Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Петро Порошенко хоче законсервувати стару еліту з її брудною політикою?

07 серпня 2014, 19:34

Пропозиція Банкової встановити заставу в 12,5 мільйонів гривень для участі партій у парламентських виборах – це не що інше, як бажання мати в Раді виключно мультимільйонерів, законсервувати, не допустити оновлення політичної еліти. Щоб країною і далі правили ті, хто на ній заробили величезні статки та розкрадали її усі ці роки.

Мало того, що майже всі кадрові призначення зараз – це суцільний бізнес у владі, причому не лише багатомільйонний, але й мільярдний за масштабами. Бізнес-партнери, бізнес-друзі Президента отримують державні пости у президентських, виконавчих, банківських структурах.

Тепер Президентові захотілося отримати "контрольний пакет" у новому бізнес-парламенті, щоби правити країною монопольно? Такого допустити не можна.

Маю мільйон людей, які підтримали мене на президентських виборах, але – не маю 12,5 мільйонів гривень і напевно ніколи їх не матиму, хіба що ця влада гривню обвалить, і тоді всі стануть мультимільйонерами (

Соціологія показує, що зараз нашій партії "Громадянська позиція" довіряють і хочуть бачити в новому парламенті майже 2 мільйони людей, але – за нинішніх умов люди не мають коштів, вони борються за виживання, ледве зводять кінці з кінцями. То хто ж ті кошти зараз має?

"Все те же, до боли знакомые лица": починаючи від Президента-мільярдера, глави його адміністрації-мультимільйонера, його першого зама-мільярдера, інших бізнес-друзів і бізнес-партнерів, і завершуючи олігархами та мультимільйонерами зі списку Forbes. Таку "оновлену еліту" Президент хоче бачити в новообраній Раді? Країна цього точно не хоче.

Нагадаю, що Петро Порошенко знісся стрімко в рейтингах на Банкову завдяки Майдану. До того він мріяв хіба що про перемогу на виборах мера Києва. Так само нагадаю, що Майдан вимагав не консервації, а кардинального оновлення влади! І хіба не на цьому полум'яно-голосно наголошував у своїх виступах зі сцени Майдану нинішній Президент? Чи то вже забулося і треба нагадувати?

Переконаний: всі, хто виступають за реальне оновлення влади, зараз мають вимагати від Президента публічно відмежуватися від отих 12,5-мільйонних "новацій" у законі про вибори і не допустити встановлення штучних бар'єрів для проходження до Ради нових людей, з новими цінностями та новими ідеями.

powered by lun.ua
Коментарі — 27
Виталий Болонкин _ 09.08.2014 07:13
IP: 91.213.33.---
Чи наведе Гриценко лад у своїй партії мені не цікаво, але те що він говорить відносно бар'єру важливо. Тай й стан речей у владі відповідає його аналізу.
Yevgen Naum _ 08.08.2014 22:40
IP: 37.54.173.---
Не поняв. Поки Гриценко розраховував хоч на якусь посаду, розхвалював Порошенка на всі лади (почитайте його ж опуси). І як тільки пролетів, почалось скиглення обділеного. Питання. Для чого було так завзято танцювати під Порошенка?
Андрей _ 08.08.2014 13:39
IP: 74.125.18.---
Анатолий Степанович,
как вы относитесь к назначению 75 летнего ВПГорбулина на единственный в стране институт-центр стратегического планирования? Уважаемый дедушка 75 лет будет планировать стратегические мероприятия в рамках страны? Эти его предложения будут оказывать непосредственное влияние на жизнь наших детей и внуков! В Украине не нашлось специалистов ПОМОЛОЖЕ? Без коммунистического ХВОСТА? Не принимавших участие в распиле 43 ракетной армии? Не продававшей твелы полученный в обмен на ядерные боеголовки этой самой армии? Или хотя бы менее "ориентированных" на своих американских друзей?
poznan _ 08.08.2014 11:11
IP: 95.132.243.---
Підтримую Гриценка, але якщо полковник не може навести лад в своїй партії, то як він може навести лад в країні?
Євген, Харків _ 08.08.2014 09:38
IP: 74.125.18.---
andrew1:
Як вже надоїв цей постійно ниючий Гриценко...
-А також vtochcu і багатьом іншим: А ВАМ ФАНФАРИ ПОТРІБНІ?! ВСЬО ХАРАШО?! ЧИ – ПРАВДА? По суті поставленої проблеми сказати нічого, то поливаєте Гриценка? А може це ВИ скиглите? До речі, andrew1, не надоїв, а набрид, не ниючий, а скиглячий... А то писав би на "общєпонятном". Але ти, мабуть, патріот? Чого тільки – Roshen?
vtochcu _ 08.08.2014 09:22
IP: 94.178.60.---
Интересно, кого господин Гриценко видит своим электоратом? У меня на него уже аллергия. Вы, господин Гриценко, хоть теоретически что-либо способны одобрить? Вы добились того, что даже Ваша, возможно, и правильная критика, вызывает отторжение. Пересмотрите советский мультик "А баба Яга – против!". Но, Вы же пока (надеюсь), не баба Яга?. В целом же по человечески желаю Вам успехов.
Арнаут _ 08.08.2014 09:20
IP: 91.124.66.---
Что настоящий полковник, с американским дипломом, экс-министр обороны делает в тылу?
Beemon _ 08.08.2014 07:42
IP: 46.119.5.---
Главное, Анатолий Степанович, не допустить мажоритарку. Все остальное мелочи. Если будут тащить мажоритарку – поднимайте людей на Майдан!
бун _ 08.08.2014 07:19
IP: 77.123.161.---
Зараз настав час ГП проголосити про тверді наміри прийшовши в парламент реально змінити систему з радянської на європейську, тобто на систему, якою володар не може крутити, як циган сонцем. І не просто проголосити, а викласти план змін по пунктах, напр. 1.Територіальні громади, 2.Правила функціонування власності, 3.Судова система, 4.Демонополізація та деолігархізація, і тд. Програма змін може стати об"єднавчою платформою для всіх сил, які за реальні зміни а не за їх імітацію.
ingul _ 08.08.2014 06:31
IP: 74.125.18.---
Анатолий, ты тысячу раз прав!
ingul _ 08.08.2014 06:29
IP: 74.125.18.---
Beemon:
poohvm:
Пан Анатолій! Що заважає Вам, полковнику, робити щось корисне замість зводити рахунки з усіма навкруги. Розумію, образливо що Вас нікуди не запросили покєрувати. Але ж може то й трапилось тому що Ви увесь час нічим не задоволені?
Извините, а можно Вас попросить: поделитесь, чим задоволені Ви?
Совок доволен любой властью!!!
khmury _ 08.08.2014 04:49
IP: 74.125.178.---
Оновлювати Раду доведеться поетапно. На ці вибори головним нашим завданням має бути недопущення регіоналів і комуністів. Далі буде.
Beemon _ 08.08.2014 01:41
IP: 46.119.5.---
poohvm:
Пан Анатолій! Що заважає Вам, полковнику, робити щось корисне замість зводити рахунки з усіма навкруги. Розумію, образливо що Вас нікуди не запросили покєрувати. Але ж може то й трапилось тому що Ви увесь час нічим не задоволені?
Извините, а можно Вас попросить: поделитесь, чим задоволені Ви?
poohvm _ 08.08.2014 01:28
IP: 77.120.163.---
Пан Анатолій! Що заважає Вам, полковнику, робити щось корисне замість зводити рахунки з усіма навкруги. Розумію, образливо що Вас нікуди не запросили покєрувати. Але ж може то й трапилось тому що Ви увесь час нічим не задоволені?
Beemon _ 07.08.2014 23:18
IP: 46.119.5.---
Народ наш простой и очень крепок умом задним. Очевидно, что прозрели все одурманенные ЗАТОВОДИНТУР. Результаты выборов Раду будут большим сюрпризом для Шоколадного и Боксера.
ryaboshlyk _ 07.08.2014 22:52
IP: 193.161.14.---
"Любі-друзізм" наочно підтверджує історія з НБУ. НБУ вперто повторює те що раніше робив з курсом 8. Він втручається тільки, щоб не дати гривні зміщніти. Скуповує долар навколо курсу 12 (емісійні кошти для цього у нього необмежені) і примушує за цю ж ціну скуповувати і всіх іншх. На радітсть олігархам котрі можуть ховати майже всю валютну виручку за кордоном, а урізану офіційну виручку міняти за настільки завищеним крусом що їм все одно вистачаїє гривні для продовження бізнесу в Україні. Коли гривня обвалюється – розказують казки про вільний ринок і очікування; коли гривня зміцнюється НБУ раптом згадує що він конституційний регулятор відповідальний за збереження стабільності у ямі. Світовий Банк розрахував паритет купівельної спроможності у 4 гривні за долар. Фактичний курс ніколи не співпадає з паритетом, але і відхилення у три рази є неприпустимим. Це вже стимулює не експорт а пограбування країни, що Україні наочно і підтверджує на практиці.
Кривда _ 07.08.2014 22:20
IP: 77.123.83.---
На превеликий жаль, це справді так. Порошенко робить ставку на таких самих як він. Перебуваючи на посаді Президента він торує собі шлях стежками Януковича, особливо це видно у його кадровій роботі. Призначати на відповідальні посади агентів ФСБ другої хвилі (Ложкін, Клімкін, ...) є дурістю вищої міри.
Порошенко – це середнє арифметичне між Ющенком і Януковичем.
Anzas _ 07.08.2014 21:56
IP: 188.163.39.---
Не надо "звиздеть", ребята!
Если бы Гриценко имел совесть как у олигархов, то давно пробился в Президенты.
Вопрос стоит по-другому – ему это не нужно. Пока что. Пока страна не станет хоть чуть нормальнее.
А говорит Гриценко по-делу! В стране сотни тысяч грамотных и с высоким моральным уровнем, людей. А "порулить" рвутся самые наглые и подлые. Уже двадцать лет они правят за счет наворованных в бюджете денег. И рассчитывают, что так будет всегда.
Скорее состоится "Майдан3", чем получит продолжение избирательная свистоплястка, построенная на ворованных миллионах.
Grenader45 _ 07.08.2014 21:56
IP: 95.135.60.---
seloiludy:
Grenader45:
Друже, те, що ти написав – балачки. В тебе питають одну річ – ти "ЗА" 12,5 млн., чи "НІ"? Відповідай!
Друже, те що ти написав – дурня. В мене ніхто нічого не питає. Я маю свою думку щодо Гриценка. Я її написав. Спілкуватись з адвокатами і розумниками на зразок тебе – не маю бажання. Второпав? Останнє питання РИТОРИЧНЕ!!!
2yun _ 07.08.2014 21:47
IP: 74.125.18.---
Підтримую ваші вимоги, пане Анатолію.
seloiludy _ 07.08.2014 21:38
IP: 176.38.153.---
Grenader45:
..."Соціологія показує, що зараз нашій партії "Громадянська позиція" довіряють і хочуть бачити в новому парламенті майже 2 мільйони людей"

..."проходження до Ради нових людей, з новими цінностями та новими ідеями."

Пане Гриценко, не втрачайте залишки гідності. І про Майдан краще не згадуйте. Ваш поїзд пішов.
А піар на паплюженні інших, за відсутністю власних здобутків – гидка і невдячна справа. З вашими "цінностями та новими ідеями" давно все зрозуміло. Так зі сторони видається. Даремно ви це затіяли...
Друже, те, що ти написав – балачки. В тебе питають одну річ – ти "ЗА" 12,5 млн., чи "НІ"? Відповідай!
Grenader45 _ 07.08.2014 21:31
IP: 95.135.60.---
..."Соціологія показує, що зараз нашій партії "Громадянська позиція" довіряють і хочуть бачити в новому парламенті майже 2 мільйони людей"

..."проходження до Ради нових людей, з новими цінностями та новими ідеями."

Пане Гриценко, не втрачайте залишки гідності. І про Майдан краще не згадуйте. Ваш поїзд пішов.
А піар на паплюженні інших, за відсутністю власних здобутків – гидка і невдячна справа. З вашими "цінностями та новими ідеями" давно все зрозуміло. Так зі сторони видається. Даремно ви це затіяли...
orelchan _ 07.08.2014 21:17
IP: 74.125.181.---
За П.Порошенка,здаєьтся проголосували,щоб не вдерлася у владу (соромно переди щурями) "крисятниця" Юля. Зрозуміло,що не один ТК чи газета не подавали інформацію про дійсно гідну людину на посаду президента України – О.В.Богомолець. Бояться,як біси ладану нечисті совістю та мораллю шулери-ерзац-політики високодуховної, порядної,чесної,сміливої,фахової особистості О.Богомолець.
Sqirr _ 07.08.2014 21:11
IP: 46.211.41.---
НЕ читая то что здесь написано – достали ВЫ ВСЕ со своими разборками, и ВЫ Гриценко тоже.
nick7680 _ 07.08.2014 20:41
IP: 46.211.215.---
якщо Вас дійсно підтримує 2 млн то по 6 грн. з людини не шкода і здати.
Але в цілому то Ви праві – це все робиться щоб відсіяти нові сили та законсервувати ситуацію. Питання лише чи ПП такий далекий і не розуміє ситуації чи розуміє і надіється "між капельками" проскочити?
Корупція1306 Зеленський3 Донбас5 Aтака Путіна1200 Україна та Європа1071
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter