Денис Богуш

ЕС-Украина-Россия: любовный треугольник

В соответствии с этим решением Верховному Совету рекомендовано активизировать деятельность связанную с принятием законов, направленных на адаптацию законодательства Украины с законодательством ЕС и...

Про "проект Україна"

Робив доповідь "Стратегічна невизначеність проекту Україна" Презентацію можна подивитись тут...

Ще раз про імідж та ЄВРО-2012

Багато колег попросили оприлюднити мою презентацію стосовно відношення до цього документу, та взагалі підходів до іміджу України. Н іх прохання – основні слайди, та підходи польської сторони по цьому питанню...

ЄВРО-2012. Стратегія комунікації 2

Концепція інформаційного забезпечення процесу підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року в Україні. (проект)... Томас Айхеліс, Німеччина (Thomas Achelis, Germany), Всесвітньовідомий...

Урус-шайтан. Байки про Сірка

Вистава дуже сподобалася, рекомендую. Думаю, для виховання дітей Іван Сірко – героїчна постать з якої можна брати приклад і патріотичні відчуття виховувати на таких героях, які не програли жодної (!) битви...

Логотип та слоган України 2011

офіційний сайт Логотип і слоган України "Moving in the fast lane" – дослівний переклад: "Україна. Рухаючись у швидкісній смузі" Без коментарів... (...

Майбутнє ідеології українських партій

В таких умовах складно робити політичний аналіз та прогнозування, тому що аналітичні інструменти зводяться не до різних видів аналізу (контент, системний, кореляційний, факторний тощо) та моделювання (структурного,...

Медиа и PR

Сейчас во взимоотношениях между представителями PR и представителями СМИ (журналисты, редактора и т.д.) сформировались некоторые стереотипы: Один из основных стереотипов, что PR-статьи – это реклама...

Чи Україна виглядає як Бабай, яким можна лякати?

Інформація про те, що США збираються виділити 124 мільйони доларів "на підтримку демократичної, процвітаючої і безпечної України", для багатьох звучить як анекдот...

Імідж України – погляд з Європи

Учасники: Томас Айхеліс, Німеччина (Thomas Achelis, Germany), та Денис Богуш, Україна (Denis Bohush, Ukraine). Теми відеоконференції: • Імідж України в 2010 році та перспективи в 2011; • Можливості...

Навчання політичним технологіям в Україні

Всі "перекоси" політичної культури і рівень освіти "політикуму" та "еліти" стають реальністю в нашій країні на багато років. Да, можна навчити соціології, політичній рекламі, стратегіям та позиціонуванню,...

Імідж України 2010 – нові реалії

Ситуацію з міжнародним іміджем України, сприйняття України в середині країни наша компанія моніторить постійно. Іноді ми оприлюднюємо цю інформацію для широкого загала...

200 000 избирательных кампаний в Украине

Что же необходимо знать для проведения цивилизованной избирательной кампании на местных выбрах? 1. дату выборов (с основными репперными точками событий) 2...

Промоція та брендінг міста-курорта Трускавець

Учасникам круглого столу було запропоновано три доповіді: "Роль санаторно-курортного лікування в системі охорони здоров'я. Сучасний стан і перспективи розвитку" (Олег Мельник, "Моршинкурорт", м...

Социальные проекты как технологии на будущих выборах в местные Советы (из доклада на PR фестивале)

Эффективность избирательных и политических технологий на местном уровне, также как и на общенациональном, определяют несколько ресурсов: временной, финансовый, электоральный, информационный и другие...