Саша Дрік Голова Ради ГО "Громадський люстраційний комітет", координатор коаліції "Декларації під контролем"

Цинізм зашкалює: правоохоронці прикриваються війною, щоб поховати від людей свої е-декларації

15 червня 2017, 20:24

Військова прокуратура, СБУ, МВС та низка інших органів пропонують внести такі зміни в законодавство про е-декларування, які дозволять втаємничити е-декларації практично необмеженої кількості осіб: від прокурора до Президента. І все це із формулюванням необхідності захисту осіб, "які виконували завдання в інтересах оборони України та її безпеки".

7 червня під час засідання Комітету із запобігання корупції Єгор Соболєв повідомив про лист від Голови НАЗК Наталії Корчак. В листі йшлося про те, що 17 травня в НАЗК відбулась нарада "з питань обмеження відображення у відкритому доступі декларацій окремих категорій суб'єктів декларування". За результатами цієї наради було розроблено пропозиції, які НАЗК узагальнило у вигляді проекту Закону "Про внесення змін до деяких законів України (щодо обмеження відображення у відкритому доступі декларацій суб'єктів декларування, які виконували завдання в інтересах оборони України та її безпеки під час проведення мобілізації, підготовки та безпосередньої участі у веденні воєнних (бойових) дій, у тому числі на території проведення антитерористичної операції, забезпеченні їх проведення) ". Сьогодні Комітет провів публічні слухання на цю тему, запис тут.

Проект Закону і порівняльна таблиця. Ключові положення цих пропозицій:



1. Пропонується прибрати із публічного доступу декларації осіб "які виконували завдання в інтересах оборони України та її безпеки".

Під таке формулювання можна віднести практично необмежену кількість осіб. Головне – обгрунтувати виконання "завдання в інтересах оборони і безпеки". Тобто, наприклад, декларації осіб, які займаються закупівлею товарів, робіт та послуг для армії - посади, які за свідченням представників самого Міністерства оборони мають корупційні ризики, – будуть втаємничені. Більше того, під таке формулювання підпадає більшість вищих посадових осіб держави, наприклад, Президент, його адміністрація, Прем'єр, члени Кабміну, керівники та працівники РНБОУ тощо, які мають службовий обов'язок працювати в інтересах безпеки і оборони. При цьому передбачається, що переліки таких осіб будуть затверджуватися актами керівних відповідних державних органів та військових формувань. Окрім того, що це величезні корупційні ризики (і скільки ж коштуватиме внесення в списки тих, чиї декларації ніхто ніколи не побачить?), це по суті рівноцінно відміні е-декларування, бо все керівництво держорганів раптом почне виконувати "завдання в інтересах оборони і безпеки".

2. У якості "компенсації" пропонується включити цих осіб до переліку тих, хто має проходити обов'язкову повну перевірку, проте одночасно НАЗК зобов'язують узгоджувати відомості щодо таких суб'єктів декларування із органами, які в них працюють.

Тобто декларації більшості посадовців будуть втаємничені, аналізувати їх зможуть тільки окремі працівники НАЗК, рішення по ним будуть прийматися таємно, а значить, ми ніколи не дізнаємось про результати і не зможемо проконтролювати якість цих перевірок. Яка може бути довіра до такого декларування і результатів перевірки?

3. Військові особи будуть подавати не електронні, а паперові декларації. При цьому порядок зберігання і форма такої декларації має затверджуватись НАЗК. Військовослужбовців молодшого і старшого офіцерського складу взагалі пропонується звільнити від обов'язку подавати декларації.

Нагадаю, що молодший офіцерський склад вже звільнено від подання декларацій тим самим законом "про декларування ГО", тобто це положення написано саме для старшого офіцерського складу, серед яких є ті, хто сидить в кабінетах в Києві або розпоряджається фінансами і майном армії.

4. Члени сім'ї осіб, які належать до кадрового складу розвідувальних органів України та/або займають посади, перебування на яких становить державну таємницю, зокрема, розвідка і контррозвідка, звільняються від відповідальності за подання завідомо недостовірних відомостей, а самі декларанти – звільняються від відповідальності за подання завідомо недостовірних відомостей щодо джерела доходу, отриманого у зв'язку із зайняттям цих посад.

Логіку цього нововведення можна було б зрозміти, оскільки розвідка і контррозвідка може працювати, наприклад, під прикриттям, і вказання такої інформації могло би зашкодити їхній роботі. Можна було б – якби законом вже не було передбачено, що подання їхніх декларацій здійснюється в особливий порядок і спосіб, який унеможливлює розкриття їхньої належності до зазначених органів. Для чого створювати нову лазівку там, де законодавець вже передбачив особливу процедуру? Окрім того, поки що цією статтею чомусь користуються не розвідники і контррозвідники, а... керівництво СБУ. Саме цією статтею зловживає керівництво СБУ, яке так і не подало свої декларації. Що буде, якщо дозволити декларувати недостовірну інформацію членам сім'ї і відмінити відповідальність? Утаємничити, дозволити декларувати недостовірну інформацію із одночасною відміною відповідальності взагалі для всіх керівників правоохоронних органів?

5. Пропонується також внести зміни до Закону "Про доступ до публічної інформації", яким віднести до інформації з обмеженим доступом усі відомості з утаємничених декларацій.

Тобто мало того, що декларації зникнуть із публічного реєстру, так їх і на запит неможливо буде отримати.

І "найпрекрасніше" - зміни до Законів "Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів" та "Про забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві". Саме на норми першого закону посилається Матіос у своїй таємній постанові, на підставі якої НАЗК прийняли таке ж таємне рішення про виключення з публічної частини реєстру низки військових прокурорів. Ми обгрунтували, що це рішення незаконне. Оскільки ні Матіос, ні НАЗК не мали права на основі норм цього закону прибирати декларації з публічного доступу, то цю неприємну прогалину вирішили прибрати внесенням відповідних змін.

Окрім того, це незаконне рішення вже створило прецедент, за яким тепер виключення своїх декларацій з публічного доступу можуть вимагати органи прокуратури, Національної поліції, служби безпеки, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, Національне антикорупційне бюро України, органи охорони державного кордону, органи доходів і зборів, органи і установи виконання покарань, слідчі ізолятори, органи державного фінансового контролю, рибоохорони, державної лісової охорони, інші органи, які здійснюють правозастосовні або правоохоронні функції. Закон також розповсюджує свою дію на співробітників кадрового складу розвідувальних органів України, працівників Антимонопольного комітету України та уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. І за наявною інформацією вони вже звертаються до НАЗК з подібними проханнями. Тому це рішення має бути скасоване, інакше за рік в реєстрі залишаться хіба декларації громадських активістів. (Хештег #перемога).

А правоохоронці, які ініціюють подібні зміни, краще б з таким же завзяттям виконували свою роботу. На чолі з Матіосом, який все життя (!) на державних посадах в правоохоронних органах, а задекларував стільки, що палець втомлюється скролити його декларацію. Нажите непосильною працею під час "виконання завдань в інтересах оборони України та її безпеки"?

Коментарі — 46
LYCIV_OLGA _ 19.06.2017 13:59
IP: 104.155.4.---
Виктор Савченко:
...ну назви такого політика чи партію,яка повністю змінить СИСТЕМУ!
Ваше запитання про "хто конкретно?"/хто може змінить СИСТЕМУ/бути нашими лідерами – говорить про те, що ви один з цієї мовчазної (і, вибачте, позбавленої розуму) маси, тому, що у Вас і в думках немає того, що це можуть (!) і повинні (!) бути люди про яких Ви ніколи не чули і яких ніколи не бачили. Всі Вам відомі імена – це імена тих, хто 25 років штовхається біля корита влади ("тасується стара колода мічених олігархами карт"), це злодії і негідники, які назавжди повинні зникнути не тільки з влади, а й з нашого життя!
(Не впевнена, що Вас зацікавить, але – якщо буде вільний час – ознайомтеся з моїми постами – LYCIV_OLGA від 27.03.2017 21:42, 21:46, 21:46, 21:51 у блозі Сергіяй Дацюка
"Чи можна відвернути сповзання України в прірву?" від 27.03.17.
Хоча – "є одна проблема" – в тому, що громада все ще не вірить у свою здатність до самоорганізації. Але – іншого шляху нема!...)
mihaylenco _ 19.06.2017 07:44
IP: 93.171.79.---
Олександр Перший
Головне не допустити до влади політичних шахраїв і популістів, і завжди дивитись на все об'єктивно і тверезо, а ні біснуватись за будь-яким приводом.

Головне – повна заміна "політичної еліти". Повинна прийти така влада, котра покарає не лише вчорашніх злочинців, а й каратме на горло своїх...
Lyubomir Chernyakhovskiy _ 19.06.2017 07:22
IP: 37.53.176.---
Геннадий ГрЯзьнов:
Скажи-но гівноїде-імпортозаміщенцю, відколи це моторіло-падлов й інший кацапський навоз стали українцями??
meua _ 19.06.2017 04:58
IP: 104.155.11.---
Безвиз разрешили, теперь можно, по мнению этой власти, наращивать усилия по дискредитации антикоррупционных органов (НАЗК, в первую очередь, а потом и НАБУ) и антикоррупционных инструментов (в первую очередь, э-деклараций, которые как кость в горле у президента, всех его друзей и депутатов от бизнеса).
Что касается Матиоса, то ему место в СИЗО – более скользкой личности на должности военного прокурора трудно представить. Однако его любит Луценко, Порошенко, а он умеет облизывать.
Orest Jj _ 17.06.2017 22:39
IP: 77.52.24.---
Олександр Перший:
......ПІД ПРИКРИТТЯМ. П'ЯТЬ РОКІВ ТОМУ В СТІНАХ ВЕРХОВНОЇ РАДИ ДЕПУТАТИ УХВАЛИЛИ ХАРКІВСЬКІ УГОДИ, ЯКІ СТАЛИ ОДНИМ ІЗ КЛЮЧОВИХ ЕТАПІВ ОКУПАЦІЇ КРИМУ І ЗГОДОМ ЧАСТИНИ ДОНБАСУ. ДОСІ НІКОГО З НИХ НЕ ПРИТЯГНУТО ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.

ПОРОШЕНКО: ПІДПИСАННЯ ХАРКІВСЬКИХ УГОД БУЛО ВЗАЄМОВИГІДНИМ.
У результаті підписання Харківських угод свої інтереси захистили і Росія, і Україна.
Про це заявив екс-міністр закордонних справ України Петро Порошенко.
Також, за словами екс-міністра, продовження терміну базування російського флоту в Криму не вплине на взаємини України і Європи.
"У нас величезна кількість інших проблем, які нам необхідно вирішувати з Європою, і проблема Чорноморського флоту в цьому переліку буде останньою", – вважає Порошенко.
Крім того, він заявив, що "ніякої геостратегічної необхідності в істотному посиленні, глибокій, глобальній модернізації російського флоту не існує". "Цей флот має обмежений район дії", – додав Порошенко.
Orest Jj _ 17.06.2017 22:22
IP: 77.52.24.---
Олександр Перший:
Orest Jj:
шо та в лесу сдохло...Почувствовали шо Парашенка и его комманда накрівается меднім тазом?
Порошенко робить свою роботу, до речі, зовсім непогано. Суспільству треба робити свою. Головне не допустити до влади політичних шахраїв і популістів, і завжди дивитись на все об'єктивно і тверезо, а ні біснуватись за будь-яким приводом.
суспільство робить свою роботу. І доволі непогано, бо живе всуперечь непоганої роботи Парашенка. Непогану роботу Парашенка суспільство вжє оцінило – 2% підтримки.
Ваша об'ективність та тверезість так і тхнє "рошеном".
Олександр Перший _ 17.06.2017 21:07
IP: 188.163.12.---
Orest Jj:
шо та в лесу сдохло...Почувствовали шо Парашенка и его комманда накрівается меднім тазом?
Порошенко робить свою роботу, до речі, зовсім непогано. Суспільству треба робити свою. Головне не допустити до влади політичних шахраїв і популістів, і завжди дивитись на все об'єктивно і тверезо, а ні біснуватись за будь-яким приводом.
Orest Jj _ 17.06.2017 20:51
IP: 77.52.24.---
Олександр Перший:
1. Згоден з головною думкою Саші Дрік: дуже багато щурів намагаються прикрити державною таємницею та війною свої незаконно одержані статки. Не можна допустити, щоб ці люди були виведені з під дії закону про е-декларування.
2. Ті люди, які використовує термін "грантососи", демонструючи насправді зневажливе відношення до людей успішних і розумних, просто заздрять, тому що самі на це не здатні. Впевнений, що будь-хто з них з задоволенням сам став би "грантососом", але розуму не вистачає. До речі, це зневажливе відношення породжено російською пропагандою, яка ще використовує термін "іноземного агента" по відношенню до некомерційних громадських організацій, які фінансуються з грантів (тому незалежні від держави) і заважають системі грабувати країну, а іноді, взагалі не мають грантів як, наприклад, "Росія сидяча".
шо та в лесу сдохло...Почувствовали шо Парашенка и его комманда накрівается меднім тазом?
Orest Jj _ 17.06.2017 20:48
IP: 77.52.24.---
руслан49:
Федор Микула:
В Украіні запроваджена одна закономірність...Кожний Президент зі своім оточенням за свою каденцію повинні вкрасти міліони і посадити Тимошенко...Інакше вкрасти ці мільйони важко...
Поки що Багіня сказала, що посадить Порошенко і Гройсмана.
обов'язково.
Logic2009 _ 17.06.2017 20:09
IP: 91.196.178.---
убивать своих же украинцев
=========================
Безмозглое пресмыкающееся Семижопов, бегом в
"ополчение" их защищать.
Если ты так о них печёшься, то чего сидишь за клавой,
а не с оружием в руках?
Пошёл вон, скотина.
LYCIV_OLGA _ 17.06.2017 13:42
IP: 104.155.4.---
Олександр Мирний:
(закінчення)
А ДРУГИЙ – цілком пересічний, "понурий троль", який чомусь відчуває особисту неприязнь до пані Дрік; так, наприклад, він "відзначився" ще у Мустафа Найем "Петр Порошенко на пороге войны с гражданским обществом" 27.03.2017 15:28, виступивши "ЗА" "е-декларації" і для членів громадських організацій... Ну що ж – у нас кожен має право на "власну думку", а також – і право на оплату своєї "праці"...

Звісно, що я можу дуже помилятися, і дай, Боже, щоб так і було!... Зачекаємо...
LYCIV_OLGA _ 17.06.2017 13:40
IP: 35.187.14.---
Олександр Мирний:
Пане Палій. Якщо Ви поясните, яким чином інформація про розмір квартири (без адреси) та кількість автомобілів держслужбовця, задіяного в питаннях національної безпеки, зашкодить відповідному держслужбовцю, зніму перед Вами капелюха. Якийсь убогий Ви стали. Зовсім з грошима кепсько?
ЩОСЬ МЕНІ ПІДКАЗУЄ, ЩО "ВІДПОВІДІ" ВІД "ПАНА ПАЛІЯ" МИ НЕ ДОЧЕКАЄМОСЬ!...
І взагалі – особисто у мене "ЗАКРАДАЄТЬСЯ ПІДОЗРА", ЩО МИ "МАЄМО СПРАВУ" З ДВОМА АБСОЛЮТНО РІЗНИМИ "ПАЛІЯМІ", які "заходять" на УП під одним ім'ям з Facebook- а...

ОДИН – це дійсно Палій Олександр Андрійович,кандидат політичних наук, автор близько 70 наукових публікацій, Лауреат премії імені Джеймса Мейса 2012 року, і таке інше...
(див.закінчення)
LYCIV_OLGA _ 17.06.2017 13:31
IP: 104.155.66.---
Max Verentsov:
Олександр Палій:
Насправді цинізм – це під приводом боротьби з корупцією допомагати ворогу під час війни, розкриваючи йому всю інформацію по конкретних людях, задіяних в національній безпеці і методах впливу на них.
Цинізм це коли розказують про свою любов до України а самі при зарплаті в 10-15 тисяч гривень їздять на машинах по 50 тисяч доларів. Крадій і хабарник в СБУ чи Прокуратурі не менший ворог ніж бойовик в окопі. А поправді більший. І в ідеалі за законами військового часу – стріляти їх треба.
Дозвольте Вас трошки доповнити:

ІНФОРМАЦІЯ ("ДЛЯ РОЗДУМІВ") УСІМ:

01.06.17.Валерія Єгошина "Люксовий автопарк працівників управління захисту економіки СБУ (розслідування) "...radiosvoboda.org/a/28522876...; (або – 02.06.17."Спасибо за внимание, я не буду с вами разговаривать", – сотрудники экономического управления СБУ не могут объяснить происхождение личных ВИП-авто. ВИДЕО.../censor.net.ua/video_news/442505/)
myshkina _ 17.06.2017 12:16
IP: 35.189.213.---
руслан49:
Федор Микула:
В Украіні запроваджена одна закономірність...Кожний Президент зі своім оточенням за свою каденцію повинні вкрасти міліони і посадити Тимошенко...Інакше вкрасти ці мільйони важко...
Поки що Багіня сказала, що посадить Порошенко і Гройсмана.
Пане Руслан.
"Федор Микула" – це Лохік.
Ви хочете з ним дискутувати...?
Олександр Перший _ 17.06.2017 10:58
IP: 188.163.12.---
1. Згоден з головною думкою Саші Дрік: дуже багато щурів намагаються прикрити державною таємницею та війною свої незаконно одержані статки. Не можна допустити, щоб ці люди були виведені з під дії закону про е-декларування.
2. Ті люди, які використовує термін "грантососи", демонструючи насправді зневажливе відношення до людей успішних і розумних, просто заздрять, тому що самі на це не здатні. Впевнений, що будь-хто з них з задоволенням сам став би "грантососом", але розуму не вистачає. До речі, це зневажливе відношення породжено російською пропагандою, яка ще використовує термін "іноземного агента" по відношенню до некомерційних громадських організацій, які фінансуються з грантів (тому незалежні від держави) і заважають системі грабувати країну, а іноді, взагалі не мають грантів як, наприклад, "Росія сидяча".
руслан49 _ 17.06.2017 10:57
IP: 37.55.151.---
Федор Микула:
В Украіні запроваджена одна закономірність...Кожний Президент зі своім оточенням за свою каденцію повинні вкрасти міліони і посадити Тимошенко...Інакше вкрасти ці мільйони важко...
Поки що Багіня сказала, що посадить Порошенко і Гройсмана.
Федор Микула _ 17.06.2017 08:50
IP: 46.133.64.---
В Украіні запроваджена одна закономірність...Кожний Президент зі своім оточенням за свою каденцію повинні вкрасти міліони і посадити Тимошенко...Інакше вкрасти ці мільйони важко...
mihaylenco _ 17.06.2017 07:36
IP: 93.171.71.---
Олександр Палій
Насправді цинізм – це під приводом боротьби з корупцією допомагати ворогу під час війни, розкриваючи йому всю інформацію по конкретних людях, задіяних в національній безпеці і методах впливу на них.

Max Verentsov _
На фронт в 2014р відправляли мобілізованих дядьків а не десятки тисяч СБУшників чи прокурорів...

Палій вважає, що на перемогу у війні отримують не на фронті, а за прилавком.
Oleksiy Osiv _ 17.06.2017 04:08
IP: 93.74.173.---
руслан49:
Вони не "ворують" гроші грантів. Вони на них живуть. Будують будинки, вчать дітей, купують автомобілі і меблі. За останні два роки грантососам (фізичним особам) іноземні країни виділили 240 млн доларів. А ви помітили хоч якесь покращення життя громадян України від праці цих грантососів.
Все зло від борців з корупцією, хто би сумнівався:)
Logic2009 _ 16.06.2017 20:36
IP: 91.196.178.---
СЕМИЖОПОВ (ник Геннадий Грознов) – НАЦИСТСКАЯ СКОТИНА
Безмозглое пресмыкающееся, П О Ш Ё Л _____ В О Н
к Чуркину, Гиви, Мотороле, они тебя заждались.
==================================================

Был во времена Петра Первого купец по фамилии СЕМИЖОПОВ.
Фамилия стала поводом для шуток над онным, и он решил поменять.
Подал прошение царю дабы тот позволил изменить на более
благозвучную.
Пётр наложил резолюцию:
"Просьбу удовлетворить, повелеваю уменьшить до трёх".
Купец почёл за издевательство, и менять не стал.
=====================================================
Потомка этого купца Вову Семижопова отправил пигмей Путлер гадить на УП.
Тупая безмозглая невежда гадит текстами не имеющими
ни малейшего отношения к темам блогов.
СЕМИЖОПОВ, ПОДАВИСЬ ЗАРАБОТКОМ.
ВСЮ НОЧЬ СКОТИНЕ БУДУТ СНИТЬСЯ УБИТЫЕ В ДОНБАССЕ
КРОВОЖАДНЫМ ПИГМЕЕМ ПУТЛЕРОМ.
КРОВЬ НА ТВОИХ РУКАХ, КОТОРЫМИ БЕРЁШЬ 30 СРЕБРЕНИКОВ.
Tiptop _ 16.06.2017 20:33
IP: 109.122.18.---
можнаа сміло писати список корупціонерів що ведуть бороьбу з деклараціями.
mihaylenco _ 16.06.2017 19:58
IP: 93.171.64.---
Wolf Wikto
Чому ще досі та на четвертому році російської війни, чинна влада в Україні не робила навіть спроб подати до суду ООН позовів щодо російської агресії та на відшкодування заподіяних збитків внаслідок окупації РФ Криму і частини території Донбасу?!

Все дуже просто. В порошенка договорняк з путіним. Дерибан під шум війни. Дуже зручно. Жодна міжнародна судова установа не визнає факту агресії, чи війни, якщо її не визнала держава жертва.
Orest Jj _ 16.06.2017 18:21
IP: 77.52.2.---
руслан49:
Orest Jj:
руслан49:
Дайте адреси, де живуть діти працівників силових відомств. Дайте! Бо так хочуть грантососи.
де живуть силовики й так усім відомо – заїдтє у любий "престіжний"район любого міста – "найкращі" будинки у суддів, прокурорів, мусоров, "держдіячив"...
Бажаеш знайти де розташовано це "поселение" – йдеш до любого з цих закладів, вибираешь "соотвествующее" авто та дивися куди воно їде.
Можна поступити ще простише – підходиш до багатоповерхівке та запитуеш – де тут живе "богоізбраний" представник. І тобі кажуть код від під'їзду, номер квартири, та коли ця падлюка ідє на "працю" та хто зостається стерегти "нажитое непосильнім трудом майно".
То так ці силовики і служать. Коли бандити і корупціонери в любий момент можуть знищити сім'ю силовика, то чи буде цей силовик в повній мірі боротися з кримінальним елементом.
бандити, корупціонери та силовики – одне й теж.
руслан49 _ 16.06.2017 14:02
IP: 95.135.241.---
Wolf Wiktor:

НО, НАВIТЬ МАЛЕНЬКI УКРАЇНСЬКI ДIТИ ЗНАЮТЬ ПРО ТЕ, ЩО МИР В УКРАЇНI НАСТАНЕ ТIЛЬКИ ТОДI КОЛИ УКРАЇНА ПЕРЕМОЖЕ У РОСIЙСЬКО – УКРАЇНСЬКIЙ ВIЙНI.
Ти ідіот, чи хто? Ти хочеш перемогти Росію, військовий бюджет якої в 40 раз більше, чим в Україні. І цей бюджет армія Росії має з 2000 року. А Україна судорожно дає хоч якийсь бюджет армії тільки останні три роки. До того ж в Росії є ядерна зброя...
ТАК ІМПОТЕНТАМ ОДНЕ ЗАЛИШАЄТЬСЯ, – ПІДНЯТИ СВОЇ ЛАПКИ ТА ВПАСТИ НА КОЛІНА ПЕРЕД РОСІЙСЬКИМ АГРЕСОРОМ
Не треба падати на коліна, а надіятися на союзників і на санкції. В прямому військовову зіткненні Україна не переможе Росію.
Семенен _ 16.06.2017 13:20
IP: 194.44.160.---
нє, а до чого тут отримавачі грантів? Вони винні в тому, що Матіос і ко крадуть гроші тих власне громадян, яким чомусь не "живеться краще"? Як може Грицак, Матіос і т.д. при роботі на державній службі зводити маєтки як "славнозвісний" Пшонка? взагалі незрозуміло, в чому така велика проблема показувати декларації – АДЖЕ ЛЮДИ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬ ЗАДАЧІ З ОБОРОНИ УКРАЇНИ і життя та здоров"я яких є під небезпекою, А ТАКОЖ НОСІЇ ДЕРЖТАЄМНИЦІ мають жити в ДЕРЖАВНОМУ ЖИТЛІ ПІД ДЕРЖАВНОЮ ОХОРОНОЮ, ПЕРЕСУВАТИСЬ НА ДЕРЖАВНИХ СПЕЦЗАСОБАХ, а не десь по якихось маєтках, записаний на тещу і двоюрідну бабцю чи їздити на невідомо в чиїх агентів куплених "тіпа браніраваних" авто.
Корупція1204 Уряд реформ357 Aтака Путіна1145 Україна та Європа982 Річниця Майдану74
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter