Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Як діяти Президентові, на якого впала тінь корупції?

04 лютого 2016, 07:59

Друга і бізнес-партнера Президента публічно звинуватили в корупції. Назвали "смотрящім" (по суті, бандитом-мародером), який контролює "потоки" і лобіює призначення "своїх" людей на відповідальні державні посади. В умовах війни і кризи. Порушуючи Закон. Про мораль і етику годі говорити. Скандал?! Не просто корупційний – міжнародний. Тінь звинувачень у корупції падає не на кого-небудь – на Президента особисто! Бо Кононенко – найбільш довірена особа Порошенка, друг по життю, у них спільна земля на Печерську, спільні фінансові справи. Важко повірити, що Кононенко лобіював кадрові призначення, контролював "потоки", брав на себе роль "смотрящєго" – і все це самочинно, без Порошенка? І прихоплював з "потоків" теж геть усе лише собі й зовсім не ділився з Порошенком – цьому теж маємо вірити?

Реакцію Президента щодо звинувачень на адресу Кононенка ми почули – нехай ним займеться Антикорупційне бюро. Що ж, нехай. Може, колись, через півроку-рік, слідчий Бюро і збере якісь докази, якщо інший друг Порошенка, генпрокурор Шокін дозволить.

Якою мала би бути реакція Президента, якщо припустити, що а) він не має жодного стосунку до корупційних діянь "смотрящєго" Кононенка і що б) глава держави в його роздвоєній особі – справді важливіший за олігарха?

1) Негайна заява Кононенка про складання депутатських повноважень.

2) Негайне голосування Ради і позбавлення Кононенка мандату.

3) І лише потім те, що сказав Президент – нехай Кононенком займеться Антикорупційне бюро.

4) З твердим публічним застереженням Президента на адресу Шокіна, Яценюка, Ложкіна і всіх інших посадовців: хто чинитиме перепони слідству – вилетить з крісла негайно і піде під суд!

От тоді Президентові, можливо, повірили б.

powered by lun.ua
Коментарі — 202
Николай Чаварга _ 09.02.2016 21:09
IP: 188.163.73.---
Юрий Вологжанинов:
Я согласен с вашей оценкой названия блога от 22:15, 06.02.2016, но не согласен с вашей характеристикой А. Гриценко от 20:44, 07.02.2016.
Я убеждён в том, что А. Гриценко – один из самых разумных и порядочных людей современной Украины.

Юрий Вологжанинов.
- Проведіть експеримент. Напишіть "Українська правда" не через "р", а через "г".
Николай Чаварга _ 09.02.2016 21:02
IP: 188.163.73.---
Юрий Вологжанинов:
Я согласен с вашей оценкой названия блога от 22:15, 06.02.2016, но не согласен с вашей характеристикой А. Гриценко от 20:44, 07.02.2016.
Я убеждён в том, что А. Гриценко – один из самых разумных и порядочных людей современной Украины.
То, что вы ему приписали, несправедливо.
Не случайно вам пришлось привести неудачный пример с одним из "героев" прошлого, который "підняв державу з руїн". Вы опустили, что он же превратил державу в руины.

Убеждён, что у вас будет возможность изменить свои представления об А.С. Гриценко.

Юрий Вологжанинов.
- Не можу відповісти вам, мене блокують.
Юрий Вологжанинов _ 08.02.2016 17:56
IP: 93.72.20.---
Я согласен с вашей оценкой названия блога от 22:15, 06.02.2016, но не согласен с вашей характеристикой А. Гриценко от 20:44, 07.02.2016.
Я убеждён в том, что А. Гриценко – один из самых разумных и порядочных людей современной Украины.
То, что вы ему приписали, несправедливо.
Не случайно вам пришлось привести неудачный пример с одним из "героев" прошлого, который "підняв державу з руїн". Вы опустили, что он же превратил державу в руины.

Убеждён, что у вас будет возможность изменить свои представления об А.С. Гриценко.

Юрий Вологжанинов.
Николай Чаварга _ 07.02.2016 20:44
IP: 188.163.73.---
Юрий Вологжанинов:
Николай Чаварга:
...тінь корупціонера не може впасти на корупціонера.
Президент Порошенко – миллиардер, босс украинской олигархии, главнокомандующий "АТО" и его ближайшее окружение – Гройсман, Кононенко, Ложкин, Луценко, Порошенко, Шокин, Яценюк – главный источник коррупции и её тени-тучи, накрывшей Украину после солнечного Евромайдана.
- Так і я про те ж саме, що і ви, тільки я не розшифрував зміст сказаного. Я натякав на те, що Гриценко просто не розуміє цього. Якби розумів, то відразу прийшов би до висновку, що в Україні власність має бути в державних руках, і ніякої децентралізації, ніякої федералізації. Люди типу Гриценка є сомнабули – ім колись сказали, що держава не може бути ефективним власником, то вони будуть до кінця життя триматися цього положення. Гітлер за 6 років підняв державу з руїн на перше місце в світі, а ці вже 25 років руйнують все – в першу чергу освіту, науку, мораль.
Юрий Вологжанинов _ 07.02.2016 12:54
IP: 93.72.20.---
Николай Чаварга:
...тінь корупціонера не може впасти на корупціонера.
Президент Порошенко – миллиардер, босс украинской олигархии, главнокомандующий "АТО" и его ближайшее окружение – Гройсман, Кононенко, Ложкин, Луценко, Порошенко, Шокин, Яценюк – главный источник коррупции и её тени-тучи, накрывшей Украину после солнечного Евромайдана...

Юрий Вологжанинов.
Киевлянин, доктор физико-математических наук,
автор публикации "Предназначение человечества и его реализация"
blogs.lb.ua/yuriy_vologzhaninov/318291_prednaznachenie_chelovechestva.html
Николай Чаварга _ 06.02.2016 22:15
IP: 188.163.73.---
Назва блога нелогічна – тінь корупціонера не може впасти на корупціонера.
антивірус _ 06.02.2016 13:51
IP: 37.55.61.---
Не можна в росол, де були заквашені старі огірки, кидати свіжі огірки...Бо вони з часом стануть такі, як і старі...
Заміна старих кадрів на нові не дає гарантії, що вони будуть кращі...Міняти треба в першу чергу систему (росол)...
антивірус _ 06.02.2016 12:59
IP: 37.55.61.---
" Я вижу мир, где вор сидит на воре...
Где умный проигрывает глупцу в споре...
Где нечестный честного стыдит..." (Омар Хаям, 1120 год)...
Тому так мало порядних людей закріплюються у владі... Вони там, як білі ворони, яких закльовують...
Світом правлять авантюристи і прохіндєї...І грошові мішки...
Прикладом білої ворони є Юлія Тимошенко, яку затюкали і незаконно засудили наші Президенти разом зі своїми "любими друзяим" (олігархічною мафією).
kren _ 06.02.2016 02:13
IP: 178.95.235.---
Владимир Беспалов: Да, референдум может быть инициирован или депутатами или инициативной группой граждан.
Я давно читал, но там нет сложностей по организации и достаточно короткие сроки по регистрации и подсчёту.
Конечно, при проверке подписей задействованы госструктуры и они могут принять любое решение.
Однако времена всё-таки немного другие и прямое голосование – единственная альтернатива прямому насилию.
По крайней мере я не вижу вариантов.
Поэтому по крайней мере стоило бы попробовать.

...думаю,що в Україні багато людей за референдум у...приблизно Вашому формті,і я серед
таких.
одначе залишаюсь незмінно преконаним,що...тим-такий реф.не потрібен,і допустять вони його
лишень за альтернативи або?-або!.
Владимир Беспалов _ 06.02.2016 01:49
IP: 104.197.154.---
kren:
...так,шось там таке є про ініціативу знизу і є про встановлену законами процедуру,далі можна
не розвивати,бо за процедурою слідкуватимуть спеціально для цього навчені...фахівці і *підго
товка* до міроприємства може тривати скільки завгодно довго...
...про шо ж і спір у нас з тов.Александром 1,котрий тут придурюється про норми і правові інструмен
ти,в той час як неорганізована більшість просто не має можливості шось вирішити правовим
чином.
Да, референдум может быть инициирован или депутатами или инициативной группой граждан.
Я давно читал, но там нет сложностей по организации и достаточно короткие сроки по регистрации и подсчёту.
Конечно, при проверке подписей задействованы госструктуры и они могут принять любое решение.
Однако времена всё-таки немного другие и прямое голосование – единственная альтернатива прямому насилию.
По крайней мере я не вижу вариантов.
Поэтому по крайней мере стоило бы попробовать.
kren _ 06.02.2016 01:01
IP: 188.0.104.---
Владимир Беспалов:[/B ]Так, собственно, такое мероприятие должно быть не "сверху" по определению...

...так,шось там таке є про ініціативу знизу і є про встановлену законами процедуру,далі можна
не розвивати,бо за процедурою слідкуватимуть спеціально для цього навчені...фахівці і *підго
товка* до міроприємства може тривати скільки завгодно довго...
...про шо ж і спір у нас з тов.Александром 1,котрий тут придурюється про норми і правові інструмен
ти,в той час як неорганізована більшість просто не має можливості шось вирішити правовим
чином.
Владимир Беспалов _ 06.02.2016 00:41
IP: 46.33.240.---
kren:
...власне,я не спорю тільки не розумію зацікавленості організованої більшості...
Так, собственно, такое мероприятие должно быть не "сверху" по определению.
Насколько я понимаю, для инициации проведения референдума нужно собрать определённое кол-во голосов, затем их подтвердить и всё – никаких разрешений или спец.условий не надо.
Никто не говорит что эта бiльшость будет зацiкавлена – в противном случае и проводить ничего не следовало бы:-)
kren _ 05.02.2016 23:31
IP: 188.0.104.---
Владимир Беспалов: Подобный референдум с одной стороны...

...власне,я не спорю тільки не розумію зацікавленості організованої більшості...в такому
підприємстві.Для чого їм цей референдум?у них і так зараз непевний стан,а тут вілізе необ
хідність виконувати рішення плебісциту...воно їм треба?
...Ви скажете з міркувань громадянської рівноваги...о-хо-хо.п.Володимир,та коли б там були...
звичайні люди...нормальні...чи дожила б Україна до такої ганьби.
...доведеться просамопіаритсь ще раз...вибачайте...двно і не раз...та й з Вами говорили про-
середовище спілкування-...говорив,що якості культурного капіталу правлячої гр.визначаються
якостями самої с-ми і вимогами для членства які с-ма висуває претендентові...
...нема там нормальних людей... (маю на увазі групу прийняття рішень).
Владимир Беспалов _ 05.02.2016 23:09
IP: 46.33.240.---
kren:
...думаю,що може дозволити.
...кмент цілісний і послідовний,особливо хотілось би зазаначити на моралі коменту...в разі чого.
Подобный референдум с одной стороны отложит силовой сценарий, с другой стороны угроза силового сценария позволит его провести и защитить имплементацию результатов.
В то же время вовлечённость широких масс позволит объединить людей и быть им на одной стороне, пусть даже в пассивном виде. Однако такая пассивность, при определённых условиях, сможет быть трансформирована в более активные позиции.
Необходимо только предварительно с помощью специалистов по праву сформировать несколько формулировок и через соц.опросы найти наиболее поддерживаемую.
kren _ 05.02.2016 22:38
IP: 188.0.104.---
Владимир Беспалов:
kren:
А что думаете по поводу 05.02.2016 19:03?
На мой взгляд реализация такого подхода в настоящий момент позволит вовлечь большие массы и изменить соц.поле.
...думаю,що може дозволити.
...кмент цілісний і послідовний,особливо хотілось би зазаначити на моралі коменту...в разі чого.
Владимир Беспалов _ 05.02.2016 22:25
IP: 46.33.240.---
kren:
А что думаете по поводу 05.02.2016 19:03?
На мой взгляд реализация такого подхода в настоящий момент позволит вовлечь большие массы и изменить соц.поле.
kren _ 05.02.2016 20:34
IP: 188.0.104.---
sidor: да, уж. Печалька. Тогда может ускорит процесс сайт с расценками 200 -сот выдающихся
лиц Форбса по Украине для "охотников за головами"? Грязная, конечно, "работа", но очень
эффективная.
...це все те ж питання контролю за соціальним полем...
Не один раз вже приводив ^соціологічно беззаперечне^-норми і правила встановлює той.хто
меє владу,щоб затвердити їх в сус-ві.
sidor _ 05.02.2016 20:12
IP: 77.52.113.---
kren:
sidor:...нет предпосылок для организации большинства в правовую силу...
Іншого шляху-правового-не існує.А "журавль в небе" -це через відсутність в Україні досвіду само
чинних громадських організацій,що мають якийсь рез.-це з одного боку.
А з іншого,це та ж боротьба,за збереження і зміни в соціальному полі,про яку говорить Бурдьйо.
Вище говорив про волонтерський рух як єдину форму громадянського руху,що шось змогли в Україні...
і погляньте на Дніпропетровськ...виродки коли й не розуміють,то в чуйці їм не відмовиш.
І оця чуйка вищого держ. посадовця говорить йому.що треба зробити все.щоб більшість не
змогла організуватися,Пафосно кажучи,не дати людям відчути себе людьми...інакше доведеться
жити за законами,а не по понятіям.
да, уж. Печалька. Тогда может ускорит процесс сайт с расценками 200 -сот выдающихся лиц Форбса по Украине для "охотников за головами"? Грязная, конечно, "работа", но очень эффективная.
sidor _ 05.02.2016 20:05
IP: 77.52.113.---
Александр 1:
sidor:
по моему, тут уже и спецом особым не нужно быть. Берем кол-во голов, считаем общую сумму и делим на кол-во налогоплательщиков.Затем с общего налога вычитаем эти цифры.В заявлении четко указываем кому не предоставляется ваше отчисление. Если головам все же будут начислять з/плату, то это уже криминальная статья.
Какая криминальная статья? Какого закона? Еще одна утопия. Абсолютно равная запрету на политическую деятельсть после 3 лет. Или выходу из кризиса через ежегодные выборы.
злоупотребление служебным положением.
kren _ 05.02.2016 19:57
IP: 188.0.104.---
sidor:...нет предпосылок для организации большинства в правовую силу...
Іншого шляху-правового-не існує.А "журавль в небе" -це через відсутність в Україні досвіду само
чинних громадських організацій,що мають якийсь рез.-це з одного боку.
А з іншого,це та ж боротьба,за збереження і зміни в соціальному полі,про яку говорить Бурдьйо.
Вище говорив про волонтерський рух як єдину форму громадянського руху,що шось змогли в Україні...
і погляньте на Дніпропетровськ...виродки коли й не розуміють,то в чуйці їм не відмовиш.
І оця чуйка вищого держ. посадовця говорить йому.що треба зробити все.щоб більшість не
змогла організуватися,Пафосно кажучи,не дати людям відчути себе людьми...інакше доведеться
жити за законами,а не по понятіям.
Александр 1 _ 05.02.2016 19:43
IP: 188.163.12.---
sidor:
по моему, тут уже и спецом особым не нужно быть. Берем кол-во голов, считаем общую сумму и делим на кол-во налогоплательщиков.Затем с общего налога вычитаем эти цифры.В заявлении четко указываем кому не предоставляется ваше отчисление. Если головам все же будут начислять з/плату, то это уже криминальная статья.
Какая криминальная статья? Какого закона? Еще одна утопия. Абсолютно равная запрету на политическую деятельсть после 3 лет. Или выходу из кризиса через ежегодные выборы.
sidor _ 05.02.2016 19:37
IP: 104.197.211.---
kren:
...Починати треба з організації більшості в правову силу,з тих же громадських органі
зацій......
Та я не против! Только нет предпосылок для организации большинства в правовую силу.Практически у всех громадских организациях идея "журавль в небе" в "ближайшем будущем" а для быстрого объединения и решения насущных вопросов требуется "синица в руках".
sidor _ 05.02.2016 19:17
IP: 104.197.181.---
Александр 1:
sidor:
Я же имею ввиду ВЫСШИЙ ЭШЕЛОН ВЛАСТИ (депутаты, министры, премьер,президент и тому, кто крутиться в их "орбите")!!!
Высший эшелон власти расписывает бюджет государства, куда поступают налоги, по статьям. Во-первых, он себя никогда не обидит. Во-вторых, как можно в поступлениях в бюджет отличить деньги на зарплату министра, от денег на зарплату учителя? Единственный способ: принять закон об отмене зарплат для высших эшелонов власти. Какой абсурд, правда, же?
по моему, тут уже и спецом особым не нужно быть. Берем кол-во голов, считаем общую сумму и делим на кол-во налогоплательщиков.Затем с общего налога вычитаем эти цифры.В заявлении четко указываем кому не предоставляется ваше отчисление. Если головам все же будут начислять з/плату, то это уже криминальная статья.
kren _ 05.02.2016 19:15
IP: 188.0.104.---
sidor:... я подал сию "идею". Просто нужно ее доработать...
...вже не раз говорив про відсутність свого соціального поля у не організованої більшості, через її неорганізованість... стільки разів звертаюся до цього сумного факту,але,нажаль, саме такі обставини справ.За відсутності\обмеженості доступу до цієї сфери суспільних взаємодій,більшість соціальних акторів не є рівноправними учасники соціальних від носині,т.ч. не маючи паритетної протидії влада
не бачить потреби дотримуватися право пвих рамок,що,власне і веде до соціальної напруги і...
викиду енергії.Починати треба з організації більшості в правову силу,з тих же громадських органі
зацій...
Одначе,боротьба,як говорить мonsieur Бурдьйо,ведеться за зміни чи збереження без змін-даної соціальної сфери взаємодій і зв*язків.
sidor _ 05.02.2016 19:10
IP: 104.197.185.---
Владимир Беспалов:
1. Можно найти и суд порядочный в качестве прецедента.Например в запУкраине.Тем более, "Самопомощь" и "Батькивщина" наотрез отказались работать с этим правительством во главе с Писяем. 100% что "Свобода" может "поработать" со своими избирателями. Самое главное – массовая подача заявлений и всестороннее освещение в СМИ. И тогда никакая репрессивная машина не заработает. Даже если суд начнет "тягомотину" – шаг уже будет сделан и если в нынешнем правительстве не дауны – эта акция может подтолкнуть к более решительным шагам нынешнего состава по преобразованию экономики, решению коррупционных вопросов и т.д.
ONLINE
Aтака Путіна1167 тітушки14 Україна та Європа1020 Корупція1255 Уряд реформ371
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter