Сергій Дацюк Філософ

ГРОМАДЯНСТВО

12 вересня 2017, 08:42

Як взагалі можна оцінити те, що відбулося – позбавлення Президентом громадянства Саакашвілі та його незаконний перетин кордону всупереч цьому акту?

Я принципово не згоден з тим, коли кажуть, що обидві сторони винуваті – і Президент, і Саакашвілі.

Це не так.

Давайте згадаємо Майдан-2013-2014. Тоді теж багато хто говорив, що обидві сторони винуваті. Але це було не так.

Давайте згадаємо війну Росії проти України і оцінки ОБСЄ обстрілів зони АТО – обидві сторони винуваті.

І з першими, і з другими оцінками активні українці були не згодні. А чому? Бо ми чудово розуміли, що для адекватної оцінки потрібні всі обставини: 1) хто ініціатор беззаконня, хто мав більше сили його творити; 2) яка мета беззаконня (що воно покриває); 3) з чийого боку беззаконня більше; 4) чиє беззаконня ігнорується, а чиє акцентується.

Справедливість при оцінці дій двох сторін конфлікту виникає тоді, коли ми стаємо на позицію більш слабкого, упослідженого, ображеного, тобто на позицію жертви.

Тепер давайте розберемося з ситуацією позбавлення громадянства Саакашвілі з боку Президента.

Хто ініціатор беззаконня? Президент України. Тому що Президент, коли надавав громадянство, знав, як і весь світ, про недолугі спроби звинуватити Саакашвілі проросійською владою Грузії у смішних "злочинах". Але, коли це стало політично доцільно, він використав розслідування проти нього в Грузії для позбавлення його громадянства. Отже законних в Україні (не в Грузії) підстав для позбавлення громадянства не було, бо інакше, не зрозуміло на яких підставах воно йому було надано.

Чому Президент це зробив, тобто яка мета беззаконня? Бо Саакашвілі публічно і активно критикував його за корупцію. Тобто Президент намагався знищити політичного опонента у так би мовити "правовий" спосіб, щоб прикрити свою корупцію. Але ж до корупції належать не тільки корупційні дії, але всі способи прикриття цих дій. Тобто позбавлення з боку Президента громадянства Саакашвілі це корупційна дія.

З чийого боку беззаконня більше? Давайте подивимося. Незаконне позбавлення Президентом громадянства Саакашвілі. Генпрокуратура мовчить. На пункт пропуску перед в'їздом Саакашвілі проникають "тітушки", розслідування нема, Генпрокуратура мовчить. Зупинено поїзд на території Польщі – Генпрокуратура мовчить, розслідування немає. "Заміновано" пункт пропуску "Шегині" – Генпрокуратура мовчить, розслідування немає. Саакашвілі в оточенні своїх прибічників перетинає кордон – Генпрокуратура одразу ж погрожує правовими наслідками, Президент одразу ж робить заяву.

Чиє беззаконня ігнорується? Ігнорується беззаконня Президента, який позбавив громадянства, урядовців, які дали команду зупинити поїзд, державної служби, яка організувала фейкове "замінування" пункту пропуску. Чиє беззаконня акцентується? Акцентується беззаконня Саакашвілі.

Спочатку мають бути покарані ініціатори беззаконня – Президент, Генпрокурор та всі державні чиновники, що виконували злочинні накази. І лише потім має бути покараний Саакашвілі.

Але мені не за Саакашвілі образливо. Мене ставлення громадян до громадянства бентежить.

Громадянство чиє? Ваше і моє громадянство – чиє воно? Воно у власності Президента, Парламенту, Уряду чи держави загалом?

За Конституцією України громадянство, як і сама Україна, є власність народу України, і ще точніше – громади, тобто активної частини народу, яка здатна до політичного волевиявлення.

Бо народ є абстракція, а громада це конкретика. Це ті люди, які ходять на вибори, мають громадську позицію щодо дій влади і здатні протестувати, якщо ці дії влади не відповідають їх інтересам.

Якщо громада вважає, що якийсь громадянин незаконно позбавлений громадянства, то громада має право відстоювати його громадянство. І жодна державна інституція їй цього заборонити не може.

Звичайно ж справа не у Саакашвілі. Він може подобатися чи не подобатися, бути добрим чи поганим політиком, хорошим чи поганим громадянином. Справа у тому, що наше з вами громадянство принизили, тобто принизили саму державу Україна, принизили її громадян – публічно, нахабно, на весь світ.

Так в Україні бути не має.

Якщо ми, українці, себе поважаємо, ми маємо поважати своє громадянство.

Зараз суспільство неоковирними діями влади свідомо розігрівається і підштовхується до громадянської війни, щоб на тлі цих загроз ввести пряму диктатуру.

Потрібно зупинити сповзання України у прірву.

Перевибори Президента та Парламенту це єдиний шлях змінити ситуацію на краще.

Коментарі — 376
Олег Чирва _ 15.09.2017 19:39
IP: 37.229.133.---
LYCIV_OLGA:
Иван Круча:
LYCIV_OLGA:
Чи не єдине, що з-за браку освіти Олечці Луців-Сидорової вдалося перейняти в свого обожнюваного гуру – голови Німецької Націонал-Соціалістичної Робочої Партії – так це манера звинувати усіх оточуючих в розумової неповноцінності...
Все ж таки, систематична гра на "флейтах" та "трембітах" – це дуже небезпечна річ навіть для хворих різновидом нейросифіліса – націоналізмом...:))
1) Ну, это не к нам, это – в санчасть!" (с)
2) Как-то "бедненько и бледновато"...Больше драйва!... Попробуй ещё раз.
Покажи насколько все поклонники "руССкого мира" лживы и быдловаты!
ФФФФФФФФФФФФФУУУУУУУУУУУУУУУУУ!!!!!!!!!!
LYCIV_OLGA _ 15.09.2017 12:51
IP: 35.195.195.---
Иван Круча:
LYCIV_OLGA:
Чи не єдине, що з-за браку освіти Олечці Луців-Сидорової вдалося перейняти в свого обожнюваного гуру – голови Німецької Націонал-Соціалістичної Робочої Партії – так це манера звинувати усіх оточуючих в розумової неповноцінності...
Все ж таки, систематична гра на "флейтах" та "трембітах" – це дуже небезпечна річ навіть для хворих різновидом нейросифіліса – націоналізмом...:))
1) Ну, это не к нам, это – в санчасть!" (с)
2) Как-то "бедненько и бледновато"...Больше драйва!... Попробуй ещё раз.
Покажи насколько все поклонники "руССкого мира" лживы и быдловаты!
Иван Круча _ 15.09.2017 11:34
IP: 193.19.231.---
LYCIV_OLGA:
(закінчення)
5) закликати до боротьби з зовнішнім ворогом під керівництвом внутрішнього – може тільки (!!!) – або ворог, або феєричний ідіот,
- ТО ТАКА ЛЮДИНА Є – ЧИ ТО "ПОЛІТИЧНОЮ ПОВІЄЮ" (ТИУШКОЮ / НАЙМАНЦЕМ НА СЛУЖБІ У ОЛІГАРХІВ), ЧИ ТО ЗВИЧАЙНОЮ "ШЛЬОНДРОЮ" ("ЛОХОМ" ЯКИЙ ЗА ПОКЛИКОМ ДУШІ/ З НАЇВНОСТІ ЧИ РОЗУМОВОЇ НЕПОВНОЦІННОСТІ) РЕТРАНСЛЮЄ ТА ПОШИРЮЄ ОЛІГАРХІЧНУ ХУЦПУ...
***

Чи не єдине, що з-за браку освіти Олечці Луців-Сидорової вдалося перейняти в свого обожнюваного гуру – голови Німецької Націонал-Соціалістичної Робочої Партії – так це манера звинувати усіх оточуючих в розумової неповноцінності...
Все ж таки, систематична гра на "флейтах" та "трембітах" – це дуже небезпечна річ навіть для хворих різновидом нейросифіліса – націоналізмом...:))
LYCIV_OLGA _ 14.09.2017 11:34
IP: 146.148.120.---
(закінчення)
5) закликати до боротьби з зовнішнім ворогом під керівництвом внутрішнього – може тільки (!!!) – або ворог, або феєричний ідіот,
- ТО ТАКА ЛЮДИНА Є – ЧИ ТО "ПОЛІТИЧНОЮ ПОВІЄЮ" (ТИУШКОЮ / НАЙМАНЦЕМ НА СЛУЖБІ У ОЛІГАРХІВ), ЧИ ТО ЗВИЧАЙНОЮ "ШЛЬОНДРОЮ" ("ЛОХОМ" ЯКИЙ ЗА ПОКЛИКОМ ДУШІ/ З НАЇВНОСТІ ЧИ РОЗУМОВОЇ НЕПОВНОЦІННОСТІ) РЕТРАНСЛЮЄ ТА ПОШИРЮЄ ОЛІГАРХІЧНУ ХУЦПУ...
LYCIV_OLGA _ 14.09.2017 11:33
IP: 35.195.100.---
Мені здається – кожен самостійно і "без зайвої праці" визначить – кого це стосується:
КОЛИ ЯКАСЬ ЛЮДИНА, ЧИ ТО СПРАВДІ НЕ РОЗУМІЄ, ЧИ ТО ТІЛЬКИ РОБИТЬ ВИГЛЯД, ЩО "НЕ РОЗУМІЄ", ЩО:
1) звичайне (для іншіх країн) належне виконання владою своїх обов΄язків не є її "досягненням";
2) жодне (!) навіть реальне досягнення влади – не її індульгенцією за її помилки/подвійні стандарти/саботаж чи зраду;
3) критикувати владу, нагадувати про недоліки/неробство/саботаж/зраду влади, чим періодично давати їй (!) "чарівний пендель", а в разі повної профнепридатності – остаточний "піддупник" (!!!) і замінити на іншу – є виконанням патріотичного/громадянського обов'язку;
4) намагатися "замести сміття під ліжко"/замовчати недоліки/неробство/саботаж/зраду влади – можуть тільки:
а) вороги України;
б) переконані/невиправні провладні раби/холуї;
в) інфантильні недоростки (будь-якого віку);
(див.закінчення)
LYCIV_OLGA _ 14.09.2017 11:31
IP: 35.195.243.---
Віктор Петренко:
Orest Jj:
ще один дебіл із секти "еслибынеколомойский"! звичайно вклад хитрого жида коломойського є.але він настільки нікчемний що навіть нема про що говорити.цей хитрий паскудний жид пограбував Україну на МІЛЬЯРДИ!!!А коли почалась війна виділив на оборону КОПІЙКИ!!! але через свій продажний брехливий 1+1 розпіарив себе до небес.тому з'явилось немало ідіотів із секти " коломойскийспасвесьмир"!!! (
Заспокойтесь!...Не треба так метушитися.
Україну всі роки грабує олігархат, і Коломойській – разом з ним.
АЛЕ – на той час (У 2014р.) – чомусь (???!!!) жоден олігарх не повів себе так як Коломойський і не зробив навіть частинку від зробленого ним.
Віктор Петренко _ 13.09.2017 22:58
IP: 35.192.9.---
Orest Jj:
ще один дебіл із секти "еслибынеколомойский"! звичайно вклад хитрого жида коломойського є.але він настільки нікчемний що навіть нема про що говорити.цей хитрий паскудний жид пограбував Україну на МІЛЬЯРДИ!!!А коли почалась війна виділив на оборону КОПІЙКИ!!! але через свій продажний брехливий 1+1 розпіарив себе до небес.тому з'явилось немало ідіотів із секти " коломойскийспасвесьмир"!!! (
Orest Jj _ 13.09.2017 20:26
IP: 77.52.84.---
Олександр Перший:
....Щодо ваших питань, відповім питаннями. Хто стабілізував економіку? Хто зупинив Мордора? Хто створив нову армію та нову поліцію? Хто підняв мінімальну зарплаті удвічі? Хто дав ріст ВВП 2,5% під час війни? Хто підняв зарплату військовим та вчителям? Тимошенко?......

1.А що, єкономика стабилизована? Ви що, до магазину не ходитє?
2. и що, не знаетє хто зупинив Мордор????? Мордор зупинив Беня Коломойський з добробатами.
3. А що там за нова армія, якщо увесбь комсостав біля Пакращенко кадри Шапкокрада.
4. А хто дав? Нєвжє численнє відкриття "рошену" навіть в собачих будках...
бун _ 13.09.2017 16:33
IP: 77.123.162.---
Олександр Перший:
mihaylenco:
Вас цікавить насамперед ваш особистий стан, а не 90% населення. Чомусь всі з ОППО-блоку прикриваються саме таким аргументом: мені та ще нічого, а як інші?

Добровольці та волонтери грали важливу роль, поки мова йшла про боротьбу з бандами сепарів. Після втручання російської армії ніхто б не зупинив ворога, як би не українська армія та її герої-"кіборгі".

Де? Де? Де? В Карагандє. Кожне питання потребує величезних грошей, часу, спеціалістів, певного фінансового та політичного стану країни. Ви знаєте в якому стані наша армія? Скільки у нас витрачено на матеріальне забезпечення, на авіацію, радіорозвідку, ПВО, розробку нових видів зброї і...? Ваші питання свідчать лише про вашу дилетантську необізнаність, але с претензією на знання фахівця.
Ваша Величносте, не проколюйтесь. Оте гдє в Крагандє – це улюблений слоган наших СБУшників. Ну можна хоча б на цьому не прогоріти. Разгільдяї, і більше немає питань.
kren _ 13.09.2017 16:32
IP: 188.0.104.---
mihaylenco:
Ото ж. Якщо в Карагандє, то нічого брехати про нову армію. Кажіть правду, що в країні приведені до дієздатного стану сухопутні війська. На сьогоднішній день вони не відповідають сучасним вимогам, але можуть дати відсіч агресору. Якщо агресор не застосує авіації, ракетних військ, чи сучасних ВМС. І бабло не є причиною для того, щоб ти тут брехав. Чи таки справа в твоїй оплаті?
...після чергового обсьору на рівному місці,вібрації гаранта посилилися особливо навколо армії
піняли З\П. та,якби правоохоронної теми-зразу кілька показових обмірювань і завжувань нових уло
вів в каламуті боротьби беззаконня зі сваволею.
mihaylenco _ 13.09.2017 16:24
IP: 194.28.6.---
Олександр Перший
Щодо фаховості. Ні, я не фахівець в області озброєнь. Я лише капітан запасу військ зв'язку. В українській армії не служив жодного дня. Тому й не знаю, що ти називаєш фаховістю. Як людина, яка служила в армії знаю, що солдата, або офіцера абсолютно не цікавить, скільки коштує патрон. Але він зобов'язаний знати, як і що той патрон може зробити, якщо його правильно застосувати. Його цікавить, щоб той патрон, коли потрібно, був там, де потрібно. Так само і все інше – наявність, справність, і вміння використовувати. Ось з чого складається боєздатність для солдата, або офіцера. Їх не цікавить, чи є гроші в порошенка. Їх цікавить, як йому відбитися від "Армати", "Іскандера", чи СУ-35.
mihaylenco _ 13.09.2017 16:17
IP: 194.28.6.---
Де? Де? Де? В Карагандє. Кожне питання потребує величезних грошей, часу, спеціалістів, певного фінансового та політичного стану країни. Ви знаєте в якому стані наша армія? Скільки у нас витрачено на матеріальне забезпечення, на авіацію, радіорозвідку, ПВО, розробку нових видів зброї і...? Ваші питання свідчать лише про вашу дилетантську необізнаність, але с претензією на знання фахівця.

Ото ж. Якщо в Карагандє, то нічого брехати про нову армію. Кажіть правду, що в країні приведені до дієздатного стану сухопутні війська. На сьогоднішній день вони не відповідають сучасним вимогам, але можуть дати відсіч агресору. Якщо агресор не застосує авіації, ракетних військ, чи сучасних ВМС. І бабло не є причиною для того, щоб ти тут брехав. Чи таки справа в твоїй оплаті?
kren _ 13.09.2017 15:41
IP: 188.0.104.---
Олександр Перший:
...Щодо ваших питань, відповім питаннями. Хто стабілізував економіку? Хто зупинив Мордора? Хто ство
рив нову армію та нову поліцію? Хто підняв мінімальну зарплаті удвічі? Хто дав ріст ВВП 2,5% під час війни? Хто підняв зарплату військовим та зарплату військовим та вчителям? Тимошенко?
...ну як це хто!? Ви,тов.Олександр 1...шо,сомнєваітєсь...бля...!?.
...понятноє дєло...товаріщь Сталін...сук...ну,тоісь, ...тов. Порошенко,наш вілікій вождь і учітіль...йо...
Олександр Перший _ 13.09.2017 12:11
IP: 188.163.12.---
mihaylenco:
Вас цікавить насамперед ваш особистий стан, а не 90% населення. Чомусь всі з ОППО-блоку прикриваються саме таким аргументом: мені та ще нічого, а як інші?

Добровольці та волонтери грали важливу роль, поки мова йшла про боротьбу з бандами сепарів. Після втручання російської армії ніхто б не зупинив ворога, як би не українська армія та її герої-"кіборгі".

Де? Де? Де? В Карагандє. Кожне питання потребує величезних грошей, часу, спеціалістів, певного фінансового та політичного стану країни. Ви знаєте в якому стані наша армія? Скільки у нас витрачено на матеріальне забезпечення, на авіацію, радіорозвідку, ПВО, розробку нових видів зброї і...? Ваші питання свідчать лише про вашу дилетантську необізнаність, але с претензією на знання фахівця.
mihaylenco _ 13.09.2017 12:01
IP: 194.28.6.---
Олександр Перший
Хто створив нову армію та нову поліцію? Хто підняв мінімальну зарплаті удвічі? Олександр Перший
Щодо ваших питань, відповім питаннями. Хто стабілізував економіку? Хто зупинив Мордора? Хто створив нову армію та нову поліцію? Хто підняв мінімальну зарплаті удвічі? Хто дав ріст ВВП 2,5% під час війни? Хто підняв зарплату військовим та вчителя Хто підняв зарплату військовим та вчителя

Ми маємо лише приведені в дієздатний стан сухопутні війська на базі технологій 70-х. Скільки ці війська мають сучасних танків? Сучасних ракетних установок? Електронних засобів боротьби?

Нова поліція? Яка? Перелякані патрульні на вулицях? А хто бореться з тяжкими злочинами? З бандитизмом? Нова поліція? Патрульна поміняла склад, але не методи. Як і раніше, реформована поліція постраждалого робить винним, а агресора виправдовує.

Зростання мінімалки вдвічі? А хто обвалив гривну втричі? І вчетверо підняв ціни на все?

Олександре! Таке враження, що ти знущаєшся!
mihaylenco _ 13.09.2017 11:44
IP: 194.28.6.---
Олександр Перший
Щодо ваших питань, відповім питаннями. Хто стабілізував економіку? Хто зупинив Мордора? Хто створив нову армію та нову поліцію? Хто підняв мінімальну зарплаті удвічі? Хто дав ріст ВВП 2,5% під час війни? Хто підняв зарплату військовим та вчителя

Відповідаю.
Економіка зараз в гіршому стані, ніж була при злочинній владі. Мені плювати на те, що пише ваша придворна статистика. Мене цікавить винятково економічний стан 90% населення. Не 10% населення, а 90%. 10% бізнесу мені по барабану.
Мордор зупинили добровольці, та волонтери. А твої хазяї, навпаки, його сюди запустили. І продовжують надалі відстрілювати, та кидати за грати патріотів. Катів Майдану просувають нагору по кар'єрі. А кум путіна – постійний учасник всіх реальних нарад в порошенка. Ведмедчук – це і є той мордор. Корефан порошенка.
Нова армія? Не чудіть. Є лише сухопутні війська. Те, що в сучасній війні зовсім не на перших ролях. Де ППО? Де бойова авіація? Де флот? Де радіоелектронні війська?
George Krushedolsky _ 13.09.2017 11:18
IP: 85.90.219.---
ага, опять перевыборы... Автор говорит что не топит за Саакашвили и всю его милую компашку, в т.ч. и ЮВТ. Он всего лишь топит за перевыборы...
кстати, пан Саакашвили в свою бытность Президентом Грузии аналогичным сомнительным образом лишил гражданства Иванишвили, который был для него куда более опасным конкурентом, чем Миша для Пети
Віктор Петренко _ 13.09.2017 10:42
IP: 35.192.9.---
Олександр Перший:
ну підлизав яценюку так підлизав!) самому не гидко?яценюк-перш за все політичний аферист,брехун та корупціонер.врятував економіку кажеш?від чого?українській економіці нічого серйозного не загрожувало.створив армію?а не народ та добровольці створили її.це не він блокував роботу Саакашвілі в Одеській області.коли той боровся з місцевою мафією та запронував податки з митниці пустити на дороги.а яценюк перевів розмитнення на інші митниці.а обезцінення втричі гривні.так нацбанк винен.але вина уряду не менша.а корупція в оборонній сфері.де відмітився його соратник пашинський.
а на рахунок підняття пенсій та зарплат то і янукович піднімав.будеш теж його захищати?
і взагалі нульовий рейтинг цього пройдисвіта говорить сам за себе.
-Vesna- _ 13.09.2017 10:20
IP: 146.148.120.---
mihaylenco:
Є реакція Курта Волкера на переслідування Саакашвілі. Він дипломатично пропонує порошенкові взятися за боротьбу з корупцією, та за державне управління.

... от і я про теж. А не і далі "варити пиво".
Олександр Перший _ 13.09.2017 09:40
IP: 188.163.12.---
mihaylenco:
Ви так легко роздаєте характеристики. Ну, як звичайний дилетант, який все знає і все вміє особливо в державних справах, тому що ніколи такими справами не займався.

Для вас Яценюк – ніщо, а для мене він державний діяч високоосвічений і гострого розуму, який врятував Україну від катастрофи дефолту в самі тяжкі часи після Революції Гідності. Він був одним з лідерів Майдану, ризикував життям, поки ви десь сиділи вдома і вирішували свої особисті справи.
Він особисто разом з Турчиновим звільнив Тимошенко негайно після зміни влади. А у якості вдячності одержав від неї клеймо представника "злочинної влади" за професіональну економічну політику, яка фактично врятувала Україну від краху.

Щодо ваших питань, відповім питаннями. Хто стабілізував економіку? Хто зупинив Мордора? Хто створив нову армію та нову поліцію? Хто підняв мінімальну зарплаті удвічі? Хто дав ріст ВВП 2,5% під час війни? Хто підняв зарплату військовим та вчителям? Тимошенко?
mihaylenco _ 13.09.2017 09:17
IP: 194.28.6.---
Є реакція Курта Волкера на переслідування Саакашвілі. Він дипломатично пропонує порошенкові взятися за боротьбу з корупцією, та за державне управління.

Круто! Державне управління в уркаїні відсутнє. Це не я сказав.
mihaylenco _ 13.09.2017 08:54
IP: 194.28.6.---
Олександр Перший:
Закінчення "досягнень" Юлії Тимошенко
- Зрадила своїх визволителів (Яценюка, Турчинова) та правлячу коаліцію, оголосила їх злочинцями, спекулюючи на введені ринкових тарифів на газ, розповсюджувала брехню про неефективність системи надання субсидій населенню
- Всі три роки війни розпалювала та направляла ненависть людей на українську владу, а не на агресора Путіна, тобто, працювала на руку Москви.

Зрадила кого? Отого глиста зеленого Сєню? А не навпаки? Це сєня подався в підлабузники до азарова.
Щодо спекуляцій. А хто постачає титан путінові? Тимошенко? Хто постачає комплектуючі до ракет путінові? Хто постачає комплектуючі для реактивних літаків путінові? Хто постачає рідкоземельні елементи путінові? Хто збільшив торговий баланс з путіним в 2017 році майже на 30% при зменшення мало не вполовину з ЄС? Хто? Тимошенко?

Олександре! Дуже скоро сидітимуть порошенки-яценюки-турчинові за титан, ракетні, та авіаційні технології, газ, роттердами+++++...
ІванкоI _ 13.09.2017 07:56
IP: 193.93.217.---
Stepan Pidbyjmorda:
ВСІ АКЦЕНТИ ПОСТАВЛЕНО ПРАВИЛЬНО, -підтримую!!! Хворого треба лікувати
+
Stepan Pidbyjmorda _ 13.09.2017 07:29
IP: 46.63.57.---
ВСІ АКЦЕНТИ ПОСТАВЛЕНО ПРАВИЛЬНО, -підтримую!!! Хворого треба лікувати
Orest Jj _ 13.09.2017 00:02
IP: 77.52.10.---
Віктор Петренко:
Orest Jj:
Віктор Петренко:
Orest Jj:
і навіть в "общественном туалете" культурні люди після себе прибирають і після них не смердить))) задумайся Підорест)
не ешь сникерсы что бы не тормозить. Общественные туалеты на сьогодення вжэ мають функцию самоприбирання.
але деякі люмпени як ти умудряються нагадати або помочитися мімо унітаза)))
тюююю...Та ты село...Можешь даже на потолок нагадить – полностью кабина проходит обработку перед тем как открыть дверь перед следующим посетителем.
Aтака Путіна1090 Уряд реформ271 Корупція1010 Мовне питання176 Україна та Європа859
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter