Андрій Білецький

Погроми у США. Чому лівацький бунт не має нічого спільного з національною революцією

03 червня 2020, 00:43

Дев'ятий день протестів у Сполучених Штатах, за якими спостерігає весь світ. Чи мають громадяни виходити на вулиці проти поліцейського свавілля? Однозначно так. Але чи є протести в Америці боротьбою за адекватніший, ніж нинішній, суспільний договір? Сумніваюся.

Вся лінійка "ватних" спікерів від Портнова до Шарія очікувано злорадствує, називаючи лівацький бунт у США подією одного порядку з українською революцією 2014 року.

На пальцях пояснюю, чому лівий бунт у США та українська національна революція – події різної природи при формальній подібності того, що штовхнуло людей до протесту.

Перше, що характеризує громадянську акцію – символіка.

В Україні 2014-го гинули під синьо-жовтим стягом.

Американські ліваки сьогодні палять і топчуть власні державні прапори. Їхній протест спрямований проти держави як такої і мета його – хаос.

Тотальне мародерство. Вже всі бачили сотні відео, де "борці проти расизму" виносять коробки з технікою з торговельних центрів, грабують ювелірні крамниці і громлять автосалони.

Революція Гідності: не був захоплений жоден магазин або кафе. Навіть у дні, коли на українських вулицях не було жодного мента – хтось утік, хтось звільнився, а хтось пішов, висловлюючись їхнім жаргоном, "на больнічку".

Сотні Майдану самі виставляли патрулі по Києву, які запобігали мародерству. Не "Антимайдан" прибирав Майдан Незалежності від наслідків протестів. Це робили самі революціонери.

У нас не били журналістів. Навпаки, свобода слова і чесна журналістика – одна з основних ідей Майдану. У США за вісім днів в одинадцяти містах зафіксовані напади на 60 знімальних груп. Коли твоя мета – безлад, немає різниці кого бити: чужого, свого чи оператора з камерою.

Майдан був національною революцією. З організованою структурою і чіткою головною вимогою: вигнати президента-злочинця, який робив з країни дев'ятий федеральний округ РФ.

Хоча адекватна національна еліта не прийшла до влади – вона вийшла з Майдану зупиняти російську агресію зі зброєю в руках або допомагати фронту. Цим цинічно скористалися політичні мародери і захопили владу в країні.

Хто підігріває лівацький бунт у США і кому він потрібен?

По-перше, ліберальні ЗМІ. Рупор "цивілізованого світу", який через ящик привів тисячі людей на протести грабувати магазини. До речі, ліберальні ЗМІ були дуже стримані в оцінках українського Майдану, аж поки його перемога не стала абсолютно очевидною.

По-друге, Антифа. Ліві терористи. Яких офіційно забороняють в Америці. З цього приводу дуже переймається український ліберальний фейсбук, якому було абсолютно байдуже, коли найбільш боєздатний офіційний військовий підрозділ країни намагалися визнати терористами, забороняли допомогу і банили в усіх соцмережах. З цього напрошується висновок про те, в якому ідеологічному напрямку рухаються українські "грантоїди" і, відповідно, на що зараз дають гранти.

По-третє, сотні "зірок шоу-бізнесу" зі своєю "авторитетною думкою" і метою хайпонути. Доведено досвідом: і в Україні, і в США, і деінде зіркам спорту та кіно краще займатися своєю справою. Їхня участь у політиці до добра не доводить ні суспільство, ні їх особисто.

І по-четверте, радикально ліве крило Демократичної партії. Передвиборчої віагри не буває забагато, особливо у нинішньому випадку.

Отже, сьогоднішні Штати – це бунт ліваків, анархістів та грабіжників, підігрітий вульгарними передвиборчими технологіями. Без конкретних вимог, сенсу та кінцевої мети.

Скоріш за все, Америка впорається. Тому що це – потужна держава із сильним громадянським суспільством. Те, чим ще має стати Україна. Яку, поки що, еліти заводять то під зовнішнє управління Росії, то під зовнішнє управління США, то, як зараз, намагаються лягти під Росію та Штати одночасно.

Але я знаю, що справжня Національна Революція, яка приведе до влади справжніх національних лідерів, в України ще попереду.

powered by lun.ua
Коментарі — 13
Ольга Смєловська _ 06.06.2020 16:45
IP: 94.153.32.---
Мародери і протестувальники- різні люди. Мета протестів-політична. Зміни в законах щодо кримінального затримання особи. Тому в протестах приймають участь всі американці, незаледно від кольору шкіри
А мародери користтуються ситуацією для власної наживи.
До речі, ті ж самі протестувальники виходять зранку, щоб пофарбувати та почистити розмальовані стіни, прибрати сміття.
У автора дуже поверхневий та упереджений погляд на ситуацію.
Сергей Папков _ 04.06.2020 13:21
IP: 93.73.23.---
Елена Величко:
Сергей Папков:
Ви напевно мало що знаєте про США, – не набагато більше за мене.
Не стану стверджувати, що маю енциклопедичні знання про США, але в мене все ж є кілька добрих знайомих, які там живуть вже багато років, дехто так багато, що вже має абсолютно американську ментальність (вони належать до середнього класу). Це і Нью-Йорк, і Колумбус і Лос-Анжелес (абсолютно різні частини Америки). Я з ними спілкуюся регулярно і на різні теми, тож певною мірою знаю американське життя на рівні побутових дрібниць (і щодо соціалки також). Як Вам, наприклад, таке: холодильник є частиною найманої квартири і, якщо він вийде раптом з ладу, Вам мають протягом кількох годин його безкоштовно замінити на новий або на тимчасовий на час ремонту? Або що квартплату можна підвищувати лише раз на рік і на заздалегідь обумовлений при заключенні договору відсоток (чим на довший термін укладено договір, тим цей відсоток менше)? Це так просто для прикладу.
Елена Величко _ 04.06.2020 13:03
IP: 178.95.198.---
ТРЕБА дивитись у корінь – де місце народу та громадянина, де права на активи, який дійсний рівень життя. От просте питання:"який дійсний прожитковий мінімум РЕАЛІЗОВАНО?"
– реальний мінімум від 4000-8000 грн. від регіону,
– згідно встановленого кабміном 2100+ грн.,
– згідно ст. бюджета "гарантований " 21% від 2100+грн. – 450 грн.,
– реальний доступний – НУЛЬ... – от вам і все.
Елена Величко _ 04.06.2020 12:59
IP: 178.95.198.---
Алекс Бенкендорф:
Ну, вірніше сказати, що вона не сталась або не закінчилась, як говорять деякі політики.
Наразі, хочуть вже говорити навпаки, щоб банально помститись, однак, забули,
що вони теж країну довели, як виявилось, ще не до такого стану, що...
Тоді, певна частина вже не хотіла, а інша – не могла – це ж стало очевидним, тим паче, що напевно,
деякі сили знали, що може бути такий поворот.
Тому, сказати, що ознак рев.становища не було – то неправда.
Тим паче, що ознаки самої революції вже теж треба міняти, бо в нас революція асоціюється з цунамі,
а справді – активи скупили,ціни на продукт підняти у рази та кредитик під супер.проценти -
й все – це вже революція, ще й яка, бо ніяка "справжня" її може не виправити.
Алекс Бенкендорф _ 04.06.2020 11:47
IP: 178.92.8.---
Пане автор, революція – це не красне слівце, яке кожен трактує на свій власний розсуд. Це є поняття, що має своє визначення. Проясніть для себе, що таке революція і перестаньте стверджувати, що в 2013-2014 в Україні була революція. Її не було. І це є факт.
Елена Величко _ 04.06.2020 10:39
IP: 178.95.198.---
Елена Величко:
"Треба для громадян якусь реальну модель робити – це я вже про нас пишу – або роботу давати з адекватною ЗП або соціалку платити, розумієте?" (своя цитата)
Або гранти+кредити на справу та загальну модель економіки...
Система, коли громадяни "самі" – НЕ ПРАЦЮЄ, в економіці як і в суспільстві повинні бути правила та МОДЕЛЬ,
що ведуть до розвитку або навпаки – бо за 20-30 років створюється по-перше – диспропорція, по-друге значні зміни, за якими соціально-економічна система не встигає, по-третє – хто у руля – собі нагрібає, а витрати не погашає, як у нас – результат – дірка, тобто до п.1.
Елена Величко _ 04.06.2020 10:07
IP: 178.95.198.---
Сергей Папков:
Ви напевно мало що знаєте про США, – не набагато більше за мене.
Я з того, що у серіалах показують, до речі сучасних та у новинах саме американських,
- а в них показують проблеми та правду. Й з того, що учора на НьюзВан з Америки озвучили.
Політолог сказав, що країна постійно у кризі...інший написав, що треба об'єднуватись,
змінити країну – це мені нагадало й нас. Очевидно, що у світі настав час змін, в першу чергу економічних, бо у задану раніше модель – світ вже не влазить, тому є соціалка, якої в нас – країни з соціал. минулим чомусь нема – в нас нема роботи, а по безробіттю платять до 1 року...а насправді менше. Світ іде до БЕЗУМОВНОГО ДОХОДУ – тож отримання соціалки вже скоро стане нормою, в нас, ще раз повторю – країни з соціал. минулим, що? Тобто, я хочу сказати, що проблеми – однакові. Треба для громадян якусь реальну модель робити – це я вже про нас пишу – або роботу давати з адекватною ЗП або соціалку платити, розумієте?
Сергей Папков _ 04.06.2020 00:20
IP: 93.73.23.---
Елена Величко:
...написати про те, що в Америці, – було потрібно, але до чого тут Майдан?
До чого оце "лівацтво"? У кожній країні свої проблеми, і тут є прадавня проблема у цих погромах,
внутрішня, але ще й глобальна – НЕрівність, що зашкалює.
Напевно не так вже і зашкалює, якщо в США немає більш-менш масових лівих опозиційних партій. Куди, наприклад, ділися комуністи, щойно СРСР розвалився і перестав їх штучно підгодовувати.
Серед, афроамериканців, є чимало таких, які поколіннями ніде ніколи не працювали (від слова взагалі), і не через безробіття, а просто тому, що навіщо працювати, якщо можна отримувати соціальну допомогу, не набагато меншу, ніж мінімальна зарплатня (здобувати фах і кваліфікацію для більш високої зарплатні бажання також немає). А ось бажання "красиво жити" при цьому теж присутнє (так доєднуються до криміналу). В будь-якій країні існує певний відсоток люмпенів – у великих країнах абсолютні числа відповідно більші, для вчинення рейваху.
Сергей Папков _ 04.06.2020 00:06
IP: 93.73.23.---
Як відомо, історія не знає умовного способу, і тому вже ніхто не дізнається, як розвивалися б події, якщо б на виклик в Мемфісі прибули чорношкірі поліцейські, або якщо б злочинцем виявився білий (може, його так само було б задушено через наявність у душителя-поліцейського агресивних і садистських нахилів). Вбивство затриманого стало лише спусковим гачком для запуску лівацького бунту, який спекулює на соціальних проблемах (а вони звичайно в США присутні, як і в будь-якій іншій країні). Попри телекартинку цей бунт за великим рахунком не такий вже й масовий (він просто доволі агресивний) – знайомі з Нью-Йорка, наприклад, мені розказували, що все фактично обмежується лише Манхетеном (де є що пограбувати:)).
Тому з оціночним аналізом автора цілком погоджуюся.
Елена Величко _ 03.06.2020 18:41
IP: 37.53.55.---
Пане Автор, я почитала, що пише пан Президент Трамп та коментарі, що їх більше тисячі.
І, багато хто бачить саме політичні причини, що я не хочу їх тут називати, й багато людей підтримують Трампа, називаючи його самим кращим Президентом.
Ми не можемо давати оцінки, бо насправді мало що знаємо, бо, коли я почитала коментарі – стало
зрозуміло яка саме політична конкуренція у США та більше, більше аніж у "Картковому будинку"...
Я поважаю Президента Трампа й багато людей висловились, що підтримують його...
Однак, наразі складність у тому, що політика йде за глобальними грошима, ба більше, глобальні течії
у світі, трансформація, навіть більші аніж глобальні гроші...- однак така глобалізація врешті врешт ВИМУШЕНА буде рахуватись НЕ З ГРОШИМА, не з супернакопиченням – а з людиною, природою...
Елена Величко _ 03.06.2020 10:29
IP: 37.53.55.---
Насправді, написати про те, що в Америці, – було потрібно, але до чого тут Майдан?
До чого оце "лівацтво"? У кожній країні свої проблеми, і тут є прадавня проблема у цих погромах,
внутрішня, але ще й глобальна – НЕрівність, що зашкалює. А погроми – то вже похідне.
До речі, ще була Уол-Стріт...Я не відношусь до тих, хто каже зневажливо про лівих.
Ліві відстоюють права людей, до речі, вважаю, що в нас соціалісти – то були партії з поважних людей, деякі з яких під тим, що роблять "праві" стали пок...Тому причини є погромів, Автор не розуміє їх, – тож ДИВІТЬСЯ американські фільми, що є правдиві та піднімають суспільні проблеми на відміну від наших,
в Америці набагато більше "соціальних" рухів та соціалки, чим нам розказують. А змінення ситуації у світі потрібне, бо 1% все висмоктує, а ще гірше, що просто краде життя та викачує гроші, що потрібні на необхідне, у тому числі на захист довкілля, здоров'я... Не виключно, що політики скористаються...
Муляр _ 03.06.2020 02:16
IP: 37.57.154.---
Спробую вгадати:
1. Не можна змінювати, тому що немає сильних кандидатів.
2. Не можна змінювати, тому що "путін нападе".
3. Немає сенсу змінювати одного міністра – у відставку має іти увесь уряд.
4. Немає сенсу змінювати одного міністра – у відставку має йти президент.
5. Реформи йдуть, але важко, і тому "don't change horses in the middle of a stream".
Муляр _ 03.06.2020 02:07
IP: 37.57.154.---
В нас вже на вулицю скоро неможливо буде вийти щоб не побачити якусь стрілянину, а пана націоналіста турбує що відбувається в далеких США. Що там по Авакову, п. Білецький?
Україна та Європа1106 Aтака Путіна1257 Корупція1375 Свобода слова572 Зеленський44
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter