Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Влада хоче вилучити вогнепальну зброю – це хибне рішення!

17 березня 2014, 12:29

Натомість треба ЛЕГАЛІЗУВАТИ наявну у громадян вогнепальну зброю, з відповідною її реєстрацією і наданням офіційних дозволів громадянам. Це дозволить перевірити і відсікти тих, хто зараз займаються мародерством, і водночас – дати свідомим громадянам-патріотам змогу захищати себе, свої родини і свою країну в умовах, коли сама держава того забезпечити поки що неспроможна. Наступним кроком держава має узаконити ПРАВО громадян на володіння вогнепальною зброєю – для протидії насиллю і бандитизму, в тч інспірованих ззовні.

Ваша думка?

powered by lun.ua
Коментарі — 667
Юрий Елец _ 17.03.2014 15:09
IP: 78.111.187.---
Нормальна пропозиція! Лишній кулемет в стодолі незавадить+ІГЛУ
123456 _ 17.03.2014 15:09
IP: 74.125.181.---
украина заслон на пути азиатских орд защиты европейской культуры и демократических ценностей. сейчас украина нато защищает а не нато украину
Сергей Галузин _ 17.03.2014 15:08
IP: 93.73.15.---
Ребята Вы что?
Менты и сейчас всего боятся, а если будут знать, что оружие массово попало в руки практически всех желающих, то считайте, что у нас милиции совсем не будет.
Помню как Ющенко отменил ГАИ, так народ на машинах просто на Майдане через все сплошные осевые разворачивался и гы-гыкал от удовольствия.
Будем реалисты – Саши Белые будут если не в каждой высотке, то на каждой улице точно.
Хотим нашу жизнь дестабилизировать окончательно?
И кому это нужно?
Василь Мороз _ 17.03.2014 15:08
IP: 77.121.152.---
Ivan Crynica:
Маючи у себе в квартирі гвинтівку не означатиме, що ти будеш вміти з неї стріляти. Для того, щоб вміти треба організовувати навчальні табори, де людина зможе підвищувати свою військову майстерність. Відповідно, необхідності мати постійно зброю при собі немає. Головне не мати зброю, а вміти нею користуватись.
Друже, я служив в Армії. І для мене вправи з Ак-74 прості і зрозумілі без інструктора. Сам можу навчити кого завгодно...
Jiri Sobotka _ 17.03.2014 15:06
IP: 109.227.79.---
Пробудить все худшие качества человечества имел за цель набег из востока. Это получилось. Одно дело когда автомат в шкафу а совсем другое из него стрелять в человека, даже если он является врагом. Если войну вести с горячей головой то она уже проигранная. Сила сопротивления в том что оно будет действовать умнее чем противник.
Василь Мороз _ 17.03.2014 15:06
IP: 77.121.152.---
Павел Малиневский:
В першу регулярно видавати зброю чоловікам, які мають сім'ї. Так правильніше, бо в них буде більша відповідальність. Мені так здається:)
І в цьому є логіка і раціональне зерно...
Василь Мороз _ 17.03.2014 15:05
IP: 77.121.152.---
І ще. В Молдові дозволено придбавати, володіти і зберігати нарізну вогнепальну зброю. І багато ви чули там про розстріли і розбірки? Навпаки...
123456 _ 17.03.2014 15:05
IP: 91.213.8.---
anno_domini:
Вступ до НАТО. Хоча би в такому блоці можна мати і гарантію безпеки, й те, що будуть служити ті, хто може брати зброю до рук і мати підготовку. Такого сусіда, як Росія, який може накинутися будь-за що і в будь-який час – то охорона повинна бути колективна. І Європейський союз. Але ж подивіться, що робить Путін – федералізація й мова, а через це дроблення країни й шматками до Росії. Чого сидять в Раді комуністи й частина регіонів? Чекають свого часу?
чтоб в нато влезть, надо поменьше смотреть вражескую пропаганду и иметь систему ценностей не совковую, не ходить 9 мая дрочить на красную тряпку. и главное – участвовать в совместных операциях в объемах достойных крупнейшей европейской страны, а только просить защитить себя. не пустят украину в нато
Глеб Глава _ 17.03.2014 15:03
IP: 178.54.21.---
Согласен. И не только огнестрельное оружие, а их другие виды вооружения, как в Швейцарии.
Василь Мороз _ 17.03.2014 15:03
IP: 77.121.152.---
Виски Мяхкие:
Ivan Crynica:
А як буди з тим, що на східній Україні знайдеться багато бажаючих спрямувати зброю проти майданівців?
Именно и они быстрей вооружатся чем студенты Донбасса.
А там бандити Ахметова вже давно мають зброю і готові її застосувати по команді Олігарха. Питання в тому й полягає, що після того, як у їх суперників також буде зброя, то охочих нею розмахувати значно зменшиться. До того ж не вважаю за потрібне суцільно всім без розбору видавати дозволи різним "бригадирам", котрі і трудової книжки не мають однак всі значаться "ПП" або "директор ТОВ" (читай рекетир).
Якби в Криму у татар була вогнепальна нарізна зброя – нічого подібного в Криму не відбулося б...
anno_domini _ 17.03.2014 15:03
IP: 109.106.20.---
Вступ до НАТО. Хоча би в такому блоці можна мати і гарантію безпеки, й те, що будуть служити ті, хто може брати зброю до рук і мати підготовку. Такого сусіда, як Росія, який може накинутися будь-за що і в будь-який час – то охорона повинна бути колективна. І Європейський союз. Але ж подивіться, що робить Путін – федералізація й мова, а через це дроблення країни й шматками до Росії. Чого сидять в Раді комуністи й частина регіонів? Чекають свого часу?
123456 _ 17.03.2014 15:02
IP: 91.213.8.---
Ivan Crynica:
Маючи у себе в квартирі гвинтівку не означатиме, що ти будеш вміти з неї стріляти. Для того, щоб вміти треба організовувати навчальні табори, де людина зможе підвищувати свою військову майстерність. Відповідно, необхідності мати постійно зброю при собі немає. Головне не мати зброю, а вміти нею користуватись.
во первых время мобилизации сокращается практически до нуля. во вторых народ перестает быть заложником правительства.
Павел Малиневский _ 17.03.2014 15:01
IP: 195.189.36.---
В першу регулярно видавати зброю чоловікам, які мають сім'ї. Так правильніше, бо в них буде більша відповідальність. Мені так здається:)
Ivan Crynica _ 17.03.2014 15:00
IP: 89.105.249.---
Маючи у себе в квартирі гвинтівку не означатиме, що ти будеш вміти з неї стріляти. Для того, щоб вміти треба організовувати навчальні табори, де людина зможе підвищувати свою військову майстерність. Відповідно, необхідності мати постійно зброю при собі немає. Головне не мати зброю, а вміти нею користуватись.
Andrew Thorn _ 17.03.2014 14:59
IP: 74.125.181.---
абсолютно згоден. зброю споконвіку не носили тільки раби. та і справді – зараз захисту від влади не дочекаєшся, вона взагалі невідомо що мутить
Василь Мороз _ 17.03.2014 14:59
IP: 77.121.152.---
_Aleks_:
Ось тут повністю згоден!
До написаного: не покараний ЖОДЕН з мерзотників-"беркутів" і іншої мусорської наволочі. То вони лишаться озброєними, а громадяни ні?
Є в влади проблеми з "Нарнією" і т.п.? Ну, то нехай адресно їх і вирішує!
Нехай вирішать проблему першу – легалізація зброї. А тоді проблема з "Нарнією" вирішиться протягом 2-3 днів...
Виски Мяхкие _ 17.03.2014 14:58
IP: 91.201.244.---
Ivan Crynica:
А як буди з тим, що на східній Україні знайдеться багато бажаючих спрямувати зброю проти майданівців?
Именно и они быстрей вооружатся чем студенты Донбасса.
Сергей Известный _ 17.03.2014 14:58
IP: 92.49.238.---
Вообще идея хороша! Но придётся оборудовать хранилище... Это уже будет дом или квартира с решетками...
123456 _ 17.03.2014 14:58
IP: 74.125.181.---
а на бензин сколько денег надо! до россии путь не близкий, а военный урал жрет бензина по 50 литров на сто км
Микола Гаврилко _ 17.03.2014 14:57
IP: 193.110.89.---
Поубивать друг друга можно и ножами. Речь идет о защите от бандитов, экстремистов, интервентов. У людей УЖЕ масса оружия на руках, и не только охотничьего, и что, наступил хаос? НЕТ. Нормальные вменяемые люди, которых в Украине большинство, ОБЯЗАНЫ защищать себя, свою семью и свою Родину. ВЫ ПРЕДЛАГАЕТЕ ИХ РАЗОРУЖИТЬ? Это бред. Наоборот, чем больше вменяемых людей будет воороужено и обучено обращаться с оружием, чем больше их встанет на учет в РОВД, тем спокойнее будет в стране.
123456 _ 17.03.2014 14:57
IP: 74.125.181.---
Сергей Розводовский:
123456:
может опуститься до аргументации 6ыдла? раньше это хорошо работало в украине

чтоб содержать военных надо платить им зарплату. "раздать" за свой счет оружие желающим для защиты страны гораздо дешевле! это сохранит множество государственных средств для социальных программ
очень правильное мнение! но армия небольшая всё-таки нужна.
40 000 сейчас призывают. дополнительно 7 млрд понадобилось. их надо учить стрелять, выдавать патроны.

потешно получилось. надо было восклицательных знаков наставить побольше и жирным выделить, чтоб тупее выглядело
Ivan Crynica _ 17.03.2014 14:56
IP: 89.105.249.---
А як буди з тим, що на східній Україні знайдеться багато бажаючих спрямувати зброю проти майданівців?
Сергей Розводовский _ 17.03.2014 14:56
IP: 74.125.18.---
Юрий Боринский:
discomfort:
Мне 43 года. До сих пор был против оружия в руках населения (ружье висящее на стене – обязательно выстрелит).
Но после последних событий – понимаю, что легализация оружия у гражданского населения – жизненно необходима. Кроме того необходимы полигоны, где можно поупражняться в стрельбе, изучить свое оружие и как правильно хранить его и ухаживать за ним.
очень умно!
yuralito _ 17.03.2014 14:55
IP: 141.170.243.---
щоб легалізувати, треба спочатку вилучити. Якнайшвидше зробити дієвими загони нац.гвардії.
В Харкові люди вбити з вогнепальної зброї. Тому спочатку – здача зброї, потім легалізація. Не інакше.
Чи хтось хоче зграю отаманів по Україні.
Вже гівнюки з підрозділу, що катував на морозі, приходять "визволяти" свого зі зброєю і під виглядом "печерської" сотні...
Сергей Розводовский _ 17.03.2014 14:55
IP: 74.125.18.---
Александр Андрианов:
Андрій Шинкаренко:
Оружие с улиц необходимо забрать, в первую очередь у Правого сектора и Самообороны. На улицы должна вернуться милиция, новая милиция, а не разводилы на полтинник.
Вот только после этого необходимо принять закон о легализации оружия и ни в коем случае не допустить продажи разрешений, как принято у нас в стране.
При чем здесь "забрать с улицы".Мы говорим о легализации и хранении дома нарезного,в тч и автоматического оружия,при наличии соответствующих условий.Это не значит,что мы с ним вечером по дискотекам и кинотеатрам разгуливать будем.
5 баллов!:)
Зеленський3 Донбас5 Корупція1305 Aтака Путіна1200 Україна та Європа1071
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter