Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

''Особливий статус'' Донбасу: кожен має заявити позицію!

20 квітня 2016, 15:12

14 квітня, представляючи Раді нового прем'єра Гройсмана, Порошенко озвучив одне з ключових завдань нової коаліції і Уряду – прийняти пакет рішень, що забезпечать імплементацію Мінських угод. На той момент людей більше цікавили прізвища міністрів, тож президентський акцент на виконанні Мінських угод не привернув належної уваги. Дарма.

Зараз тиск на Україну з боку міжнародної спільноти посилюється. На жаль, формальні підстави для того є, адже Порошенко погодився на Мінськ-2. Тепер партнери вимагають, аби Україна виконала все, що в Мінську підписано. Що саме?

Щоб Україна зафіксувала в Конституції "особливий статус" Донбасу на постійній основі. Ввела в дію закон про "особливий статус". Здійснила амністію бойовиків/терористів/сепаратистів. Прийняла окремий закон про вибори на окупованих територіях. Узгодила з терористами (по суті, з Кремлем) положення вказаних законів, включно з формулюваннями змін до Конституції. Провела на окупованих територіях вибори, причому ДО відновлення Україною контролю за своїм Державним кордоном, що по суті означає – за присутності там російських військ і техніки...

Зарубіжні партнери вимагають, щоб голосування за "особливий статус" Донбасу в Конституції України відбулося на поточній сесії Ради (травень-липень). Вимагають відкрито і наполегливо.

Порошенко через слухняний Конституційний Суд уже отримав абсолютно неконституційне, але необхідне для виконання його Мінських зобов'язань рішення: остаточне голосування за "особливий статус" в Конституції можна провести на будь-якій сесії Ради. В т.ч. на поточній.

Тепер слово за парламентом. Або Рада слухняно знайде для "особливого статусу" 300 депутатів і підтримає конституційні зміни, або навпаки – Рада провалить голосування і тим самим не допустить руйнації Української держави на догоду Путіну.

Це той важливий для України момент, коли кожна політична сила, кожна громадська організація, кожна місцева Рада, кожен відповідальний громадянин мають заявити свою позицію. Щоб парламент почув голос суспільства і, попри зовнішній тиск, проголосував відповідально, в інтересах не Путіна – України!

Партія "Громадянська позиція" категорично проти путінських змін до Конституції України з фіксацією "особливого статусу" Донбасу. Ми будемо діяти спільно з усіма, хто дотримується такої позиції.

Разом маємо зберегти цілісність держави і убезпечити Україну від "особливих статусів". Через вплив на парламент, а якщо буде треба – то й через всенародний референдум.

#‎НетОсобомуСтатусуДонбасса

powered by lun.ua
Коментарі — 133
spitfire _ 23.04.2016 22:43
IP: 130.211.75.---
Віктор Іванченко:
Якщо не буде статусу, то буде вiйна. Чи готова партiя "Громадянська позицiя" виграти вiйну проти Мордору?
Я думаю, що нi, тому я за особливий статус ЛДНР.
а я – за особливий статус Віктора Іванченка.
в межах РФ. бажано в межах їхнього ГУЛАГУ.
якщо вже в Україні свого нема. най собі там бешкетує.
Yuriy Besarab _ 22.04.2016 19:11
IP: 130.211.73.---
Так організовуйте якісь заходи! Запрошуйте людей! Автомайдан підключайте!
Микола Злочевський _ 21.04.2016 20:55
IP: 176.8.116.---
Віктор Іванченко:
Якщо не буде статусу, то буде вiйна. Чи готова партiя "Громадянська позицiя" виграти вiйну проти Мордору?
Я думаю, що нi, тому я за особливий статус ЛДНР.
А Ви військовий спец, чи експерт?
Віктор Іванченко _ 21.04.2016 20:51
IP: 178.158.216.---
Якщо не буде статусу, то буде вiйна. Чи готова партiя "Громадянська позицiя" виграти вiйну проти Мордору?
Я думаю, що нi, тому я за особливий статус ЛДНР.
Микола Злочевський _ 21.04.2016 19:17
IP: 176.8.116.---
P712:
Miki2:
Мікі, ви ж розумієте, коли раз даєш слабину, то тоді і сідають на голову. Це я про Пецо. А відстоювати державні інтереси йому слабо (аби шакаладки гарно продавались).
І все Ви знаєте, що в Пецо на умі...Нє, таки пані Ольга Луців значно сильніша в аналітиці...Бо вона організовує конссиліуми (дає проробляти пересічним відповідну літературу на тему якогось злободневного питання, а потім це питання і резюме по ньому озвучує...
Miki2 _ 21.04.2016 17:59
IP: 178.94.61.---
P712:
захищені статті на то вони й захищені – виконуються першими. І не тільки зарплати бюджетників, але і відновлення донбасу (донорів ніхто не виключає, вони також будуть), так от, перед тим, як профінансувати ремонт доріг або лікарень у Львові чи Черкасах, гроші відправлять у донбас, якщо щось лишиться, то піде на інші області. Кажу ж, Пецо думав дупою.
Петро про все думає так, як думав та виділив на "китайську стіну" від Росії 1 млрд. грн. Яценюк про цю загородку вопєл на весь світ в 2014р. Вирили сто метровий котловану та поставили дві секції сітчатого забору, от і весь мільярд туди гавкнув. Невже забулося? Може тому, що продажні депутати та ЗМІ про це напрочь "забули"?
Без всяких сумнівів при цій системі влади, при наявності повної відсутності контролю з боку громадянського суспільства практично всі кошти будуть розікрадені починаючи з Києва і закінчуючи намєсніками на місцях.
kren _ 21.04.2016 17:17
IP: 37.52.241.---
Kovaljov:
kren: не країна а держава.Країна це народ,а держава-чиновник.Хоча,поетам -пробачливо.
Знову не правове визначення, а суто російське. Навіть, Юрий Шевчук – поет та виконавець, каже теж саме.

Чим Європа відрізняється від Азії?
1. Держава – це МИ. (Європа).
2. Держава – це "ВОНИ" (Азія).
визначення...добродію-найправовіше.
Країна-це;традиції,звичаї,обряди і ритуали.
Держава;- інститути і процедури,право,норми і закони.
От ми тим відрізняємося від Європи,що в державі у нас превалюють обряди і ритуали,
а не закон і право.
kren _ 21.04.2016 17:05
IP: 37.52.241.---
-Vesna-:
kren:

Ну 1) форма перекладу видозмінює суть.
2) Мінські угоди складаються з пунктів, які треба розглядати в певній посладівності згідно цыны питання. Тут чорт і сидить. Бо виграє тут тот – хто виконає тих пунктів менше.
За відсутності пріорітету – переговорщики з України апелюють до порядкового номера питання – так як більш важливі питання природньо йдуть першими... а переговорщики з Росії якраз займаються маніпуляціями з пріорітетами...

Іншими словами – Мінські угоди – то поле для маневру. Іншого б 'документу" в Мінську ніколи б не підписали ВСІ сторони.
власне,формалізм-це властивість,а не умова.Тому апеляція до керативу тут не має перспектив.
Успіх за тим,хто зможе скористатися наявними властивостями в маневрах по-формі і за суттю.
P712 _ 21.04.2016 16:39
IP: 92.113.163.---
-Vesna-:
P712:
-Vesna-:
Стоствно відновлення – це у Мінських угодах – фінансування донбасу за захищеними статтями бюджету (зараз це з/п бюджетників + податки на неї)
Так там працювати нема де. Все ж зруйновано.
Та й скільки там тих податків (враховуючи мізерність виплат)... та щей реформу децентралізації не впроваджено...

Відновлення Донбасу – там страшна сума. Ніякий бюджет України її не потягне.
захищені статті на то вони й захищені – виконуються першими. І не тільки зарплати бюджетників, але і відновлення донбасу (донорів ніхто не виключає, вони також будуть), так от, перед тим, як профінансувати ремонт доріг або лікарень у Львові чи Черкасах, гроші відправлять у донбас, якщо щось лишиться, то піде на інші області. Кажу ж, Пецо думав дупою.
-Vesna- _ 21.04.2016 16:23
IP: 93.72.134.---
P712:
-Vesna-:
Стоствно відновлення – це у Мінських угодах – фінансування донбасу за захищеними статтями бюджету (зараз це з/п бюджетників + податки на неї)
Так там працювати нема де. Все ж зруйновано.
Та й скільки там тих податків (враховуючи мізерність виплат)... та щей реформу децентралізації не впроваджено...

Відновлення Донбасу – там страшна сума. Ніякий бюджет України її не потягне.
Kovaljov _ 21.04.2016 16:16
IP: 85.90.206.---
kren: не країна а держава.Країна це народ,а держава-чиновник.Хоча,поетам -пробачливо.
Знову не правове визначення, а суто російське. Навіть, Юрий Шевчук – поет та виконавець, каже теж саме.

Чим Європа відрізняється від Азії?
1. Держава – це МИ. (Європа).
2. Держава – це "ВОНИ" (Азія).
P712 _ 21.04.2016 16:06
IP: 92.113.163.---
-Vesna-:
Розумієте, дане слово потрібно дотримуватись (і думати не дупою, коли даєш обіцянки). Я про обіцянку Пецо особливого статусу. Але на щастя 300 голосів немає. Стоствно відновлення – це у Мінських угодах – фінансування донбасу за захищеними статтями бюджету (зараз це з/п бюджетників + податки на неї)
-Vesna- _ 21.04.2016 15:59
IP: 93.72.134.---
P712:
не знаю яка це психологічна атака, а от оплачувати цей бардак (розгромлений Донбас) за захищеними статтями я точно не хочу.
Відновлення Донбасу буде НЕ за український кошт.
Цим Порошенка, до речі, і шантужує в тому числі... міжнародна спільнота.

Стосовно психологічних атак.
Їх ще буде. І різних. Бо до перегляду санкцій залишилось пару місяців.
Ате тут ще важливо ХТО їх буде проводить.
І після яких подій.
-vts-m- _ 21.04.2016 15:49
IP: 130.211.75.---
Miki2:
не убєділі. занімайтесь гондурасамі
Тогда еще раз:
П.С.1 Сдержанніе люді стараются сдержівать потугі видать частності за всеобщее
П.С.2 Еслі вам не до вподоби чиясь думка – забудьте про слово "козел" і "балабол" – ето вас украсіт...
П.С.3 Іменно гондурасамі я і занімаюсь, пане Мікі...
kren _ 21.04.2016 15:49
IP: 37.52.241.---
Александр 1:...Є. Євтушенко є на цю тему: "Дай Бог, чтобы твоя страна тебя не пнула сапожищем...".

по-1.не країна а держава.Країна це народ,а держава-чиновник.Хоча,поетам -пробачливо.
по 2.а про кого в даному разі говорить Євтушенко? Мабуть же не про зрадників.
по 3.-... До речі, на мій погляд, ця норма нічого не дасть, крім докорів в порушенні прав людини... (С)...
у Вас температура в порядку?Ви це серйозно.Ніколи не читали\переглядали,чому вчать на лу\ ган \
ді \ в школах дітей? ті так звані вчителі?Може їм ще й грошове держзаохочення від України,за вихо
вання поколінь майбутніх орків?Чи *бойові виплати* путінським асвабадітєлям,за вбивства *укров*?
а чого? вони ж он як зараз взялися за Авдіївку,Ясинувату... і загалом з весною пожвавішали.Он і чер
говий *гумконвой*. (про які наші Зах.*партнери* переважають не згадувати) -Путін направив на допо
могу своїм гомункулам,серед яких і маса громадян України.Ну не можна ж їх залишити без підтрим
ки від держави?
Miki2 _ 21.04.2016 15:40
IP: 178.94.61.---
-vts-m-:
Miki2:
Так. Злазьте з трибуни, сказав Шарапов і більше не воняйте, а з вами і такими, як ви, окремий разговор буде. Карочє, – всі списки є.
Я віжу, Мікі, ті как Йосип Віссаріонович: целую народность в 24 часа за пособнічество фашістскім оккупантам...

П.С1. Помніцца, когда Горбачов спрашівал, хотіте ви за СССР – все как одін сказалі "да"
А когда Ельцін спросіл, хотіте лі ви війті із СССР – все как одін сказалі "да"...
П.С.2 Сдержанніе люді стараются сдержівать потугі видать частності за всеобщее
П.С.3 Еслі вам не до вподоби чиясь думка – забудьте про слово "козел" і "балабол" – ето вас украсіт...
не убєділі. занімайтесь гондурасамі
-vts-m- _ 21.04.2016 15:29
IP: 130.211.75.---
Miki2:
Так. Злазьте з трибуни, сказав Шарапов і більше не воняйте, а з вами і такими, як ви, окремий разговор буде. Карочє, – всі списки є.
Я віжу, Мікі, ті как Йосип Віссаріонович: целую народность в 24 часа за пособнічество фашістскім оккупантам...

П.С1. Помніцца, когда Горбачов спрашівал, хотіте ви за СССР – все как одін сказалі "да"
А когда Ельцін спросіл, хотіте лі ви війті із СССР – все как одін сказалі "да"...
П.С.2 Сдержанніе люді стараются сдержівать потугі видать частності за всеобщее
П.С.3 Еслі вам не до вподоби чиясь думка – забудьте про слово "козел" і "балабол" – ето вас украсіт...
Александр 1 _ 21.04.2016 15:22
IP: 188.163.12.---
kren:
Чи *гомадяни* України,вчорашні службовці і керівники,що перейшли на службу окупанту...Чи Ви й зара груддю станете на сторожі наївного держапрату де не знають кому нараховують виплати?
Та ні, я лише акцентую, що це (позбавлення громадянства) не така проста форма боротьби с сепаратистами. Тому про неї автор згадує лише, як план Б. А не як, "треба було зробити, ще вчора". До речі, на мій погляд, ця норма нічого не дасть, крім докорів в порушенні прав людини. Чому позбавляти зрадників громадянства, як що їх треба судити за зраду Батьківщині? Є велике питання, чи має права взагалі держава (а це чиновник) позбавляти громадянства будь-кого? У Є. Євтушенко є на цю тему: "Дай Бог, чтобы твоя страна тебя не пнула сапожищем...".
-Vesna- _ 21.04.2016 15:22
IP: 93.72.134.---
kren:

Ну 1) форма перекладу видозмінює суть.
2) Мінські угоди складаються з пунктів, які треба розглядати в певній посладівності згідно цыны питання. Тут чорт і сидить. Бо виграє тут тот – хто виконає тих пунктів менше.
За відсутності пріорітету – переговорщики з України апелюють до порядкового номера питання – так як більш важливі питання природньо йдуть першими... а переговорщики з Росії якраз займаються маніпуляціями з пріорітетами...

Іншими словами – Мінські угоди – то поле для маневру. Іншого б 'документу" в Мінську ніколи б не підписали ВСІ сторони.
P712 _ 21.04.2016 15:15
IP: 92.113.163.---
-Vesna-:
P712:
-Vesna-:
Франція наполягає, щоб Україна включила до Конституції пункт про особливий статус Донбасу 19 квітня в 21:45 У Парижі сподіваються, що це станеться до кінця першого півріччя. Жан-Марк Эро Жан-Марк Еро оптимістичний щодо прийняття поправки про спеціальний статус Донбасу la-croix.com Франція розраховує, що Київ до кінця першого півріччя 2016 року прийме поправку до Конституції про спеціальний статус Донбасу, заявив глава французького МЗС Жан-Марк Еро.і поправку про виборчий процес в Донбасі"
з новин за 19 квітня 16р.
Ну так і де тут йдеться про зміни до Конституції на постійній основі?, про які торочить Гриценко?
Перехідні положення. Срок дії – 5 років.
Та й то це психологічна атака на саому ділі.
не знаю яка це психологічна атака, а от оплачувати цей бардак (розгромлений Донбас) за захищеними статтями я точно не хочу. Тому потрібен референдум серед платників податків (а не пенсюки мають голосувати)
P712 _ 21.04.2016 15:12
IP: 92.113.163.---
Miki2:
Мікі, ви ж розумієте, коли раз даєш слабину, то тоді і сідають на голову. Це я про Пецо. А відстоювати державні інтереси йому слабо (аби шакаладки гарно продавались).
-Vesna- _ 21.04.2016 15:08
IP: 93.72.134.---
P712:
-Vesna-:
Франція наполягає, щоб Україна включила до Конституції пункт про особливий статус Донбасу 19 квітня в 21:45 У Парижі сподіваються, що це станеться до кінця першого півріччя. Жан-Марк Эро Жан-Марк Еро оптимістичний щодо прийняття поправки про спеціальний статус Донбасу la-croix.com Франція розраховує, що Київ до кінця першого півріччя 2016 року прийме поправку до Конституції про спеціальний статус Донбасу, заявив глава французького МЗС Жан-Марк Еро. "Київська влада повинна виконувати свої зобов'язання і виконувати реформи, в тому числі включити поправку до Конституції про спеціальний статус Донбасу і поправку про виборчий процес в Донбасі"
з новин за 19 квітня 16р.
Ну так і де тут йдеться про зміни до Конституції на постійній основі?, про які торочить Гриценко?
Перехідні положення. Срок дії – 5 років.
Та й то це психологічна атака на саому ділі.
Miki2 _ 21.04.2016 15:05
IP: 178.94.61.---
P712:
-Vesna-:
Франція наполягає, щоб Україна включила до Конституції пункт про особливий статус Донбасу 19 квітня в 21:45 У Парижі сподіваються, що це станеться до кінця першого півріччя. Жан-Марк Эро Жан-Марк Еро оптимістичний щодо прийняття поправки про спеціальний статус Донбасу la-croix.com Франція розраховує, що Київ до кінця першого півріччя 2016 року прийме поправку до Конституції про спеціальний статус Донбасу, заявив глава французького МЗС Жан-Марк Еро. "Київська влада повинна виконувати свої зобов'язання і виконувати реформи, в тому числі включити поправку до Конституції про спеціальний статус Донбасу і поправку про виборчий процес в Донбасі"
з новин за 19 квітня 16р.
Та хай цей глава французького МЗС Жан-Марк Еро напише свої вимоги на бумагі, краще виробленої з нільської бавовни, віддасть мені, а я її сам знаю, як іспользувать
kren _ 21.04.2016 15:00
IP: 37.52.241.---
-Vesna-: Зарубіжні партнери вимагають, щоб голосування за "особливий статус" Донбасу в Конституції України відбулося на поточній сесії Ради (травень-липень). Вимагають відкрито і
наполегливо. (c)
Ну то давайте докази... перелік прізвищ та текст вимагань.

учора на стрічці ФБ. Peter Shuklinov. полемізував на тему якості роботи наших ЗМІ,з приводу виступу
французького мініносправ Еро на Москві,зокрема і про невиконання Україною мінських угод.
Щоправда *інтригу* п. Shuklinov закрутив з точності перекладу,а не суті *партнерського зауваження*.
На що, Юрий Касьянов справедливо зазначаєп. Shuklinovу;-...если говорить не про форму перевода – "прокремлевскую" или "проукраинскую" – что меняет по сути ваш "нюанс"?... Разве он (ЕРО авт.) не говорил о необходимости закрепления в нашей Конституции "особого статуса Донбасса"?... –
Говорил. В этом суть...
чи маєте п. Vesna-що заперечити п. Юрий Касьянов?
Miki2 _ 21.04.2016 14:59
IP: 178.94.61.---
Послухайте, балаболи, те про що ви поняття не маєте щодо Донбасу. Так от, як приклад, – в одному з звільнених в тому роц населених пунктів Донбасу зразу організували збори. Набився повний ДК. Один з виступаючих дядько вопєл во всю глотку "за Україну", рвав на собі рубаху, який, мол, він патріот, але в один момент в першому ряду сидівший не місцевий шльоцик запитав у виступаючого, чи голосував він на "референдумі" за відокремлення Донбасу від України. Виступаючий упевнено сказав, що канєшно – "не голосував". Тоді цей шльоцик підійшов до нього з товстими списками, ткнув пальцем в один і запитав: це ваші дані? Так!, відповів "патрійот". А підпис ваш? Відповідь – Так. Злазьте з трибуни, сказав Шарапов і більше не воняйте, а з вами і такими, як ви, окремий разговор буде. Карочє, - всі списки є.

Від себе скажу, що всі ці падли будуть позбавлені права голосу, як мінімум. Під пістолєтами їх на той референдум ніхто не гнав. Я сам там в той час був і наживо все бачив і чув
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
ОСТАННІ ЗАПИСИ
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter