Денис Богуш

Вакцінація проти грипу А/Н1N1 в Європі

На сьогоднішній день є три вакцини, проти цього гриппу – Focetria, Pandemrix та Celvapan які можна купити. Наприклад, Celvapan можна купити в 22 країнах Європи...

Віртуальний популізм

Зростання популістських настроїв у суспільстві та злет популярності примітивних соціальних рецептів свідчать про зниження рівня громадянської свідомості. І, відповідно, підвищуються маніпулятивні впливи...

Юмор Н1N1 (картинки)

Дело в том, что волна страха по этому гриппу прокатилась по многим странам и возникла соответственно противоволна юмора и "антистраха". Важно отметить международный опыт (и не только) в этом деле, заметить...

Паника и ятрогении

Ятрогения (греч. iatros – врач + genes – порождаемый, возникающий) изменения здоровья пациента к худшему, вызванные неосторожным словом врача. Может быть следствием использования врачом специальной лексики,...

Імідж України: український космос

Якщо торкатися теми іміджу України в Європі та світі, то в останній час цей імідж (завдяки сваркам в нашій владі) значно погіршився. Це показують як дослідження так і суб'єктивні думки людей в різних країнах...

Гонка политической рекламы с фальстарта

И это несмотря на кризис и все проблемы, которые навалились на обычных людей. Если говорить про законность этой политической рекламы, то никто ее не запрещает, и во вневыборный период она регулируется...

"Языковой вопрос" спецслужб России

"Операции информационно-психологической войны: краткий словарь-справочник", Телеком, Москва, 2005, – 495с. "Национальный язык - средство общения, накопления и выражения опыта представителями конкретных...

Уряд Тимошенко виділив кошти на імідж України Міністерству освіти (!). Не смішно.

Наприклад, Росія в 2008 році витратила на цю тему біля 300 млн. доларів, США – 1,5 млрд. доларів з держбюджету, Китай – біля 6-ти млрд. доларів. Кожна країна працює з мережами PR-агенцій в світі, наприклад...

Виставка ''Чорний PR, Україна, 1994-200Х'' поповнюється...

Багато хто знає, що я збираю зразки контрпропаганди, антиреклами, зразки інформаційних атак в політиці і бізнесі. Після того, як цих зразків стало багато я оформив це все у Виставку "Чорний PR,...

"Скляна стеля" для нових політиків та фальсифікації виборів Президента України

Сьогодні "накал" пристрастей перед президентськими перегонами досягає високих показників. У політиків цей період визначається очікуванням "моменту істини", коли народ, як носій влади робить вибір...

Чорний PR та політреклама в Україні

Після того, як в світі визнали передвибочу кампанію 2004 року в Україні найкращою президентською кампанією в світі, щось подібне ще раз створити в Україні буде дуже важко...

Розріз інформаційних спецоперацій ''АнтиНАТО'' в Україні.

Коли йдуть відкриті заяви Росії про вступ України до НАТО – все зрозуміло, також проста і банальна логіка фінансування антинатовських рухів. Але коли проводяться дії в розрізі інформаційних війн та спецоперацій...

Оцінка президентських можливостей 2010 у порівнянні з 2004 роком

Схеми побудовані на базі інформації з трьох джерел: соціологічних даних, наявних ресурсів (електоральних, інформаційних, фінансових, технологічних тощо) та політичного позиціонування...

Дежа вю з виборами Президента в Парламенті

Тоді вперше помаранчеві намети з помаранчевими стрічками були розміщені у всіх обласних центрах України. Логічно, що 233 депутати ВР в 2003 році хотіли обирати між себе Президента України (наприклад,...

PR-технології в скандалі з Луценком

1). Ми маємо міжнародний скандал за участю нашого міністра МВС в німецькому аеропорту, з німецькою поліцією, також ми маємо публікації в більше ніж 100 міжнародних медіа, негативні публікації про Луценка,...