Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Влада продасть/скупить задешево? Щоб потім не було задорого!

02 березня 2016, 08:34

Фонд державного майна, куди щойно призначили кадра від Кононенка-Порошенка, оголосив про плани продажу у 2016 році 450 державних підприємств. Серед них – Одеський припортовий завод, Київенерго, шахта ім.Засядька, Азовмаш...

Навіть не приховують, що продати/скупити планують завідомо задешево. Закон про бюджет-2016 передбачає надходження від приватизації у 17,1 млрд. гривень – їх удвічі перекриває лише один Одеський припортовий. А у "продажному списку" ще 449 підприємств.

Порошенко свої заводи в умовах кризи не продає, задешево шкода. А державні/народні не шкода? Напевно ні, бо сама ж влада їх і скупить разом із придворними олігархами. Крім них, ні в кого грошей немає.

Щоб потім не було несподіванок, хочу попередити.

Це буде афера з мільярдними збитками для держави, в термінах Кримінального кодексу – "організованою групою" і "в особливо крупних розмірах". Влада клептоманів не вічна, вона піде або її з кріслами винесуть. Декому з необачних покупців потім доведеться дорого доплатити, а декому з "рєшал"-продавців – піти під суд і сісти.

powered by lun.ua
Коментарі — 123
Максим Чарушниковв _ 02.03.2016 20:27
IP: 46.118.114.---
_yurkiv_:
Максим Чарушниковв:
LYCIV_OLGA:
Підтримую.

Державний виконавчий менеджмент ніякий. Починаючи з премєра і його уряду закінчуючи державним мясокомбінатом.
Та що Ви кажете?
Ви мали честь були всередині і менеджментувати разом з цією багатослівною панею?
Позиція Ольги (на відміну від ПОЗицій вашої груп шалудівих мальчіков) на 90% співпадає з позицією Юрія Луценка – єдиного повністю нессученого члена т.зв."стратегічної сімки"
_yurkiv_ _ 02.03.2016 20:05
IP: 104.197.245.---
Владимир Беспалов:
LYCIV_OLGA:
Вот и к чему вы это пишите?
Какая революция??
Кто её проведёт?
Я уже молчу о том, кто её будет планировать.
Да и денег на революцию никто не даст – всем уже итак хорошо, тепло и сытно.
А земельку прикупят – так вообще отлично.
А найцікавіше, що на Майдан кличуть ті, хто навіть не нюхав палаючі шини, бо ті "наїлися" на 100 років вперед:))
Владимир Беспалов _ 02.03.2016 19:44
IP: 176.36.100.---
LYCIV_OLGA:
Вот и к чему вы это пишите?
Какая революция??
Кто её проведёт?
Я уже молчу о том, кто её будет планировать.
Да и денег на революцию никто не даст – всем уже итак хорошо, тепло и сытно.
А земельку прикупят – так вообще отлично.
_yurkiv_ _ 02.03.2016 19:43
IP: 104.197.116.---
Максим Чарушниковв:
LYCIV_OLGA:
Підтримую.

Державний виконавчий менеджмент ніякий. Починаючи з премєра і його уряду закінчуючи державним мясокомбінатом.
Та що Ви кажете?
Ви мали честь були всередині і менеджментувати разом з цією багатослівною панею?
Максим Чарушниковв _ 02.03.2016 19:34
IP: 46.118.114.---
LYCIV_OLGA:
Підтримую.

Державний виконавчий менеджмент ніякий. Починаючи з премєра і його уряду закінчуючи державним мясокомбінатом.
LYCIV_OLGA _ 02.03.2016 19:19
IP: 109.251.42.---
(закінчення)
Тож і більшисть стратегічних підприємств – повинні контролюватися державою, а СПРОБИ РОЗПРОДАТИ БІЛЬШУ ЧАСТИНУ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ – ЗЛОЧИН, ПОРУШЕННЯ КОНСТИТУЦІЇ, АФЕРА!

І "такі справи" – будуть продовжуватися ще довго. Доти – доки всі ми/більшість (хоча б активна) не осягнемо, що видозмінитися сама по собі ця влада не здатна (!!!) принципово, тож – САМА (добровільно) ВОНА НІКОЛИ НЕ ПІДЕ (!!!) і нікуди не дінеться, тож і – НІ ВИБОРАМИ, НІ ЕКОНОМІЧНОЮ КОНКУРЕНЦІЄЮ, НІ ДИСКУСІЯМИ В ЗМІ – цю НИНІШНЮ ВЛАДУ миздобулів (олігархії) – ніколи і нізащо – НЕ ПЕРЕМОГТИ!!!
Тож і – довгоочікувана "зміна системи влади/еліт" можлива лише і тільки (!!!) шляхом/внаслідок саме радикальних/революційних (!) дій. І тільки від наших спільних (!) зусиль (!) кожного з нас (!) (і відсидітися "десь" – нікому не вдасться!) залежить наскільки ця наші революціїні дії будуть (якщо, тільки, будуть) оксамитовими, чи кровавими!
LYCIV_OLGA _ 02.03.2016 19:16
IP: 109.251.42.---
(продовження)
3) Телекомунікації (75% і більше в держ. власності) – Австрія, Франція, Германія, Нідерланды, Италія, Швеція. (Японія, Испанія – 50%, Велика Британія, США – 25%).
4) Виробництво електроенергії (75% і більше в держ. власності) – Австрія, Франція, Німеччина, Нідерланди, Велика Британія. (Швеція – 50%, Японія, Испанія, США – 25%).
5) Газовидобуток та транспортування (75% і більше в держ. власності) – Австрія, Франція, Нідерланды, Италія, Испанія, Швеція. (Германія – 50%, Японія, Велика Британія, США – 25%).
6) Виробництво сталі (75% і більше в держ. власності) – Австрія, Франція, Италія, Швеція, Велика Британія. (Испанія – 50%, Германія, Нідерланды, Японія, США – 25%).
Держава володіє власністю прямо або опосередковано через дочірні компанії.

Нагадую – за Конституцією України наша економіка повинна мати соціальну направленість, а (до речі) вся ЗЕМЛЯ та НАДРА (нехай й тільки номінально/декларативно) – (вже) НАЛЕЖАТЬ НАРОДОВІ України
(див.закінчення)
LYCIV_OLGA _ 02.03.2016 19:12
IP: 109.251.42.---
(продовження)
Тобто – зараз – олігархічна влада та її холуї всім нам намагаються "навісити на вуха локшину"/"втюхати/впарити" ХУЦПУ про те, що майже всі стратегічні підприємства (kmu.gov.ua/control/ru/cardnpd?docid=248152310) – краще продати і, що це – дуже корисно для країни!

А насправді...ЧИТАЄМО (наприклад): "Основи економічної теорії" О.Мамалуй (westudents.com.ua)
Отже – За даними Джозефа Стігліца (лауреата Нобелівської премії з економіки), державна власність у країнах з розвинутою економікою за галузями виробництва має таку структуру:
1) Залізничний транспорт (75% і більше в держ. власності) – Австрія, Франція, Німеччина, Нідерланди, Італія, Японія, Іспанія, Велика Британія, Швеція, (США – 25%)
2) Авіалінії (75% і більше в держ. власності) – Австрія, Франція, Німеччина, Нідерланди, Італія, Іспанія, Велика Британія (Швеція – 50%, Японія, США – 25%)
(див.продовження)
LYCIV_OLGA _ 02.03.2016 19:08
IP: 109.251.42.---
Цікаво – чи пам'ятає ще хоч хтось, що ще в лютому 2015 міністр економічного розвитку і торгівлі Айварас Абромавічус заявляв, що авральна приватизація в умовах війни буде неефективною: "За будь-якою ціною приватизувати я не готовий. Про це можна буде говорити, коли ми змінимо директорів, проведемо аудит..."
Одначе – вже – 14 квітня 2015 – Галина Калачова "Високоградусна приватизація";
та – "Олександр Бондар: Почався процес перерозподілу власності між олігархами" (обидві – на ЕП);
Але – вже у травні – Игорь Маскалевич "Приватизация. DESHEVLE.NET" (ЗН N16-17, 2015);
Юлия Самаева "Приватизация-2015: льготная распродажа или раздача "гуманитарки" для избранных?" (ЗН N19, 2015)
З "останнього": 28.02.16. Владимир Ларцев "Рада дала старт новому этапу приватизационного дерибана" (Хвиля нет)
Особливо (!) звертаю увагу (!) – "Украинские предприятия хотят продать за 17 миллиардов гривен, компанию Roshen – за 3 миллиарда долларов" (antikor.com.ua) Яка ницість!!!
(див.продовження)
_yurkiv_ _ 02.03.2016 18:00
IP: 104.197.245.---
karrot:
Шо здесь проісходит.?????

125 постов і ні разу не упомянулі Сдавшую Крим.????

забилі шо продать/скупить задешево ето єйо стиль.?????

/
Думаю, що вана його "злила" з бандюковичем "на паях":)
_yurkiv_ _ 02.03.2016 17:53
IP: 104.197.252.---
Геннадий Шелухин:
_yurkiv_:
Ты что, кацапский придурок, не веришь, что в Украине можно "наколядовать" миллион гривен, вывезти в Кацапия, обменять на "залатавалютние резервы", а затем вернуть обратно?
Да твои Фридман и Греф только этим и занимаются в Украине, "завазя" туда рубли, а оттуда доляри, потому Гонтарёва способствует.
Процесс взаемовигидний:)
Понятно,кругом враги... гонтарёва способствует-сам признаёшь что тебя разводят как последнего лоха, твои Фридман и Греф-они такие же мои как и твои глупыш. Повторюсь: БЕЗДОКАЗАТЕЛЬНЫЕ утверждение ЕСТЬ ЛОЖЬ. Продолжай гавкать дальше глупыш.
Кацап – то така тварина, якій можна зранку до вечора сцяти в очі фактами, а воно все одно казатиме, що то роса) (уйлова...
Max Verentsov _ 02.03.2016 17:51
IP: 37.54.64.---
mihaylenco:
Max Verentsov
Тут два аспекта. Державна власність це корупційна кормушка...

Щоб посадовець не крав, є проста штука – Кримінальний Кодекс. Щоб посадовець не займався махінаціями, є проста штука – та сама. І є силові органи. От і все. Було б бажання. Посадовця з державного підприємства куди легше притягти до кримінальної відповідальності за корупцію, ніж у приватній компанії. Чому так не відбувається? Все просто. У влади немає бажання. Корупцію у державних підприємствах можна звести практично до нуля на протязі одного року.

Схеми? І схеми, також. Навіть при цих, навмисне для корупції створених законах.
Все так. Але не ставте воза попереду коня. Спочатку держава не володіла заводами-параходами. Спочатку була вибудувана не корумпована правоохоронна система, збройні сили, якийсь сякий-такий бюрократичний апарат. А ви хочете на державу не здатну до елементарного взвалити ше й управляння власністю. Без відносно то того чи це в принципі потрібно.
Владимир Беспалов _ 02.03.2016 17:33
IP: 176.36.100.---
mihaylenco:
Як би там не брикалися порошенко-яценюк, термін їх паханства добігає кінця.
Я вас умоляю.
Каким образом?
Порошенко точно досидит свой срок + будет ещё и на след. баллотироваться.
И даже не удивлюсь, если выиграет.
Яценюк за это время успеет заделаться оппозицией, которой "не дали" провести покращення и опять будет в парламенте.
А лохторат будет в очередной раз говорить "му-му".
Виктор Тарасов _ 02.03.2016 17:31
IP: 46.175.72.---
Якщо розглядати Україну з точки зору "теорії катастроф", то на виникнення катастофи та миттєвий перехід з одного стійкого стану до іншого може виникнути від незначного, на перший погляд, явища. Згадайте Аргентину, яка набрала свого часу 120 млд. доларів у МВФ та слухняно виконувала всі їхні забаганки. Народ перетворився у жебраків, 20 відсотків – безробітних, порушена економіка та величезна інфляція. Скасовані всі соціальні програми. Останньою каплею стало повідомлення уряду про 15 % скорочення зарплати. Сотні тисяч розлючених людей пішли до палацу президента, який втік на військовому гелікоптері, але перед втечею оголосив надзвичайний стан та подав у відставку.

Що стане останньою каплею в Україні? Чи є така людина, що має сумнів у здатності "однотурового" президента, та "камікадзе" в уряді провести справжні реформи. Впевнений, що ні!
mihaylenco _ 02.03.2016 17:05
IP: 94.178.226.---
Як би там не брикалися порошенко-яценюк, термін їх паханства добігає кінця.
Елена Величко _ 02.03.2016 16:45
IP: 46.200.252.---
Gonta_20:
Так, "і мертві, і живі, і ненароджені", – одні створювали СУСПІЛЬНЕ майно, а ми повинні передати його майбутнім та створити справедливу державу, де можна жити. Тому до СІСПІЛЬНОЇ власністі, що є нашою,як основа розвитку, треба інше ставлення, бо вона не є неприбутковою, з неї висмоктали та смкчуть... Ми підведемо себе та майбутні покоління, коли не усвідомимо, що таке власність.
bayda2013 _ 02.03.2016 16:29
IP: 195.160.205.---
А головне, щоб тендери були прозорі, а учасники – не фейкові (див.блог Т.Чорновол).
Важливе місце відіграє і угода інвестора з труд.колективом по захисту соціальних прав
його членів (пр.Криворіжсталь)
Ще є одна альтернативна думка про інвесторів у Жені Рибчинського.
Але найкраще для Украіни була б домінантна політика влади, як пише С.Дацюк.
Та, на жаль, таких домінантних політиків у нас обмаль, якщо не сказати, що зовсім нема.
Максим Чарушниковв _ 02.03.2016 16:25
IP: 46.211.200.---
Гриценко панікьор.

Початок "приватизації" гарант – прем'єр, буде початком активних дій Саакашвілі-Тимошенко.

А далі тюрма або інтерпол для теперішніх і колишніх приватизаторів.

Пінчук з Коломойським щоб приховати деякі нюанси приватизації 90-х вже два договорняка підписали в Лондонському арбітражі і потрохи перепродують/перереєстровують свої активи.
Владимир Беспалов _ 02.03.2016 15:35
IP: 176.36.100.---
bayda2013:
Саме для залучення західного інвестора в ФДМ всунули кононенківсько-порошенківського кадра?!
Під виглядом прагматичного зах.інвестора "доприхватизують" все самі властьімущі через якуусь
кіпрську чи іншоостровну офшорку-прокладку...
Я думаю что сначала "всунут" неглубоко и продадут первые 1 млн. га реальному западному инвестору – можно будет хорошо поездить по ушам лохторату, да порассказывать как для нас это важно, доп. защита "от Путина" и т.д., причём никто не подкопается. А далее лохторат уже согласится, привыкнет и можно будет "вдуть" по полной – т.е. продать всё кипрским и прочим "западным" инвесторам с незнакомыми фамилиями Порошенко-Кононенко-Мартыненко-Фирташ-Коломойский-Ахметов и т.д.
Там не дураки ж сидят – поимеют так, шо всем понравится. А когда поймут шо жениться никто не обещал и пора идти в стойло – будет поздно и надо будет идти в стойло.
В общем как обычно.
LYCIV_OLGA _ 02.03.2016 15:19
IP: 109.251.42.---
(окончание)
- по смертности от заболеваний сердечно-сосудистой системы;- по количеству ДТП;- по количеству авиакатастроф (по данным Международной ассоциации воздушного транспорта, уровень авиационных катастроф в России в 13 раз превышает среднемировой уровень);- по абсолютной величине убыли населения;- по темпам роста числа долларовых миллиардеров;- по импорту китайских автомобилей;- по импорту мяса кенгуру из Австралии;- по объему сжигаемого попутного газа (впустую сжигается более 50 млрд м3 газа);- по запасам соли, однако почти половина всей потребляемой в пищу соли завозится из-за рубежа;- по поставкам рабов на международный черный рынок.

І це – тільки перше місце! Про всі інші "призові місця" – трохи пізніше...

Тож – ВСІМ УКРАЇНЦЯМ ТРЕБА ДЯКУВАТИ "ВЕЛИКОМУ ПУ" ЗА ЙОГО неспішну, але невтомну ПРАЦЮ СПРАВЖНЬОГО (!!!) БАНДЕРІВЦЯ (!!!) ПО ЗНИЩЕННЮ ЕРЕФІЇ (Смайлик "smile")
LYCIV_OLGA _ 02.03.2016 15:17
IP: 109.251.42.---
Ось ОДИН-ЄДИНИЙ ХАРАКТЕРНИЙ ПРИКЛАД... – їм би про власну країну дбати, рятувати її від ху*йла, але вони ТУТ на "УП" марнують свій час (типовий дебілізм)!!!...
Зайдемо на (безсумнівно) "бандерівський" сайт КПРФ (явні таємні прислужники "хунти"). Читаємо – "На каком месте в мире Россия при Путине?","скопіпащене" з якогось "пиндоського" (навіть не сумнівайтеся) сайту (про ПЕРШЕ МІСЦЕ ЕРЕФІЇ):
"1-Е МЕСТО: – по заболеванию психики;- по количеству самоубийств среди пожилых людей;- по количеству самоубийств среди детей и подростков;- по числу детей, брошенных родителями;- по количеству абортов и по материнской смертности;- по числу разводов и рожденных вне брака детей;- по потреблению спирта и спиртосодержащей продукции;- по продажам крепкого алкоголя;- по числу умерших от пьянства и табакокурения (в Европе);- по потреблению табака;- по числу курящих детей и темпам прироста числа курильщиков...
(см.окончание)
LYCIV_OLGA _ 02.03.2016 15:15
IP: 109.251.42.---
Ну, чому, чому завжди так – як рашист, то обов΄язково (!) – войовниче невігластво,путінізм головного мізку, українофобія/раSSізм???... А далі – обмеженість/глупство, і дуже часто, навіть, – розумова неповноцінність/слабоумство... Цікаво – це вродженні недорозвиненість/моральна потворність призводять до расизму/ксенофобії/нацизму чи прихильність до рашистської та антиукраїнської (раSSистської) ідеології призводить до стійких моральних каліцтв???... Втім – яка різниця (!), "виродки/ксенофобии/рашисти – вони і в Африці – "виродки/ксенофоби/рашисти"! А нам залишається тільки подякувати цих злочевских (не путать с Злочевським) /орлових/шелухиних/тощо, та доморощених москальських наймитів, як і багато інших дуп семижопових/запердоленків, за їх невтомну, кожноденну працю по наданню наочних і таких яскравих/незаперечних доказів їх власного ватяного дебілізму, та остаточної деградації і виродження всього їх "раSSійського світу"! Ніхто – окрім них самих – не впорався б з таким завданням краще!
LYCIV_OLGA _ 02.03.2016 14:58
IP: 109.251.42.---
руслан49:
... З "Української правди" редактори зробили рупор російської пропаганди.
Ось у цьому випадку – цілковито згодна з Вами!
Зостається тільки висловити гіркий жаль з приводу того, що сама редакція УП (своєю бездіяльністю) – проявляє всі ознаки колабораціонізму з агресором та сепаратистами, надаючи трибуну для ворожої пропаганди і сприяє (всупереч власноруч встановленим "правилам сайту") систематичним образам всіх (!) українців.
Та й самі блогери "йдуть шляхом найменшого опору" – принципово не чистять свої теми від рашистских висерів (або роб*лять це вкрай рідко)
karrot _ 02.03.2016 14:53
IP: 104.197.19.---
Шо здесь проісходит.?????

125 постов і ні разу не упомянулі Сдавшую Крим.????

забилі шо продать/скупить задешево ето єйо стиль.?????

/
bayda2013 _ 02.03.2016 14:42
IP: 195.160.205.---
_yurkiv_:
Саме для залучення західного інвестора в ФДМ всунули кононенківсько-порошенківського кадра?!
Під виглядом прагматичного зах.інвестора "доприхватизують" все самі властьімущі через якуусь
кіпрську чи іншоостровну офшорку-прокладку...
Україна та Європа1032 Корупція1262 Уряд реформ376 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter