Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Топ-новина – до того ж позитивна!

02 листопада 2015, 11:37

Сьогодні на засіданні Погоджувальної ради спікер Гройсман (несподівано для мене і напевно для нас усіх, всупереч попереднім заявам і планам Президента) заявив про неприпустимість запровадження ринку земель, про загрозу для людей втрати їхнього ресурсу за безцінь і за продовження мораторію на продаж земель. Гройсман дав доручення профільному Комітету розглянути законопроекти про мораторій (їх зареєстровано шість), провести комітетські слухання і внести для голосування до сесійної зали.

Ясно, що Гройсман не міг зробити такої заяви всупереч позиції Президента Порошенка, без погодження з самим Порошенком. Значить, Президент теж вирішив, скоріше, був змушений відмовитися від ідеї негайної скупівлі земель кількома родинами. Чому? Адже він так того хотів і публічно про це говорив...

Думаю, як і у випадку з Януковичем, соціологи доповіли Президентові про реальні настрої людей і про можливі наслідки "ринку" земель для Порошенка особисто. Злякали падінням рейтингу. Що ж, рейтинг так рейтинг. Загалом-то, не так важлива причина зміни планів Президента, головне – від того виграє (не втратить) країна.

Тож я Вас вітаю з доброю новиною. Але – слідкуймо далі за парламентом. Щоб не забалакали і не зірвали терміни, бо мораторій закінчується через 60 днів!

powered by lun.ua
Коментарі — 109
Николай Чаварга _ 07.11.2015 15:10
IP: 188.163.73.---
Тільки що сказали про підготовку Укрспирту до приватизації. Цікаво, чи розуміє п.Гриценко, хто і для чого це робить? Якщо не розуміє, то хто він? Якщо розуміє і мовчить, але нічого не робить, то те саме питання – хто він? В земельному питанні Грценко розуміє до рівня продовження мораторію. До рівня, що землю взагалі не можна продавати, він чомусь не розуміє. Через 10 років українські селяни стануть такі багаті, що світова закуліса не зможе захопити землю? Україна виплатить багатомільярдні довги МВФ?
Vol _ 07.11.2015 01:57
IP: 93.72.20.---
Николай Чаварга:
Паралельно дивлюся Гриценка по ТВ UBR. Гарно сказав: Немає прокурора Шокіна – є прокурор Порошенко. Гарно сказано, і в точку.
Верно.
Шокин – метла в руках босса украинской олигархии Порошенко.

Юрий Вологжанинов.
Николай Чаварга _ 03.11.2015 12:59
IP: 188.163.73.---
/*/*/Тогда вам надо жить не в Европе, где бизнес – двигатель экономики, а в Северную Корею, там и в помине нет никакого бизнеса, а есть колхозы. Наверное, вы, дяденька, соскучились по своему колхозу. /*/*/
- А може це вам краще на вашу історичну землю обітовану? Там 90% землі належить державі, а на експорт продають ідею повної приватизації землі. Це завдяки кому зарплата людини 1200 гривень, а пачка лікарств коштує 200-400 гривен? Чи не ці люди змушені будуть "розпорядитися власною землею на свій розсуд" – тобто продати її за безцінь організаторам приватизації? Чи не так само народ "розпорядився на свій розсуд" ваучерами? А хто не розпорядився (наприклад, я), той взагалі не має нічого з тої "власності". Пошукайте в Інтернеті слово "хуцпа". Пошукайте і ви, шановний господін Гриценко.
sfr _ 03.11.2015 11:36
IP: 194.44.65.---
все йде за ПЛАНОМ, і рейтинги тут ні до чого!!!
Paul1974 _ 03.11.2015 06:38
IP: 46.133.200.---
Тогда вам надо жить не в Европе, где бизнес – двигатель экономики, а в Северную Корею, там и в помине нет никакого бизнеса, а есть колхозы. Наверное, вы, дяденька, соскучились по своему колхозу.
Paul1974 _ 03.11.2015 06:34
IP: 46.133.200.---
Толику Гриценко приснилось, что олигархи хотят скупить землю. Не секрет, что в державе заправляют именно олигархи, и если бы им сильно была нужна земля, никакого моратория на продажу сельскохозяйственных угодий не было бы. Сейчас она им не особенно нужна, а нужна прямым собственникам для привлечения инвестиций. По уровню нищеты и разрухи, Украина через несколько лет обгонит Зимбабве, тогда земля будет стоить копейки, и тогда действительно олигархи смогут скупить землю за бесценок. Как обычно, правящая власть подыгрывает олигархам, а не простым людям.
mihaylenco _ 03.11.2015 06:22
IP: 37.55.122.---
Paul1974
насрали на бизнес, на возможные инвестиции в сельское хозяйство, на природное право людей распоряжаться своей землей посредством купли-продажи?

А як бізнес ставиться до клієнтів? Суцільне кидалово, та хамство. Як бізнес ставиться до своїх працівників? Кидалово, та гноблення! Як бізнес ставиться до партнерів? Суцільне кидалово, бєспрєдєл, та гноблення.!

Бізнес себе настільки дискредитував в очах населення, що навіть його пожертування на Майдан, та війну, не змили той сморід, що від нього йде.

Зараз продаж землі не на часі! Або такий механізм продажу, щоб ошуканий продавець на протязі 30 років міг повернути землю собі!
Paul1974 _ 03.11.2015 05:55
IP: 77.52.158.---
"Позитивна новина" – так считает Гриценко. А в чем позитив? В том, что насрали на бизнес, на возможные инвестиции в сельское хозяйство, на природное право людей распоряжаться своей землей посредством купли-продажи? Человек, который развалил армию и оборону страны, теперь занялся сельским хозяйством. Толик, лучше оставь народ в покое, займись чем-нибудь другим, пиши мемуары, но не надо пропагандировать коммуно-социалистический колхозный рай.
Николай Чаварга _ 02.11.2015 23:34
IP: 188.163.73.---
Паралельно дивлюся Гриценка по ТВ UBR. Гарно сказав: Немає прокурора Шокіна – є прокурор Порошенко. Гарно сказано, і в точку.
Николай Чаварга _ 02.11.2015 23:28
IP: 188.163.73.---
Приношу вибачення – не Омельченко, а Олійнык клялось в Каневі на могилі Тараса в складі каневської четвірки, тепер втекло в Московію, гнида...
Николай Чаварга _ 02.11.2015 23:24
IP: 188.163.73.---
Иван Корчинский:
Іродові сучі діти
Розпинають Неньку!
Вже роззявили пащеку
На нашу земельку!
- Правда, але не вся. Додайте сюди "бізнесменів", які за шмат гнилого генделика готові продати все, що завгодно, додайте любителів посидіти у владі, додайте ще яничарів, які на власній землі розпинають власну матір – той же Бузина, чи якесь там Каліснічєнко, Омельчєнко, що клялось у Каневі на могилі Тараса, Мороз, що перебігло до Януковича, Мірошнічєнко... А син Чорновола не перебігало до ворога? А Лєвчєнко що робило? Про таких як Шуфрич не кажу, бо воно не українець (словако-угорець). А пащеку на нашу землю роззявили не тепер – тисячі років тому, ще з Первозванного і з часів хазар. Гриценко, на жаль, нічого про це не знає.
Иван Корчинский _ 02.11.2015 22:51
IP: 93.77.231.---
Іродові сучі діти
Розпинають Неньку!
Вже роззявили пащеку
На нашу земельку!
sidor _ 02.11.2015 22:46
IP: 104.154.72.---
Николай Чаварга:
только бетонная стена по линии размежевания спасет страну.
Fsh Fsh _ 02.11.2015 22:45
IP: 194.44.107.---
Вова Патт:
Александр 1:
Ты лучше про Шухевича расскажи Шура,дюже гарно ты про него гутаришь.Экономика для тебя тёмный лес,как в схроне.
ваван пукінський – експерт ва всьом: в гімароє, шмурдяке, стєкламоє, лаптях, кіслих щах, сотоваріщах с дурдома, касапском велічіі, в гандураской еканомікє, в мангольскіх тугріках, в паезії і літєратуре ну і канечно в ядрьйоной фізіке, і вапче ва всьом на свєтє:-) абращайтєсь тагваріщі, обращайтєсь
Николай Чаварга _ 02.11.2015 22:43
IP: 188.163.73.---
Yuri Yurieff:
В связи с тем, что уже сейчас население планеты
превышает то количество жителей, которая она может содержать,
в связи с тем, что проблема продовольствия и
пресной воды будет обостряться из года в год,
земля в принципе не может находиться в неограниченной и
бесконтрольной частной собственности.
-РЕСПЕКТ!! Ви це спробуйте пояснити Гриценкові, щоб не говорив про продовження мораторію. А ще скажіть йому, що в Аргентині один еврей має у приватній власності шматок землі, більший за територію Ізраїлю. При недолугих комуняках було побудовано Южмаш, а сьогодні ми купуємо дрелі з Китаю. А як було би, якби державними підприємствами керували нормальні києво-русичі.
Николай Чаварга _ 02.11.2015 22:25
IP: 188.163.73.---
sidor:
Николай Чаварга:

Если луган//донии дадут особый статус, сразу начну действия по присоединению своего земельного участка к стране Австралии. Почему им можно а мне нельзя. Если им можно потому что у них автоматы, значить и я в степях закопанную ранее подводную лодку откопаю.
- Підводна лодка – це добре. Пожарна машина – це також добре, але ще краще пожар загасити, коли він в розмірах сірника – двома пальцями. Дуже добре було б, якби народ звільнених територій масово вийшов на мітинги проти особливого статусу – малі затрати, а ефект громадний. Це справді гарна ідея, дивуюся, як вона не прийшла мені в голову раніше. А чому би всій україні не вийти на мітинг проти особливого статусу?
Кому треба статус? – чемодан, вокзал, Росія!!
sidor _ 02.11.2015 22:12
IP: 130.211.147.---
Вова Патт:
...ну и пусть работают.Западная Украина и донбасс близки по менталитету – и там и там психология раба. Так что не удивительно, что есть некоторое кол-во мутантов. Лично я даже в магазин перестал ходить где владелец ярый " рускамировец", что бы даже моя копейка не попала ему в карман. У каждого свои принципы.
......не знаю где ты увидел карателей, а орки применяют подлую тактику, которую им завещал великий Пу – прячутся среди жилых кварталов. Стрельнут несколько раз – и убегают, зная наверняка, что в это место будет ответ от ВСУ. Это все видели – перевидели в Славянске и Краматорске. Поэтому, если местные позволяют им это делать – пусть обижаются сами на себя. В одном оккупированном орками городе в 2014 году, гоблины решили возвести блокпост. Местные собрались человек с 200 и не дали им это сделать. Приехали русмш полицаи с города, автоматами толпу разогнали, но блокпост так и не рискнули построить.Вот так нужно бороться за себя.
mihaylenco _ 02.11.2015 22:07
IP: 37.55.122.---
Уточнюю. Пізній комуно-соціалізм. Приклад – Бєларусь.
Yuri Yurieff _ 02.11.2015 22:05
IP: 95.135.172.---
В связи с тем, что уже сейчас население планеты
превышает то количество жителей, которая она может содержать,
в связи с тем, что проблема продовольствия и
пресной воды будет обостряться из года в год,
земля в принципе не может находиться в неограниченной и
бесконтрольной частной собственности.
sidor _ 02.11.2015 21:56
IP: 104.154.35.---
Николай Чаварга:
....- Ви згадували Навуходоносора, героя чотиритисячірічної давності, а це натяк нате, хто на Донбасі був першим.
Чи не пора вже організувати на Донбасі рух – "Донбас проти особливого статусу!" Дарю ідею!
......не. Это пример из разряда что донбасс был новоросией когда то. Кроме того, что у них проблемы с компасом, еще и с историей не в ладах. Так называемая "новоросия", за клоторую они воюют в донбассе была в границах от донбасса на расстоянии 300 километров.
... спасибо.На территории, подконтрольной Украине его нет и не будет в обозримом будущем (особого статусу).Если луган//донии дадут особый статус, сразу начну действия по присоединению своего земельного участка к стране Австралии. Почему им можно а мне нельзя. Если им можно потому что у них автоматы, значить и я в степях закопанную ранее подводную лодку откопаю.
Максим Чарушниковв _ 02.11.2015 21:52
IP: 46.118.114.---
Вова Патт:
Вова ти прав.
У путіна, шойгу, пескова, мілєра, іванова і інших корупціонєров росії всі крадені (за сибірську нефть і газ) гроші вложені в нерухомість європі, діти смірно і тіхо живут в європі, в лаврова діти мають громадянство США і квартири по всій америці,
а народ Сибири (де вся нефть і газ) шишки собирає.
Даёш СИБИРСКУЮ НАРОДНУЮ РЕСПУБЛИКУ.
mihaylenco _ 02.11.2015 21:40
IP: 37.55.122.---
Николай Чаварга
Я не хочу працювати на хазяїна, і не хочу, щоб хтось працював на мене. Ми ВЖЕ не господарі на власній землі, а що буде далі?

Я також не комуніст. Але за 25 років переконався, що комуно-соціалізм таки краще, ніж феодалізм.
Вова Патт _ 02.11.2015 21:37
IP: 130.211.170.---
Александр 1:
Ты лучше про Шухевича расскажи Шура,дюже гарно ты про него гутаришь.Экономика для тебя тёмный лес,как в схроне.
Александр 1 _ 02.11.2015 21:32
IP: 95.134.7.---
Николай Чаварга:
Я вам дивуюся, як ви читаєте мої пости. Я лівий, але антикомуніст, я ближче до націоналістів, чим просто до патріотів. Я не хочу працювати на хазяїна, і не хочу, щоб хтось працював на мене. Ми ВЖЕ не господарі на власній землі...///

Можливо не правильно зрозумів вашу пропозицію про історію на фоні надати народу фабрики та заводи. Вибачте. Щодо власності держави на землю, тут я з вами згоден, тому що земля негайно стане предметом фінансових спекуляцій для багатіїв замість виробництва на неї с/х продукції.
Вова Патт _ 02.11.2015 21:25
IP: 130.211.160.---
Николай Злочевский:
"Почему на Киевских монетах написано ВЛАДИМИР,а не ВОЛОДИМИР?
Потому что австрийцы ещё не придумали украинский."
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter