Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Довибори... Генетичне сміття...

17 грудня 2013, 08:54

Чи були фальшування з бюлетенями? Були. Чи були вони визначальними? Ні. Голоси тупо скупили, ще до дня голосування. Голоси тупо продали, ще до дня голосування. Ті, хто продавалися, напевно знали про Майдан, бачили на екранах, як влада по-звірячому била студентів, разом з усіма захоплено слухали "Океан Ельзи"... Тим не менше...

Купують тих, хто продається. Не бідних купують – аморальних і безпринципних. Генетичне сміття...

Співчуваю земляку Миколі Булатецькому. Тричі в Черкасах люди обирали його депутатом – і тричі влада позбавляла мандату. Останнього разу, рік тому, Микола переміг з відривом у 12500 голосів, причому переміг на всіх виборчих дільницях, крім двох, де голосували ув'язнені... Цього разу в Черкасах "обрали" ректора-співака, прости Господи, Поплавського – майже з таким самим відривом 12300 голосів. Вартість "відриву" 12300х (200 грн + 150 грн) =? Бачили очі, що купували? Що далі, знаєте, землячки (

powered by lun.ua
Коментарі — 281
SARA21 _ 17.12.2013 14:02
IP: 91.226.4.---
Hajdy Do Bajdy:
Генетичне сміття це не виборці- це сміття, котре саме не розвиває свого розуму,тупіє і через свою тупість, мішає жити другим.
Нина Улманн _ 17.12.2013 14:00
IP: 74.125.181.---
Redback:
Феликс Антирашист:
Ну ладно – взял деньги. Но почему реально голосует за того, от кого получил гречку?.
А потому-шо инстинкт.
Нет, не потому что инстинкт. А потому что страх и покорность судьбе на генетическом уровне. Ведь когда дают им подачку, то записывают паспортные данные. Записывают, чтобы отчитаться перед "шефом", кому розданы подачки, а этим нещасным говорят другое: вот, типа, пишем ваши данные и проверим, как вы голосовали. А народ – темный, зашуганный. Не понимает, не знает. И боится. А некоторым вообще пофиг, за кого голосовать. Оппозиции нужно в каждом селе все это рассказывать. А не сидеть по теплым виллам. И тусить на Майдане. Они думали, что Майдана достаточно, чтобы победить... Сражаться нужно. Как большевики когда-то. Босые, полуголодные ездили по весям и агитировали,и убеждали... И собрали нужную массу для революции...
Иван Гонта _ 17.12.2013 14:00
IP: 93.73.27.---
ниобий:
Сегодня мы не на параде,
Мы к коммунизму на пути.
В коммунистической бригаде
С нами Ленин впереди! "
Трошки змінюємо
"Сегодня снова на Майдане,
Мы к ЕСизму на пути.
В майдановской бригаде
И Бандера впереди!":)
Да нет, сейчас актуальне:
"Вставай страна огромная,
Вставай на смертный бой.
С бандитской силой темною -
С "донецкою" ордой!"
Gala SS _ 17.12.2013 13:58
IP: 195.22.112.---
Иван Гонта:
Hajdy Do Bajdy:
Виборець МАЄ ЗАСЛУЖИТИ право обирати (напркл здати екзамен на знання історії ну і т. д.). Наркомани, бомжі, колишні зеки з алкашами, клієнти дурдомів та різний люмпмен права позбавляються. Людина, яка пропустила вибори, на наступні не допускається. Право обирати – має бути ЧЕСТЮ, а не ОБОВ*ЯЗКОМ. І чому греки у свій час до виборів не допускали рабів?:-))))))))))
Иван Гонта _ 17.12.2013 13:57
IP: 93.73.27.---
Nadiya Boryslavka:
Будь-які вибори мають проходити в 2 тури, а переможець набирати 50% (+1) від ЗАРЕЄСТРОВАНИХ виборців. Тільки тоді цей переможець має право представляти якусь електоральну територію. Не згодні?
А ще треба зменшити каденцію до 4-х років, щоб змусити тих, хто намагається проходити в Раду з допомогою грошей, витрачати гроші частіше. І президенту каденцію також зменшити до 4-х років, щоб не так забувалися його передвиборні обіцянки
Так це підвищить буквально (в грошовому еквіваленті) вартість перемоги -тож менше буде пройдисвітів, що намагаються перемогти, набагато зменшиться рентабельність бізнес-проекту "Стану народним депутатом".
ниобий _ 17.12.2013 13:57
IP: 176.8.81.---
Сегодня мы не на параде,
Мы к коммунизму на пути.
В коммунистической бригаде
С нами Ленин впереди! "
Трошки змінюємо
"Сегодня снова на Майдане,
Мы к ЕСизму на пути.
В майдановской бригаде
И Бандера впереди!":)
ниобий _ 17.12.2013 13:50
IP: 176.8.81.---
_Наприклад, держава виплачує таким "співвітчизникам" 500 гривень раз в п'ять років, але взамін вони позбавляються права голоса._:) І Шо держава сплатить щоб потім програти на виборах? Та ща:)
polyglot _ 17.12.2013 13:49
IP: 94.248.9.---
ЭЛЕКТОРАТ

Вы на бандита посягнули,
Который – власть, и царь, и бог,
Но из дерьма не вылить пули,
На штурм не вдохновить рабов!
Убогий плебс, душою робкий,
Ползешь по жизни, словно вошь!
За чечевичную похлебку
Ты первородство продаешь!
О люмпен, ты не пес, ты кляча,
Ты не способен на укус!
Обобранный, покорно плача,
Нашел ты в рабской жизни вкус
И эту жизнь беря, как милость,
Во лжи влачишься, как во тьме!
Зачем, о боже, так случилось,
Что мы с тобой в одной тюрьме!
Oho _ 17.12.2013 13:49
IP: 74.125.181.---
Nadiya Boryslavka:
civ000:
QUOTE]Як ви собі уявляєте цю куплю-продаж? Ну, припустимо, хтось роздає людям гроші. Що далі? Як за вашою думкою відбувається "купівля" і яку гарантію має покупець голосів. що він справді їх придбав? [QUOTE
достатньо людині, яка роздає гроші, на початку голосування винести свій чистий бюлетень,замість нього у скринці вкидається чистий аркуш паперу) потім в ньому відмічається потрібний кандидат та ввідається для голосування людині, яка має його вкинути у скриньку та винести вже свій чистий і лише після цього вона отримує гроші і т.д.Якщо на якомусь етапі буде прервано цей ланцюг, є пару людей, які мають чисті бланки
Harib Da _ 17.12.2013 13:48
IP: 109.201.232.---
Иван Гонта:
Вибори у нас проводяться раз на 5 років, тобто на 60 місяців. Поділимо 350 гривень на ці 60 місяців і отримаємо 2,2 гривні на місяць. Отже люди продалися за ренту на депутатство лише в 2,2 грн. на місяць. Це вже навіть не смішно: на вживаних пляшках і макулатурі можна заробити в рази більше.
Цілком згідний.І тому пропоную проголосувати у ВР спеціальний законопроект. Таких люмпенів, які не розуміють справжню ціну свого голоса, в Україні є ще багато.Отже, потрібно узаконити їхню відмову від свого свідомого волевиявлення. Наприклад, держава виплачує таким "співвітчизникам" 500 гривень раз в п'ять років, але взамін вони позбавляються права голоса. Нехай кількість цих Шарікових складає 10 млн населення України (це з запасом). За п'ять років сума компенсації для них складе 5 млрд гривень (тобто один млрд гривень в рік). Я думаю, що це не надто висока ціна – теперішні "прахвєссіанали" розграбовують країну кожен рік на значно більшу суму.
Иван Гонта _ 17.12.2013 13:45
IP: 93.73.27.---
Hajdy Do Bajdy:
Принаймні ці вибори цікаво тим, бо чимало доводять щодо партії Свободи тощо. От, і щодо Гриценка. Хоч у Гриценка змогли б ще допустити, що йому браку ще чимало досвіду, аби зробити відповідні висновки щодо своєї діяльности. Літопис живе чимало від того, що пересічні люди зможуть вилізти з своєї коробки... Хоча цього напевно не досягти з "генетичним сміттям".
Його зад став занадто пухнастим на олігархічних кріслах по ЗМІ.
Ці вибори нічого не доводять, зважаючи як на існуючий закон про вибори в усіх його аспектах, так і на явку виборців. Я, наприклад, переконаний, що участь в голосуванні має бути обов'язковою – це прискорить політичний розвиток суспільства. Я переконаний, що самовисуванці мають збирати на свою підтримку підписи в кількості співмірній з чисельністю парторганізацій. Я переконаний, що партії, які на 2 послідовних виборах не набирають хоча б один раз 1% голосів, мають зніматися з реєстрації. Тоді не буде 1 м бюлетенів
polyglot _ 17.12.2013 13:45
IP: 94.248.9.---
ЭЛЕКТОРАТ

Вы на бандита посягнули,
Который – власть, и царь, и бог,
Но из дерьма не вылить пули,
На штурм не вдохновить рабов!
Убогий плебс, душою робкий,
Ползешь по жизни, словно вошь!
За чечевичную похлебку
Ты первородство продаешь!
О люмпен, ты не пес, ты кляча,
Ты не способен на укус!
Обобранный, покорно плача,
Нашел ты в рабской жизни вкус
И эту жизнь беря, как милость,
Во лжи влачишься, как во тьме!
Зачем, о боже, так случилось,
Что мы с тобой в одной тюрьме!
Nadiya Boryslavka _ 17.12.2013 13:41
IP: 74.125.183.---
Просто елементарно зрозуміло, що насправді галас про "купівлю" голосів є просто елементарним бажанням оправдати провал своїх амбіцій на виборах. Поміркуйти самі – на площі хай сотні тисяч майданників, а в урні є реальний показник ставлення киян чи українців до ситуації в столиці. Свободівець Іллєнко щось там говорить про екзитполи, але який дурень тепер скаже йому на вулиці відверто, як він голосував. особливо після того, як побили того журналіста Кота? Ясно, що збреше свободівському екзитполівцю, аби не дістати по носі! От і отримали розбіжність екзитполу і результату реального голосування. Вибори показали, що цей майдан абсолютно нічого не віддзеркадює політичних симпатій народу України. Це просто яскрава масовка певної купку політиканів, які мають неоправдано високу думку про самих себе.
ниобий _ 17.12.2013 13:35
IP: 176.8.81.---
_Звичайно._:) Володимир Семенович мо навіть не підозрював. що він свіоїми піснями усіляких хотів закликає до хамства:)
Иван Гонта _ 17.12.2013 13:30
IP: 93.73.27.---
Вибори у нас проводяться раз на 5 років, тобто на 60 місяців. Поділимо 350 гривень на ці 60 місяців і отримаємо 6 гривен на місяць. Отже люди продалися за ренту на депутатство лише в 6 грн. на місяць. Це вже навіть не смішно: на вживаних пляшках і макулатурі можна заробити в рази більше. Якщо люди втратили совість, то це так їх особисте. Але ж вони повністю втратили людську гідність і самоповагу! Співгромадяни, хочете продатися, то хоча б ціну пристойну за власну душу призначили! Повністю згоден з Гриценком щодо визначення цих людей: так, вони – генетичне сміття, тупикове відгалуження-паразит на дереві української нації.

Відповісти | З цитатою
Nadiya Boryslavka _ 17.12.2013 13:30
IP: 74.125.183.---
civ000:
Сьогодні один чоловік мені сказав::"Я жив в Польщі понад 10 років.На моїх очах відбувалася реформація польського суспільства.Проте я не пам'ятаю,щоб у Польщі хоч один був випадок продажу свого голосу, чи своєї позиції.Крім того,я не пам'ятаю,щоб хоч одна партія скуповувала голоси.Поляки не продаються.
Гей, продажні панове -ви ж гірше повії!!!.Вона лише продає своє тіло,а ви торгуєте душою.Ви продаєтесь в той час,коли б'ють дітей на Майдані,коли відстрілюють неугодних підприємців,захвачують і забруднюють Землю.Пам'тайте,за ваші гріхи будуть выдповідати ваші діти і онуки!!!!!.
Як ви собі уявляєте цю куплю-продаж? Ну, припустимо, хтось роздає людям гроші. Що далі? Як за вашою думкою відбувається "купівля" і яку гарантію має покупець голосів. що він справді їх придбав? Те, про що ви тут пишете є просто пустим дзвоном, бо сам Гриценко не раз закликав людей, що беріть гроші, коли дають, а голосуйте як хочете. Якби давали полякам, то брали би і вони!
Hajdy Do Bajdy _ 17.12.2013 13:29
IP: 74.125.181.---
Nadiya Boryslavka

Не можна багато вимагати від людини, яка обзиває виборців "генетичним сміттям".

Можете уявити, коли така людина отримає владу. У всьому буде тоді винним "генетичне сміття".

От, ніхто не закидує, коли такого думати в слабій хвилині..., а з цим чванитися як одиноким здобутком своєї політики, за яку він отримує чимало грошей. От, від цього "генетичного сміття" він отримує свою платню...

Гриценко не тямить, що з цих висловлень отримують дозрілі люди більше знання про нього ніж про виборця України.

Принаймні ці вибори цікаво тим, бо чимало доводять щодо партії Свободи тощо. От, і щодо Гриценка. Хоч у Гриценка змогли б ще допустити, що йому браку ще чимало досвіду, аби зробити відповідні висновки щодо своєї діяльности. Літопис живе чимало від того, що пересічні люди зможуть вилізти з своєї коробки... Хоча цього напевно не досягти з "генетичним сміттям".

Його зад став занадто пухнастим на олігархічних кріслах по ЗМІ.
Иван Гонта _ 17.12.2013 13:29
IP: 93.73.27.---
Вибори у нас проводяться раз на 5 років, тобто на 60 місяців. Поділимо 350 гривень на ці 60 місяців і отримаємо 2,2 гривні на місяць. Отже люди продалися за ренту на депутатство лише в 2,2 грн. на місяць. Це вже навіть не смішно: на вживаних пляшках і макулатурі можна заробити в рази більше. Якщо люди втратили совість, то це так їх особисте. Але ж вони повністю втратили людську гідність і самоповагу! Співгромадяни, хочете продатися, то хоча б ціну пристойну за власну душу призначили! Повністю згоден з Гриценком щодо визначення цих людей: так, вони – генетичне сміття, тупикове відгалуження-паразит на дереві української нації.
civ000 _ 17.12.2013 13:21
IP: 95.135.92.---
Сьогодні один чоловік мені сказав::"Я жив в Польщі понад 10 років.На моїх очах відбувалася реформація польського суспільства.Проте я не пам'ятаю,щоб у Польщі хоч один був випадок продажу свого голосу, чи своєї позиції.Крім того,я не пам'ятаю,щоб хоч одна партія скуповувала голоси.Поляки не продаються.
Гей, продажні панове -ви ж гірше повії!!!.Вона лише продає своє тіло,а ви торгуєте душою.Ви продаєтесь в той час,коли б'ють дітей на Майдані,коли відстрілюють неугодних підприємців,захвачують і забруднюють Землю.Пам'тайте,за ваші гріхи будуть выдповідати ваші діти і онуки!!!!!.
hot80022 _ 17.12.2013 13:16
IP: 74.125.181.---
ниобий:
_Я просто слухаю Володимира Семеновича._А це Вам Володимир Семенович порадив використовувати образи у дискурсі?:)
Звичайно.
Cлухайте Висоцького.
ниобий _ 17.12.2013 13:15
IP: 176.8.81.---
_Я просто слухаю Володимира Семеновича._А це Вам Володимир Семенович порадив використовувати образи у дискурсі?:)
ниобий _ 17.12.2013 13:14
IP: 176.8.81.---
_современном мире имя "русский"- нарицательное, им называют любого жлоба,_:) Нёма Берлинський, знати про "весь мир" у змозі тікі Бог а не людина. Ви ж не були скрізь.
hot80022 _ 17.12.2013 13:14
IP: 74.125.181.---
ниобий:
для hot80022 _Пане, а Ви бовдур?:)
Ні.
Я просто слухаю Володимира Семеновича.
ниобий _ 17.12.2013 13:12
IP: 176.8.81.---
для hot80022 _Пане, а Ви бовдур?:)
ниобий _ 17.12.2013 13:11
IP: 176.8.81.---
_ повезти одного шахтаря з 100000_:) Чому одного? З ним їхали декілька з його копальні, у Києві доєдналися шахтарі та робітники які цю путівку такожотримали з інших міст України.
ONLINE
Мовне питання191 Зеленський76 Корупція1445 Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter