Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Про пріоритети

19 січня 2016, 15:01

Населення України за 2015 рік скоротилося на 180 тисяч осіб, роком раніше – на 145 тисяч. Народилося на 50 тисяч менше дітей, ніж у 2014 році. Без Криму і окупованих територій залишилося 42,77 млн. людей. Попри вади офіційної статистики, тенденція очевидна і вона загрозлива.

Що робити, щоб цю тенденцію зламати? Як у нинішніх складних умовах не допустити депопуляції української землі, деградації і зменшення стандартів життя, як натомість створити базу для розвитку?

Світовий досвід свідчить: на переломних кризових етапах, коли у світі небезпечно і на ринках нестабільно, правильно і безпрограшно (на рівні держави і на рівні родини) вкладати у людський капітал – це освіта, культура, медицина, наука, проривні технології. Пізніше, коли буря стихне, це дасть поштовх/ривок для прискореного розвитку на стратегічну перспективу.

Хто дивився, помітив: вирішенню саме цих пріоритетних завдань присвятив півгодини із свого годинного звернення до Америки Президент Обама. Про державу він говорив набагато менше, лише третім пунктом, перші ж два – про людину і родину, її безпеку і розвиток, на основі виваженої державної політики і впровадження проривних технологій.

У двогодинній прес-конференції Президента Порошенка більше йшлося не про людину і родину – про державу і владу, а такі слова, як освіта, культура, наука, проривні технології – із вуст українського Президента навіть не прозвучали. Це принципова, стратегічна помилка.

Згадаймо британського прем'єра Черчіля. Під час війни, коли дізнався, що міністр фінансів хоче скоротити видатки на освіту, науку, культуру і медицину, Черчіль запитав: А за що ми тоді воюємо? І змусив Мінфін внести до бюджету корективи і не списувати все на війну.

Порошенку варто уважно переглянути виступ Обами.

Не завадить точно. А то й допоможе.

powered by lun.ua
Коментарі — 80
Pixel _ 22.01.2016 12:04
IP: 95.69.248.---
LYCIV_OLGA:
І ще до теми недолугого співставлення України і Ізраїлю. 1-й сіоністський конгресс (це ще кінець 19-го сторіччя, фашизмом ще й "не тхло") його упорядники вимушені були перенести з Мюнхену до Базелю з-за протестів... мюнхенських рабинів.
ЯкщоВи все-таки схильні не тільки виголошувати гасла типу "Україна для українців", а й розмірковувати над їх сенсом – вивчіть плз причину протесту рабинів.
Pixel _ 22.01.2016 11:40
IP: 95.69.248.---
Сергей Бут:
Казак Гахи:
...убиваем... в зоне АТО, призываем друг-друга стать "цивилизованными" и т.п... когда бы не было так грустно... А между тем, способ к выздоровлению нации есть! Без крови вражды и...политики, заметьте. knu.slobozhanshyna.in.ua
Посмотрел я рекомендованный Вами материал... Выглядит он внушительно, но по сути своей он архаичен и вторичен... В Украине уже существует система "прямого народовладдя"... Она вокруг Вас, как воздух, а Вы ее попросту не замечаете... Беда не в том ее нет. Беда в том, что она функционирует неудовлетворительно. Т.н. "корінний народ України", а попросту говоря – электорат – объединенный в общины (избирательные округа) по чисто техническим причинам не может управлять предметом своего волеизъявления – избранными депутатами, и в результате ВРУ и все местные рады функционируют зачастую неудачно. Рецепт – С-система ("Как обуздать городскую власть")...
- – - -
Сергію, тема цікава.
Pixel _ 22.01.2016 11:35
IP: 95.69.248.---
Ізраїль насправді (так, на тлі намагань сионістів), але був створений державами – переможнимцями у WW2 як реакція на німецьке "остаточне рішення єврейського питання" (воно ж – Холокост). Тому Ізраїль (в найкращому сенсі) з а п о в і д н и к для гнаних до того по всьому світу ("єврейське питання" – це історія Європи ще з Середньовіччя) євреїв с а м е за їх єврейство і тільки за нього.
Чи є українці гнані по всьому світу?
Чому ж Ви пропагандуєте створення расового заповіднику для українців??!!
Чому Гонгадзе, Глузман або Іванов мають бути в Україні людьми з "ущємльонними правами"???!!!
Не криюсь: я розсердився.
Pixel _ 22.01.2016 11:32
IP: 95.69.248.---
LYCIV_OLGA:
1) Pixel-ю, а Ви розумієте значення терміну "буквоедство"?...Поміркуйте на дозвіллі...
- – - – -
По суті розглянути аргумент опонента не бажаємо,муй ся намагаємо приклеїти йому який-неть ярличок:)...
Так, "фінт" з прикладом Ізраілю в LYCIV_OLGA не пройшов – ergo її опонент – "буквоєд":)...
Дивіться, Ізраїль насправді (так, на тлі намагань сионістів), але був створений державами -переможнимцями у WW2 як реакція на німецьке "остаточне рішення єврейського питання" (воно ж – Холокост). Тому Ізраїль (в найкращому сенсі) з а п о в і д н и к для гнаних до того по всьому світу ("єврейське питання" – це історія Європи ще з Середньовіччя) євреїв с а м е за їх єврейство і тільки за нього.
Чи є українці гнані по всьому світу?
Чому ж Ви пропагандуєте створення расового заповіднику для українців??!!
Чому Гонгадзе, Глузман або Іванов мають бути в Україні людьми з "ущємльонними правами"???!!!
Не криюсь: я розсердився.
Сергей Бут _ 21.01.2016 21:56
IP: 94.178.83.---
Казак Гахи:
...убиваем... в зоне АТО, призываем друг-друга стать "цивилизованными" и т.п... когда бы не было так грустно... А между тем, способ к выздоровлению нации есть! Без крови вражды и...политики, заметьте. knu.slobozhanshyna.in.ua
Посмотрел я рекомендованный Вами материал... Выглядит он внушительно, но по сути своей он архаичен и вторичен... В Украине уже существует система "прямого народовладдя"... Она вокруг Вас, как воздух, а Вы ее попросту не замечаете... Беда не в том ее нет. Беда в том, что она функционирует неудовлетворительно. Т.н. "корінний народ України", а попросту говоря – электорат – объединенный в общины (избирательные округа) по чисто техническим причинам не может управлять предметом своего волеизъявления – избранными депутатами, и в результате ВРУ и все местные рады функционируют зачастую неудачно. Рецепт – С-система ("Как обуздать городскую власть")...
Сергей Бут _ 21.01.2016 21:20
IP: 94.178.83.---
От мені цікаво: якби в ролі премєра був АСГ: яким би чином в поточній ситуації він зберіг би на необхідному рівні оті самі витрати (освіта, культура, наука, проривні технології)... Питання риторічне... Здається мені, що критика АСГ на адресу ПАП є чисто механічною... Так... Критика ради критики...
LYCIV_OLGA _ 21.01.2016 18:21
IP: 109.251.42.---
1) Pixel-ю, а Ви розумієте значення терміну "буквоедство" (по русск.)?...Поміркуйте на дозвіллі, наскільки воно притаманне Вам особисто... (Дискусію влаштовувати не треба!) 2) Хто "створив", чому "створив", навіщо "створив", та чі була взагалі Україна "створена" – я обговорювати відмовляюся через невизначеність і неясність цих/таких термінів! 3) Да, Ви праві на всі 100% – КОНСТИТУЦІЇ в Ізраїлю немає!!!... І – не треба! Бо – є реальне наповнення "духу"/змісту держави! (Теж – доволі невизначені терміни) 4) Щодо "одстрілів" (???) українців Гонгадзе і Глузмана – я вже все сказала в пості 21.01.2016 12:33: "Чому ж, коли говорити про те ж саме, але для України, то це – гарантовано нариватися на звинувачення у фашизмі???!... Немає в цьому ніякого фашизму!!! Є тільки приголомшлива людська дурість, яку складно перемогти, бо так солодко жити в полоні власних застарілих стереотипів/помилок/ілюзій..." (В Ізраілі ніхто нікого не відстрілює, чому ж мене "підозрювати" в такому???...)
Pixel _ 21.01.2016 14:40
IP: 95.69.248.---
LYCIV_OLGA _,
А) не ображайтесь, але Ви зараз у ролі Йута. Знайдіть краще СПРАВЖНІ відповіді на питання:

1) Ким була сворена держава Ізраїль?
2) Навіщо було створено державу Ізраїль?
Ваші обидві відповіді у попередньому пості, м"яко кажучи, неправдиві. Не було б Холокосту – не було б Ізраїлю. Вивчайте питання від Бальфура і Жаботинського. Цілі створення України – зовсім інші. Й по факту українці – вже не етнічна (як євреї), а політична (як американці) нація. Бажаєте Ви цього чи ні. Що, українців Гонгадзе і Глузмана одстрілювати збираєтесь?

Б) Ви будете здивовані, але КОНСТИТУЦІЇ в Ізраїлю немає.
LYCIV_OLGA _ 21.01.2016 12:33
IP: 109.251.42.---
sidor:
Казак Гахи:
...Представниками Корінного Народу України визнаються українці...
Череп кандидата циркулем будете вимірювати або голографічним скануванням?
Пробачте, що втручаюся... Але...Мені здається – обійдемось, якось, без "циркулів"! Будемо наслідувати приклади, "які і нам наука" Ось наприклад – вся суть Конституції Ізраїлю передана в двох-трьох рядках: Держава Ізраїль створена єврейським народом для євреїв, і Держава Ізраїль – це притулок для євреїв...
Чому ж, коли говорити про те ж саме, але для України, то це – гарантовано нариватися на звинувачення у фашизмі???!... Та замість вирішення проблем – вирушати "обговорювати" значення слова "фашист"???!... Немає в цьому ніякого фашизму!!! Є тільки приголомшлива людська дурість, яку складно перемогти, бо так солодко жити в полоні власних застарілих стереотипів/помилок/ілюзій.
sidor _ 21.01.2016 11:43
IP: 104.197.248.---
Казак Гахи:
......Представниками Корінного Народу України визнаються українці і люди слов'янського походження які:.........Правове становище людей та їх потомків у змішаних сімейних союзах з Українцем – суверенним представником Корінного Народу України регулюються окремими правовими актами......
Череп кандидата циркулем будете вимірювати або голографічним скануванням?
Казак Гахи _ 21.01.2016 10:40
IP: 37.229.168.---
Помните? Харьковский казачий полк (Слобожанского казачьего войска) примаршировал к Верховной Раде. Поводом было вручение Вам петиции от союза офицеров. Я viktorgahi@gmail.com и все мы помним – Вы с высокого сугроба, как с трибуны, говорили нам правильные слова... Теперь же (когда "воз и ныне там") я читаю блоги и удивляюсь: неужели среди всех авторов не нашлось ни одного, кто понял, что бороться нужно не с последствиями, а с причинами. А причина – весь общественно-политический и социально-экономический строй, имя которому капитализм. Капитал стал властью (точно по Марксу). И теперь "буржуинская" власть с ухмылкой может наблюдать, как мы идем по ложным путям (не касаясь главного), боремся с коррупцией, убиваем друг-друга в зоне АТО, призываем друг-друга стать "цивилизованными" и т.п... Всё это было бы смешно, когда бы не было так грустно... А между тем, способ к выздоровлению нации есть! Без крови вражды и грязи политики, заметьте. knu.slobozhanshyna.in.ua
sidor _ 21.01.2016 00:55
IP: 104.197.123.---
......Що робити, щоб цю тенденцію зламати?....
вернуть веерные отключения энергоносителей, отрубить интернет, заглушить телесигналы.
САНДРО _ 20.01.2016 22:39
IP: 104.197.141.---
Pixel:
Очень приятно, что есть люди, понимающие юмор и тонкую иронию, или сарказм, если им этого хочется.
А по игнору, я с Вами абсолютно согласен.
Здесь нужна более четкая работа модераторов.
Как то заглянул на сайт Новой газеты (интервью А.Пугачевой Дм.Быкову). Так там модератор бувально контролирует каждый коммент и тут же удаляет, и никаких тебе трех точек, звездочек и рифм.
А у нас развели болото.
УП это к вам вопрос.
Miki2 _ 20.01.2016 19:05
IP: 178.94.31.---
Це насправді убоге створіння, але головне те, що воно безмежно непорядне. Причому в надзвичайно високій, рідкісній ступені. Може бути, що стан вОної спричинений шкідливими звичками. Але, без варіантів, подібна поведінка карається.
Pixel _ 20.01.2016 17:58
IP: 95.69.248.---
-Vesna-:
Pixel:
-Vesna-:
Андрей Кононенко:
Pixel:
Даже если он пишет бесплатно, вы помогаете ему в деле засирания блогов.
Заставь дурака молиться – он и лоб расшибет (с).
- – - – -
Дорогенька,ні, я аж ніяк не зараджу тому, що Вам життя не вдалося. Знайдіть будь ласка інший об"єкт для загравань...
Ще один йовбак Мікідва...
Вистачає вас в Неньці, cамозакоханих злиднів.
- – - -
О, пригадав Ваші ескапади (виповзання) щодо"нєвєжлівого" Мікі:) От дивіться: завдяки пробєлам у вихованні Ви не вмієте себе вести, дозволяєте некоректні висловлювання. Коли ж я Вас у відповідь розмажу по монітору (а таки розмажу – не сумнівайтеся) – зобідитеся, почнете дорікати (згадую: "Мікі – не жельтмен"). Тому пропоную притормозити. Я не бачив ваших "дураків – йовбаків", а Ви від мене не почуєте про гній з Вашої піхви. Інших пропозицій від мене не буде.
Miki2 _ 20.01.2016 12:44
IP: 178.94.31.---
Дурна справа порівнювати американських та тим більш англійських політичних діячів з нашими дєятєлями совкового розливу. Я би сказав, що таке робити, просто гріх. Ну, неспівставні ж вони по своїм моральним та робочим резюме. Вони – обличчя країн. І коли глянуть на держави Англію і Україну в усіх їх іпостасях, – питання є???

Там, поки що, дуже інший світ. І найгірше те, що для його розуміння, аби не придумувать в тисячний раз свій калічний лісапєд, на вищому рівні нема відповідної кагорти діячів. І голови немає.
І вот в етом суровая правда жизні)))
Pixel _ 20.01.2016 12:09
IP: 95.69.248.---
САНДРО:
Иван Орлов:
САНДРО:

Я. правда, не вижу трагедии в том, что население страны из 52млн упало до 38-42...
.
Шухевич тоже говорил: -"...пусть из 40 миллионов населения "украины" 20 умрет, страшного в этом ничего нет...".Как говорится,без комментариев...
Спасибо за посыл, но во-первых кто такой Шухевич, во- вторых, где это он говорил, что Вы слышали, и в-третьих- а чего без комментариев. Где же еще комментировать ка не на блогах УП,Pixel:
- – - -
А вопросом о Шухевиче Вы Орлова "сделали:))) По их, ольгинских аутсорсеров (не знаете – разберётесь), парадигме, "по методичке", все здешние блогеры – "бендеровцы":)) И вдруг – "А кто такой Шухевич"?:))))))))
Pixel _ 20.01.2016 12:06
IP: 95.69.248.---
САНДРО:
Pixel:
Pixel:
Сасибо за напоминание, а то я начинающий, еще не обзнакомился.
А жаль и имя достойное и фамилия могучая, неужели у него с совестью так плохо?
- – - -
Не "имя" и не "фамилия", а его 101-й после банов ник. Зайдите на его страницу в Фейсбуке. И позволю себе дать совет: с троллями говорить ВООБЩЕ не о чем. Они – просто мешают обсуждению темы блога. Мешают любой ценой. Такова их цель.
Pixel _ 20.01.2016 12:03
IP: 95.69.248.---
Юра Злочевский:
Андрей Кононенко:
Да нет, для хохлов главное не земля, не дети,а безвизовый режим.
Гы-Гы-ГЫ!!!
- – - – - – - –
МОСКАЛЬСКИЙ ТРОЛЛЬ ЮРА ЗЛОЧЕВСКИЙ – В ИГНОРЕ

Он же ВАСЯ ВАСИН,
он же МЫКОЛА ЗAПЕРДОЛЕНКО,
он же МЫКОЛА ЗAДРЫЩЕНКО,
он же ВОВА ЗAДКОВ
он же МЫКОЛА ЗAДОВ
он же ВОВА РAШЕНН
он же ВОВА ПАТТ
он же ВОВА ПАТ
он же ВОВА ПУТ
он же БАЛУ
САНДРО _ 20.01.2016 11:32
IP: 104.197.46.---
Pixel:
Pixel:
Сасибо за напоминание, а то я начинающий, еще не обзнакомился.
А жаль и имя достойное и фамилия могучая, неужели у него с совестью так плохо?
САНДРО _ 20.01.2016 11:30
IP: 104.197.139.---
Иван Орлов:
САНДРО:

Я. правда, не вижу трагедии в том, что население страны из 52млн упало до 38-42...
.
Шухевич тоже говорил: -"...пусть из 40 миллионов населения "украины" 20 умрет, страшного в этом ничего нет...".Как говорится,без комментариев...
Спасибо за посыл, но во-первых кто такой Шухевич, во- вторых, где это он говорил, что Вы слышали, и в-третьих- а чего без комментариев. Где же еще комментировать ка не на блогах УП,Pixel:
Викторио Вихр _ 20.01.2016 09:51
IP: 107.178.212.---
Як на мене,то рахую,що від такого ведення сільгоспбізнесу,як його веде Тато Петі,то скоро звільняться цілі сотні кілометрів від украінських сел. (в кіровоградщині так точно).Разом з селянами,звісно.
Pixel _ 20.01.2016 09:44
IP: 95.69.248.---
Иван Орлов:
САНДРО:

Я. правда, не вижу трагедии в том, что население страны из 52млн упало до 38-42...
.
Шухевич тоже говорил: -"...пусть из 40 миллионов населения "украины" 20 умрет, страшного в этом ничего нет...".Как говорится,без комментариев...
- – - – -
МОСКАЛЬСКИЙ ТРОЛЛЬ ИВАН ОРЛОВ – В ИГНОРЕ!
Pixel _ 20.01.2016 09:43
IP: 95.69.248.---
LYCIV_OLGA:
Pixel:
УКРАЇНОМОВНИЙ КРЕМЛЄБОТ jut ЗА СВIДОМУ СИСТЕМАТИЧНУ БРЕХНЮ – В IГНОРІ...
Приєднуюся до Pixel!
Ось ДОКАЗИ jut-ового невігластва, раssізму, слабоумстваі...
- – - – - -
Йут – ніякий не недоумок. Він – свідомий пропагандист сепаратизму, розчленування України на Західну і Східну. Щоб почали діяти Гіркін і Путін, спочатку по мізках українців має "проїхатися" Йут, раз, і ще раз насвистіти жителям Сходу про "підляшків з Галичини", про велич Східної України (Малоросії), яку вона досягла у складі "ласкавої" Рос. Імперії, про "греко-католицьких ксьондзів" (???) і т.ін.

Сперечатися з ним у режимі "наукового історичного диспуту" – немає сенсу. От я скажу на біле – "чорне", а Ви – проводьте спектральний аналіз, збирайте фокус-групу, організовуйте анкетування і т.ін. Зібрали аргументи? Доказали? ОК, а тепер я скажу "коричневе" на жовте – і починайте спочатку! Доказали? Е нє-є-є, я ж казав "чорне" не на біле, а на молочно-біле Etc.
Викторио Вихр _ 20.01.2016 09:36
IP: 130.211.160.---
Якоі' ще забороненоі'лексики ви ьампрочитали-чорти з УК
Aтака Путіна1167 тітушки14 Україна та Європа1020 Корупція1255 Уряд реформ371
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter