Керівництво Wizzair теж потрібно виганяти з собаками
Історія безпрецедентного приниження українців у Лондоні з боку авіакомпанії Wizzair та працівників аеропорту Luton, яка сталася напередодні католицького Різдва, заслуговує на окрему увагу і має отримати адекватну відповідь. Якщо не з боку МЗС (до речі, гарний тест на спроможність нового міністра Петра Порошенка захистити своїх громадян від знущань, які цілком підпадають під дію цивільного кодексу Великобританії), то принаймні з боку українських пасажирів, які є потенційними клієнтами Wizzair.
Як на мене, після того, як з українцями в UK повелися реально як з людьми третього сорту, бо їх вигнали без відшкодування і залишили без готелів напризволяще в чужій країні – а серед них була ще й вагітна жінка – керівництво low cost компанії Wizzair можна і треба покарати в найбільш болючий спосіб – бойкотувати цю авіакомпанію. Благо з її сервісом нижче плінтуса по країні є кращий замінник – Укрзалізниця, а за кордон зараз можна відлетіти за акційними квитками інших, насамперед західних авіаперевізників.
Я рік тому теж стикнувся з "ненав'язливим" сервісом Wizzair, коли мій рейс з Сімферополя до Києва було просто скасовано в момент виліту і десятки людей вночі сиділи годинами в сімферопольському аеропорті без жодної інформації з боку Wizzair, а перебронювати на наступний день компанія нікому не дозволила. Довелося на цілий день затриматися в Сімферополі і повертатися нічним поїздом. Зрозуміло, що жодного відшкодування чи бодай вибачення від Wizzair ми не отримали. Але цей випадок стався тут, на Батьківщині. А як опинитися в такій ситуації в іншій країні, де вартість готелю і перебування коштує як мінімум сотню фунтів на добу?!
Направду, Wizzair не єдина в своєму ставленні до українських пасажирів. Три роки тому напередодні православного Різдва (5 січня) ми поверталися з коханою зі Стокгольма рейсом Аеросвіту.
Проте через технічну несправність літак було затримано в аеропорту Арланда (Стокгольм) більше як на 9 годин. Увесь цей час працівники Аеросвіту не могли назвати навіть приблизний час затримки. Один з шведських пасажирів, стикнувшися з українським сервісом (представники Аеросвіту в Арланді були наші українці) у серцях назвав їхню авіакомпанію не Аеросвіт, а Aeroshit. Як на мене, це більше відповідає рівню її сервісу.
Годі казати, що ми не встигли на 12 поїзд до Сімферополя і аби не зустрічати Різдво в поїзді в ніч з 6 на 7-ме, полетіли рейсом того самого Aeroshit. Так, забув сказати, що директор представництва Аеросвіту в Арланді пообіцяв, що компанія відшкодує нам вартість авіаквитків з Києва до Сімферополя. Думаю, відповідь на питання чи ми його отримали, очевидна (тобто ні)...
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.