Єгор Фірсов Народный депутат VII-VIII созывов; Член Координаційної Ради ПП "Громадянська позиція"

Саакашвили

10 грудня 2017, 15:21

К сожалению, сейчас я нахожусь в США, поэтому не могу присутствовать лично на акциях в Киеве. Тем не менее, хочу сказать, что считаю суд над Саакашвили – политически мотивированной расправой.

Я не являюсь членом Руха новых сил и считаю самого Саакашвили фигурой противоречивой. У него, безусловно, много недостатков, о которых уже достаточно сказано и без меня. Но обвинять его в том, что он агент Кремля – полный абсурд. Саакашвили воевал против Кремля. И, в отличие от нашего президента, никогда не состоял в партии Виктора Медведчука.

Я действительно стоял вместе с Саакашвили на одной сцене, и не собираюсь теперь делать вид, что этого не было. Я знаю, что действующей власти выгодно навесить на всех своих оппонентов ярлык "агентов Кремля". Это я уже проходил – когда я выступал против коррупции во фракции БПП, меня уже обвиняли в работе на Коломойского, Фирташа, Ахметова и т.д.

Главный враг государства у нас теперь Саакашвили. Всюду только он и только о нем. Лучшие силы СБУ и ГПУ брошены на то, чтобы нейтрализовать этого "опасного" преступника. В то же время других преступников правоохранители игнорируют или покрывают. Дело о вышках Бойка слили, и больше вопросов к нему нет. Откровенная антиукраинская деятельность Кивалова никого не волнует. Почему? Потому что он, в отличие от Саакашвили, не говорит о коррупции Порошенко, а тихонько продвигает свой проект "порто-франко" и выжидает удобного момента?

Несколько лет я на всех эфирах твержу – в Донбассе до сих пор на своих постах остаются мэры-сепаратисты. Люди, которые открыто работали на развал своей страны, проводили антиконституционный референдум и занимались организацией массовых беспорядков. Почему власть упорно игнорирует этот факт? Разве закон не один для всех? Почему главным врагом у нас назначен Михаил Саакашвили, а люди, которые пытались расколоть Украину, отделить целый регион, недосягаемы для правосудия?

Украинские правоохранители преследуют не реальных врагов Украины, а тех, кто неудобен президенту и осмеливается говорить о коррупции в его окружении. Ты можешь творить что угодно – финансировать ДНР, торговать с агрессором, проводить незаконные референдумы, воровать миллиардами – пока ты лоялен власти, тебе ничего не будет. Но стоит тебе заявить, что Петр Порошенко коррумпирован, как тебя тут же объявят "агентом и Москвы" и "марионеткой олигархов".

Вор, мошенник и негодяй Розенблат спокойно ходит в Раду и принимает для нас законы. Мэром Одессы работает гражданин России Труханов. Депутат от БПП Олег Недава пытается вытянуть из СИЗО сепаратиста Белогородского и публично защищает Юрия Иванющенко. Но все это не волнует ни президента, ни его фракцию, ни правоохранителей, которые ему подконтрольны. Все силы направлены на то, чтобы заткнуть рот Саакашвили. Да, кстати, вы еще помните, как он появился в нашей стране? Его сюда пригласили не я, не Соболев, не Коломойский и не Курченко. Украинский паспорт Саакашвили вручал лично Петр Порошенко.

Возможно, у президента хватит сил, чтобы нейтрализовать Саакашвили – он может надолго закрыть его в СИЗО или выслать из Украины. Но чем все это обернется для самого Порошенко? Если бы на фоне избирательного правосудия и таких позорных политических расправ, страна хотя бы демонстрировала реальный экономический рост и проводила реформы, для общества это было бы хоть какой-то компенсацией. Но реформ нет, страна топчется на месте, мы безнадежно отстаем даже от бывших собратьев по соцлагерю.

Не представляю, как президент собирается идти на второй срок с таким списком достижений.

powered by lun.ua
Коментарі — 123
-Vesna- _ 10.12.2017 19:00
IP: 93.74.189.---
Главный враг государства у нас теперь Саакашвили. Всюду только он и только о нем. (с)

Та отож. Медийна персона N1. Он не возражает я думаю.
Сергей Папков _ 10.12.2017 18:52
IP: 35.205.37.---
Олександр Палій:
Сергей Папков:
Може треба було б, як обіцяв Порошенко, заступаючи на посаду, почати арешти з друзів, кумів, сватів, бізнес-партнерів, собутильників тощо?
Так Саакашвілі ж казав, що він був студентським другом Порошенка. Так що все правильно.
Дуже цікава " студентська дружба", особливо зважаючи на те, що вчилися вони на різних факультетах і в різний час.
Я, наприклад, мало кого пам'ятаю з інших кафедр свого факультета, хоча сидів з ними на спільних потокових лекціях. А Ви кажете: "Студентська дружба...".
Timmy Birch _ 10.12.2017 18:51
IP: 194.247.173.---
интересно, когда после смены власти денутся палии и черновилы?
Сергей Папков _ 10.12.2017 18:47
IP: 35.205.171.---
Олександр Палій:
Саакашвілі за 6 днів капітулював перед Кремлем, а не воює, як Порошенко, 4-й рік, допоміг своїй країні втратити 20% території,
Так, 3,7-мільйонна (!) Грузія змогла лише 6 днів протистояти 140-мільйонній (!!!) Росії. Співідношення збройних сил – 36 тис. проти 1 млн.!!! Якщо б Грузією керував триумвірат з Олександра Македонського, Чингіз=хана і Наполеона, то й він навряд чи зарадив при такому співвідношенні сил.
І тут можна ще запитати: "А що тоді зробила Україна, щоб допомогти Грузії? Може перекинула туди свої підрозділи, роззброїла російські війська в Криму чи хоча б перекрила нафтовий і газовий транзит?".
До речі, якби в Україні дотримувалися грузинської пропорції, то наші збройні сили мали б чисельність понад півмільйона, і тоді б цікаво було подивитися і на Росію, і на деяких наших сусідів (не кажучи вже про маріонеток з ОРДЛО).
Олексій Кулішенко _ 10.12.2017 18:30
IP: 31.43.127.---
Пане Фірсов! А як Ви віднесетесь до того, що іноземка на мітингу в Києві закликала "Київ, вставай!" та "Україна, вставай!"? Не пригадую, щоби таке було під час попередніх майданів...
Олександр Палій _ 10.12.2017 18:30
IP: 93.74.105.---
Сергей Папков:
Маючи здоровий глузд, не можна не погодитися з усім написаним Фірсовим.
Так, особа Саакшвілі має достатньо протиріч; тому його рейтинг в Україні досі був не такий вже високий.
Але вже точно, що Саакашвілі аж ніяк не головний апологет "русского мира" і агент Кремля в Україні.
У ВР спокійно сидять десятки колишніх регіоналів, за підтримки яких Янукович грабував країну і залив кров'ю Майдан; в Україні спокійно займаються бізнесом російські компанії (напряму або через афільовані структури), а також спонсори партії регіонів, які привели Януковича та Азарова до влади, – і до всіх них (на відміну від Саакашвілі) немає жодного діла ні у СБУ, ні у нацполіції, ні у органів прокуратури.
Може треба було б, як обіцяв Порошенко, заступаючи на посаду, почати арешти з друзів, кумів, сватів, бізнес-партнерів, собутильників тощо?
Так Саакашвілі ж казав, що він був студентським другом Порошенка. Так що все правильно.
Сергей Папков _ 10.12.2017 18:28
IP: 35.195.121.---
Олександр Перший:
Дмитро Ярош: "Як же ви, муд.аки, задовбали своєю безкінечною битвою всіх проти всіх! В той час, коли кожного дня на фронті, в нашої національно-визвольній війні, гинуть українці. Ви же, піда.раси, їхніх мізинців не вартуєте! Невже у вас, тилові пацюки, відсутній інстинкт самозбереження? Невже ви, потвори, ряжені у патріотів по всі сторони ваших ефемерних барикад, думаєте, що ми, люди, які чотири роки не виходять із бою, все вам пробачимо і забудемо!
Це не погроза. Це ваша перспектива. Конкретна. Без надії сподіваюсь, що ви зупинитесь у руйнуванні нашої Держави. А як що ні – вмиєтесь кров'ю".
Так в нас іде війна, але чомусь представники нашої самозваної "еліти" в перших лавах не штурмують Татарський вал, звільняючи Крим, не сидять в шанцях на Донбасі, а пилять бюджет та зажигають в розважальних закладах і за кордоном. Тому й виникає у суспільмства дуже багато запитань до них.
Сергей Папков _ 10.12.2017 18:23
IP: 104.155.61.---
Маючи здоровий глузд, не можна не погодитися з усім написаним Фірсовим.
Так, особа Саакшвілі має достатньо протиріч; тому його рейтинг в Україні досі був не такий вже високий.
Але вже точно, що Саакашвілі аж ніяк не головний апологет "русского мира" і агент Кремля в Україні.
У ВР спокійно сидять десятки колишніх регіоналів, за підтримки яких Янукович грабував країну і залив кров'ю Майдан; в Україні спокійно займаються бізнесом російські компанії (напряму або через афільовані структури), а також спонсори партії регіонів, які привели Януковича та Азарова до влади, – і до всіх них (на відміну від Саакашвілі) немає жодного діла ні у СБУ, ні у нацполіції, ні у органів прокуратури.
Може треба було б, як обіцяв Порошенко, заступаючи на посаду, почати арешти з друзів, кумів, сватів, бізнес-партнерів, собутильників тощо?
Ирина Полевик _ 10.12.2017 18:21
IP: 94.244.155.---
Сентиментальный человек.
Лара Крофт _ 10.12.2017 18:19
IP: 46.252.211.---
Олександр Перший:
зараз прямо розплачусь яка в нас мякотіла влада!в краіні вжe прибирають нeугодних навіть нe заморочуючись тим що доказів нeмає,ніхто сфабрикованим плівкам нe вірить.подтірахам також прийдe час спокутувати-прийдe час-і відправлять як нeпотріб.так що нe дужe старайтeсь.
Vladimir Omelyanov _ 10.12.2017 18:10
IP: 35.205.171.---
Все дуже правильно написано,до влади прийшли бариги,а чим вони кращі своїх попередників,більше того це одне ціле кланово олігархічної мафії,яка руйнує і розкрадає Україну вже 25 років.
Ирина Полевик _ 10.12.2017 18:03
IP: 94.244.155.---
Вот я и говорю. Самозащита.
Олександр Перший _ 10.12.2017 18:01
IP: 188.163.12.---
Дмитро Ярош: "Як же ви, муд.аки, задовбали своєю безкінечною битвою всіх проти всіх! В той час, коли кожного дня на фронті, в нашої національно-визвольній війні, гинуть українці. Ви же, піда.раси, їхніх мізинців не вартуєте! Невже у вас, тилові пацюки, відсутній інстинкт самозбереження? Невже ви, потвори, ряжені у патріотів по всі сторони ваших ефемерних барикад, думаєте, що ми, люди, які чотири роки не виходять із бою, все вам пробачимо і забудемо!
Це не погроза. Це ваша перспектива. Конкретна. Без надії сподіваюсь, що ви зупинитесь у руйнуванні нашої Держави. А як що ні – вмиєтесь кров'ю".
Ирина Полевик _ 10.12.2017 17:59
IP: 94.244.155.---
Странный жест? Может это самозащита у человека такая?
Ирина Полевик _ 10.12.2017 17:58
IP: 94.244.155.---
меня уже обвиняли в работе на Коломойского, Фирташа, Ахметова и т.д.
______
А кто такой Фирташ? Это тот который говорит и смотрит глазами наверх?
Ирина Полевик _ 10.12.2017 17:54
IP: 94.244.155.---
В окно
Ирина Полевик _ 10.12.2017 17:53
IP: 94.244.155.---
Не вижу смысла выпрыгивать с бегущего поезда
13м _ 10.12.2017 17:47
IP: 104.155.61.---
Не знаю, кому как, но лично у меня етот пан, совершенно не вызывает положиттельных эмоций, обычный карърист с прогибом, очередной бывший, ныне безработныцй в поисках "теплого" места, а касательно Саакашвили, то всю. эту ситуацию, реально можно было смазать и перенести с улиц в парламент, просто вместо дерибана гос. денег в виде Бюджета, предложи Порох, сразу после "пленок курченко", вместе с патриотическим лозунгами, что мол слышу, бюджет подожет, любой, даже кривой, законопроект об импичменте и анти. суде, пообещать привлечь ФБР к пленкам, запустить стаю "експертов" на ТВ, и все, пока оно там по комитетам... уже следующий год, такое впечатление, что там одни толкько политтехнологи.
Ирина Полевик _ 10.12.2017 17:43
IP: 94.244.155.---
Тот который Саша
Никола Тесла _ 10.12.2017 17:29
IP: 91.124.122.---
он собирается на 2 срок лететь в Испанию на виллу, а до выборов еще гребанет нормально тугриков, так что вы за Пьетю не переживайте
Олександр Перший _ 10.12.2017 17:25
IP: 188.163.12.---
Светулёк:
По какому праву жена Саакашвили, гражданка Нидерландов, призывает в Украине менять власть? А что тут делают гражданки Грузии Деконаидзе и мать Саакашвили? Что это за бред? Пусть забирают своего Михо и убираются отсюда куда хотят.
+++ Дивуюсь, до чого ця влада м'якотіла й толерантна. Уявляю, що б зробив з Порошенко Саакашвілі, як би той намагався вчинити імпічмент президенту Грузії та ще й під час війни з РФ 2008 року.
руслан49 _ 10.12.2017 17:24
IP: 37.53.226.---
Светулёк:
По какому праву жена Саакашвили, гражданка Нидерландов, призывает в Украине менять власть? А что тут делают гражданки Грузии Деконаидзе и мать Саакашвили? Что это за бред? Пусть забирают своего Михо и убираются отсюда куда хотят.
Так не сидів ще сакашвілі в тюрмі. А тут таке. Через це і побиваються рідні.
Борис Беккер _ 10.12.2017 17:23
IP: 35.195.251.---
Олег Кара:
Борис Беккер:
Ржачно – если смотреть из-за океана...Или хотя бы из-за Дуная.
Вообще-то, да.
Это у меня нервный смех.
Олександр Палій _ 10.12.2017 17:12
IP: 93.74.105.---
Oleg Suprunenko:
Олександр Палій:
Абхазія й Південна Осетія були втрачені до приходу Саакашвілі, і він їх не контролював, чи ви думаєте, ніхто цього не може перевірити?
Саакашвілі ПОВЕРНУВ до складу Грузії третю сепарську "державу" – Аджарію, мирним шляхом. І зробив з Батумі курорт серйозного рівня. Чи ви думаєте, у українців гугль заблокований, і ніхто ніколи того Батумі навіть з інтернету не побачить?
Неправда. До поразки 2008 року Тбілісі контролював третину території Південної Осетії, яка відрізала Цхінвалі від Росії і близько 10% території Абхазії (Кодорську ущелину).
Сергей Запорожский _ 10.12.2017 17:08
IP: 93.73.41.---
Все верно!
Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Україна та Європа1103 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter