Олексій Гончаренко Народный депутат Украины

Вперед к победе коммунизма?

03 липня 2015, 11:45

Вчера своим гениальным решением пересчитать курс валютных кредитов, депутаты убили сразу двух зайцев! Первый заяц это экономика Украины. Очевидно, что решение депутатов Верховной Рады Украины ставит на ней (экономике) крест! Второй заяц это Президент, которого Рада поставила перед необходимостью взять на себя все ответственность за непопулярное, но жизненноважное решение ветировать эту популистскую бездарщину.

Понимая, что экономический ликбез на страницах Укрправды не уместен, хочу обсудить с читателями лишь пару вопросов. Как быстро мы порвем матню, находясь в шпагате между символической декоммунизацией с одной стороны и экономической коммунизацией с другой?

Второе. Почему граждане, взявшие валютные кредиты, осознавая все экономические риски, протирают штаны на "майданах", вместо поисков путей заработка? ведь речь идет в основном об предпринимателях? То есть, об активных агентах рыночной системы. И большинство митингующих это здоровые трудоспособные мужчины. Да, есть среди кредитных пострадавших инвалиды, также есть воины АТО. Согласен, этим людям мы обязаны помочь. Но тут речь может идти лишь об адресной помощи, а не об абсурдном и губительном решении ВСЕМ реструктуризировать валютные кредиты, которое полностью уничтожит финансовую систему нашей страны. Лично я как народный депутат, готов помочь в этом деле каждому воину АТО, который ко мне обратится.

А как мерзко выглядели выступления перед "кредитным майданом" страстных "народолюбов". Ведь всем нам понятно, что эти политики не имеют никакого отношения ни к народу, ни к любви, ни к экономической ответственности.

Да жестко. Но реформы не мягкое предприятие. И либо мы все к ним готовы, либо – нет.

Призываю Президента ветировать продукт нашего вчерашнего"законотворчества".

powered by lun.ua
Коментарі — 25
Vol _ 05.07.2015 12:56
IP: 93.72.20.---
Титушка Гончаренко назвал украинских зайцев: "Первый заяц это экономика Украины. Второй заяц это Президент..."
Забыл, что у нас есть еще и кролик Сеня... А сколько зайцев уже рвануло за кордон... Заяц президент добрый ко всем зайцам бывшей и сегодняшней власти. Наш заяц – это не только мех и мясо, а ещё и олигарх-миллиардер и президент, и главнокомандующий...

Юрий Вологжанинов.
Vol _ 05.07.2015 12:37
IP: 93.72.20.---
ТИТУШКА ГОНЧАРЕНКО
Гончаренко проговорился: "протирают штаны на "майданах".
Оказывается мы, участники Евромайдана, протирали штаны.
Выходит, что не протирали штаны на антимайданах.
Этой оговоркой Гончаренко расписался, что он титушка и бывшей и сегодняшней олигархической власти. Власти, которая, как показывает время, не имеет ничего общего с народом, с народным Евромайданом.

Юрий Вологжанинов
_yurkiv_ _ 04.07.2015 13:37
IP: 104.197.66.---
kren:
_yurkiv_:
...ну шо ж,у такому разі залишається вважати,що тов.Порошенка, -канкрєтниє пацани-рєгіонали,
мовлячи регіонязом дійсно на х...ю вєтрєлі.Одначе це не їх ентузіазм,а заслуга виключно Поро
шенка.На поч.його президентської кар*єри,він,як і Ющенко,мав усі можливості недопустити
ренесансу політичної сили,що привела Україну до війни.Не здивуюся,коли відроджені,не без
участі президента,регіонали подарують Януковичу шапку з Порошенка,і по заслугам.
Нагадаю Вам, що в лютому 2013-го канкрєтниє пацани-рєгіонали прийшли до Верховної Ради і зробили єдиним легітимним державним органом на той час.
Ви забули, а Президент повинен пам'ятати, як і те, що за ними теж стоять громадяни України.
_yurkiv_ _ 04.07.2015 13:33
IP: 104.197.62.---
sidor:
_yurkiv_:
... Петро Олексійович Порошенко перший раз спіткнеться об поріг, ...Та він не тільки вже спіткнувся а пішов у "разнос" по граблям. А "другий пілот "літака"" – камікадзе вже закрив кабіну літака на швабру.
Сподіваюся, Ви в літаку і "пристебнулися"?
luko _ 03.07.2015 19:26
IP: 46.98.152.---
nmzal _ 03.07.2015 17:13: "А наших заемщиков жаба давит потратиться на страховку" – Всі страхові витрати за законом "про захист прав споживачів" має брати на себе постачальник послуги, відповідно ці додаткові витрати складають реальну процентну ставку кредиту. Звичайно "банкири" цього не робили аби привабити лоха позичальника, тобто свідомо шахраювали. – Що поробиш – країна наперсточників, а державні органі, що мали б цих шахраїв зупинити опинились в кишені спритних "дєлателей дєнєг" – "банкирів".
Справжні революції бувають від неспроможності певних соціальних груп сплачувати борги ворохобникам.
dengidengi _ 03.07.2015 17:35
IP: 188.163.88.---
nmzal:
Я уж точно за свой счет не хочу этих недалеких лечить.
Та разве ж они "недалекие"? ХитроОпые они, а теперь, по-человечески жалко тех, кто на лечение, под нашу бесплатную медицину брал. Остальных – не жаль! За урок надо платить и быть благодарным за науку.
sidor _ 03.07.2015 17:17
IP: 104.197.77.---
nmzal:
valsh01:
Бред какой-то вы несете.Я согласен- прежде, чем брать кредит нужно было головкой подумать. А они не думали- они прикинули, что процентная ставка за кредит в валюте была привлекательнее. И поскакали.А ведь в каждом банке заемщикам предлагают кредит застраховать. А наших заемщиков жаба давит потратиться на страховку. И кто кому теперь лекарь? Я уж точно за свой счет не хочу этих недалеких лечить. И из-за таких как они свой валютный депозит тоже не хочу потерять.
Судя по вашим словам,КМУ не нужно скулить и нужно отдать долг кредиторам а не выпрашивать милости о погашении? Или вы считаете,что население обязано платить долги а правительство – нет?
nmzal _ 03.07.2015 17:13
IP: 46.175.254.---
valsh01:
Бред какой-то вы несете.Я согласен- прежде, чем брать кредит нужно было головкой подумать. А они не думали- они прикинули, что процентная ставка за кредит в валюте была привлекательнее. И поскакали.А ведь в каждом банке заемщикам предлагают кредит застраховать. А наших заемщиков жаба давит потратиться на страховку. И кто кому теперь лекарь? Я уж точно за свой счет не хочу этих недалеких лечить. И из-за таких как они свой валютный депозит тоже не хочу потерять.
sidor _ 03.07.2015 17:08
IP: 104.197.47.---
_yurkiv_:
... Петро Олексійович Порошенко перший раз спіткнеться об поріг, ...Та він не тільки вже спіткнувся а пішов у "разнос" по граблям. А "другий пілот "літака"" – камікадзе вже закрив кабіну літака на швабру.
13м _ 03.07.2015 17:05
IP: 104.197.62.---
Хотелось "пройти мимо" но... Этот так, сказать депутат, сам голосовал "за" и принимал его "за основу" 09.04.2015 г., а вчера просто "відсутній", а ничего, что "ЗА", уже за Закон, почти половина депутатов от БПП, такое впечаптление, что они все, невменяемые, фракция Яценюка сама подает данный законопроект и голосует "ЗА", почти 70% голосов фракции (все данные, официальные с сайта ВРУ, загуглите N1558-1 від 23.12.2014), зато сегодня их глава, "жестоко" критикует, и предлагает приравнять сало к золоту и 1 грн.=1 долл., что там у Вас происходит?
Зачем, Вы (пока еще с большой), все лезете во власть если не можете и не способны, хватит "качаться", итак уже натворили ((((
kren _ 03.07.2015 17:05
IP: 178.95.232.---
_yurkiv_:
...ну шо ж,у такому разі залишається вважати,що тов.Порошенка, -канкрєтниє пацани-рєгіонали,
мовлячи регіонязом дійсно на х...ю вєтрєлі.Одначе це не їх ентузіазм,а заслуга виключно Поро
шенка.На поч.його президентської кар*єри,він,як і Ющенко,мав усі можливості недопустити
ренесансу політичної сили,що привела Україну до війни.Не здивуюся,коли відроджені,не без
участі президента,регіонали подарують Януковичу шапку з Порошенка,і по заслугам.
sidor _ 03.07.2015 16:59
IP: 104.197.68.---
...Очевидно, что решение депутатов Верховной Рады Украины ставит на ней (экономике) крест!....Или ось цє – группа народных депутатов подала законопроект, предполагающий замораживание и последующую ликвидацию 187 объектов жилищного строительства в Киеве, не соответствующих, с точки зрения депутатов, правилам застройки.
Общая площадь возводимого на этих стройплощадках жилья составляет более 5 млн. кв. метров, что в денежном выражении составит около 100 млрд. грн. Именно такие убытки понесут застройщики и граждане Украины, оплатившие полностью или частично квартиры в этих домах. А если учесть, что каждая инвестированная в жилье гривня дает в последующие 5-7 лет десятикратный прирост ВВП, то в ближайшем будущем Украина не досчитается еще и 1 триллиона ВВП. Как говорится, – получай фашист гранату. Вот порадуется Владимир Владимирович. А может это вообще реализация его идеи?...
sidor _ 03.07.2015 16:49
IP: 130.211.115.---
...Очевидно, что решение депутатов Верховной Рады Украины ставит на ней (экономике) крест!...Та не,на єкономике ставит крест ось це – Руководство Нацбанка с садистским наслаждением уничтожает собственную банковскую систему, а за ней и экономику страны. Более сорока банков почило в бозу за один год под благим намерением борьбы с обналичкой, последняя правда не исчезла, а переместилась в другие крупные банки, о чем вынуждена была признаться председатель НБУ, но зато убытки банков составили 140 млрд. грн. убытки вкладчиков и клиентов банков достигли почти ста пятидесяти миллиардов, а убытки больших и средних предприятий более 400 млрд.
Итого, украинские власти собственными руками нанесли убытки собственной экономике в размере почти 700 млрд. грн, недосягаемый для других стран рекорд, достойный внесения в книгу Гинесса или подобные издания всех времен и народов.
lola _ 03.07.2015 16:11
IP: 78.111.187.---
І ще одне,хто на це все дасть кошти,може Європа,може США а краще Путін.
lola _ 03.07.2015 16:09
IP: 78.111.187.---
Вірним шляхом Греціі ідетє товаріщі...Чекаємо дефолту та прийняття законів про безкоштовну комуналку,пенсію після 45 років і інші "дуже важливі "закони
_yurkiv_ _ 03.07.2015 16:01
IP: 23.251.153.---
kren:
Шо,Льошик?-батюшка у нас хароший-,це його-подлиє боярє-підводять?
===========================================================
Ви дуже влучно підмітили: саме подлиє боярє-підводять, на чолі з боярінєй, причому – СВІДОМО!

"...у Путіна немає більшого дестабілізуючого фактора (політичного, я маю на увазі) в Україні, ніж Тимошенко. Якщо Тимошенко дочекається, коли Петро Олексійович Порошенко перший раз спіткнеться об поріг, ви побачите місію Тимошенко."
І таких "мініВанюш" в Україні сотні тисяч, котрі розхитують, свідомо чи перебуваючи в "комі", державний механізм, який самі ж створили на Майдані.
За таких обставин, нікуди цей механізм не рушить, як би його не змащував МВФ.
P712 _ 03.07.2015 15:52
IP: 92.113.68.---
частиною тої злочинної влади і був Пецо. ТАк що це його пряма відповідальність, не треба ля-ля.
P712 _ 03.07.2015 15:50
IP: 92.113.68.---
Олексію, спокійно, вдих-видих, і вже буде в шоколаді. якщо кролік не вбивостаточно економіку, то закон цього точно не зробить. Стосовно закону – ви самі винні, що не знаєте, що робити з цими позиками, і чкий закон був, такий і проголосували. Де ж ви були перед голосування, чому не вносили нормальний законопроект, а зараз надуваєте щоки. Дозвольте вам нагадати – ви законодавець, от і виконуйте свою пряму місію. Стосовно кредитів, так, з економічної точки зору – ризики валютних кредитів мають нести позичальники, але не тільки вони, банки також. Вони що документів позичальників не бачили?? чи не знали, що з них може 1% отримує доходи у валюті, а всі інші в гривні, за яким фігом давати їм кредити у валюті?? І головний винуватець – це йолопи, які так девальвували гривню, і тут треба згадати, що міністром економіки у уряді азірова і був ваш так званий през – пецо. Так що тут його пряма відповідальність. Як він на майдані казав – злочинна влада розбазарила золотовалютні резерви, егеж, частино
kren _ 03.07.2015 14:49
IP: 178.95.232.---
2Олексій Гончаренко... депутаты убили сразу двух зайцев!
...щодо другого зайця...так-гм,а президент у нас хто?Де він у "нас" тільки не вчився,он і англійською
-шпрехає-.І,власне,хто,яка фракція дала найбільше голосів?Вірно-бізнесмени,вчорашнібільшовики
і злодії, (з,до речі,в купі з вихідцями Майдана), -крєпкіє хазяйствєнікі,досвідчені економісти,мудрі?
дєятєлі? Вони ж всі одне одного знають як облуплені,особливо в уряді та ін. керівництві-Льошик?
чи ні?І Порошенко їх знає,він же сам багатьох призначав.Ну,Льошик?Порошенко ж не єнакієвський гопник-прафєсар? Він же на три голови вищий за шапкокрада?Він,шо? не розуміє,що він робить?А.коли розуміє.для чого це він робить.Чи може вже дозагравався з регіоналами,що вони його,говорячи рєгіонязом;-на х...ю вєртєлі?-.Так який він у чорта тоді політик і на що він може розраховувати далі?Шо,Льошик?-батюшка у нас хароший-,це його-подлиє боярє-підводять?
kren _ 03.07.2015 14:45
IP: 178.95.232.---
1 Олексій Гончаренко...депутаты убили сразу двух зайцев!
...першого зайця у нас вбили ще в 1917 р,коли лєнінські кухарки разом з усіми іншими законами скасували і закони економічні замістивши їх-марксістсьоко лєнінською діалєктікой-і 73 р демонстрували-прєімущєства плановой,див.феодальної\казармової,натурального обміну-"економіки"
, -над капіталістічєской,поки союз разом з діалєктікой і-соціалістічєской економікой -не "поїхав" у канаву Історії.Весь час з 1991р це тільки пролонгація біль шовицькими недобиткіами в купі з соціально близьким криміналітетом -переділу суспільно створеного продукту в умовах приватної власності,приватного виробництва і можливості приватного фінансування і приватного ж фінансового регулювання.-в традиціях СССР...
dengidengi _ 03.07.2015 14:28
IP: 188.163.88.---
Но, все же... Почему ответственные, не бравшие сомнительные (а валютные кредиты, изначально таили в себе подводные камни – с изменением курса) кредиты. должны сегодня выплачивать чужие долги? Получаешь зарплату в валюте, флаг в руки, бери кредит в валюте, если можешь отстегуть в месяц положенную сумму. Если заработок в гривне, какого лешего брать кредит в валюте? А теперь спихивать его на государство, т.е. на меня, тебя, нас???
Президент не должен идти на поводке у Ляшки.
tos07 _ 03.07.2015 14:24
IP: 80.91.163.---
Список популистов в студию. Будем знать, за кого нельзя голосовать ни при каких обстоятельствах, они думают ж*пой а не головой.
luko _ 03.07.2015 12:52
IP: 46.98.68.---
Якраз автору треба пройти економлікбез.
anno_domini _ 03.07.2015 12:49
IP: 188.239.8.---
Дайте дорогу тим, хто зможе допомогти народу вийти зі злиднів та побудувати дійсно державу для благо народу, а не кумам. Далекі ви, Олесію, від народної буденності. І пану Саакашвілі передайте на його слова "з бізнесу пилинки здувати" – в Україні серйозного бізнесу не має. Є люди, малі підприємства бізнесового направлення, які хочуть виживати як можуть. Бо всі зародки здорового чесного бізнесу під корінь в дев'яності роки винищували через смерть та кров людську. А почав процвітати – рекетирський моно, який душить увесь народ.
valsh01 _ 03.07.2015 12:22
IP: 104.197.77.---
Бог ты мой, какое же премерзкое создание этот... – "почему граждане, взявшие валютные кредиты, ... протирают штаны на "майданах", вместо поисков путей заработка".
Да потому, что не всем украинцам удается попасть во власть как вы, алексей, которая и кормит, и поит, и путешествовать по миру позволяет.
Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Україна та Європа1103 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter