Олексій Гарань Історик-міжнародник, політолог, політконсультант, учасник багатьох "авантюрних" проектів, що стали успішними

Питання до Яроша

22 липня 2015, 09:22

От такий банер висів на Майдані під час виступу Яроша.



Я чомусь думав, що в Мукачевому були не "повстанці", а нелегально озброєні бандити.

Чому б п. Ярошу, використовуючи свій авторитет, не вивести своїх шістьох бійців з лісу під Мукачевим і не супроводити їх до Києва до слідства?

Може він не контролює частину ПС? Може простіше виголошувати ультрареволюційні гасла, ніж навести лад у своїй організації?

Референдуми про недовіру президенту, уряду, парламенту по Конституції не передбачені. Не матимуть жодних юридичних наслідків. Для чого висувати ці популістські вимоги? А може проблема в тому, що ПС до парламенту не пройшов, бо не подолав бар'єр? Якщо хочете змінити владу, чому не йдете на місцеві вибори?

"Народна центральна виборча комісія", "оперативні штаби по референдуму", які "будуть виконувати роль певних організаційних комітетів". – А чим все це відрізняється від "референдумів" "днр/лнр"?

Гадаю, що п. Ярош знає історію України періоду "Руїни" чи 1917-1921. На Україну наступав ворог, а революціонери скидали гетьмана, Центральну Раду, Директорію. А потім прийшли більшовики. От і зараз Путін плескає в долоні. Та ще й хмизу підкидає.

Легалізація добровольчих батальйонів? Всі вони давно легалізовані і перебувають в системі МВС чи Міноборони ("Азов", "Дніпро", "Айдар", "Донбас"). Тільки ПС хоче партизанщини (чи отаманщини?).

І це далеко не всі питання до Яроша

PS Хлопців з ПС я бачив в бою в умовах круговой оборони на метеостанції ДАП і в Пісках. Герої – там, а не ті, хто марширують в Києві чи застосовують зброю в тилу.

(Наступного тижня планую знову відвідати Піски і Маріуполь. Говоритиму з тими, хто на фронті).

PPS Нижче думки експертів про дії ПС (див. першу частину запису)

powered by lun.ua
Коментарі — 157
sidor _ 23.07.2015 00:01
IP: 104.197.60.---
tyomich:
sidor:
Ну не надо перекручивать.
Ярошу в этом году на фронте тоже не хило досталось.
нічего я не собираюсь перекручивать.Я прогнозирую возможній вісокопроцентній результат по происходящим звеньям нінешніх собітий.Ранее,путем несложного анализа,в конце зімі 14 года мной біло спрогнозіровано нападение на нас паРаши в конце лета.Как мі помнім) (уйло напал на нас в последних числах августа.А таких "личностей" как Ярош,пред моим фейсам прошло много – у нас таких " ярошей – хоть пруд-пруді.Есть і с головой дружащие.Єти "личности" доволно стандартніе,и имя им "легион".
tyomich _ 22.07.2015 23:37
IP: 46.98.118.---
sidor:
Ну не надо перекручивать.
Ярошу в этом году на фронте тоже не хило досталось.
sidor _ 22.07.2015 23:36
IP: 104.197.72.---
tyomich:
sidor:
tyomich:
sidor:
tyomich:
прикатал,мне фиолетово...А так,да,я "рускагаварящий" жидобандеровский фашист,проживающий в северном регионе донецкого края.Ну и шо?
Ну тоді прейду, при спілкуванні з тобою, на твою рідну мову – російську, аби ти так не травмував свою і так хвору голову.
Ты знаешь, трудно представить, что ты ещё какими то языками владеешь.
Ты толком не можешь ни на украинском ни на русском писать...)
ті много чего еще представить не можешь...А на украінском я пишу раді треніровкі і коммунікаціі.Если тебя "задевают украінские букві в русских словах,то мне просто лень какждій раз переключать
sidor _ 22.07.2015 23:31
IP: 104.197.9.---
Mike_Kharkov:
можем.Но не хочем.Большинству (незначительному) подходит жизнь по "понятиям".Моисей сорок лет водил стадо по пустіне,пока не вімер последний раб.Радикальное ускорение процесса "умертвления" "рабов" – игра на грани фола.Тем более,что исход єтой игрі обречен или на провал или на разделение страні на "восток" и "запад" (как и біло обещанно Ярошу шапкокрадом.Ярош "кидает" толпу на дубинатурі,толпу рассеивают в "дерьмо",как "беркут" шахтеров в Луганске,и в "благодарность" шапкокрад отдает Ярошу то,что принадлежит Балоге,так как Балога "скользкий".Но пошло не по сценарию – Майдан взорвался и вішел из под контроля.
Сейчас наступил второй акт Марлезонского балета – несколько дней назад зашло 2 тіс свежишь "шахтеров",группировки сжимаются в кулак – на осень большой риск нападения...и Ярош тут как тут – "даеш смену власти" (не напоминает ли атаку с цепями на "беркут""активистов"?),затем стадо на автоматі а самі за сцену...и оп-ля...
tyomich _ 22.07.2015 23:26
IP: 46.98.118.---
Mike_Kharkov:
tyomich:
Mike_Kharkov:
Не совсем с вами согласен.
Это не нам нужно западное общество...
1. Западу нужны наши ресурсы.
2. Мы, как осколок феодализма, западу не нужны (вспомните турок в Германии).
По 1-му вопросу – запад пока устраивает выкачивание ресурсов нашими олигархами, т.к. они дают уже готовые деньги-инвестиции.
По 2-му – нужно чем-то сильно достать запад (как албанцы итальянцев), чтобы тот цивилизовал-таки нас, и ввел тут наконец нормальное рыночное государство. Сами мы этого не сможем, увы.
Частично с вами согласен.
Нам достаточно лишь один раз изменить и запустить систему таким образом, что бы ни одному олигарху в данной системе делать было НЕЧЕГО.
Для этого, собственно, я и предлагал заменить слова США, американский народ и т.д. на Украина, украинский народ и т.д. в тексте декларации независимости США и таким образом имплементировать и интегрировать её в нашу украинскую Конституцию.
tyomich _ 22.07.2015 23:21
IP: 46.98.118.---
sidor:
tyomich:
sidor:
tyomich:
прикатал,мне фиолетово......А так,да,я "рускагаварящий" жидобандеровский фашист,проживающий в северном регионе донецкого края.Ну и шо?
Ну тоді прейду, при спілкуванні з тобою, на твою рідну мову – російську, аби ти так не травмував свою і так хвору голову.
Ты знаешь, трудно представить, что ты ещё какими то языками владеешь.
Ты толком не можешь ни на украинском ни на русском писать...)
Mike_Kharkov _ 22.07.2015 23:08
IP: 104.197.44.---
tyomich:
Mike_Kharkov:
Не совсем с вами согласен.
Это не нам нужно западное общество. Это мы нужны западному обществу. И исходить нужно из исключительно из нашей целесообразности интеграции не В, а С западных сообществом.
У нас в Украине 30%!!! мировых запасов чернозёмов...мы трансфер глобального масштаба.
Единственное что нам нужно – закрепить в Конституции ПРАВО украинского народа свергать опасную для нас власть.
Давайте разделим 2 разных вопроса.
1. Западу нужны наши ресурсы.
2. Мы, как осколок феодализма, западу не нужны (вспомните турок в Германии).
По 1-му вопросу – запад пока устраивает выкачивание ресурсов нашими олигархами, т.к. они дают уже готовые деньги-инвестиции.
По 2-му – нужно чем-то сильно достать запад (как албанцы итальянцев), чтобы тот цивилизовал-таки нас, и ввел тут наконец нормальное рыночное государство. Сами мы этого не сможем, увы.
sidor _ 22.07.2015 22:56
IP: 130.211.189.---
tyomich:
sidor:
tyomich:
прикатал,мне фиолетово,главное -хорошо учись в школе.Нам бі справиться со своімі бандюками доморощенніми...Нехватало ще щоб западноукраінские бандюки сплелісь в любовном єкстазе с донецкими.Ото хана стране будет точно.Две группировки разделят страну по самій Киев и будут при случае лупить друг-дружку со всех стволов...Пипл будет акуевший по подвалам нікаться а они ухміляясь будут капусту рубить..."Европейское" Сомали...блин.
Ну чого ти так мучишься – щирою українською писати, а гадаю і розмовляти, в тебе виходить не краще ніж у януковоЧа. Ти так не комплексуй тролю – пише вже краще своєї ріднесенькою – російською, бо смішно твої висери читати, чорт знає якою мовою написані...)
тебе цікавить тема язіка? Так я ж ще двома схожими трохи владею.А так,да,я "рускагаварящий" жидобандеровский фашист,проживающий в северном регионе донецкого края.Ну и шо?
tyomich _ 22.07.2015 22:41
IP: 46.98.118.---
sidor:
tyomich:
прикатал,мне фиолетово,главное -хорошо учись в школе.Нам бі справиться со своімі бандюками доморощенніми...Нехватало ще щоб западноукраінские бандюки сплелісь в любовном єкстазе с донецкими.Ото хана стране будет точно.Две группировки разделят страну по самій Киев и будут при случае лупить друг-дружку со всех стволов...Пипл будет акуевший по подвалам нікаться а они ухміляясь будут капусту рубить..."Европейское" Сомали...блин.
Ну чого ти так мучишься – щирою українською писати, а гадаю і розмовляти, в тебе виходить не краще ніж у януковоЧа. Ти так не комплексуй тролю – пише вже краще своєї ріднесенькою – російською, бо смішно твої висери читати, чорт знає якою мовою написані......)
tyomich _ 22.07.2015 22:36
IP: 46.98.118.---
Пропозиція до адміністраціі УП – встановіть собі на ресурс прив*язку до ай пі адреси і тролів-ботів враз поменшає!!!
)))
sidor _ 22.07.2015 22:35
IP: 104.154.73.---
tyomich:
прикатал,мне фиолетово,главное -хорошо учись в школе.Нам бі справиться со своімі бандюками доморощенніми...Нехватало ще щоб западноукраінские бандюки сплелісь в любовном єкстазе с донецкими.Ото хана стране будет точно.Две группировки разделят страну по самій Киев и будут при случае лупить друг-дружку со всех стволов...Пипл будет акуевший по подвалам нікаться а они ухміляясь будут капусту рубить..."Европейское" Сомали...блин.
tyomich _ 22.07.2015 22:32
IP: 46.98.118.---
антивірус:
tyomich:
антивірус:
Зрозуміло, чи ще якісь питання залишились???)
Не пішов би ти до пуцьки в паРашу?
Тебе проблема зміни твого ай пі теж стосується, дешева ти толяка карамельна......)))
антивірус _ 22.07.2015 22:27IP: 37.55.37.--, антивірус _ 22.07.2015 21:10IP: 95.135.234.--...)))
антивірус _ 22.07.2015 22:27
IP: 37.55.37.---
tyomich:
антивірус:
Зрозуміло, чи ще якісь питання залишились???)
Не пішов би ти до пуцьки в паРашу?
sidor _ 22.07.2015 22:23
IP: 104.197.77.---
bartman:
іногда гакери от твоево імені такую херню тут пішут, шо чітать невазможно.:-)
ну енто -ж хорошо.Начинаю пользоваться популярностью.Недалек цас значить допуска своего хоботка в коріто.А то,что "...много-разно,єто не заразно..." – так че ж достоинство настоящщего политика – думать одно,говорить – другое а делать третье.Строго пряміе бівают только железобетонніе столбі......
а Трео – це скорее пиндосовский винтаж а ні ж средство современной коммунікаціі
tyomich _ 22.07.2015 22:23
IP: 46.98.118.---
sidor:
tyomich:
sidor:
А ещё порохо-бот используй статический (НЕ динамический) прокси сервер, раз ты так за свою жопу переживаешь.
По крайней мере со статическим (не сменным) прокси сервером будешь ну хоть чуть чуть на порядочного юзера смахивать.
sidor _ 22.07.2015 20:52IP: 104.197.72. и sidor _ 22.07.2015 20:49IP: 130.211.165.
не умничай.Віходя с разніх браузеров в нєт,оператор связь может перенаправлять на разніе сервера или лучшую мачту.Тем более,если оператор не шнурковій.
Ти це завтра вранці краще бабцям на лавочці розкажи, можливо вони тобі й повірять.
Перенаправляють, з різних браузерів та таке інше я вже не один раз чув.
Проте дуже гарно знайомий з роботою сервених протоколів.
Тож облиш свої казочки для діточок довбань......)) Тут (на УП) тролів дуже добре видно по тому, як вони свій ай пі намагаються ховати. І один з таких тролів це ти сідор-під.ор...))
tyomich _ 22.07.2015 22:18
IP: 46.98.118.---
антивірус:
tyomich: Ти явно москаль...
Бо москалі не матюкаються – вони матюками розмовляють...
Я тобі можу й українською так загнути, що в тебе вуха не те що покрутить, а вони в тебе взагалі повідпадають. Ти за мою українську та моє походження не хвилюйся так, бо колір обличча свого зіпуєшь. Зрозуміло, чи ще якісь питання залишились???)
bartman _ 22.07.2015 21:53
IP: 104.197.53.---
sidor:
tyomich:
sidor:
А ещё порохо-бот используй статический (НЕ динамический) прокси сервер, раз ты так за свою жопу переживаешь.
По крайней мере со статическим (не сменным) прокси сервером будешь ну хоть чуть чуть на порядочного юзера смахивать.
sidor _ 22.07.2015 20:52IP: 104.197.72. и sidor _ 22.07.2015 20:49IP: 130.211.165.
не умничай.Віходя с разніх браузеров в нєт,оператор связь может перенаправлять на разніе сервера или лучшую мачту.Тем более,если оператор не шнурковій.
Сідор, да вибрось ето Treo, там і так полно вірусов.
іногда гакери от твоево імені такую херню тут пішут, шо чітать невазможно.:-)
sidor _ 22.07.2015 21:25
IP: 104.197.58.---
антивірус:
LYCIV_OLGA:
(продолжение)
– не для того они отдавали свои жизни на Майдане год назад, а теперь отдают в "АТО", чтобы на смену Януковичу-бандиту/"золотому батону" пришел "Янукович-лайт"/"шоколадный батончик" – Порошенко & C˚...)
Хочу нагадати, що сам Янукович-бандит не впав з неба...Його легально на ВИБОРАХ вибрав зомбований олігархічними ЗМІ український лохторат...
Після того, як люди віддали своє життя на Майдані, щоб скинути ненависний режим Януковича, черговий месія "шоколадний батончик", що обіцяв закінчити війну і "життя по-новому", також не впав нам з неба – його легально знову на ВИБОРАХ легально вибрав той же наш зомбований олігархами лохторат...
Цей процес постійних розчарувань і кровавих Майданів та потім вибору нами чергових "месій", що не оправдують надій людей, буде відбуватись безкінечно?
+++++
sidor _ 22.07.2015 21:21
IP: 130.211.189.---
tyomich:
sidor:
А ещё порохо-бот используй статический (НЕ динамический) прокси сервер, раз ты так за свою жопу переживаешь.
По крайней мере со статическим (не сменным) прокси сервером будешь ну хоть чуть чуть на порядочного юзера смахивать.
sidor _ 22.07.2015 20:52IP: 104.197.72. и sidor _ 22.07.2015 20:49IP: 130.211.165.
не умничай.Віходя с разніх браузеров в нєт,оператор связь может перенаправлять на разніе сервера или лучшую мачту.Тем более,если оператор не шнурковій.
sidor _ 22.07.2015 21:15
IP: 130.211.165.---
олександр миколайович:
Добру справу слід робити чистими руками і публічно: їздити до бандитів на "стрелку" з журналістами, озброєними телекамерами, а не потехеньку від всіх і зі зброєю! От тоді не знадобиться і жалюгідний лепет виправдань!

Підсумок Віче ПС: "Гора народила мишеня". Іншими словами: "Ми ПС і самі не знаємо що і як робити з війною на сході зі змінами країни, але бажаємо більше ніж іншим громадянам прав для себе, "повної блокади окупованих територій" та інших осіб на посадах президента, прем'єр-міністра та депутатів. Але чи будуть нові особи принципово відмінні від тих, що маємо, наприклад наявністю програми розвитку суспільства та завершення війни? Очевидна відповідь: "Ні". Додамо до цього небажання політичної партії ПС брати участь у виборах і матимемо картину маслом повної політичної неспроможності ПС. На жаль, так буває, що з великої хмари малий дощ.
+++++
антивірус _ 22.07.2015 21:10
IP: 95.135.234.---
tyomich: Ти явно москаль...
Бо москалі не матюкаються – вони матюками розмовляють...
tyomich _ 22.07.2015 21:00
IP: 46.98.118.---
sidor:
А ещё порохо-бот используй статический (НЕ динамический) прокси сервер, раз ты так за свою жопу переживаешь.
По крайней мере со статическим (не сменным) прокси сервером будешь ну хоть чуть чуть на порядочного юзера смахивать.
sidor _ 22.07.2015 20:52IP: 104.197.72. и sidor _ 22.07.2015 20:49IP: 130.211.165.
tyomich _ 22.07.2015 20:55
IP: 46.98.118.---
sidor:
tyomich:
sidor:
Я к ПС, к твоему удивления, НЕ имею абсолютно ни какого отношения.
Так что слюни утри и успокойся на этот счёт...)
меня тяжело чем-то удивить...а навіщо дупу рвєш,коли не в темі? Стадний інстінкт? Так скільки ж можна країну мордувати бидлостадами!
Дебилов вообще трудно чем то удивить, тут ты прав.
А что бы ты в теме остолоп был – перечитай внимательно все комментарии с самого начала.
И не рви свой, нужно полагать, многострадальный пукан по чём зря...)
sidor _ 22.07.2015 20:52
IP: 104.197.72.---
tyomich:
sidor:
Я к ПС, к твоему удивления, НЕ имею абсолютно ни какого отношения.
Так что слюни утри и успокойся на этот счёт...)
меня тяжело чем-то удивить...а навіщо дупу рвєш,коли не в темі? Стадний інстінкт? Так скільки ж можна країну мордувати бидлостадами!
sidor _ 22.07.2015 20:49
IP: 130.211.165.---
LYCIV_OLGA:
Ну, во-первых – "легально озброєні бандити" это – в первую очередь – "оборотни в погонах"/представители всех других силовых структур/все ветви нашей власти/банды/ОПГ/мафии, на крови Майдана/обманом большинства из нас захватившие государственную власть!

О "легальности/незаконности" лучше всего высказался Роман Коломієць: "Почему я ВЕРЮ ПС!!!... Я видел как они НЕЗАКОННО выгнали главного БАНДИТА Украины – януковича! Я видел как они НЕЗАКОННО защищают Украину от российских оккупантов! Я видел как они НЕЗАКОННО разбивают в хлам игровой бизнес киевских мусоров и прокураторов! И этот перечень их НЕЗАКОННЫХ действий можно продолжать и действиями в Мукачево! Зато наше государство все делает, БЛ@ТЬ, ЗАКОННО! По ЗАКОНУ выпустили Мельника, по ЗАКОНУ отпустили хабарников из ГП, по Закону отпустили Клюева И.Т.Д. И все это по ЗАКОНУ!!!"
(см.продолжение)
Мсье,так мы строим государство по "понятиям" или по законам?
Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Україна та Європа1103 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter