Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Влада хоче вилучити вогнепальну зброю – це хибне рішення!

17 березня 2014, 12:29

Натомість треба ЛЕГАЛІЗУВАТИ наявну у громадян вогнепальну зброю, з відповідною її реєстрацією і наданням офіційних дозволів громадянам. Це дозволить перевірити і відсікти тих, хто зараз займаються мародерством, і водночас – дати свідомим громадянам-патріотам змогу захищати себе, свої родини і свою країну в умовах, коли сама держава того забезпечити поки що неспроможна. Наступним кроком держава має узаконити ПРАВО громадян на володіння вогнепальною зброєю – для протидії насиллю і бандитизму, в тч інспірованих ззовні.

Ваша думка?

powered by lun.ua
Коментарі — 667
Jaroslav Kolomiychenko _ 17.03.2014 14:55
IP: 81.95.189.---
100%. Щойно сам про таке висловлювався.
Василь Мороз _ 17.03.2014 14:55
IP: 77.121.152.---
Анатолію Степановичу, цілком з вами згоден.
Аргументи на користь такої ідеї:
Держава на даний момент не змозі забезпечити життя і здоров"я громадян а отже не повинна іне має права позбавляти порядних громадян забезпечити таку безпеку самотужки. І тим більше тоді, коли для бандюків вогнепальна нарізна автоматична зброя – це не проблема і вони вже зараз в авто возять таку зброю.
Пропозиції: таку зброю легалізувати (видати, дозволити придбавати) лише тим громадянам, котрі проходили службу в ЗС, не мають медичних перешкод для реалізації такого права. не перебувають на облік в відповідних медичних установах та правоохоронних органах.
Під час легалізації зробити належний облік, як то передбачено законодавством (відстріл, фіксація даних в гільзотеці, відбитки пальців, якщо треба, тощо), розписом в інструктажі, наявність сейфів для зберігання та видача відповідного документу на руки, зобов"язання прибути у випадку мобілізації у вказаний район і бути готовим до захисту Держави...
Юрий Боринский _ 17.03.2014 14:55
IP: 178.159.237.---
discomfort:
Мне 43 года. До сих пор был против оружия в руках населения (ружье висящее на стене – обязательно выстрелит).
Но после последних событий – понимаю, что легализация оружия у гражданского населения – жизненно необходима. Кроме того необходимы полигоны, где можно поупражняться в стрельбе, изучить свое оружие и как правильно хранить его и ухаживать за ним.
Сергей Розводовский _ 17.03.2014 14:54
IP: 74.125.18.---
123456:
может опуститься до аргументации 6ыдла? раньше это хорошо работало в украине

чтоб содержать военных надо платить им зарплату. "раздать" за свой счет оружие желающим для защиты страны гораздо дешевле! это сохранит множество государственных средств для социальных программ
очень правильное мнение! но армия небольшая всё-таки нужна.
podakivez _ 17.03.2014 14:52
IP: 178.92.207.---
Тільки ЗА!!! Власник легальної зброї не буде розмахувати нею, ходячи по вулиці. Він тричі подумає, перш ніж достане її з сейфу (де вона має перебувати). Хіба важко зброю визначити – один постріл, і у в міліції (де зброя стоїть на обліку) заносяться до бази даних відстріляні гільза та куля. За цими даними дуже легко встановити власника (якщо, звичайно, хочеться встановити).
123456 _ 17.03.2014 14:52
IP: 74.125.17.---
может опуститься до аргументации 6ыдла? раньше это хорошо работало в украине

чтоб содержать военных надо платить им зарплату. "раздать" за свой счет оружие желающим для защиты страны гораздо дешевле! это сохранит множество государственных средств для социальных программ
Kate Zerkalo _ 17.03.2014 14:50
IP: 85.238.102.---
Сергей Розводовский:
100%
Сергей Розводовский _ 17.03.2014 14:49
IP: 74.125.18.---
Татьяна Курбацкая:
Ви, як завжди, праві, Анатолію Степановичу! Але тільки з обов"язковою реєстрациєю і оформленням усіх дозвільних докумкнтів.
ніяких дозволів – максимум ліцензія (1000 грн. – можливо більше – обговорюється) і довідка лікаря псіхіатра. все!
Александр Андрианов _ 17.03.2014 14:49
IP: 37.55.129.---
Андрій Шинкаренко:
Оружие с улиц необходимо забрать, в первую очередь у Правого сектора и Самообороны. На улицы должна вернуться милиция, новая милиция, а не разводилы на полтинник.
Вот только после этого необходимо принять закон о легализации оружия и ни в коем случае не допустить продажи разрешений, как принято у нас в стране.
При чем здесь "забрать с улицы".Мы говорим о легализации и хранении дома нарезного,в тч и автоматического оружия,при наличии соответствующих условий.Это не значит,что мы с ним вечером по дискотекам и кинотеатрам разгуливать будем.
_Aleks_ _ 17.03.2014 14:49
IP: 74.125.18.---
Ось тут повністю згоден!
До написаного: не покараний ЖОДЕН з мерзотників-"беркутів" і іншої мусорської наволочі. То вони лишаться озброєними, а громадяни ні?
Є в влади проблеми з "Нарнією" і т.п.? Ну, то нехай адресно їх і вирішує!
Татьяна Курбацкая _ 17.03.2014 14:46
IP: 46.149.95.---
Ви, як завжди, праві, Анатолію Степановичу! Але тільки з обов"язковою реєстрациєю і оформленням усіх дозвільних докумкнтів.
Sigurd _ 17.03.2014 14:46
IP: 94.178.149.---
АБСОЛЮТНО ВІРНО!!!
Сергей Розводовский _ 17.03.2014 14:45
IP: 74.125.18.---
Андрій Шинкаренко:
Оружие с улиц необходимо забрать, в первую очередь у Правого сектора и Самообороны. На улицы должна вернуться милиция, новая милиция, а не разводилы на полтинник.
Вот только после этого необходимо принять закон о легализации оружия и ни в коем случае не допустить продажи разрешений, как принято у нас в стране.
это – долгий ящик (читай не исполнимо ближайшие ГОДЫ)! Оружие народу нужно в первую очередь – ЧТОБЫ НЕ БЫЛО БОЛЬШЕ ОТСТРЕЛА ЛЮДЕЙ НА ДЕМОНСТРАЦИЯХ, чтобы быки-крутелики вели себя пороще – уважали простого человека (иначе можешь быть застрелен случайно за оскорбление), чтобы судьи принимая заведомо незаконное решение спали плохо и т.д...много чего...
Anton Sinelnyk _ 17.03.2014 14:45
IP: 74.125.17.---
абсолютно согласен с Гриценком, это то чего боится Россия, это надо сделать – каждому по автомату и не будет никаких проблем
Alexandr Andrianov _ 17.03.2014 14:45
IP: 37.55.129.---
Сергей Розводовский:
Александр Андрианов:
Сергей Розводовский:
Анатолій!
Вносьте законопроект – спрощена система надання пожиттевих ліцензій на володіння, носіння і застосування зброї громадянам. Вартість ліцензії – не більше 1000 грн.
Іншим законом – розпечатуйте склади МО – і роздавайте зброю населенню (на особливий період).
Цє єдине вірне рішення в такому стані держави!
Все верно,только на складах оружия уже не хватает.На 5 млн призывного возраста – 700 000 АКМ.Остальные по Гондурасам распродали!
на Западе попросить – у стран харантов: помогать войском не хотите – довайте тогда оружие! и бесплатно!
Если хорошая машинка – то можно и за деньги. Личная свобода того стоит!!!
discomfort _ 17.03.2014 14:44
IP: 93.74.23.---
Був Гриценко придурком- ним же і залишився!
123456 _ 17.03.2014 14:43
IP: 74.125.17.---
Андрій Шинкаренко:
Оружие с улиц необходимо забрать, в первую очередь у Правого сектора и Самообороны. На улицы должна вернуться милиция, новая милиция, а не разводилы на полтинник.
Вот только после этого необходимо принять закон о легализации оружия и ни в коем случае не допустить продажи разрешений, как принято у нас в стране.
всех колаборантов и сепаратистов необходимо убрать
Volodymyr Yasinskyi _ 17.03.2014 14:43
IP: 194.44.160.---
Легальна зброя – це вільне населення, чесні суди, чесна міліція, відповідальна влада.
Поки ці принципи для влади будуть чужими – на легальну зброю можете не розраховувати.
Андрій Шинкаренко _ 17.03.2014 14:42
IP: 37.229.4.---
Оружие с улиц необходимо забрать, в первую очередь у Правого сектора и Самообороны. На улицы должна вернуться милиция, новая милиция, а не разводилы на полтинник.
Вот только после этого необходимо принять закон о легализации оружия и ни в коем случае не допустить продажи разрешений, как принято у нас в стране.
Сергей Розводовский _ 17.03.2014 14:42
IP: 74.125.18.---
Sergio Zubenkoni:
Народ! Нужно идти на Майдан. Будем требовать принятие закона об оружии! Каждый украинец может иметь 8 стволов. Военные до 15ти, коллекционеры до 100.
думаю и 3-х хватит за глаза
123456 _ 17.03.2014 14:41
IP: 74.125.181.---
почему до сих пор не перекрыта приднестровская граница
123456 _ 17.03.2014 14:41
IP: 74.125.181.---
вражеские провокаторы и вражеская пропаганда опять уводят в сторону общественную дискуссию.

украинцы должны осознать глобальное геополитическое значение украины, и не рассчитывать что их защитит нато, а украина сама начнет принимать активное участие в опреациях поддержания глобальной безопасности. были бы крымские события если в 2008 году украина перебросила войска в грузию? должна ли сейчас украина передать оружие сирийским повстанцам? нужно ли признать чечню?
Сергей Розводовский _ 17.03.2014 14:40
IP: 74.125.18.---
Александр Андрианов:
Сергей Розводовский:
Анатолій!
Вносьте законопроект – спрощена система надання пожиттевих ліцензій на володіння, носіння і застосування зброї громадянам. Вартість ліцензії – не більше 1000 грн.
Іншим законом – розпечатуйте склади МО – і роздавайте зброю населенню (на особливий період).
Цє єдине вірне рішення в такому стані держави!
Все верно,только на складах оружия уже не хватает.На 5 млн призывного возраста – 700 000 АКМ.Остальные по Гондурасам распродали!
на Западе попросить – у стран харантов: помогать войском не хотите – довайте тогда оружие! и бесплатно!
Сергей Розводовский _ 17.03.2014 14:39
IP: 74.125.18.---
Артур Ширкин:
От кого защищать? Пока майдана небыло, то по улицам так никто с оружием и не бегал и митинги мирные были...
Так что забрать, а у тех кого нашли в расследование и под арест, если что
и обратно в кандалы – из бандитски х – в жидомасонские?!
Александр Андрианов _ 17.03.2014 14:38
IP: 37.55.129.---
Сергей Розводовский:
Анатолій!
Вносьте законопроект – спрощена система надання пожиттевих ліцензій на володіння, носіння і застосування зброї громадянам. Вартість ліцензії – не більше 1000 грн.
Іншим законом – розпечатуйте склади МО – і роздавайте зброю населенню (на особливий період).
Цє єдине вірне рішення в такому стані держави!
Все верно,только на складах оружия уже не хватает.На 5 млн призывного возраста – 700 000 АКМ.Остальные по Гондурасам распродали!
Донбас7 Aтака Путіна1205 Уряд реформ398 Корупція1313 Зеленський7
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter