7 вересня 2017, 14:16

Чому просто не скасувати спеціальні податки на авто?

З одного боку я не підтримую преференції для окремих осіб не платити податки, в тому числі лазівки щодо використання номерів країн ЄС в Україні. Тим більше, що авто – це небезпечний засіб пересування, відповідальність за який повинен нести його реальний власник.

З іншого боку, якого біса купити машину в ЄС значно дешевше, ніж в Україні? При імпорті авто ціною $5000 вам запропонують сплатити наступні податки:



Я цілком розумію для чого є ПДВ. Але наявність акцизу, імпортного мита і збору в Пенсійний фонд – я не підтримую.

Імпортне мито в теорії є протекціоністським заходом, який має захищати національного виробника. Ось які дивовижні показники обсягів виробництва демонструє наш автопром:



Як бачимо, наш легковий автопром є мертвим. Словаччина виробляє понад 1 млн авто, Чехія – 1,3 млн, в Україні – аж 4 тисячі штук!!

Десятки років захисту нашого автопрому імпортними митами, забороною ввезення б/у авто та іншими заходами виявились абсолютно неефективними. А от ліберальні Словаччина і Чехія в плані автопрому процвітають.

Щодо збору в Пенсійний фонд – яка тут взагалі логіка? Що втрачають пенсіонери при реєстрації авто в Україні? Що їм потрібно компенсувати?

Я цілком розумію потребу наповнювати Пенсійний фонд. Але вважаю абсолютно нелогічним робити це шляхом встановлення спеціальних податків на якійсь випадково вибрані типи послуг та товарів.

Акциз є таким самим ідіотизмом, як і збір у Пенсійний фонд. Логіка акцизу на сигарети і алкоголь зрозуміла – зменшити споживання. Чого домагаємось акцизом на авто? Того ж самого зменшення попиту на авто? Навіщо?

Краще вже підняти нарахування на зарплату в Пенсійний фонд, які нещодавно були знижені з 38% до 22%. Чомусь саме цей податок, який є основним джерелом фінансування пенсій, Мінфін знайшов можливість радикально знизити, а спеціальні податки в Пенсійний фонд з авто не чіпав.

Поки буде значна диспропорція при сплаті податків в Україні та в ЄС на авто, і поки в них буде відсутня якась логіка, доти будуть знаходитись схеми по ухиленню від їх сплати.

Припустимо, закриють лавочку із єврономерами. Я переконаний, що придумають щось інше. Наприклад, знайдуть спосіб їздити до нас із Придністровськими номерами чи ще щось креативне.

Без зниження податків на авто проблему із закордонними номерами не вирішити.

$ для України: як візит Володимира Зеленського до США вплинув на настрої американців

FOX News офіційно показав: бажання американців підтримувати Україну зросло. 31% американців кажуть, що потрібно давати ще більше допомоги...

''Прихватизовані'' укриття повинні рятувати життя

Масовані ракетні та обстріли міст, селищ і сіл України агресором та використання дронів-камікадзе проти мирного населення, які відбулися в травні цього року, виявили серйозні проблеми із забезпеченням цивільного населення укриттям цивільного захисту, які призвели до загибелі людей...

6 років з конфіскацією майна за допомогу ЗСУ

Такий термін дав Хмільницький міськрайонний суд Вінницької області волонтеру Олександру Дорогану. Це – шокуючий прецедент, який може зупинити щонайменше поставку всіх автомобілей для передової...

Реальна ставка ПДВ в Європі та Україні – не більше 10%

Багато хейтерів Антикорупційної податкової реформи вказують на високу ставку ПДВ в Європі. Висока ставка ПДВ в Європі – це міф. Такого ніколи не існувало...

Як співчуття іноземців конвертувати в гроші на армію

Відкриваєш стрічку соцмереж, а кожен другий пост – збір коштів для наших захисників. Всі ми донатимо, отже, всі і розуміємо, що мова завжди йде про великі суми...

Схеми крадіжок ПДВ повинні бути зупинені

Даним постом в першу чергу звертаю увагу представників правоохоронних органів щодо оборудок з крадіжок ПДВ. Знаю, що з публічних джерел на них реагувати простіше як мінімум з формальної точки зору...