Сергій Дацюк Філософ

ЩО МИ ВИБИРАЄМО?

12 березня 2019, 08:58

Що власне зараз відбувається? Як ми опинилися в такій ситуації? Що ми вибираємо?

Ця виборча кампанія є безпрецедентною, навіть після двох Майданів. По-перше, тому що вона відбувається в ситуації війни. По-друге, тому що вона відбувається в ситуації тотального руйнування держави, коли мова йде вже навіть не про системну корупцію, а про олігархію, яка замінила демократію. По-третє, вона відбувається в ситуації безпрецедентної втрати довіри громадянами до влади, до держави, до політиків.

Давайте спробуємо спокійно подивитися на ситуацію останніх днів.

Отже, діючий Президент робить ставку на патріотичний та націоналістичний дискурс. Проти нього на хвилі тотальної корупції виступають нацдружини (Черкаси, Житомир). ЗМІ і влада на чолі з Президентом транслюють припущення, що дії проти Президента інспіровані російськими силами разом з біглими олігархами.

Але це ж подвійний абсурд.

Якщо патріотичний та націоналістичний дискурс є основою виборчої кампанії, то нацдружини не можуть бути проти або принаймні з цими силами потрібно вступати в діалог, бо це ж ніби-то ядерний електорат. Якщо все-таки нацдружини проявляються якусь протестну активність, то це не може бути активність принаймні Росії, бо інакше доводиться визнати, що частина ядерного електорату Президента знаходиться на боці Росії, а це руйнує його кампанію.

Як і чому став можливим цей подвійний абсурд?

Адже, як пояснюють нам представники діючої влади, зокрема прокуратури та деяких інших слідчих органів, розслідування в Укроборонпромі йшло вже декілька років. Якщо це так, то чому рвонуло так різко і саме зараз?

Причина тут у тому, що олігархічні ЗМІ постійно викривляють порядок денний, замовчують проблеми, пропагують проблемну владу, цензурують опозицію та опозиційних громадських діячів на телебаченні. Відтак ми в принципі не мали змоги на телебаченні обговорювати корупцію. Навіть телеканали, які не мають симпатій до влади та нинішнього Президента, теж це не обговорювали.

Тобто ми маємо зруйновану не лише демократичну державу, яку замістила собою олігархія. Ми маємо зруйнований змістовний комунікативний простір, де навіть подвійний абсурд вже не помічається. Якщо не помічати подвійний абсурд, він швидко стане потрійним, четверним і т.д. І цей абсурд зруйнує Україну.

Патріоти та націоналісти змушені були робити важкий вибір: підтримувати патріотично-націоналістичний дискурс Президента разом з корупцією чи виступати проти корупції, піддаючи сумніву та руйнуючи довіру до патріотично-націоналістичного дискурсу Президента. Зрештою прогресивна частина патріотів та націоналістів виступила проти Президента.

Пам'ятаєте про руки, які нічого не крали? Тоді ті руки, які нічого не крали, не били по руках друзів, які крали.

Так от, руки друзів Президента це і є руки Президента, і відрубати їх треба усі, як власне і говорив нинішній Президент. А якщо руки друзів Президента це не руки Президента, то навіщо нам такий Президент, який не контролює руки власних друзів?

Вибираючи Президента, ми вибираємо руки його друзів.

Отже нам разом з Армією, Мовою та Вірою нав'язують олігархію замість демократії, корупцію на крові, викривлений порядок денний, де неможливо обговорювати перспективні стратегії, програми та проекти, вічну війну, на якій просто наживаються, з вічними обіцянками її виграти.

Я думаю, нас чекають ще відкриття про контакти нинішньої влади з Путіним і координацію продовження війни на пару з Росією, бо надто підозріло виглядає ця війна без війни і ця корупція на крові з російською контрабандою.

Чи ви думаєте, що під часи війни дійсно можна контрабандою завозити в Україну комплектуючі для зброї з Росії без вказівки від Путіна?

Корупція в Укроборонпромі це не просто внутрішня корупція, це корупційний союз українських та російських олігархів проти громадян України та підданих Росії.

Думаю, така правда нам не сподобається.

Зрештою, вирішувати нам. Бо це вибір. Наш вибір.

powered by lun.ua
Коментарі — 35
Олександр Юренко _ 13.03.2019 23:08
IP: 35.235.226.---
Згоден із Сергієм Дацюком: ще побачимо не один прояв альянсу Порошенка з Путіним.Цей альянс прикривється показною риторикою"Геть від Москви!", та про нього свідчать реальні справи від переми"їв на Донбасі у червні-липні2014р., коридору для виходу Гіркіна зі Слов"янська,Іловайська,Дебальцевого до теперішнього"контрабандного"генделю військовими комплектуючими з РФ...
Григорій Бондаренко _ 13.03.2019 15:58
IP: 35.235.226.---
Ваша головна помилка в цій статті в самому початку. А саме в тому, що Ви прирівняли "нацдружини" до патріотичних та націоналістичних сил.
Вони такі ж "націоналісти" як і "Свобода" як і "Правий сектор"
Тітушки, зібрані під націоналістичними гаслами, що фінансуються та керуються зза "поребрику".
Проекти, розраховані на розхитування держави за допомогою "корисних ідіотів"
_ABM_ _ 13.03.2019 12:01
IP: 35.235.226.---
Gorobenkov Ivan:
_ABM_:
Чей Крым чудило!?
- а ты мне свою методичку впариваешь!
При чем тут методичка. Я тебе простые истины рассказываю, заметь, что даже не грублю.
Для всего мира Крым украинский и только в голове таких как ты он становится россиянским.
Только у гопника в голове может быть понимание, что вырванный из рук чужой кошелек становится его.
Ты не понимаешь этого? А чем я тебе могу помочь, продолжай радоваться и жить на свои 10 тыс. руб.
А тем временем я поеду на почту и заберу товар, который купил через интернет для своего пользования и цена которого, обращаю твое внимание, в 2 раза больше твоей месячной зарплаты.
_ABM_ _ 13.03.2019 11:02
IP: 35.235.226.---
Gorobenkov Ivan-Взадов из Воронежа:
_ABM_:
Чей Крым придурок?
Взадов, ну что ты заладил одно и то же? Покажи документы на Крым. Нет документов, то-то и оно!
Если ты с оружием захватил Банк, то еще не значит, что он стал твоим. Да, некоторое время из окон будешь размахивать пистолетом и гранатометом, до тех пор, пока полиция не проведет спецоперацию.
Отсюда и ответ на вопрос кто из нас придурок? Наверное тот, кому добавили за Крым 5 лет до пенсии, за чей счет построили мост ценой в 10 раз дороже, тот, кто платит крымчанам из своего кармана, тот, кто зарплату 10 тыс руб получает, кому меняют интернет на чебурнет... Могу продолжить...
_ABM_ _ 13.03.2019 10:24
IP: 35.235.226.---
Gorobenkov Ivan-дурачок из Воронежа:
- мечется... куды деваться бедному...
Куды, куды... В чебурнет.
Сцарь-султан Ху Пут Ин, давай уже быстрее чебурнет своим кaцaпaм!!!
Воронежский пустоголов Взадов-Запердоленко, когда прочувствуешь, что интернет для вас закрывается, то ты мне маякни. Я тебе на дорожку что-нибудь пожелаю. Обещаю, что не буду троллить тебя.
Но это перед чебурнетом, ну а пока сам сцарь-султан Ху Пут Ин вас троллит по-взрослому и ударными темпами расселяет своих кaцaпопридурков по рассеянским кладбищам, то почему бы и нам, украинцам, не посмеяться над вами.:-)))
Log Log _ 13.03.2019 08:56
IP: 35.235.227.---
Yar Yurkiv:
Кравчук теж боявся її, як вогню.
І правильно. Бо у ситуації 2014, ми мали би не один Крим, а десяткі "кримів"
по всій Україні. Все управлялося би з РФ.
Log Log _ 13.03.2019 08:48
IP: 35.235.227.---
Александр Мирошниченко:
Ivan Gorobenkov:
Ivan Gorobenkov – порохобот
Помиляєтесь, це ідіот з Воронежа.
Безмозглий українофоб.
Log Log _ 13.03.2019 08:46
IP: 35.235.227.---
Ольшанский Константин:
Выбор, с учетом конфигурации сил, сложившейся после Майдана.
А может поточнее, после бегства Януковича, которого к власти привели Вы.
Натворил Ваш кумир дел.
Александр Мирошниченко _ 12.03.2019 21:55
IP: 35.235.227.---
Згоден. Тут у західних націонал-патріотів і східних посткомуністів думки співпадають. Хоча, і там, і там вибори будуть фальсифікувати простяки. І запатять їм грошима платників податків
Александр Мирошниченко _ 12.03.2019 21:51
IP: 35.235.227.---
Ivan Gorobenkov:
Ivan Gorobenkov – порохобот
Yar Yurkiv _ 12.03.2019 17:39
IP: 35.235.226.---
Ivan Gorobenkov:
Скорее мы слишком задекоммунизировались и погрязли в европейских ценностях...
==================
Що пагрязлі, то пагрязлі... а могли би досі плавати в кацапських?
Yar Yurkiv _ 12.03.2019 17:36
IP: 35.235.226.---
Mike Naplekov:
"Тобто ми маємо зруйновану не лише демократичну державу, яку замістила собою олігархія. Ми маємо зруйнований змістовний комунікативний простір, де навіть подвійний абсурд вже не помічається. Якщо не помічати подвійний абсурд, він швидко стане потрійним, четверним і т.д. І цей абсурд зруйнує Україну."
===
Так в 2014-м это надо было заметить, сразу же. А не дожидаться наслоения вранья аж до полной потери смысла понятий.
Как только олигархия оседлала "нацию" (2015), сразу ж было видно зачем. Даже более того, как только был отменен газ "пописят" сразу было видно, что это совместный проект наших "патриотов" с российскими (прибыль пополам:)).
Олигархия рубит сук, на котором сидит, но она ж ссука смоется, а нам останется только слабое утешение от конвульсий ее безмозглого патриотического электората.
Несмоєтцасуказаборонитьусівильоти!
_ABM_ _ 12.03.2019 17:20
IP: 35.235.227.---
Ivan Gorobenkov-Взадов из Воронежа:
- мечется хфилософ, не знает к какому берегу приткнуться: то Путин, то не Путин, ... куды деваться бедному, голодному и холодному хо/хлу.
Да, Взадов, ты прав в отношении нашего "хфилософа". Нервишки совсем расшатались у него. А вот с тобой у него все срослось, почувствовал родственную душу.:-))
Вот запустит вам) (уйло Чебурнет и будете сидеть уткнувшись в монитор и слюни пускать от удовольствия, что вам никто не возражает вашему хвилософско-котельному мировозрению...:-))
Даешь Чебурнет на всю ПаРашу!!!
Mike Naplekov _ 12.03.2019 16:38
IP: 35.235.227.---
"Тобто ми маємо зруйновану не лише демократичну державу, яку замістила собою олігархія. Ми маємо зруйнований змістовний комунікативний простір, де навіть подвійний абсурд вже не помічається. Якщо не помічати подвійний абсурд, він швидко стане потрійним, четверним і т.д. І цей абсурд зруйнує Україну."
===
Так в 2014-м это надо было заметить, сразу же. А не дожидаться наслоения вранья аж до полной потери смысла понятий.
Как только олигархия оседлала "нацию" (2015), сразу ж было видно зачем. Даже более того, как только был отменен газ "пописят" сразу было видно, что это совместный проект наших "патриотов" с российскими (прибыль пополам:)).
Олигархия рубит сук, на котором сидит, но она ж ссука смоется, а нам останется только слабое утешение от конвульсий ее безмозглого патриотического электората.
Татьяна Баранова _ 12.03.2019 16:15
IP: 35.235.227.---
Сергій Дацюк,як філософ, розуміє причинно-наслідкові зв'язки. Зі статті я розуміє як душа його кричить:"Люди, зрозумійте,що Ви можете зробити ганебний вибір своїми руками. Аналізуйте інформацію, не будьте рабами ситуації чи сліпцями. Вся надія на Вас, на Ваш розумний вибір не за гроші."
Yar Yurkiv _ 12.03.2019 14:55
IP: 35.235.226.---
Віктор Совщак:
До всього додам Чому не звернулися до Будапешських домовленостів Хай навіть джентельменських Чому Президент в ООН не оприлюднив пояснення учасників щодо цих домовленостей Чому ті хто підписував меморандум не сказали привслелюдно що обіцяли гаранти Якщо всі брешуть то так і скажіть що Україну просто обманули І це буде зовсім інша історія І я впевненний це змінить багато чогго у світі
Захід хотів якомога швидше позбутися Я.З, розташованої в Україні. Єльцину теж не хотілося залишати Я.З. в Україні, бо втрачався контроль над нею. Кравчук теж боявся її, як вогню, тому що не мав досвіду, як з нею управлятися. Тому, усі були зацікавлені підписати хоч щось, не дуже зобов'язуюче.
Ось і підписали!
А якщо замислитися глибше, то які гарантії безпеки від країн-членів ядерного клубу може отримати держава, що добровільно здає Я.З?
Що ці країни почнуть воювати поміж собою?
Бідний Кім попросив лише зняти усі санкції, а Трумп його послав...доозброюватися
Олександр Миколайович _ 12.03.2019 14:52
IP: 35.235.227.---
Таке – "Вибираючи Президента, ми вибираємо руки його друзів" – міг написати лише філософ, який вважає себе соціологом, бо, обираючи президента, ми в першу чергу обираємо напрямок і зміст розвитку країни, у відповідності з яким руки друзів президента можуть мати або ні волю відносно того, чи займатися їм корупцією. Тож, роблячи вибір президента, в першу чергу звертайте у вагу на виборчі програми кандидатів, то й буде нам щастя!
ViHo _ 12.03.2019 14:38
IP: 35.235.226.---
Що у тверезого на умі, те у п'яного на язиці. Вочевидь, пан Дацюк анонсує нам тематику наступних фейків "контакти нинішньої влади з Путіним".
_ABM_ _ 12.03.2019 14:19
IP: 35.235.227.---
Ivan Gorobenkov-Взадов из Воронежа:
...высер этого хфилософа...
Все верно, Юля уже стала не кто, а что...
Да и вопрос Дацюка о роли Путина в поставке Украине комплектующих для оружия поставлен правильно. Путин направляет в ЛуLандонский отстойник всякую роSSиянскую шантрапу, где их отстреливают как зверей. Естественно дает запчасти для оружия времен СССР. А где их еще взять? Американцы тоже в стороне не стоят.
Взадов, а ты не желаешь жить и умереть в ЛуLандонии? Это тебе не блоги на УП комментировать, там тебя забанят по-взрослому.
Но Путин и тут вперде планеты всей. Для чего ему за каждым дурнем следить, он введет вам чебурнет и забанит всех россиянцев одновременно. Все станут ихтамнетами. А кто не понял, тому автоматически по почте штраф 30 тыс. рублей. И это только для начала. Ты понял, Взадов?!!!
Придет время и ты на своей воронежской кухоньке сам назовёшь Путина) (уйлом и вспомнишь нас, украинцев, "незлим тихим словом".
Віктор Совщак _ 12.03.2019 13:48
IP: 35.235.226.---
До всього додам Чому не звернулися до Будапешських домовленостів Хай навіть джентельменських Чому Президент в ООН не оприлюднив пояснення учасників щодо цих домовленостей Чому ті хто підписував меморандум не сказали привслелюдно що обіцяли гаранти Якщо всі брешуть то так і скажіть що Україну просто обманули І це буде зовсім інша історія І я впевненний це змінить багато чогго у світі
Yar Yurkiv _ 12.03.2019 12:27
IP: 35.235.226.---
Патріоти та націоналісти змушені були робити важкий вибір: підтримувати патріотично-націоналістичний дискурс Президента разом з корупцією чи виступати проти корупції, піддаючи сумніву та руйнуючи довіру до патріотично-націоналістичного дискурсу Президента. Зрештою прогресивна частина патріотів та націоналістів виступила проти Президента.
++++++++++++++
Що за дурня?
Націоналісти мають ВЛАСНОГО КАНДИДАТА в Президенти України, і підтримують тільки його!
Yar Yurkiv _ 12.03.2019 12:24
IP: 35.235.226.---
Майдан:
Я думаю, нас чекають ще відкриття про контакти нинішньої влади з Путіним і координацію продовження війни на пару з Росією, бо надто підозріло виглядає ця війна без війни і ця корупція на крові з російською контрабандою.
Чи ви думаєте, що під часи війни дійсно можна контрабандою завозити в Україну комплектуючі для зброї з Росії без вказівки від Путіна?
А чому Ви гадаєте, що там УСЕ контролюється фуйлом?
І капітал втікає, і мізки, і комплектуючі...
Breda _ 12.03.2019 11:54
IP: 35.235.226.---
Дацюк:
А якщо руки друзів Президента це не руки Президента, то навіщо нам такий Президент, який не контролює руки власних друзів?

Вибираючи Президента, ми вибираємо руки його друзів.
...офігеть. Філософія по-українськи.
З такими філософами нам ще до цивілізації років 300.
Alexander Vasilevsky _ 12.03.2019 11:47
IP: 35.235.226.---
Кого ж вибере Україна цього разу між Порошенком, Юлією Венесуелівною і слугою урода?;-)
hrim _ 12.03.2019 11:10
IP: 35.235.227.---
Сергій Дацюк, філософ: "Вибираючи Президента, ми вибираємо руки його друзів"

ВИБИРАЮЧИ ПРЕЗИДЕНТА ПІД ЧАС ВІЙНИ, МИ ОБИРАЄМО КОМАНДУ, ЯКА ЗАХИСТИТЬ ДЕРЖАВУ.
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter