне споживання – надбання нас самих, форма самоорганізації без жодної підтримки з блоку держави. Не можна допустити, щоб чиновники, прикриваючись красивими гаслами і розповідями про нібито щире і безкорисне бажання захистити нас, почали ламати спільне споживання. Впораємося без них.

Як казав Рональд Рейган: "Дев'ять найстрашніших слів в англійській мові: Я з уряду, і я тут, щоб вам допомогти".

powered by lun.ua

Обкладання ставками ПДВ онлайн-освіти та електронних книг стане помилкою

Верховна Рада готується підтримати в другому читанні законопроєкт 4184 – так званий податок на Google. Він вводить ПДВ на всі електронні товари і послуги, які ми зараз купуємо онлайн...

Акцизи на авто потрібно скасувати для всіх українців

Ось такий вигляд зараз має сума акцизу на прикладі декількох елітних та вживаних дешевих автомобілів: 600 євро акцизу на новий Bentley порівняно із 2812 євро за старий VW Passat...

Чому Україна повинна легалізувати медичний канабіс

Медичний канабіс – це не про "кайф", не про легалайз марихуани, не про "змову наркокартелів". Це перш за все гуманітарне питання, пов'язане з полегшенням стану українців із важкими діагнозами...

Нарешті легальний. Усе про гральний бізнес у 10 тезах

Прийняття закону про легалізацію грального бізнесу – історична подія. Попри шалений тиск і лобі, держава взяла під контроль один із найтінізованіших ринків...

Карантинне АПК. Як допомогти селянам вижити?

Пандемія і спричинений нею карантин поставили надскладне запитання перед усіма країнами. Стримувати поширення інфекції ціною зупиненої економіки чи зберегти економіку, від якої завтра залежатимуть тисячі життів...

Завдання України в ГУАМ: зона вільної торгівлі, інвестиції, звільнення окупованих територій

Одним із пріоритетів зовнішньої політики України має стати подальша інтеграція та посилення співробітництва в рамках ГУАМ. Створивши організацію в 1997 році, Грузія, Україна, Узбекистан, Азербайджан і Молдова засвідчили своє прагнення послабити економічний, енергетичний і, відповідно, політичний вплив правонаступниці імперії зла й інтегруватися в євроатлантичний простір...