Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Аргументи і факти

26 грудня 2017, 15:12

Звіт Міноборони за 2017 рік: військовим розподілено 928 квартир. Багато це чи мало? Для порівняння нагадаю: у 2005 році наша команда в Міноборони вийшла на показник понад 6500 квартир. При тому, що працювали ми не з початку року, а зайшли в МО лише 4 лютого. При тому, що бюджет-2005 Рада прийняла не в грудні попереднього року, як це було у 2016-му, а лише 31 березня, тобто один квартал (з чотирьох) був втрачений. При тому, що протягом 2005-го відбулися дві відставки/зміни Уряду, а це додаткові затримки з переглядом/прийняттям рішень. При тому, що вартість будівництва тоді зросла на 15%, порівняно з 2004-м роком, у якому збудували набагато менше – 2700 квартир. При тому, що квартири військовим ми будували на 5-7% більшої загальної площі, ніж роком раніше. Якби не зазначені фактори, то у 2005-му ми збудували б понад 7000 квартир. Тим не менше 6500+ квартир – проти цьогорічних 928, і до того нашого показника з наступних 10 міністрів ніхто навіть і близько не підійшов. Це факти і аргументи. Які ніякі порошенки, з луценками-матіосами й усіма разом порохоботами не можуть заперечити.

P.S. За період роботи в МО жодної квартири ні собі, ні членам родини я не отримав. На державній дачі не проживав жодного дня.

Коментарі — 43
kren _ 27.12.2017 20:35
IP: 188.0.104.---
-Vesna-:
kren:
Ви цих ментальних трафаретів попробуйте позбутись...
Я вже не кажу про те – що історія нічому не вчить... твільки зовсім недавно армія так масово...
...так про шо ж і мова,п.-Vesna,особливо коли пригадати,хто керував державою,вкупі з армією,і що з
тією армією робило продажнє прокремлівське керівницто.Дивно,що за таких обставин,в армії ще залишилося кому воювати з моковськими вбивцями.
імхо,квартирне питання тут не на останньому місці.Це пряме свідчення відношення керівництва і до
людей,і до службовців,що в тяжку годину мають віддати своє життя за його,керівництва добробут.
Oleksandr Kyrychenko _ 27.12.2017 17:46
IP: 35.189.212.---
"Я – офицер и всегда держу слово. Всегда говорю правду, даже если она горькая и не все ее хотят слышать. Офицер естественно заботится о людях и защищает их от несправедливости. Для офицера ответственность, честь и достоинство – не пустые слова. В них глубинный смысл и жизненная ценность. Никогда не разменивал честь – на должность, не измерял достоинство – суммой денег", – говорит о себе Анатолий Гриценко.
Oleksandr Kyrychenko _ 27.12.2017 17:45
IP: 35.195.76.---
27 июня 2014 года Анатолий Гриценко на центральном украинском телеканале Первый Национальный в эфире Шустер Live предложил убить президента Российской Федерации Владимира Путина.
Oleksandr Kyrychenko _ 27.12.2017 17:44
IP: 35.195.88.---
Люди Добрі...,

щоб зупинити... цю п'яну=кримінальну... вакханалію=війну... ЧКатіл=путан... бойню скота сов=ком=ЧК...,

голосуйте за Народного Президента АНАТОЛІЯ СТЕПАНОВИЧА ГРИЦЕНКА!!!

Тільки він, як відповідальний професіонал..., відродить Вільну Україну навіки... === на віка...!!!!!

КОБЗАР.
kren _ 27.12.2017 16:20
IP: 188.0.104.---
-Vesna-:
Хто про що... а тиловий полковник про постой...
А чого взагалі держава повинна роздавати військовим квартири? Що це за відрижка з савецьких рефлексів?
...безумовно,краще коли квартири військовим будуть *роздавати*...гм,особи приватні,там,ахмєтови,
єфремови,фірташі,медведчуки,хотлубєї,лук*янченки,шуфричі...порошенки,якби,
-ЯКБИ,п.Vesna,збудовані власним коштом,що безумовно ж внесе такі необхідні корекції в ілюзор
ний склад понять,особливо молодого офіцерства...в питаннях вірності присязі чи відданості хазяїну.
Orest Jj _ 27.12.2017 08:47
IP: 104.155.117.---
Сегодняшняя социально-политическая обстановка на Украине далеко не самая лучшая. Проще говоря, народ не доволен и негодует. Существующие направления в развитии государства, мягко говоря, "горьки на вкус". На фоне продолжающегося социально-экономического кризиса страна ведет боевые действия в зоне АТО... Против своих же граждан, отстаивающих свои права на нормальное существование!... А на контролируемой территории страна постепенно теряет своих сынов, осуществляя все новые и новые мероприятия по мобилизации. У народа есть обоснованные вопросы: "За что гибнут наши дети в зоне АТО?", "Почему нельзя разрешить существующий конфликт на юго-востоке Украины невооруженным путем, когда вся мировая общественность готова оказать конструктивное содействие по примирению сторон?", "До каких пор в стране будет нищета, холод и голод?", "Почему руководство государства загоняет страну под зависимость стран Запада?"
Orest Jj _ 27.12.2017 00:23
IP: 77.52.79.---
kren:
Orest Jj:
Сергій Казимірчик:
... Наші керманичі тоді наклали в штани...

ну, не все так просто.
Одна из версий, и очень правдоподобная: "Крым послужил блесной, которую дали заглотнуть России. И Россия эту блесну заглотнула, повиснув намертво. И соскочить нельзя – раны будут смертельные, и вися воздухом задохнешься"
...ну да,ну да,як казав рецидівст Коба- "есть мнение" і аудіторія з захопленням погоджувалася.
ну, на сьогодення это видно невооруженным взглядом – Штатам нужен был повод начать душить Мордор.
До Крыма повода 100% -го не было: у Михо не выдержали нервы и он ударил первым.
ЕС не поддержала бы санкции. А Крым – 100% беззащитная жертва агрессора. И не поддержи санкции – Штаты ЕС оставили бы наедине с Мордором. Это в ЕС хорошо когда Мордор на расстоянии. И это прекрасно понимают европейские прошмандовки. Поэтому скрепя зубами ЕС санкции и поддерживают.
kren _ 27.12.2017 00:09
IP: 188.0.104.---
Orest Jj:
Сергій Казимірчик:
... Наші керманичі тоді наклали в штани...

ну, не все так просто.
Одна из версий, и очень правдоподобная: "Крым послужил блесной, которую дали заглотнуть России. И Россия эту блесну заглотнула, повиснув намертво. И соскочить нельзя – раны будут смертельные, и вися воздухом задохнешься"
...ну да,ну да,як казав рецидівст Коба- "есть мнение" і аудіторія з захопленням погоджувалася.
Orest Jj _ 26.12.2017 23:51
IP: 77.52.79.---
Сергій Казимірчик:
...... Наші керманичі тоді наклали в штани...

ну, не все так просто.
Одна из версий, и очень правдоподобная: "Крым послужил блесной, которую дали заглотнуть России. И Россия эту блесну заглотнула, повиснув намертво. И соскочить нельзя – раны будут смертельные, и вися воздухом задохнешься"
Orest Jj _ 26.12.2017 23:43
IP: 77.52.79.---
Автору.
Хотелось бы увидеть ответ, даже если вы посчитаете это фейком, провокацией и т.д. и т.п.
Вопрос: Правда ли, что будучи МО А.Гриценко расформировал две самые боеспособные единицы на юге страны, таким образом оставив абсолютно беззащитным южное направление нашей страны?
kren _ 26.12.2017 21:52
IP: 188.0.104.---
mihaylenco:
kren _
Найгіше те,що на 3 р. війни,в найважчих за час суверенності умовах,ситуація у згаданій сфері ні трохи не покращилася.

Яценюк обіцяв стіну. Факт той, що у Сумській області,
...до Вашого коменту я би взяв цитату не "ситуація не змінилася",а "починати треба з керманичів".
імхо пояснює питання і "стіни",і АТО,і окупації,якої у нас формально немає,а єОРДЛО,гм...нові рес
публіки,з визнаним у світі керівництвом,чиї автографи стоять у "мінських угодах",котрі своєю миліс
тю дозволяють шоколадному ублюдку торгівлю з ОРДЛО,однак деякі депутати,не з бпп і опоблоку,
"спотворили"закон N7163 про реінтеграцію Донбасу,через що шоколадний зняв його з розгляду.
Тож АТО,до взаємної вигоди шоколадного і його комуно-регіонального кодла,залишається і на
далі з песпективою подальшого налагодження багатобіцяючих стосунків з високим керівництвом ОРДЛО.
Ritz _ 26.12.2017 21:07
IP: 35.189.212.---
Господин Гриценко, похвально, что в вопросе обеспечения военнослужащих жильем Вы сработали лучше других министров. У Вас есть президентские амбиции, Вы в рейтинге и все, что Вы делаете, наверное, подчинено достижению цели – поста N1 в государстве. Вся беда в том, что все ваши публичные выступления являются рефлексией на действия других персонажей. Наверное это важно для Ваших избирателей, но новых приверженцев таким образом трудно будет заполучить. Нужно создавать свои неповторимые поводы, чтобы они были интересными и притягательными. Тогда избиратели будут на них реагировать. Лидер должен за собой вести, формировать повестку дня, показывать свою программу действий, рассказывать о своих достоинствах, а не выискивать недостатки у других.
Serhii Fesenko _ 26.12.2017 20:55
IP: 91.250.55.---
Шановний Анатолій Степанович міг би розповісти нам, як військові пенсії раптом перекочували з бюджету міністерства оборони до цивільного пенсійного фонду і одночасно втратили зв'язок з окладами в ЗСУ (тепер через це військові пенсіонери стали злиденними бідняками). А також як в ЗСУ з'явилися такі дивні посадові оклади (офіцер із значно більшою відповідальністю, технікою, особовим складом, військовим званням отримав при Гриценку посадовий оклад менший).
mihaylenco _ 26.12.2017 20:45
IP: 93.171.65.---
kren _
Найгіше те,що на 3 р. війни,в найважчих за час суверенності умовах,ситуація у згаданій сфері ні трохи не покращилася.

Яценюк обіцяв стіну. Факт той, що у Сумській області, яка має сотні кілометрів кордону з ворогом, немає жодної радарної установки. Жодної ракетної установки, здатної знищувати авіацію супротивника. Жодного військового літака. Отакі досягнення у розбудові оборони. Якщо якісь кошти вкладуються, то куди? Яворівський полігон. Щось десь на Заході України. Влада й досі вважає, що наш головний супротивник – НАТО. Цікаво, може ота найпотужніша РЛС у Карпатах і досі в бойовій готовності. Проти кого?
mihaylenco _ 26.12.2017 20:33
IP: 93.171.65.---
Oleg Zdyrko
Дискусія ПРО НІЩО...

Краще б ці 20 млрд. роздали пенсіонерам. Вийшло б по 2 тис. грн. на кожного! Якщо для когось 2 тис. грн. – ніщо, то для когось – вирішення чималої проблеми. Наприклад – установка газового лічильника.
kren _ 26.12.2017 20:32
IP: 188.0.104.---
Сергій Казимірчик:
Oleg Zdyrko:
Oleg Zdyrko:
Сергій Казимірчик:
Таки АТО...Для справки. державу. яка перша обявила війну, позбавляють всілякої допомоги...
Не розказуйте казки. У нас військовою силою забрали Крим, це є силовий захват території, що про
це написано в Конституції, це факт агресії...Наші керманичі тоді наклали в штани.
...згоден з Вами,тільки починати треба якраз з керманичів.Що,найперше розвалили,мабуть вірніше,
не створювали армію,бо,власне,кількість була-не було якості.І,врешті,воювати було і ічим,і що найгіше
нікому,особливо коли мова про керівництво,продажнє,паскудне,загалом щодо нашого керівництва,
і не тільки армійського, всі найгіші визначення і синонім створені у світі-не зможуть виразити всю
глибину підлоти зібраної на рівні найвищого керівництва.Найгіше те,що на 3 р. війни,в найважчих
за час суверенності умовах,ситуація у згаданій сфері ні трохи не покращилася.
Сергій Казимірчик _ 26.12.2017 20:14
IP: 35.205.33.---
Oleg Zdyrko:
Oleg Zdyrko:
Сергій Казимірчик:
Таки АТО...Для справки. державу. яка перша обявила війну, позбавляють всілякої допомоги- економічної, політичної, фінансової, мілітарної...Скільки часу потрібно було щоби Захід переконався що Росія дійсно агресор?! Аж поки БОЇНГ не грохнули!!! Я допускаю жо ти цього не знаєш, але ж Гриценко то повинен знати!!!
Не розказуйте казки. У нас військовою силою забрали Крим, це є силовий захват території, що про це написано в Конституції, це факт агресії. Тоді треба було робити відповідні кроки. А АТО мало починатися не з Донбасу, а з захоплення Адмін будівель Криму. КРИМ буд відверто зданий. І не треба розказувати брехні про 5000 боєздатних військових і т.д. не було чи воювати. Підтримують тих то захищається та чинить опір. Наші керманичі тоді наклали в штани.
Oleksander Matvienko _ 26.12.2017 19:20
IP: 188.231.190.---
А військові не знають де їхні квартири? В маєтках бандитів по конча-заспах по всій України, в крутих тачках бандитів, яких продається в Україні більше ніж в деяких розвинутих країнах Європи, в офшорах, куди бандити ховають награбоване в Україні. Бандити грабують Україну, а у військових – можливості обмежені, правда війна надала їм деякі можливості для обкрадання. Але військові, як частина населення України, самі винні, бо знову і знову віддають владу бандитам. Подивіться на результати опитувань вподобань лохів: ті ж самі банди, які грабували Україну 25 років, будуть обрані ними у владу. Дійсно: населення заслуговує ту владу, яку обрало.
Orest Jj _ 26.12.2017 19:15
IP: 104.155.29.---
Сегодняшняя социально-политическая обстановка на Украине далеко не самая лучшая. Проще говоря, народ не доволен и негодует. Существующие направления в развитии государства, мягко говоря, "горьки на вкус". На фоне продолжающегося социально-экономического кризиса страна ведет боевые действия в зоне АТО... Против своих же граждан, отстаивающих свои права на нормальное существование!... А на контролируемой территории страна постепенно теряет своих сынов, осуществляя все новые и новые мероприятия по мобилизации. У народа есть обоснованные вопросы: "За что гибнут наши дети в зоне АТО?", "Почему нельзя разрешить существующий конфликт на юго-востоке Украины невооруженным путем, когда вся мировая общественность готова оказать конструктивное содействие по примирению сторон?", "До каких пор в стране будет нищета, холод и голод?", "Почему руководство государства загоняет страну под зависимость стран Запада?"
Віктор Петренко _ 26.12.2017 19:14
IP: 108.59.80.---
Anatol Zubenko:
Квартиры военным-только после выхода на пенсию! До этого-сьемное жилье...Я думаю квартиры Гриценко настроил в Крыму- результат известный...
пожив би старий троль по гуртожиткам та арендованим квартирам-знав би як це погано і не висирався би тут.
і звідки Гриценко знав що Крим здадуть окупанту без жодного пострілу?
Orest Jj _ 26.12.2017 19:01
IP: 104.155.117.---
Oleg Zdyrko:
Orest Jj:
Москалыку, обтікай...
Шахтарям это напишешь, когда они вгонят ВСУ в очередной котёл вместе с "джавелинами"!
Orest Jj _ 26.12.2017 18:58
IP: 35.205.171.---
Oleg Zdyrko:
Orest Jj:
Поки що ДЖАВЕЛІНИ- найефективніші... Гриценко обгрунтує...Звернися.
И что джавелин?
Оружие "возмездия"?
Ни одна страна в мире не победила в войне на чужом оружие.
Orest Jj _ 26.12.2017 18:47
IP: 35.195.174.---
Oleg Zdyrko:
Сергей Казимірчик:
Таки АТО...Для справки. государство. которая первая объявила войну, лишают всяческой помощи – экономической, политической, финансовой, военной...Сколько времени нужно было чтобы Запад убедился, что Россия действительно агрессор?! Пока БОИНГ не грохнули!!! Я допускаю жо ты этого не знаешь, но Гриценко то должен знать!!!
А кто грохнул Боинг?
Не Порошенко ли?
mihaylenco _ 26.12.2017 18:27
IP: 93.171.65.---
Сергій Казимірчик
2) Бюджет в 2005-2007 роках був від 5,9 – 9,9 млрд. гривень, в 2014-2017 з 25-65 млрд гривень.

Перепрошую, Сергію. Бюджет зріс. Але не набагато. Для порівняння цифри 2005 – 2007 року слід множити на 5. Тобто, тоді бюджет був 30 – 50 млрд, а 2014-2017 роках – 25-65 млрд.

Багато кому не сподобається, мені самому не подобається, але те саме стосується й газу. Як там не маніпулюй цифрами, а долар зріс майже в 4 рази. Тобто, ціна в гривнах виросла також у 4 рази. І електрика. І будь-який товар. Тільки для ахмєтових-коболєвих коефіцієнт інфляції враховують миттєво, а для людей – дулю.
Сергій Казимірчик _ 26.12.2017 18:01
IP: 35.195.250.---
Oleg Zdyrko:
В 2005 держава не воювала...Гриценко цього не знає? Чи Гриценко не знає що з 2005 вартість житла виросла? Господи, так опуститися...До рівня Саакашвілі!!!
1) Ми що воюємо у нас "АТО"
2) Бюджет в 2005-2007 роках був від 5,9 – 9,9 млрд. гривень, в 2014-2017 з 25-65 млрд гривень. Зріс в декілька разів, гроші були, проблема керманичів МО як їх використати. Мабуть пішли на катери))
3) Гриценко назвав конкретні факти в цифрах, які можна перевірити причому тут Саакашвілі?
Корупція1142 Україна та Європа946 Уряд реформ328 Aтака Путіна1120 Свобода слова548
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter