Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Литвин отримав наказ, чи гроші?

17 травня 2012, 08:56

Литвин свідомо йде на порушення Закону. Тобто на злочин. Місце злочину – Верховна Рада. Час злочину – четвер, 17 травня. Склад злочину – законопроект 10034.

Того, хто вчиняє злочин, називають злочинцем. І притягають до відповідальності.

У випадку з Литвином, якщо не зупиниться – то мають посадити надовго! Бо йдеться про збитки для бюджету мінімум у 820 млн, максимум – мільярди гривень. Тобто в особливо крупних розмірах. Набагато більші, ніж записані в судових вироках Луценку й Іващенку.

А Луценка й Іващенка, як відомо, посадили на чотири і п'ять років, відповідно. Плюс до суду їх протримали в СІЗО більше року і більше півтора року, відповідно.

Литвин про злочин попереджений. Мною особисто. Тричі. Двічі письмово, з реєстраційними номерами. І усно, в присутності з півсотні свідків. Під стенограму засідання Погоджувальної ради. Із записом на кілька телекамер. І з прямою трансляцією телеканалом "Рада" у понеділок, 15 травня.

Тим не менше, в порушення вимог Закону, попри мої попередження, Литвин на четвер, 17 червня, включив до порядку денного і хоче проштовхнути через Раду явно лобістський, корупційний і завідомо злочинний законопроект за номером 10034.

Суть проекту 10034?

Перше – списати заборгованість оборонних підприємств в розмірі 820 мільйонів гривень. Замість того, щоб знайти винних (бо борги самі не виникають, їх же хтось створив) і змусити повернути кошти державі – просто списати і все, нібито боргів і не було. А насправді, вкрасти по 75 гривень – у кожної української сім'ї!

Друге – набагато масштабніше. Надати особливі права концерну "Укроборонпром" (підконтрольному Януковичу через підпанків Саламатіна) по передачі в оренду і розпродажу оборонних підприємств. От тут уже – йдеться про загрозу нанесення шкоди державі в дуууууже крупних розмірах.

Це вже – мільярди. Де розташовані крупні оборонні підприємства? Київ, Харків, Одеса, Львів, Дніпропетровськ, Запоріжжя... Нерухомість у центрі міст – земля дорога, гектарів тисячі, техніки море... Клондайк для Сім'ї!

І при тому вони продовжують брехати людям, що в бюджеті немає коштів на коляску інваліду, на ліки тяжко хворій дитині, на прилади в шкільний фізкабінет, на спортивний майданчик для дітвори, на шкільний автобус, чи комп'ютери в сільську школу?

І ще важливий момент. Литвин іде на злочин абсолютно свідомо. Це не якийсь необачний крок чи непоінформованість. І це – обтяжлива обставина для суду, коли доведеться відповідати за скоєне.

Литвин знає, що навіть Уряд Януковича – і той не хоче підтримувати проект 10034. Знає, що Азаров протягом двох місяців не надав Раді жодного висновку. Литвин знає, що крім Саламатіна, ніхто в Кабміні не хоче голосувати за 10034. Знає, що профільний Комітет (з національної безпеки і оборони) не розглядав проект 10034 і не приймав рішення – бо згідно Закону не має такого права, за відсутності висновків Кабміну й Головного науково-експертного управління. Литвин знає, що попередній законопроект (такого ж змісту і того ж автора) був одноголосно відхилений Комітетом, більше того – він був відхилений і парламентом!

Тож і питання: за проштовхування корупційного законопроекту 10034 Литвин отримав гроші, чи лише наказ, від того, хто отримає гроші?

Більше інформації на сайті www.grytsenko.com.ua

powered by lun.ua
Коментарі — 66
Step_Bandera _ 07.07.2012 00:56
IP: 89.22.206.---
Pankrat Lohansky:
Ги, який же ти будеш бидло маскальський шовініст якщо не будеш намагатися забруднити імя чесних українських офіцерів? Отака у вас, у маскальського бидла, логіка за 30 нафтосеребряників...
Vladimir Fischenko _ 18.05.2012 13:19
IP: 212.22.204.---
Перше – списати заборгованість оборонних підприємств в розмірі 820 мільйонів гривень. Замість того, щоб знайти винних (бо борги самі не виникають, їх же хтось створив). Анатолий Степанович, вы как бывший министр обороны, тоже к этому причастны (тоесть виновны)? Я думаю, что да.
vasiliy-gorkin _ 18.05.2012 09:23
IP: 46.202.234.---
Vera_53:
Что тогда говорить о Ющенко???

Напомню Вам, кстати, что единственный кому было дело до Юли когда ее побили – был Литвин. Больше никто ничего толкового не делал, а ее собственная фракция втупую на этом самопиарилась
Valentin Kuznetsov _ 18.05.2012 01:18
IP: 82.145.217.---
Vera_53:
точно так же, как тимошенко могла стоять вместе с ющенко на майдане, а потом воевать друг против друга... Так же, как ющенко мог бороться против януковича, а потом сделать его премьером, и фактически привести к президентству. Литвин что тогда был государственником, что сейчас. Просто у него должность политическая, вот все на него и наезжают. И потому, что он не дает разгуляться ни той, ни другой стороне. В 2004 он стал на сторону ющенка, потому что это был единственный шанс сохранить стабильность в стране. Сейчас тоже сложно сказать, что он прислуживает власти – он стабилизирует работу парламента. И в отличии от той же королевской, или яценюка, литвин не скрывает своих симпатий или антипатий что к оппозиции, что к власти.
Vera_53 _ 18.05.2012 00:27
IP: 92.112.43.---
Володимир Литвин 2004-го року і В.Литвин 2012 року – це дві різні людини. Під час помаранчової революції, здавалось, він був державною людиною і уболівав за долю України, за народ. Сьогодні він прислужує владі. Якщо людина має громадську позицію, вона нікуди не подінеться.Отже, Володимир Литвин був і є людиною, яка добре орієнтується, як краще зробити, щоб його дії не дратували владу. Як можна стояти на Майдані разом з Юлією Тимошенко, а тепер робити вигляд, що її і не знає, це просто, м*яко кажучі, не по людські, не по совісті. Якщо такі слова знайомі пану спікеру.
Pankrat Lohansky _ 17.05.2012 19:04
IP: 37.73.57.---
Анатолій Гриценко:
Щойно дізнався, що більшість отримала команду провалити корупційний законопроект 10034. Це добра новина:) Голосування відбудеться протягом години. Дивитимуся по телевізору, разом з Вами, оскільки опозиційні фракціі солідарно покинули залу.
=====================================
НЕ БРЕШЫ! НЕ "СОЛИДАРНО", А МАСКУЕШСЯ ПО КОМАНДЕ ХОЗЯИНА. ЗНАЕМ МЫ ТЕБЯ, ЕЩЕ С СУМСКОГО ПОЛИГОНА. КРЫСА!
Pankrat Lohansky _ 17.05.2012 19:02
IP: 37.73.57.---
Анатолій Гриценко:
Андрій Макаренко:
Анатолій Гриценко
дякую за уточнення стосовно вашого прізвища там.
Литвин повернуся і вже веде засідання, а ранкове ще вів Мартинюк.

ну так депутати і мають відхилити цей законопроект, оскільки він не отримав висновку Кабміну, і комітету, яким Ви керуєте. А все інше – політичний популізм.
Тільки прізвище потрібно називати Забарського в першу чергу і дуже голосно.
-------
Забарський закон не порушував. А Литвин – порушує. В цьому різниця.
==================================
ГРИЦЕНКО, А ЧОГО МНЕ НЕ ОТВЕЧАЕШ? ЧУВСТВУЕШЬ СТЫДОБУ?
vasiliy-gorkin _ 17.05.2012 18:56
IP: 46.202.225.---
Анатолій Гриценко:
Господин Гриценко, я конечно не хочу ничего сказать, но как-то очень удобно получается, что большинство от ПР валит проект...
Надеюсь,Вы не будете говорить, что это благодаря Вашей записе в блоге...
Андрій Макаренко _ 17.05.2012 17:54
IP: 93.72.204.---
Анатолій Гриценко
Назвіть постатейно – назва закону/постанови/розпорядження/та ін., номер статті, які порушуються. Тільки тоді Ваші слова матимуть значення і буде сенс щось обговорювати. Інакше – це пуста балаканина. І не відправляйте мене самому шукати – не я кидаюся звинуваченнями, і не я пишу блоги, тому надайте окрім власних суджень ще й фактичний матеріал для підтвердження власних слів.
От і добре, що провалять цей законопроект.
Анатолій Гриценко _ 17.05.2012 17:30
IP: 193.19.152.---
Андрій Макаренко:
Анатолій Гриценко
дякую за уточнення стосовно вашого прізвища там.
Литвин повернуся і вже веде засідання, а ранкове ще вів Мартинюк.

ну так депутати і мають відхилити цей законопроект, оскільки він не отримав висновку Кабміну, і комітету, яким Ви керуєте. А все інше – політичний популізм.
Тільки прізвище потрібно називати Забарського в першу чергу і дуже голосно.
----------
Забарський закон не порушував. А Литвин – порушує. В цьому різниця.
Анатолій Гриценко _ 17.05.2012 17:28
IP: 193.19.152.---
Щойно дізнався, що більшість отримала команду провалити корупційний законопроект 10034. Це добра новина:) Голосування відбудеться протягом години. Дивитимуся по телевізору, разом з Вами, оскільки опозиційні фракціі солідарно покинули залу.
Андрій Макаренко _ 17.05.2012 16:27
IP: 93.72.204.---
Анатолій Гриценко
дякую за уточнення стосовно вашого прізвища там.
Литвин повернуся і вже веде засідання, а ранкове ще вів Мартинюк.

ну так депутати і мають відхилити цей законопроект, оскільки він не отримав висновку Кабміну, і комітету, яким Ви керуєте. А все інше – політичний популізм.
Тільки прізвище потрібно називати Забарського в першу чергу і дуже голосно.
Анатолій Гриценко _ 17.05.2012 16:07
IP: 193.19.152.---
Evgeny Samoylenko:
Анатолій Гриценко:
Господин Гриценко, на сайте Рады указано, что ГНЕУ дал свой итог. Дата – 17.02.12
-------
А Ви не полінуйтеся і почитайте той висновок, не пробували? А дарма. Суть його – потрібен висновок Кабміну. Якого нема. Перевірив. Нема з 12 лютого! З причин, які я вказав.
Анатолій Гриценко _ 17.05.2012 16:04
IP: 193.19.152.---
Андрій Макаренко:
А, ще одне важливе політичне явище забув – як же зручно пану Гриценку робити такі заяви проти Литвина у момент відсутності Литвина в країні. Та Ви дуже смілива людина як я подивлюся. І це ще раз свідчить, що це – політичний блог, який не мав би одного стосунку до життєвих проблем громадян...
Анатоліє Степановичу, а поясніть мені, що означає теза:
"Питання, які доручається підготувати і доопрацювати для розгляду на сесії – Проект Закону про деякі питання заборгованості підприємств оборонно-промислового комплексу – учасників Державного концерну "Укроборонпром" та забезпечення їх стабільного розвитку (проект н.д. В.Забарського надано 14.02.2012) – Відповідальні за підготовку: А.Гриценко." Це мається на увазі Вас як голову комітету, чи інших причин? Відразу скажу, що це питання без "задніх" мотивів – просто цікаво...:)
----
Литвин веде засідання, включіть канал Рада. Це перше. Друге – прізвище Гриценка вказано як голови профільного Комітету.
Pankrat Lohansky _ 17.05.2012 15:03
IP: 88.154.72.---
555wert:
добре було б якби ви були президентом, п. Гриценко, справді
================================
ХА ХА ХА – ЦЕЙ ПЫ***ДАРАСТ ГРИЦЕНКО КРАВ-ЬЫ ТАК САМО, БО ВОНО БОЛЬШЕ НИ НА ШО НЕ СПОСОБНЕ – ГАВ ГАВ ГАВ ГАВ, ТА ЯЗЫЧКОМ У ЯНУКОВИЧА ПО ОЧЕЧКУ, С ПРИХЛЮПОМ.
Pankrat Lohansky _ 17.05.2012 14:50
IP: 88.154.72.---
Гриценко Анатолий, відомий пи***обол і ПРОТИВСІХ на своему блозі заявляє: – " Для зміни влади є два шляхи: вибори або автомат Калашникова " http://grytsenko.com.ua/news/view-hrytsenko-dlja-zminy-vlady-je-dva-shljakhy-vybory-abo-avtomat-kalashnykova.html... мені цікаво, цей ПИТУХ, збирается сам брати автомат до рук, чі йому хочется щоб хтось взяв до рук автомат та знищив януковича, дорогу до президентства якого Гриценко вимостив сам, закликами: – "Я, чесний, порядний, розумний – обісрався в першому турі, тому призиваю всіх ГОЛОСУЙ ПРОТИ ВСІХ". Цей пи****дараст надіявся що знову буде МО, і продовжуватиме красти, аль нет... дулю з калом получів під самий нюх. А тепер автомат, автомат... Толя, піди підмийся, а тоді раком і задом – під шапковора. ГИДОТА...А ЗАРАЗ ТРЫНДЫТЬ – БО ЖАБА ДУШЕ, ШО ХТОСЬ ТЫРЕ, А МОСТОВЫХ ОТ КОРЫТА ОТСУНУЛЫ. ТАК ШО, ГНЫЛЬ ГРЫЦЕНКО – ЗАТКНЫСЬ. КОЛЫ ЮЩ ВОРУВАВ – ЯЗЫК ТОБИ В ОЧКО ЗАТЯГЛО. ПЕС ТЫ ШЕЛУДИВИЙ.
vasiliy-gorkin _ 17.05.2012 14:27
IP: 46.202.225.---
А вот действительно, интересно, чтобы было, если бы главой Рады был бы Ефремов или Чечетов!!!
Oleg Yatsenko _ 17.05.2012 14:13
IP: 37.19.157.---
Украина – это большой дурдом
Uruz _ 17.05.2012 14:03
IP: 176.8.29.---
Пока ПР при власти Литвин может спать спокойно и судя по всему людям нравится такая жизнь без моральных принципов и устоев. Позвонил и все решил, дал на лапу и дело в шляпе. Только из-за близорукости они не видят, что это дорога в никуда.
Андрій Макаренко _ 17.05.2012 13:55
IP: 93.72.204.---
А, ще одне важливе політичне явище забув – як же зручно пану Гриценку робити такі заяви проти Литвина у момент відсутності Литвина в країні. Та Ви дуже смілива людина як я подивлюся. І це ще раз свідчить, що це – політичний блог, який не мав би одного стосунку до життєвих проблем громадян, якби не зміст запропонованого регіоналом законопроекту.
Анатоліє Степановичу, а поясніть мені, що означає теза:
"Питання, які доручається підготувати і доопрацювати для розгляду на сесії – Проект Закону про деякі питання заборгованості підприємств оборонно-промислового комплексу – учасників Державного концерну "Укроборонпром" та забезпечення їх стабільного розвитку (проект н.д. В.Забарського надано 14.02.2012) – Відповідальні за підготовку: А.Гриценко." Це мається на увазі Вас як голову комітету, чи інших причин? Відразу скажу, що це питання без "задніх" мотивів – просто цікаво...:)
Друкарня Вінниця _ 17.05.2012 13:16
IP: 178.93.163.---
напугали ежика голой попой.

Литвин на крючке делом Гонгадзе.
на реальном крючке.
а не виртуальном в будущем. и т.д.

в будущем если что будет бегать в ГПУ и жаловаться как Чечетов на допросах – мол Янукович заставил.

а щас надо спасать свой зад сегодня здесь и сейчас...
Андрій Макаренко _ 17.05.2012 13:15
IP: 93.72.204.---
а як в"яжеться моя стіна з даним законопроектом? у вас є заперечення по суті – чи ви тепер будете мою особу обговорювати? законопроект цей потрібно провалювати, знімати з розгляду, я про це вже писав нижче, але звинувачувати литвина у всьому і піаритись на цьому також не потрібно.
Evgeny Samoylenko _ 17.05.2012 13:14
IP: 176.36.171.---
Віктор Дніпров:
Согласен, все относительно.

Но надо помнить, что Литвин главой ВРУ стал при совсем другой власти. И он определенно лучше, чем ПРовские "тушки" или оригинальные ПРовцы!!!

Один Рыбаков со своими взятками чего стоит!!!
Віктор Дніпров _ 17.05.2012 12:55
IP: 95.135.80.---
Evgeny Samoylenko:
Віктор Дніпров:
Понимаете, я никак не могу догнать, при чем здесь Литвин вообще!

Он пытается регулировать процесс. Мне кажется, что если бы не Ливтин, то в Раде была бы вообще беспросветная ПРовская вакханалия. Вот посмотрите осенью, когда ПР сгонит всех мажоритарщиков к себе и купит Арсения премьерством. Тогда спикером будет Чечетов и прямо с трибуны будет говорить, что делать.

И политическая позиция Литвина тут вообще ни к чему!!!

С Гриценко, кстати, не спорю – задаю вопрос. Он мне нравится, но я за справедливость.
Я понял. Справедливость – категория философская. Как и правда.

И самое интересное, когда наш говорун пытается найти "истину" посредине, то обычно у него выходит полу-лайно. Соединять Истину с откровенной Ложью и за это получить Героя – лишь бы не было войны – это уж через чур изобретательно. Уж извините за НМЧД...
Evgeny Samoylenko _ 17.05.2012 12:47
IP: 176.36.171.---
Віктор Дніпров:
Понимаете, я никак не могу догнать, при чем здесь Литвин вообще!

Он пытается регулировать процесс. Мне кажется, что если бы не Ливтин, то в Раде была бы вообще беспросветная ПРовская вакханалия. Вот посмотрите осенью, когда ПР сгонит всех мажоритарщиков к себе и купит Арсения премьерством. Тогда спикером будет Чечетов и прямо с трибуны будет говорить, что делать.

И политическая позиция Литвина тут вообще ни к чему!!!

С Гриценко, кстати, не спорю – задаю вопрос. Он мне нравится, но я за справедливость.
тітушки14 Aтака Путіна1166 Україна та Європа1020 Корупція1255 Уряд реформ371
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter