Олексій Гарань Історик-міжнародник, політолог, політконсультант, учасник багатьох "авантюрних" проектів, що стали успішними

Під час кризи на виборах до Європарламенту перемагають... прихильники ринку

08 червня 2009, 12:44

Як на мене, це справжня сенсація, оскільки під час кризи перевагу зазвичай мають ліві з їхніми гаслами державного регулювання, соціального захисту тощо. А ще криза зазвичай б'є по тих, хто при владі. А тут виявляється, що Європейська народна партія залишається найвпливовішою – 36,3% місць проти 21,6% у соціалістів (за підрахованими результатами на даний момент).

При цьому правоцентристи з ЄНП набрали більшість в усіх ключових країнах: Франції (30 місць проти 14 у соціалістів), Німеччині (42:23), Італії (35:22) – тобто там, де вони перебувають при владі. В Британії перевагу над лейбористами здобули опозиційні консерватори (11:14), в Іспанії првлячі соціалісти також програли (21:23).

Якщо до результатів ЄНП додамо групу лібералів (11%), то це вже 47% місць. А ще британські консерватори, польська "Право і справедливість" (які не входять до цих груп) тощо – тобто прихильники ринкової конкуренції переважають.

До речі, і явка за умови кризи (44%) не така вже й погана (могло бути гірше:), хоча, зрозуміло, із суттєвими варіаціями по країнах. Я думаю, що ці результати ще потребують глибшого аналізу, але для мене принаймні цікаво, що європейські виборці в умовах кризи все-таки довірили на цих виборах своє представництво в Європарламенті саме правим, а не лівим.



powered by lun.ua
Коментарі — 37
parteigenosse _ 09.06.2009 18:32
IP: 82.193.97.---
Андрей-с-Востока _ 09.06.2009 14:44
А потому – свободная воля вечна, как и рынок. И эта мысль меня как либерала греет.
Ну, согласитесь, что либералы то никак не вечны:)
Лучше было бы конечно, что рынок вечен, как и свободная воля. Но с другой стороны, зачем свободной воле обуза в виде какого-то рынка? Тогда она уж точно не будет свободной (от рынка по Андрею-с- Востока). А там еще от чего-то, например, по Владу-из-Харькова.
Я знаю, о чём говорю.
А как вам: "Я знаю, что я ничего не знаю"?

Его нельзя ни похоронить, ни построить – он вечен. Рынок – единственная естественно возможная система экономический отношений.
А может ли вечное однажды родиться, как это было с рынком?:)
Естественно- значит без участия человека с его свободной волей. Естественно уже даже на Марсе не получается:)
В китайском я не вижу ничего принципиально нового.
А кто вам сказал, что принципиально новое можно увидеть? Да еще глазами либерала, который с головой погружен в сегодняшние вечные ценности?
Андрей-с-Востока _ 09.06.2009 14:44
IP: 92.112.54.---
parteigenosse _ 08.06.2009 22:23
"Не более вечен, чем человек со свободной волей"
Диктатура может устанавливаться только в отдельных странах и на непродолжительные периоды времени. Но весь мир не может сойти с ума одновременно и надолго, поэтому всякая локальная диктатура упадёт. А потому – свободная воля вечна, как и рынок. И эта мысль меня как либерала греет.

"С другой стороны у рынка сейчас столько регуляторов и им столько манипуляторов, что не стоит это слово вашего пафоса"
Я знаю, о чём говорю.

"Вы что, хотели, чтобы те, кто рынком вскормлен, кто нередко паразитировал на нем, дружно взялись хоронить его или строить с нуля"
Его нельзя ни похоронить, ни построить – он вечен. Рынок – единственная естественно возможная система экономический отношений.

"Поэтому борьба за наполнение понятия "рынок" новым, возможно китайским, содержанием еще вся впереди."
В китайском я не вижу ничего принципиально нового. Всякую паразитирующую власть со временем скидывают.
Сваха _ 09.06.2009 13:51
IP: 194.242.116.---
Глупа ти і далі, продажна Гарань! Європейська народна партія – це формальне об"єднання, куди входять різні ХДП, консервативні і прочая. Хай хоч Стретович з Черновецьким прибіжать, і їх приймуть. Як прийняли Жульку Грігян. Хоча та вже майже записалася в СоцІнтер, але їй пояснили, що для Вашингтона краще бути правою, аніж лівою. От хвойда і перебігла
Check _ 09.06.2009 12:32
IP: 94.178.90.---
Шановний пан Гарань! Ви, як жулькина "шестьорка" НЕ впарюйте нам, що бют (теж входить до ЄНП) переможе на майбутніх виборах, БРЄД!!! Уже "ПРОПАЛО ВСЕ" БЮТ І жулька мертвий проект! Скоро всі побіжать з відти і ви теж! НЕ буде жулька- воровка президентом! УРА! СЛАВА УКРАЇНІ!!!
Ingwar315 _ 09.06.2009 12:22
IP: 93.72.177.---
загалі-то, на виборах до Європарламенту перемогли праві націоналісти – ідеологічні спільники ВО "Свобода"!!! Не треба цього соромитись і замовчувати фактів – Тягнибок йде у фарватері загальносвітовоїх тенденції до парламенту. Глобалізмом та денаціоналізацією Європа сита по горло. Майбутнє за націоналістами. ОСОБЛИВО в УКРАЇНІ!
gard _ 09.06.2009 12:06
IP: 114.127.246.---
Хм! При явке 42% что-то побеждает? Не тешьте себя иллюзиями. Роль ЕС и пр. в КРизисе минимальна. Все будут решать местные правительства. Каждый будет выбираться в одиночку. Так какой смысл париться за европарламент?
erwe _ 09.06.2009 08:37
IP: 91.124.0.---
Ще класний матеріал про БНП. "2009 So Far: Success, Advances and Progress – A Letter from Nick Griffin" – //bnp.org.uk/2009/06/2009-so-far-success-advances-and-progress---a-letter-from-nick-griffin/

(в штабах лейбористів і консів чутно трагічні вигуки "Всьо пропало!":))

Так що Україна цілком і повністю вписується у европейську тенденцію. У нас також стрімко набирає обертів національна сила:)
erwe _ 09.06.2009 08:27
IP: 91.124.0.---
Ще раз. ЗАМОВЧАТИ успіх НАЦІОНАЛІСТІВ на виборах до Европарламенту не вдастся:)
"Эти выборы ознаменовались неожиданно высокой популярностью ультраправых партий, прошедших в Европарламент. В итоге в Австрии, Великобритании, Дании, Греции, Финляндии, Италии, Нидерландах и Румынии ультраправые партии получили в Европарламенте места, которых у них там никогда не было. Голландцы избрали в страсбургский парламент сразу 4 депутатов от "Партии Свободы" Геерта Вилдерса – скандально известного автора и продюсера антимусульманского фильма "Ferta", который так возмутил все мусульманские страны и общины в Европе. Венгры командировали в Европарламент тоже 4 депутатов – от партии "Jobbik", или "Движения за лучшую Венгрию". От Великобритании в Европарламент впервые прошел депутат от "Британской национальной партии"." – //russianews.ru/second/24360

Особливо приємно чути про успіх БНП. //bnp.org.uk/
Ну як вже не мочив беенпістів істеблішмент – нічого не помогло.
parteigenosse _ 09.06.2009 01:11
IP: 82.193.97.---
Кранчар _ 08.06.2009 22:37
Додам ще таке, що китайці не будуть, мені здається, будь-які догми ринкової економіки тримати за священну корову, бо такої у них нема. І дорослі китайці, до речі, не здатні засвоювати коров'яче молоко. Зате у генетиці, особливо у ефективному продукуванні стовбурових клітин, наприклад, свиней вони вже є одними з світових лідерів...
А Європа що? Вона все більше перетворюється на споживацький ринок і знай вигадує собі преференції то за рахунок безсвинцьових технологій, то за рахунок зелених продуктів, то боротьбою з всесвітнім потеплінням. Але ж не до нескінченості на цьому можна буде жити... Варвари з молодою кров'ю вже на її порозі...
parteigenosse _ 09.06.2009 01:10
IP: 82.193.97.---
Кранчар _ 08.06.2009 22:37
Додам ще таке, що китайці не будуть, мені здається, будь-які догми ринкової економіки тримати за священну корову, бо такої у них нема. І дорослі китайці, до речі, не здатні засвоювати коров'яче молоко. Зате у генетиці, особливо у ефективному продукуванні стовбурових клітин, наприклад, свиней вони вже є одними з світових лідерів...
А Європа що? Вона все більше перетворюється на споживацький ринок і знай вигадує собі преференції то за рахунок безсвинцьових технологій, то за рахунок зелених продуктів, то боротьбою з всесвітнім потеплінням. Але ж не до нескінченості на цьому можна буде жити... Варвари з молодою кров'ю вже на її порозі...
parteigenosse _ 09.06.2009 00:49
IP: 82.193.97.---
Кранчар _ 08.06.2009 22:37
Про ВВП Тайваню то у вас напевно зашкалило. Можливо подушний?
Не позбавляйте націю права на творчість. Звісно, доганяти легше і правильніше, копіюючи. І вам не здається, що скоро двох Китаїв не буде. А порахуйте, будь ласка, яким буде загальний ВВП Китаю, якщо подушний ВВП в ньому досягне, наприклад, рівня сьогоднішнього японського:)) З іншого боку, чи не здається вам, що скоро весь приріст світового ВВП у сфері матеріального виробництва (спочатку) буде лише китайським:)) Бо, як пише росіянин М. Хазін, більше нічиїм він бути не зможе. Світ просто здасться на милість заповзятого виробника всього сущого. Я навмисно так пишу, але якщо китайці доростуть до флагмана цивілізації, то їх лідерство без сумніву буде з китайською специфікою. А у вас є сумніви у тому, що доростуть?
SIM _ 08.06.2009 23:53
IP: 62.221.55.---
Кранчар:
SIM:

Колись британські ліберали (потім ліберал-дем-и) були приблизно по центру – між правими консерваторами та лівими лейбористами...
Я не ставил задачу анализировать деятельность разных партий. Но именно на примере британских лейбористов видно, что левые могут быстро стать правыми. При этом их риторика не так уж сильно меняется. Что делать бедному избирателю? Не ходить на лохотрон, пока очень сильно не припечёт. А элита и рада – добилась, чтобы ее не трогали. Т.н. демократы...
И потом Влад Из Харькова заявляет: дескать, избиратели не пришли, т.к. разочаровались в левых. Скорее, вообще в возможности что-то изменить на выборах. Зато больше бунтуют.
Кранчар _ 08.06.2009 22:37
IP: 95.133.255.---
parteigenosse:

Придивіться до китайського ВВП. Зрозуміло, що ще років 5-7 і Китай не зможе такими темпами розвиватись. Як це вже було доказано не раз його сусідами – спершу японцями, потім корейцями та іншими азійськими тиграми.
Зарплата китайського ростиме, поступово вирівнюючись до рівня сусідів. Тим самим пропаде один з основних козирів – дешева робоча сила.
Хоча ІНШИЙ КИТАЙ (ТАЙВАНЬ) річний приріст ВВП має більший за КНРівський, і саме ВВП має значно більший. І все це без Диктатури.
Кранчар _ 08.06.2009 22:31
IP: 95.133.255.---
parteigenosse:

Китайський шлях – це плавний, поступовий перехід з планово-командної економіки до ринкової; це шлях перш за все екрномічних реформ.
Відбулась за чверть століття насамперед економічна лібералізація, при цьому політичний устрій залишався де-факто тим самим – диктатурою. Ось і увесь феномен "китайського шляху".
Перейняти китайський досвід західним демократіям просто неможливо, при всьому бажанні. Бо потрібна диктатура з чіткою вертикаллю влади.
Європа є насправді більш соціальною державою. Китай лише кілька місяців тому прийняв рішення, аби платити селянам пенсіонерам пенсії (селян в Китаї -близько половини від всього населенення).
Кранчар _ 08.06.2009 22:24
IP: 95.133.255.---
CLOCKERS:
Кранчар:
Шановний у вас нафталиновые примерно из 19-века, совковые представления о "лево- право", "либералы" и.т.д.
Запропонуйте свою версію. Ніхто не забороняє. Почитають люди.
Мова тут йшла лише право-ліво про суто економічний поділ. Є ще поділ на лібералів (лівих) і традиціоналістів (правих). Тут праві залишаються захисниками (консерваторами) т.з. традиціних цінностей (сімейних, релігійних, національних тощо), аби держава більше втручалась в ці справи, встановлюючи норми. Ліві ж за більш вільний (ліберальний) підхід: за більшу свободу людини в ціх питаннях. Особливо це стосується питань абортів, одностатевих шлюбів, легалайзу, свободи нравів, пропорції між національною та мультикультурою тощо.
parteigenosse _ 08.06.2009 22:23
IP: 82.193.97.---
Андрей-с-Востока _ 08.06.2009 13:36
Всё в порядке, люди, рынок вечен!

Не более вечен, чем человек со свободной волей- сохрани, Боже, ему эту благодать. С другой стороны у рынка сейчас столько регуляторов и им столько манипуляторов, что не стоит это слово вашего пафоса. Вы что, хотели, чтобы те, кто рынком вскормлен, кто нередко паразитировал на нем, дружно взялись хоронить его или строить с нуля, к чему в сязи с кризисом призывал Боунапарте Саркози? Не заметили, кстати, как в последнее время он как-то стушевался, затерялся где-то?
Поэтому борьба за наполнение понятия "рынок" новым, возможно китайским, содержанием еще вся впереди. А чего, ведь и коммунизм или социализм они строили у себя свой, со своей, китайской спецификой.
Но нам то что до того? Пока нас пасут наши олигархи, мы еще не одну каденцию будем пробегать "десять кроків назустріч людям", оставаясь на одном и том же месте. Потому, что бег на месте- общепримиряющий, как писал Высоцкий.
Олексій Гарань _ 08.06.2009 20:14
IP: 77.122.18.---
Кранчар _ 08.06.2009 13:08
п. Олексію
у вас помилка. В Іспанії не консерватори при владі, а саме соціалісти.

Звичайно Ви праві. Це не змінює висновків, але треба бути точним. Так що дякую. Виправив.
CLOCKERS _ 08.06.2009 18:57
IP: 94.179.4.---
Кранчар:
Шановний у вас нафталиновые примерно из 19-века, совковые представления о "лево- право", "либералы" и.т.д.
CLOCKERS _ 08.06.2009 18:38
IP: 94.179.4.---
Кранчар:
. Кого ви називаєте політ.покійником?.
Андреича, Федоровича...
Кранчар _ 08.06.2009 18:32
IP: 95.133.255.---
SIM:

Колись британські ліберали (потім ліберал-дем-и) були приблизно по центру – між правими консерваторами та лівими лейбористами.
Починаючи з Т.Блера, неолейбористи, мабуть, стали чи не правішими за лібералів. Тетчеризм вони не стали чіпати, бо працював нормально. А ось на минулих виборів (кілька років тому) Ліберал-демократи – єдина із трьох основних партій, яка вистурпала ЗА підвищення податків!
Батьківщина – її місце в ліво-центристах. Тимошенко так завжди себе опозиціонували, Турчинов до сих пір так себе зве. Більше половини фракції БЮТ не мають поглядів взагалі. ПРП і кілька депутатів мають, правіші від Батьківщини
Кранчар _ 08.06.2009 18:26
IP: 95.133.255.---
CLOCKERS:
CLOCKERS:
Кранчар:
сапоги всмятку... кассетный скандал... чук, гек трудно взвешивать, отмеривать двух "вить" обое рябое да и о полит покойниках или... или...
Нічого не зрозумів. Взагалі. Кого ви називаєте політ.покійником? Медведчука? Глибоко помиляєтесь.
Не повірю щоб Юлія Володимирівна мала справа – підставляючи свою репутацію – з політ.покійником.
SIM _ 08.06.2009 17:00
IP: 62.221.55.---
А что, британские лейбористы сильно отличаются от либералов? Так и ЕНП с участием "Батькивщины". Мне кажется, что евроэлита добилась состояния, когда избиратели понимают, что всё это лохотрон, но не протестуют (не ходят на выборы, но элиту это устраивает). Видимо, еще не стало очень плохо. А они не дураки, до очень плохо и не допустят.
CLOCKERS _ 08.06.2009 16:28
IP: 94.179.4.---
CLOCKERS:
Кранчар:
сапоги всмятку... кассетный скандал... чук, гек трудно взвешивать, отмеривать двух "вить" обое рябое да и о полит покойниках или... или...
Кранчар _ 08.06.2009 16:08
IP: 95.133.255.---
Це спроба відповіді захисту? Треба сказати, досить невдала.
Медведчук гірше всіх цим разум узятих. Гірше любого Януковича.
Чи це не зрозуміло?
Чомусь саме "хоружевский совок" не зблизився з Медведчуком.

Ну, хтось із бютовців зможе пояснити мені співпрацю з Медведчуком?
Чи про посла фсб в Україні, касетний скандал та решта – це все неправда?

Не вірю, що НІХТО НЕ РОЗУМІЄ ЦЬОГО.
CLOCKERS _ 08.06.2009 15:55
IP: 94.179.4.---
Кранчар:
Все це надзвичайно сумно.
це надзвичайно сумно... Ющенка в окружении друго чі трете сортних підлабузників – Гавриша, Богатіревой, Ставнийчук... недавнего отставника Балоги со товарищами ну что с "хоружевского совка" возьмешь
Корупція1412 Aтака Путіна1279 Зеленський61 Свобода слова578 Україна та Європа1121
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter