Політтехнолог, експерт в сфері стратегічних комунікацій
Украинское здравоохранение, за последнее время, накопило такой клубок проблем, что любые реформы не смогут их решить в полной мере и в краткосрочной перспективе...
16 грудня 2009, 00:21я зробив презентацію "Можливості покращення ІМІДЖУ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЄВРО-2012" її можна скачати на офіційному сайті Інформаційного центру Євро-2012 Доречі, я колись (в грудні 2008 року) розробив проект Концепції інформаційного забезпечення процесу підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу 2012 року в Україні, та розмістив на цьому блозі Маю надію, що Україна активізує роботу з в цьому напрямку, і ми, по-перше, достойно проведемо ЕВРО-2012, по-друге, будемо мати максимальний зиск від цієї події і по-третє, Україна стане визнаним солідним партнером на міжнародній арені...
24 листопада 2009, 00:05...
22 листопада 2009, 16:20Свіжим "шедевром" в компанії брендінгу країни – виділилася Латвія. На рекламних плакатах замість "Easy to go, hard to leave" ("Легко приїхати, важко покинути") написано "Easy to go, hard to live" ("Легко приїхати, важко жити")...
17 листопада 2009, 14:51На сьогоднішній день є три вакцини, проти цього гриппу – Focetria, Pandemrix та Celvapan які можна купити. Наприклад, Celvapan можна купити в 22 країнах Європи...
09 листопада 2009, 15:29Зростання популістських настроїв у суспільстві та злет популярності примітивних соціальних рецептів свідчать про зниження рівня громадянської свідомості...
05 листопада 2009, 12:10Дело в том, что волна страха по этому гриппу прокатилась по многим странам и возникла соответственно противоволна юмора и "антистраха". Важно отметить международный опыт (и не только) в этом деле, заметить волну юмора и приколов по этому поводу...
03 листопада 2009, 03:10Ятрогения (греч. iatros – врач + genes – порождаемый, возникающий) изменения здоровья пациента к худшему, вызванные неосторожным словом врача...
01 листопада 2009, 10:08Якщо торкатися теми іміджу України в Європі та світі, то в останній час цей імідж (завдяки сваркам в нашій владі) значно погіршився. Це показують як дослідження так і суб'єктивні думки людей в різних країнах...
07 жовтня 2009, 20:16И это несмотря на кризис и все проблемы, которые навалились на обычных людей. Если говорить про законность этой политической рекламы, то никто ее не запрещает, и во вневыборный период она регулируется Законом "О рекламе", а как только начинается избирательная кампания, то вступают в силу соответствующие законы о выборах Президента или Парламента Украины...
10 вересня 2009, 13:26