Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Хто радить президентові робити такі заяви?

12 вересня 2019, 20:55

Президент Зеленський зробив дві заяви:

- На зустрічі у "Нормандському форматі" лідери чотирьох держав розглядатимуть "формулу Штайнмаєра".

- Україна наполягає, щоб зустріч у "Нормандському форматі" пройшла якомога швидше у вересні.

Відомо, що під час останньої телефонної розмови Макрона з Путіним прозвучала тверда вимога до України (читай, до Зеленського) підписати на цій зустрічі письмове зобов'язання запровадити "формулу Штайнмаєра" і в повному обсязі виконати "Мінські домовленості".

Нагадаю стисло суть "формули" і "домовленостей": місцеві вибори на окупованих територіях проводяться ДО виведення російських військ, тобто в умовах російської там присутності; в день виборів запроваджується "особый статус" (фактично утворення двох автономних республік зі своїми судами і правоохоронними органами) – спочатку вже прийнятим у 2014-2015рр. Законом на тимчасовій основі, потім фіксацією у Конституції України на постійній основі; повна і безумовна амністія, лише потім виведення російських військ і передача нам контролю над кордоном лише на заключному етапі, тобто після виборів і після введення "особого статусу" в фундамент законодавства України.

Як бачимо, Путін не приховує свого наміру разом із зарубіжними партнерами натиснути на Зеленського – і змусити його під час зустрічі в "Нормандському форматі" підписати письмові зобов'язання, по суті, підписати капітуляцію.

Адже повернення окупованих територій на таких умовах Путіна системно і довготривало руйнуватиме цілісність нашої держави, а в перспективі крок за кроком може повернути під контроль Росії усю нашу країну.

Заради об'єктивності зазначу, що капітулянські "Мінські домовленості" дісталися Україні й Зеленському у спадок від Порошенка (вересень-2014 "Мінськ-1" і лютий-2015 "Мінськ-2").

Тим не менше, питання: навіщо Зеленському зараз, за таких вкрай несприятливих для України умов, публічно заявляти про бажання провести зустріч у вересні і до того ж якомога швидше?

Хто радить президентові робити такі заяви, мені невідомо. Вважаю це помилкою. Поки що помилкою тактичною, але з можливими негативними наслідками на стратегічну перспективу.

Саміт не треба прискорювати. Його треба проводити лише тоді, коли на ньому прогнозовано будуть прийняті рішення на користь майбутнього України. Інакше – це путінський капкан і він дуже небезпечний!

powered by lun.ua
Коментарі — 48
Сергей Папков _ 16.09.2019 11:06
IP: 35.235.226.---
Віктор Совщак:
Сергей Папков:
Коли Ви заговорили про війну то не отримали жодної підтримки А навіть крім мене ніхто не схотів щось говорити І правильно давно все зрозуміло Але
як вийти з такої ситуації ніхто поки не знає
З ситуації війни виходять лише після перемоги, або після поразки і капітуляції (все інше від лукавого, якою б демагогією це не прикривалося). Проблема в тому, що й у Порошенка і тим паче у Зеленського не вистачало і не вистачає сміливості, рішучості (якщо хочете "божевільності") повести країну до перемоги. І так вже 6-й рік, породжуючи у народу зневіру та апатію. За цей час Україна бездарно втратила 14-15 тис. своїх громадян, практично не просунувшись вперед до кордону. Так при пожежі можна зразу вилити на вогонь відро води і загасити його, а можна цю ж воду протягом доби виливати чайними ложками, дочекавшись щоб все вигоріло вщент. До відома Зе і його симпатиків: війни не виграються дипломатією, дипломатія лише закріплює їх результат.
Віктор Совщак _ 15.09.2019 20:16
IP: 35.235.227.---
Сергей Папков:
Коли Ви заговорили про війну то не отримали жодної підтримки А навіть крім мене ніхто не схотів щось говорити І правильно давно все зрозуміло Але
як вийти з такої ситуації ніхто поки не знає
Сергей Папков _ 15.09.2019 10:12
IP: 35.235.227.---
Щодо "мінських домовленостей" (юридично це ніякі не угоди, бо з української сторони під ними стоїть підпис неофіційної і фактично приватної особи, яким був і залишається Кучма, посада якого не передбачена жодним законодавчим актом України) та "плану Штайнмайєра", то Україні давно вже треба питання окупованого Донбасу обгорювати разом з питанням окупованого Криму і ні на які інші варіанти не погоджуватися.
Сергей Папков _ 15.09.2019 10:07
IP: 35.235.226.---
Що позитивного дали Україні всі попередні нормандські самміти? Україна якось укріпила своє міжнародне становище, посилила безпекову складову, звільнила і деокупувало якусь частину своєї території? Питання риторичне, бо очевидна відповідь: "Нічого корисного вони для України не дали, якщо не вважати таким піар колись Порошенка, а тепер вже Зеленського!".
То чи варто носитися з "нормандським форматом", як з писаною торбою? І не треба лякати українську громадськість тим, що від нас відвернуться, знімуть з Росії санкції – не знімуть і не відвернуться, якщо наслідки від того будуть згубними для Європи. А це вже залежить лише від нас: якщо капітулюємо, то напевно знімуть і почнуть нормалізовувати відносини з РФ за наш рахунок, а якщо оголосимо мобілізацію та збільшимо армію до 3 млн. (мобілізаційний потенціал це дозволяє) і за кілька діб звільнемо Донбас і почнемо готуватися до звільнення Криму, то домовлятися і заспокоювати будуть вже з нами насамперед.
Log Log _ 13.09.2019 20:48
IP: 35.235.227.---
Федор Беглов – безмозглый дебил Унитаз Семижопов из Воронежской области
слелает.
Безграмотный потомок гитлеровского ублюдка (сам хвалился, что пробабке дом построили
гитлеровские оккупанты), на шестом десятке не умеешь делить текст на предложения.
Лепишь запятые ни к селу, ни к городу.
Меняешь ники, но тупость кретина торчит как шило из мешка.
Log Log _ 13.09.2019 14:18
IP: 35.235.226.---
Log Log:
Борис Микитон:
Log Log:
І потрібно йому протистояти, а не підігравати.

Надо найти способ, (у меня предложений по этому способу нет), которой бы подразумевал противостояние Путину без уступок, но без гибели граждан Украины, как я считаю, в существующих условиях, – совершенно не оправданной.
svoboda.org/a/30158213.htm
Піонтковський.
svoboda.org/a/30158213.html
Log Log _ 13.09.2019 14:17
IP: 35.235.227.---
Log Log:
sadam:
Почитайте Піонтковського.
svoboda.org/a/30158213.htm
svoboda.org/a/30158213.html
Log Log _ 13.09.2019 14:16
IP: 35.235.227.---
Log Log:
sadam:
Почитайте Піонтковського.
svoboda.org/a/30158213.htm
svoboda.org/a/30158213.html
Log Log _ 13.09.2019 14:11
IP: 35.235.227.---
sadam:
Почитайте Піонтковського.
svoboda.org/a/30158213.htm
Log Log _ 13.09.2019 14:10
IP: 35.235.227.---
Борис Микитон:
Log Log:
І потрібно йому протистояти, а не підігравати.

Надо найти способ, (у меня предложений по этому способу нет), которой бы подразумевал противостояние Путину без уступок, но без гибели граждан Украины, как я считаю, в существующих условиях, – совершенно не оправданной.
svoboda.org/a/30158213.htm
Піонтковський.
Борис Микитон _ 13.09.2019 14:08
IP: 35.235.226.---
Log Log:
І потрібно йому протистояти, а не підігравати.

Надо найти способ, (у меня предложений по этому способу нет), которой бы подразумевал противостояние Путину без уступок, но без гибели граждан Украины, как я считаю, в существующих условиях, – совершенно не оправданной.
Володимир Войтко _ 13.09.2019 12:34
IP: 35.235.226.---
В Росії аргументують приєднання Криму в тому числі тим, що там була автономія. І ідуть посилки на різні закони і Конституцію. Ця пропаганда дає свої плоди. В ЕС частково ідуть назустіч Росії. А коли на Донбасі буде автономія, то далі відбудеться приєднання Донбасу до Росії по кримському сценарію. Головним виправданням для Росії буде те, що українська влада сама встановила автономію для Донбасу.
Serge Severn _ 13.09.2019 12:31
IP: 35.235.227.---
Ніхто не радіть, він свідомо працює на Москву, уже можна було б це зрозуміти.
Log Log _ 13.09.2019 12:18
IP: 35.235.227.---
sadam:
Log Log:
... Должен же быть выход из этого круга.
У Вас він є?
У мене нема. Він є тільки у Путлера.
І потрібно йому протистояти, а не підігравати.
Так, Мінські домовленості ганебні.
Але навіть перший крок – припинення вогню, Путлер не виконує.
Залишається тиснути, і поки бути у цьому "круге".
Олег Турчин _ 13.09.2019 11:48
IP: 35.235.226.---
Realpik:
Я не голосовал за Зеленского, но тот во время предвыборной кампании четко артикулировал намерение заключить мир и народ проголосовал за это в подавляющем большинстве. И подтвердил этот выбор на парламентских выборах. А сколько проголосовало за Гриценко и его силу, план которого только в том, чтобы тянуть время, а там как-нибудь да будет?
З Порошенка кажуть проголосували тому, що обіцяв війну завершити за 2 тижні.

Ще опитування засвідчують, що українців влаштує не будь-який мир. Вони просто не розуміють, як і порошенківськими 2 тижнями, що зараз швидкий мир- це програш.
Valery Timkov _ 13.09.2019 11:13
IP: 35.235.226.---
Мировой экономический кризис 2008 для России не закончился, но постоянно нарастал, превращаясь из чисто экономического в системный. Это грозило не только застоем и далее обвалом экономики, но и 3-м распадом страны. Война с Украиной – это попытка стабилизации или хотя бы торможения системных кризисных явлений. Частично это удалось в 2014 – 2016 гг, но начиная с 2017 война становится не только стабилизатором, но и обузой для России. Более того, начиная с осени 2019 война становится прямым дестабилизирующим фактором и превращается из задуманного в свою противоположность – один из основных факторов способствующих развалу России. О том что это так видно по инфопространству России: экономика в застое – последние 5 лет рост 09.-2.5 проц., российские экономисты – деньги есть, а роста нет, Лавров – война в Сирии закончилась, Тейлор – по нашим данным Россия хочет закончить войну в Донбассе...
В этих условиях Украина должна максимально затягивать переговорный процесс. Время на нашей стороне!
Елена Величко _ 13.09.2019 10:38
IP: 35.235.227.---
Хочу нагадати усім сутність незалежної держави та дипломатії.
Якщо країна виходить на міжнародну арену як незалежна – вона підтримує та МАЄ власні інтереси,
у той же час такій країні треба тепер узгоджувати позиції з ІНШИМИ країнами, які хочуть мати стійкий мир та розвиток, що й більшість громадян.
Я вважаю, що зробити мир на таких засадах, що НАС влаштовують – ТО НЕ КАПІТУЛЯЦІЯ.
Такий мир треба ЩЕ ЗРОБИТИ. Крім того, так треба зробити, щоб такий мир тримався, тобто ДУМАТИ ЯК.
Ludmyla Zagoruyko _ 13.09.2019 10:16
IP: 35.235.226.---
Роби, що повинен, і будь, що буде. Краще робити, ніж робити вигляд, що щось робиш – це головна перевага Зеленського над Порошенком. І над Путіним також. Тому зради точно не буде, а буде шлях до закінчення війни, якого давно потребує країна.
Halyna Shpak _ 13.09.2019 10:03
IP: 35.235.227.---
- Вірити Путіну – себе не поважати.
- Якщо не дай Бог подати руку приязні московитам із спецслужб Путіна, то вони відкусять вище ліктя. – Відгризуть скільки зможуть, як в Криму і Донбасі.
- Апетит у них, аж по самий Дніпро, щоб водичка текла в окупований Крим рікою.
- Мій навіжений сусід назвав Зеленського мильною бульбашкою. – Чому, поцікавився я? А тому що до Нового року він лопне і здасть Україну Путіну, – відповів сусід. Не погоджуватися із навіженим сусідом, (який по життю є ще навіть трохи юродивий), немає ніякого сенсу, – адже тут можна спорити тільки по часу.
Realpik _ 13.09.2019 09:59
IP: 35.235.226.---
Я не голосовал за Зеленского, но тот во время предвыборной кампании четко артикулировал намерение заключить мир и народ проголосовал за это в подавляющем большинстве. И подтвердил этот выбор на парламентских выборах. А сколько проголосовало за Гриценко и его силу, план которого только в том, чтобы тянуть время, а там как-нибудь да будет?
Oleksandr Makhonin _ 13.09.2019 09:31
IP: 35.235.226.---
"Товарищ Зеленский ничего не знал! в ЦК пробрались враги!"
Iurii Kravchenko _ 13.09.2019 09:10
IP: 35.235.227.---
Хто радить гриценку робити такі ходи у грі в шахи...
hahava _ 13.09.2019 09:02
IP: 35.235.226.---
як же ж порохоботи та прихвостні системи бояться Гриценка, їх господарі добре знають, що б коли той прийшов, то всі вони сиділи б, от і обсирають як можуть.

Анатолій Степанович, голосував за вас, і дуже сумно, що люди у нас темні та голосують за різну шушваль та говорять в унісон телевізору та різним ботам, і дуже жаль що ви в майбутньому відмовилися йти у президенти, вже очевидно, що Зеленський лялька коломойського і можилво будуть дочасні вибори. Відмініть будь-ласка своє рішення, більше кандидатів наразі я не бачу, не здавайтеся так легко.
Дмитрий Гура _ 13.09.2019 08:50
IP: 35.235.226.---
Ты-то вообще уже сиди себе и не хрюкай. Убожище. Или напомнить тебе как ты во времена службы в КВВАИУ советскую родину любил и на каком языке ты тогда говорил? Привет тебе от моего дела – Василия Алексеевича Филина. Помнишь такого наверняка. Жополиз генетический.
Mikhail Grinberg _ 13.09.2019 07:31
IP: 35.235.226.---
Руслан Кондрашов,провокатор без профиля, иди пить боярышник.
Гриценко, при всём моём неуважении к нему, прав
в этом случае.
Корупція1297 Aтака Путіна1190 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter