Олексій Гарань Історик-міжнародник, політолог, політконсультант, учасник багатьох "авантюрних" проектів, що стали успішними

"П'ята колона" чи все-таки не "п'ята"?

19 лютого 2008, 14:34

Відносно недавно, коли один з депутатів Європарламенту почав говорити мені про Партію регіонів як "п'яту колону Кремля", я в амплуа академічного науковця зауважив, що це занадто схематично. Так, Партія регіонів використовує проросійськи гасла, але представляє українських олігархів, які не будуть плясати під російську дудку.

Але нинішній лист до керівництва НАТО і заяви про поїздку Януковича в Брюссель для зустрічі з Генсеком Альянсу настроїли мене на мінорний лад. Знаєте, можна вести жорсткі дебати всередині країни, але це вже навіть не критика керівництва – це підрив міжнародного іміджу країни в цілому, підрив національних інтересів. І професійні дипломати в команді Януковича, колишні міністри закордонних справ Зленко і Грищенко цього не можуть не розуміти (а на своїх попередніх посадах за часів Кучми вони, до речі, обстоювали євроатлантичну інтеграцію). Цікаво, поїде опозиційний міністр закордонних справ до Брюсселя і як він там себе буде почувати?

Вже багато говорилося про те, що зараз "регіонали" загнали себе в глухий кут, а рейтинг їх падає. Для чого ж нагнітати пристрасті. Невже справді підіграють нашому сусіду в питанні не тільки ПДЧ, а й СОТ?

Сподівалися, що призначення Богатирьової посилить прагматиків, а що ж відбувається насправді? А ще й "Сєвєродонецьк-2" на носі. Що ж далі?



powered by lun.ua
Коментарі — 89
Unique _ 05.03.2008 11:54
IP: 91.124.3.---
04.03.2008 10:26___ wanted

Від кожної держави, зазвичай, вимагається дуже небагато: не заважати...
Маю на увазі тим, хто може, хоче і вміє працювати.
Все решту регламентує добросовісна конкуренція. Добросовісність якої і забезпечує держава для всіх одинаковими правилами...
wanted _ 04.03.2008 10:26
IP: 78.137.23.---
Забув ще додати – ну хто ж не завидує цим клятим европейцям на їх рівень життя... Хто не хоче жити так же? А от працювати, щоб досягти їх рівня хочуть не всі. Здається, що досить кудись вступити і на нас посиплеться манна небесна. Не треба тішити себе такими мріями – попрацювати таки прийдеться. А щоб вибудувати пристойний добробут – в першу чергу треба розвивати економіку, а не армію. І ще – як Ви собі це уявляєте: армія буде жити по европейським стандартам, а, скажімо, пенсіонери, медицина – по нашим? Хто так вирішив?
wanted _ 04.03.2008 09:55
IP: 78.137.23.---
22.02.2008 08:31___ Unique
Згоден, вступ в НАТО в найближче десятиріччя – це дуже оптимістичний прогноз. Тобто, коли станемо богатими й здоровими – тоді й поговоримо...
Чому Ви так боїтесь саме Росію, це щось особисте? Україна знаходиться на перехресті інтересів Росії та США. Небезпеку треба аналізувати збалансовано і всебічно. Я захищаю інтереси України, а не Росії. Моє коріння за віки так зрослося з цією землею, що не варто сперечатись про патріотизм.
"Робота наймаців більш небезпечна і кваліфікованіша, від проституції.
Вони часто ризикують життям і часто гинуть." – я б так не сказав... У Вас є якась статистика?
У кожної професії своя специфіка, але їх поєднує те, що люди наражають своє життя, здоровя, психіку на небезпеку ЗА ГРОШІ, а не за високі ідеали. Героїзувати їх неможливо.
"І Коза Ностра і АльКайда – це вже минуле, яким Росія і лякає всіх..." – Ваші твердження додають оптимізму... Але що ж робити зараз, щоб через день, тиждень, місяць в Европі не вибухнула чергова бомба ісламістів? Не приховуйте, вдруге прошу поділитися досвідом.
А якщо не маєте відповіді, то так і скажіть, що Україні теж треба потерпіти такі вибухи (заради більшої безпеки?).
"Тупорилихвинищувач це хобі" – у Вас є сертифікат, що ви володієте Вищою Істиною? Потренуйтесь у скромності...
Unique _ 22.02.2008 11:34
IP: 91.124.52.---
Сусідом України є ось такий, перепрошую, "народ", який і ви отут репрезентуєте. Може я дійсно, наївний, тягнучи вас до ситої, зажравшоїся Європи, з її милом митими тротуарами,чистими і без матюків стінами, нерозбитими ліхтарями, безперебійними газо-електро-водопостачанням, полуницею на шосту ранку і навіть – ну чи не сволочі? – забороною курити в громадських місцях?
"Высшая мерзость
История, Время не обратимы.
Нельзя Вернуть Сталина, Ягоду, Ежова, Берию. Но есть ученики. И раз российский народ голосует за них, значит народ опять хочет массовых растрелов и лагерей.
Бросьте вы этот народ мазохист и не дёргайте в цивилизацию. Жизнь даётся один раз. И тратить свою жизнь на быдло глупо. Они же больные. Чем больше их уничтожат члены и органы, тем им радостней.
Это же народ Мазохист."
Unique _ 22.02.2008 08:31
IP: 91.124.52.---
Найближчі десять років Україна при всьому бажанні не вступить – стандарти жорсткі і вимоги – до претендентів, – щодо демократії, соціального захисту, рівня життя. – ось що вимагає НАТО. Гарантуючи політичну підтримку і захист, який Україні – без атомної зброї та із людьми з кульками в парламенті, конкретно від Росії і потрібен найбільше. Як і всій цивілізації...
Я тут не працюю. Тупорилихвинищувач це хобі.
Робота наймаців більш небезпечна і кваліфікованіша, від проституції.
Вони часто ризикують життям і часто гинуть.
З тероризмом бореться весь світ, з російським особливо, жоден Бен Ладен не воює з народами, тільки Росія в Чечні. І далі буде: Абхазія, Осетія,, Придністров'я...
І Коза Ностра і АльКайда – це вже минуле, яким Росія і лякає всіх...
wanted _ 21.02.2008 22:17
IP: 91.196.60.---
21.02.2008 17:52___ Unique
Поясни – в чому шляхетність псів війни? Вони виконують роботу якою гребують европейці. Виключно за гроші! Чи можна цим пишатись? Це ж не захист Батьківщини. Не бачу принципової різниці між гарматним мясом і тілом для сексуальних втіх.
Держава втрачає гідність торгуючи чи вояками, чи повіями тому що це суперечить загальноприйнятим моральним нормам. Скрутні обставини можуть виправдати такі заняття, але пишатися тут нічим.
"Років десять до вступу ми можемо – і будемо – експлуатувати НАТО" – ви не переплутали? НАТО не благодійна організація. За кожний свій євроцент вони вимагатимуть безліч дрібних послуг.Причому часто спочатку послуга, а гроші потім.
"Найближчим часом мусульманська загроза все-одно буде мінімізована" – це вам бен Ладен казав чи Буш? Вашими б вустами... Я поки що бачу зворотний процес.
І нарешті – якщо Україна вже завтра вступить в НАТО – як будемо боротись з арабськими терористами? У европейців це виходить не зовсім вдало -порадьте.
На цьому бувайте... Ви здається тут працюєте, а я вам заважаю...
Unique _ 21.02.2008 20:13
IP: 91.124.52.---
Сьогодні в'язні тюрми Лонського у Львові мали можливість відвідати власні камери.
Вони пережили Радянську владу.
Мають можливість порівняти її з фашистами.
Фашисти – це якраз ота сітка яблук.
Совдепія – від Правди про яку вам все-одно нікуди не дітися – значно жорстокіша від отих Хіросім і Нагасакі в сотні разів...
Як би ви ненавистю не кипіли та в конвульсіях не корчились, з власної шкіри вискакуючи.
Продали, продали "незламні" чекісти ваші власні найсекретніші архіви капіталістам за купу "зайчиків" американських, плюючи зверху й смачно і на "Родіну", і на "партію-рулєвого".
А "Гулаг" дозує, капельками правду відкриває. Але відкриває.
Горить, горить земля під ногами в мародерів, от вони й підскакують, як навіжені...
Unique _ 21.02.2008 18:21
IP: 91.124.52.---
21.02.2008 16:48___ Alex_N

Підозріваю, що не дотумкав ти, в тупості своїй, причину ігнору, розжовую:
А як нормальні здорові люди могли б відреагувати, наприклад, якби американці запропонували японцям сітку яблук – як перепросини за Хіросіму і Нагасакі?

Не кашляй...
Unique _ 21.02.2008 17:52
IP: 91.124.52.---
А повоювати в Афгані запрошують вже зараз... Щоб повязати?

Псів війни вербують по всьому світу. По-моєму, це шляхетніше, ніж українська нелегальна проституція – теж по всьому світу. Угода МОУкраїни з НАТО з цього питання багато українських телепнів врятувала б від алкоголізму...
Unique _ 21.02.2008 17:44
IP: 91.124.52.---
21.02.2008 16:48___ Alex_N

Ні людиною, ні, тим більше, громадянином (будь-якої держави, окрім Орди) ти вже не будеш ніколи. Але адресу дам, на всяк випадок: http://www.gulag.ipvnews.org/article20061131.php

І віршика, на прощаннячко:

"Мы ненавидели такой народ и смеялись над его презренным гневом...
Не свободы они были достойны, а залпов и казней...
Пулеметов – вот чего мне хотелось.
Ибо я чувствовал, что только язык пулеметов доступен уличной толпе и что только он, свинец, может загнать обратно в берлогу вырвавшегося на свободу зверя...
Увы, этот зверь был... его величество русский народ.
Ах, пулеметов сюда, пулеметов!" В. Шульгин.

Хіба можна щось інше написати, в "душу", перепрошую, твою заглянувши і від жаху здригнувшись?

Що совдепія з людьми зробила...

Так хочеться шанобливо зняти шапку перед слоном і навіть перед псом бродячим...
Unique _ 21.02.2008 17:32
IP: 91.124.52.---
21.02.2008 16:31___ wanted

Років десять до вступу ми можемо – і будемо – експлуатувати НАТО, - для модернізації армії, для діалогу з Росією, для збереження суверенітету і т.д.
Що зовсім не означає, що цього часу для нас вистачить, аби претендувати на вступ.
Найближчим часом мусульманська загроза все-одно буде мінімізована, оскільки Штати від їх нафти не відмовляться. Російська загроза всім цивілізованим країнам буде – безумовно! – зростати, рівно як і міцнітиме колективна, власне європейська – від Росії ж – безпека, не бути членом якої в України – жодних шансів...
Плюють москалята на воду і кругам тішаться...
wanted _ 21.02.2008 17:04
IP: 78.137.31.---
21.02.2008 15:58___ Unique
Капітан! Сподіваюсь, ти не образився. Я відповів на твою провокацію, але, повір, не можу не поважати твої рани. Поки ти воював, я навчався в Військовій Академії, а потім займався зброєю. Це щоб ми краще розумілись.
А чи не здається тобі, що в нашому житті щось не так... Не по-людськи, якщо тебе так кидало по світу? А хто ж нам винен, що ми раз по разу вибираємо таких керівників? Кацапи??
Хто крім нас зробить цю країну придатною для життя? НАТО? Їх не це муляє...
Як не крути, а розгрібати це прийдеться якщо не нам, то нашим дітям (якщо ми самі незугарні й залишимо їм такий спадок). Мені здається смішним сподіватись, що хтось прийде розгрібати наше г***. Хотілось би, але так не буває.
Думку про найманців, що воюють по всьому світу я хотів би розвинути. Ви знаєте скільки дівчат виїжджає за кордон? А якби держава це зорганізувала... Шаленні гроші!...
Alex_N _ 21.02.2008 16:48
IP: 92.113.192.---
21.02.2008 09:04___ Unique
Щодо Титульної Нації:

Завдяки саме Степану Бандері (не Берії ж з Єжовим?) і з'явилася на політичній карті світу Україна, яка вас, харчків, салом годує та від чеченців ховає...
І мародерам-"визволителям",які пів-Європи згвалтували, пенсії платить.
Вкравши їх у Воїнів УП
А Вас, что действительно контузило???

И потом как Вам эти словосочетания?
"Днепрогэс" – Бандера.
"Криворожсталь" – Коновалец.
"ХТЗ" и Т-34 – Шухевич.
"Южмаш" – галичский заробитчанин.
Дальше перечислять не буду, и так смешно.
wanted _ 21.02.2008 16:31
IP: 78.137.31.---
Уникуму (продовження).
Страшною, можливо фатальною помилкою НАТО було те, що вони дозволили втягнути себе штатам в протистояння з арабським світом. Без цього вони цілком могли б з ним домовлятись і співпрацювати. Результат – незважаючи на гори військового ядерного мотлоху, на території НАТО вибухають арабські терористи. Це не теоретична загроза, а дійсність. НАТО готове протистояти дивізіям, а проти диверсантів вся ця структура цілком безсила. Ця проблема в принципі не має військового рішення, а на сьогодні – й ніякого іншого. Ви хочете, щоб ця проблема стала й вашою? Зважте – бьють переважно найслабкішого сателіта, так що ви маєте шанси використати свій досвід саме на українській землі.
Зараз Україна має непогані відносини з арабами. Боюся навіть уявляти розклад сил між европейською та арабською цивілізацією через 30-50 років. Цілком вірогідно, що з часом европейська пиха (і наша!!) зменшиться. Чи мудро псувати відносини з арабами, тому що США хоче загарбати арабську нафту? Ми що, сподівємось, що США поділиться?
PS. Багато чого з сказаного можна віднести й до відносин з Росією. Попереджаю – за ПР я не голосував і в українській землі лежать багато поколінь моїх предків – не будемо мірятись патріотизмом.
А взагалі вся ця суперечка носить тільки теоретичний характер ("дабы дурь каждого всем была видна") – вони самі кажуть, що ми їм не потрібні поки не скаже свого слова народ і поки ЧФ в Криму. А повоювати в Афгані запрошують вже зараз... Щоб повязати?
Unique _ 21.02.2008 16:19
IP: 91.124.52.---
Це тільки Росія посилає в Чечню вісімнадцятилітніх дітлахів, котрі навіть після запойної "учебки" з автоматом при бойових, 5,45, набоях (7% поранень,решту летальні) поводяться абсолютно так само, як і з плюшевими ведмедиками: а я не знав!!!
Йди тепер мамі його скажи...
Або запали від гранат розбирають. Цікаво їм. Бачили "афганців" без пальців? Ну, душмани повідкусували...Не кажучи вже про артилерію, п'яних пілотів "вертушок", які вогонь ведуть, як Бог на душу положить. Як от Кузьмук, наприклад, ракету запустив – одразу генералісімусом українським став... Скільки обходяться бюджету генеральські пенсії?
А Ви знаєте, чим вони все життя займалися? І що про службу вони мають таке ж уявлення, як, наприклад, Єхануров...
Українська армія в тому вигляді, що зараз – найбільша для армії і суспільства небезпека.
Для цього теж потрібне НАТО.
Unique _ 21.02.2008 15:58
IP: 91.124.52.---
21.02.2008 13:56___ wanted
Я – капітан. Не контужений, тільки стріляний. Наші миротворці і так по всьому світу гроші заробляють, "пси війни" – це добре оплачувана професія. Як і охоронці "Віп-персон".
Принципово-важливим є повна добровільність такого вибору.
За "шальними" грошима я їздив в Сургут. Заробив. Так само заробляли і "куски" -"сверсрочнікі". Тільки значно легше, якщо не загинув...
На відміну від строкової служби, яка залишала нам вибір: або 300крб., або тюрма, або служба, яку, як і маму – не вибирають.В НАТО – саме вибирають. І гроші, і службу. Більшість "афганців", до речі, про таке тільки мріють...
wanted _ 21.02.2008 13:56
IP: 78.137.31.---
Уникуму: Продовжуючи ваш стиль можу відповісти, що ваші твердження мені теж здаються гідними контуженого прапорщика. Квити?
І всеж я наполягаю на відповіді на свое питання: саме це може дати вам право відкривати дорогу ЧУЖИМ дітям в те пекло, яке, як ви кажете, ви пройшли.Чому ви боїтесь сказати правду?
Звичайно европейці не дурні, але вони вже рухаються колією, яка склалася з їх минулих помилок. Нам ТРЕБА вскочити в ту ж колію, є така нагальна потреба?
Нема часу, далі буде.
Unique _ 21.02.2008 11:47
IP: 91.124.51.---
А тепер спочатку і дуже уважно:

20.02.2008 19:46___ Unique.
Unique _ 21.02.2008 11:45
IP: 91.124.51.---
20.02.2008 23:05___ Alex_N

"...Вы, западнюки, оккупанты везде,"..., - бачить Бог, не я цю тему зачепив...

"Страшным сном для советской власти была возможность создания Украиной самостоятельного государства. Если оглянуться на процесс формирования современной украинской нации, вспомнить, когда и как это происходило, а прежде всего – кто духовные побудители и начинатели этой работы, то неизбежно возвращаемся к 30-40-х годам XIX ст. Причем, это был период не только украинского, но и общеевропейского национального возрождения.
В следующем веке оба подъема украинского национально-освободительного движения – в 20-е и 40-е годы ХХ века – потерпели неудачу, а их самое большое достижение – Украинская Народная Республика – просуществовало недолго. Виной тому была бесчеловечная политика преступной банды, называвшей себя ВКП (б).
Настоящая история народов Украины скрывалась в сейфах Любянки. "

Не хочете поритися в цих сейфах, які чекісти "з чистими руками і гарячим серцем" запросто продали американцям за американські ж "зайчики". "Верность Родінє храня"...
http://www.gulag.ipvnews.org/article20070226.php
Unique _ 21.02.2008 09:55
IP: 91.124.51.---
Розуміючи власну жорстокість по відношенню до Алекса і Вантеда, пояснюю:
Вам, як і всім росіянам, доведеться перейти психологічний бар'єр для переосмислення історії імперії взагалі та Другої Світової (ніякої не Великої і ніякої не Вітчизняної) війни зокрема, як обов'язково-необхідний етап для набуття громадянства України, про який попередив Старий Чекіст:
"Возможно, будут подозрения, дискуссии, исследования историков, но не будет достоверных фактов, потому что мы уничтожим и вас, и улики. И даже если останутся какие-то доказательства и некоторые из вас останутся в живых, люди скажут, что описываемые вами факты слишком чудовищны, чтобы им верить; они скажут, что это чрезмерные преувеличения, и поверят нам, тем, кто будет все отрицать, а не вам. Именно мы будем диктовать историю лагерей". Старый чекист.
Достовірні факти залишилися. Надії чекістів не оправдалися: все таємне стає явним.
Саме факти диктують історію і таборів, і історію взагалі.
Ніхто не може зупинити час. Навіть вискакуючи із власної шкіри, Ви не зможете далі залишатися в полоні радянських стереотипів: жити в суспільстві і бути вільним від суспільства неможливо. Ні Залізної Завіси, ні скасування інтернету – не передбачається...
Unique _ 21.02.2008 09:04
IP: 91.124.51.---
Щодо Титульної Нації:

Завдяки саме Степану Бандері (не Берії ж з Єжовим?) і з'явилася на політичній карті світу Україна, яка вас, харчків, салом годує та від чеченців ховає...
І мародерам-"визволителям",які пів-Європи згвалтували, пенсії платить.
Вкравши їх у Воїнів УПА.
Unique _ 21.02.2008 08:58
IP: 91.124.51.---
сотрудничестве, взаимопомощи, совместной деятельности между НКВД и ГЕСТАПО.

§ 1.
п.1. Стороны видят необходимость в развитии тесного сотрудничества органов государственной безопасности СССР и Германии во имя безопасности и процветания обеих стран, укрепления добрососедских отношений, дружбы русского и немецкого народов, совместной деятельности, направленной на ведение беспощадной борьбы с общими врагами, ведущими планомерную политику по разжиганию войн, международных конфликтов и порабощению человечества.
Детальніше: http://www.gulag.ipvnews.org/article20061225.php
Unique _ 21.02.2008 08:56
IP: 91.124.51.---
20.02.2008 23:05___ Alex_N
В Радянській Армії, а особливо в Афганістані, – тільки такі й служили, хто не мав грошей для воєнкома. Такі як ви по райкомах-обкомах ошивалися, взагалі не служили.
Щодо Гестапо:
Русский и немецкий фашизм
Сотрудничество НКВД и Гестапо
Сегодня не являются секретом факты общего сотрудничества НКВД и Гестапо на уровне передачи опыта, когда гестаповцы проходили практику в советских лагерях и тюрьмах. Но ещё никто не осмелился до настоящего времени огласить юридическую основу этого сотрудничества – секретное соглашение самых известных в мире карательных органов Советского Союза и Германии.
Н.П.Ф. "Память"* первым опубликовал тексты "Генерального соглашения" между НКВД и Гестапо, скрытого на протяжении десятилетий преступным режимом КПСС.
ГЕНЕРАЛЬНОЕ СОГЛАШЕНИЕ
0 сотрудничестве, взаимопомощи, совместной деятельности.
гор. Москва
11 ноября 1938 г.
Народный Комиссариат Внутренних Дел Союза ССР, далее по тексту НКВД, в лице начальника Главного управления государственной безопасности, комиссара госбезопасности 1 ранга Лаврентия БЕРИЯ, с одной стороны и
Главное управление безопасности Национал-Социалистической рабочей партии Германии, в лице начальника четвертого управления (ГЕСТАПО) Генриха МЮЛЛЕРА, на основании доверенности N1-448/12-1, от 3 ноября 1938 г., выданной шефом Главного управления безопасности Рейхсфюрера СС Рейнхарда Гейдриха, далее по тексту ГЕСТАПО, с другой стороны,
заключили настоящее генеральное соглашение о
Alex_N _ 20.02.2008 23:05
IP: 92.113.12.---
20.02.2008 19:34___ Unique
Я справді служив строкову в окупаційній армії Радянського Союзу, яка була окупаційною і тут, на Україні, і там – в Афганістані.
Мені прикро, що мої гроші держава віддає окупантам- мародерам, а не воякам УПА, справа яких перемогла і в армії яких я служив би не за страх, а за совість.
Полностью с Вами согласен. Вы, западнюки, оккупанты везде, что в Афганистане, что на Украине. И служить Вы будете "не за страх, а за совість" и в Советской Армии и в войсках SS, "були-би 300 карбованців". Потому что...
Така вона насправді – Титульна Нація.
Unique _ 20.02.2008 21:28
IP: 91.124.51.---
http://www.gulag.ipvnews.org/article20061125.php

Ось вони – справжні герої Великої Вітчизняної, як ви її називаєте...
Корупція1434 Україна та Європа1126 Уряд реформ420 Зеленський67 Свобода слова579
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter