Андрій Білецький Лідер партії «Національний Корпус», засновник полку Азов, народний депутат України (VIII скликання)

Марш ''Ні.Капітуляціі'': Ми даємо цій владі 10 днів

14 жовтня 2019, 23:58



Мав честь звільняти в лавах полку "Азов" Маріуполь, Мар'їнку, околиці Донецька, Широкине, Новоазовськ, ще п'ятеро населених пунктів України.

Сьогодні на Марші проти капітуляції було багато сказано про формулу Штайнмайєра. Але я хочу поставити ще раз декілька важливих запитань.

Чи хоче хоче Україна так званого розведення, яке насправді є здачею українських територій? Чи хоче Україна так званих виборів в ЛДНР, які легалізують владу терористів і сепаратистів, владу п'ятої колони Росії на нашій території? Чи хоче Україна таких виборів? Чи хоче Україна особливого статусу для окремих районів Донецької та Луганської областей – а, фактично, федералізації країни і початку розвалу країни зсередини? Чи хоче, чи ні? Чи хоче Україна боротися, стояти до кінця, зосереджуватися, ставати сильнішою, перемагати і повертати свої території і своїх людей, – щоб там не було, – хоче чи ні?

Тоді ми даємо цим людям, які сьогодні називаються владою, невеликий строк – десять діб.

Якщо за цей час всі вимоги штабу спротиву капітуляції, руху спротиву, не будуть в повному обсязі гарантовані на законодавчому рівні, то ми говоримо їм прості речі – час маршів пройшов.

Тут сьогодні десятки і десятки тисяч людей. Ці люди можуть виходити, – сто тисяч, мільйон і так далі, – але якщо влада не чує, значить треба переходити до інших дій.

Тут виступали хлопці-добовольці і ми вже маємо прямий контакт. Якщо влада десь буде відводити, то я можу відповідально дати слово всім, що сотні і тисячі добровольців зайдуть на будь-яку розведену територію і будуть утримувати там наші землі.

Ми виконували цей обов'язок в чотирнадцятому році – нас ніхто не звав і в нас не було жодних посад. Ми не отримували зарплатню і не знали, насправді, спочатку, де взяти зброю. Тоді ми виконали свій обов'язок. Ми готові його виконати і сьогодні.

Ми знайдемо варіанти цивільного спротиву населення по всій країні і ми змусимо владу робити те, що хоче і вимагає нація. А нація вимагає сили, єдності, зосередженості й остаточної перемоги. До української перемоги! Слава Україні! Героям слава! Слава Нації! Смерть ворогам! Україна – понад усе.















powered by lun.ua
Коментарі — 22
Влад Дорошенко _ 16.10.2019 13:13
IP: 35.235.227.---
Пише Фесенко:
У Ю. Бойко рост рейтинга позитивного отношения связан с реакцией на протестные акции "Нет капитуляции". В ответ на действия воинствующих патриотов, сторонники примирения с Россией также начали консолидироваться вокруг наиболее рейтингового лидера пророссийского лагеря.

От бурной полемики по поводу "формулы Штайнмайера" ничего не выиграл П.Порошенко. Позитивное отношение к нему даже снизилось на 1% (с 12% до 11%), а негативное отношение к нему выросло с 64% до 65%.= дурно витратив гроші.
Влад Дорошенко _ 16.10.2019 12:56
IP: 35.235.227.---
Навіщо Зе здався той Донбас, що понижує рейтинг? Воювали 5 років, повоюємо ще, дітей, онуків на війну пошлемо. Будемо експортувати зерно і курячі тушки (та іншу сировину) + торік був рекордний експорт шоколаду, за них купувати патрони-снаряди (може, колись своє виробництво побудуємо).
Будемо воювати далі, куди хлопцям іти, кругом безробіття, хіба що на Польщу їхати? Хто не поїхав на Польщу (очевидно, там нелегко працювати, мову згідно не нашого закону вчити, ще кажуть, закордоном більше 8млн українців), то їде в Золоте чи на майдани кольоровий дим пускати, може трохи підзаробить на димі.
Хотів спитати, навіщо у Золоте багато народу приїжджати? Взяв жменю капсулів, сів за деревом чи під тином і кожні сім днів бах-бах-бах по капсулям камінцем. Чути постріли – розведення військ нема. Петі економія. Правда, по рос ТВ менше картинок буде.
Андрей Маковский _ 15.10.2019 21:41
IP: 35.235.227.---
Анатолий Герасименко:Это интересно чисто гипотетически и можно, безусловно, на эту тему рассуждать сколько угодно, но, к сожалению, это уже будет не история, а скорее публицистика. У меня немного другое мнение, исходя из такой логики: если бы В.Ющенко в свое время не реанимировал уже почти политически покойного В.Януковича, то с Украиной однозначно не случилось бы того, что мы имеем.
Согласен, фантазировать на тему эффекта бабочки в украинской политике можно бесконечно. Но роль личности в истории все же не следует недооценивать.
Анатолий Герасименко _ 15.10.2019 20:56
IP: 35.235.227.---
Андрей Маковский:
Анатолий Герасименко:
Андрей Маковский:
Вот я, например, до сих пор уверен, что если бы в 2007 году не убили Кушнарева, то не случилось бы с Украиной того, что с ней случилось.
Это интересно чисто гипотетически и можно, безусловно, на эту тему рассуждать сколько угодно, но, к сожалению, это уже будет не история, а скорее публицистика. У меня немного другое мнение, исходя из такой логики: если бы В.Ющенко в свое время не реанимировал уже почти политически покойного В.Януковича, то с Украиной однозначно не случилось бы того, что мы имеем.
Александр 1 _ 15.10.2019 20:20
IP: 35.235.227.---
Ольга Ємельянова:
я була проти вас, коли ви ганяли Порошенка, але зараз аплодую та підтримую.
++++ Приєднуюсь
Ольга Ємельянова _ 15.10.2019 19:48
IP: 35.235.227.---
я була проти вас, коли ви ганяли Порошенка, але зараз аплодую та підтримую.
Андрей Маковский _ 15.10.2019 19:25
IP: 35.235.227.---
Анатолий Герасименко:
Андрей Маковский:
Не стоит преувеличивать роль отдельных пассионариев в истории. В смутное время их всегда достаточно. Ничего выдающегося Билецкий из себя не представляет и на роль нового адмирала Колчака никак не подходит. Мне более интересно, а кто платит за этот весь банкет?
Мне тоже более близок материалистический подход к вопросу о роли личности в истории, рассматривающий выдающихся исторических деятелей как выразителей объективной исторической необходимости. Но и умалять роль личности в исторических процессах я бы не стал. Вот я, например, до сих пор уверен, что если бы в 2007 году не убили Кушнарева, то не случилось бы с Украиной того, что с ней случилось.
Анатолий Герасименко _ 15.10.2019 18:45
IP: 35.235.227.---
Андрей Маковский:
Да-а, судя по его выступлениям, фюрер из Билецкого так себе. Выступления безликие и вялые, укро-фюрер напряжен и скован. Того, что прославило настоящего фюрера как великолепного оратора, способного овладевать умами миллионных масс – хлесткие слова, театральные паузы, отточенные жесты, бурлящие эмоции – нет и в помине. В общем, Андрею есть с кого брать пример и куда расти.
Не стоит преувеличивать роль отдельных пассионариев в истории. В смутное время их всегда достаточно. Ничего выдающегося Билецкий из себя не представляет и на роль нового адмирала Колчака никак не подходит. Мне более интересно, а кто платит за этот весь банкет?
Андрей Маковский _ 15.10.2019 14:05
IP: 35.235.227.---
Да-а, судя по его выступлениям, фюрер из Билецкого так себе. Выступления безликие и вялые, укро-фюрер напряжен и скован. Того, что прославило настоящего фюрера как великолепного оратора, способного овладевать умами миллионных масс – хлесткие слова, театральные паузы, отточенные жесты, бурлящие эмоции – нет и в помине. В общем, Андрею есть с кого брать пример и куда расти.
Анатолий Герасименко _ 15.10.2019 13:33
IP: 35.235.227.---
Якщо так далі піде, то цю владу, безумовно, треба буде міняти. Просто тому, що нічого з обіцяного так і не зроблено! Якісь маргінальні радикали дозволяють собі ставити умови, за якими має жити країна, а влада ніяк на це не реагує! Обіцянки зниження тарифів так і залишилися обіцянками. Ніякого покращення ні в чому не відбулося. А головне: досі не заарештовані Порошенко, Парубій, Луценко та багато інших. То навіщо нам така влада!?
Grenader45 _ 15.10.2019 12:39
IP: 35.235.227.---
"Ми даємо цій владі 10 днів"...
З таким підходом, "багато чого" можна досягти...
Горлопани, пустодзвони і недалекі "вожді".
Даю цим "патріотам" – 4,5 доби, щоб покаялись і йшли геть.
Ну і звичайно: до української перемоги! Слава Україні! Героям слава! Слава Нації! Смерть ворогам! Україна – понад усе.
Геннадий Ариев _ 15.10.2019 12:29
IP: 35.235.227.---
"Ні капітуляції!" це добре. Але запропонуйте, пане Білецький, ваш варіант повернення наших втрачених територій! Критика влади й волання про зраду в цоьму не допоможе. Ви, та й інші, за 5 років нічого путнього поки не запропонували. Чи ви з росією воювати хочете? Тоді дійсно про Україну як незалежну державу можна забути. Крім того на виборах в Верховну раду народ вже свій вибір зробив, він за мир, а не за війну. Дайте президенту шанс поміняти ситуацію. Війни не завжди виграються на полі бою, а тим більше не маршами. Хитрість і дипломатія іноді дають більший ефект. Час "шапкозакидательства" вже пройшов. Якщо зараз змарнуваши шанс, другого може й не бути! Конфлікт за вашої, Андрію, допомоги буде заморожений на десятиліття і про повернення територій можна буде забути. Чи цього ви хочете?
Nik Sas _ 15.10.2019 11:53
IP: 35.235.227.---
Дивлюсь на фото з мітингу і бачу тисячі молодих людей готових життя віддати за Україну, проте не своє, а тих хто воює за Україну на фронті. Чи може після того мітингу ці молодики дружньою колоною пішли у військомат підписати контракт зі ЗСУ? Сам пан Білецький, котрий себе вважає націоналістом, чому не на фронті, так він був, але зараз для нього, що війна закінчилась? П.С. Для мене всі патріотичні прокламації тих, хто був у владі і потім втратив владу, – це політичне шоу, бо жоден з них втративши мандат чи посаду не просився на фронт. Потрібно жити тими цінностями які декларуєш, а то на словах більшість українців патріоти, проте на війну потрібно ловити, в армію потрібно ловити, щоб платили податки потрібно ловити і так далі.
Кирилл Корецкий _ 15.10.2019 11:49
IP: 35.235.227.---
Зачем устраивать цирк и спрашивать у нескольких тысяч свезённых со всей страны националистов чего хочет Украина, если совсем недавно, на двух выборах, президентских и парламентских, Украина уже дала репрезентативный ответ на вопрос чего она хочет – она хочет мира.
Кирилл Корецкий _ 15.10.2019 11:12
IP: 35.235.227.---
"Чи хоче Україна так званого розведення, яке насправді є здачею українських територій?", – спрашивает Билецкий и нестройный хор из нескольких сотен голосов отвечает за всю Украину: "Ни". Жалюгиднэ выдовысько.
Log Log _ 15.10.2019 08:20
IP: 35.235.227.---
Юрий Васильевич Ботаник:
каждая нация имеет право на свой процент дураков...
Весьма самокритично.
Log Log _ 15.10.2019 08:18
IP: 35.235.227.---
Юрий Васильевич Ботаник:
посадкой пороха.
Шляпу скушаете, если не посадят, Хамло Васильевич?
Юрий Васильевич Ботаник _ 15.10.2019 08:10
IP: 35.235.227.---
каждая нация имеет право на свой процент дураков... по мере продвижения реформ и с посадкой пороха, вся эта пена (вроде билецкого и иже с ним) и утилизируется. Зеленскому важно настойчиво и неуклонно тащить плуг реформ и не пытаться замириться с этой швалюь – бесполезная трата сил и времени. Они сами канут в небытие.
Alec Abdurakhmanoff _ 15.10.2019 05:31
IP: 35.235.227.---
На жаль, демократія в Україні не працює. Так, вибори були вільними, але Зеля є представником тіх, що голосували "по приколу". Його виборець не вулиці не вийде. Зеля так само не є представником українського народу, як hujlo не є представником народу російського. Кепські справи.
Max Mykhaylenko _ 15.10.2019 02:30
IP: 35.235.227.---
Молодець, Андрію. Цілком підтримую.
Юрий Ткачук _ 15.10.2019 01:47
IP: 35.235.227.---
о профурсетка ольгинская подгавкнула
Олена Марсежна-Добрянська _ 15.10.2019 00:36
IP: 35.235.226.---
блядецький "возомнил" себе Парасюком! Ой смішно, ой як низько андрюшка! Не ганьбися! Залишися в пам*яті людей воїном, а не клоуном-петрушкою!
Уряд реформ399 Зеленський8 Донбас7 Aтака Путіна1205 Корупція1313
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter