Олексій Гарань Історик-міжнародник, політолог, політконсультант, учасник багатьох "авантюрних" проектів, що стали успішними

Питання до Яроша

22 липня 2015, 09:22

От такий банер висів на Майдані під час виступу Яроша.



Я чомусь думав, що в Мукачевому були не "повстанці", а нелегально озброєні бандити.

Чому б п. Ярошу, використовуючи свій авторитет, не вивести своїх шістьох бійців з лісу під Мукачевим і не супроводити їх до Києва до слідства?

Може він не контролює частину ПС? Може простіше виголошувати ультрареволюційні гасла, ніж навести лад у своїй організації?

Референдуми про недовіру президенту, уряду, парламенту по Конституції не передбачені. Не матимуть жодних юридичних наслідків. Для чого висувати ці популістські вимоги? А може проблема в тому, що ПС до парламенту не пройшов, бо не подолав бар'єр? Якщо хочете змінити владу, чому не йдете на місцеві вибори?

"Народна центральна виборча комісія", "оперативні штаби по референдуму", які "будуть виконувати роль певних організаційних комітетів". – А чим все це відрізняється від "референдумів" "днр/лнр"?

Гадаю, що п. Ярош знає історію України періоду "Руїни" чи 1917-1921. На Україну наступав ворог, а революціонери скидали гетьмана, Центральну Раду, Директорію. А потім прийшли більшовики. От і зараз Путін плескає в долоні. Та ще й хмизу підкидає.

Легалізація добровольчих батальйонів? Всі вони давно легалізовані і перебувають в системі МВС чи Міноборони ("Азов", "Дніпро", "Айдар", "Донбас"). Тільки ПС хоче партизанщини (чи отаманщини?).

І це далеко не всі питання до Яроша

PS Хлопців з ПС я бачив в бою в умовах круговой оборони на метеостанції ДАП і в Пісках. Герої – там, а не ті, хто марширують в Києві чи застосовують зброю в тилу.

(Наступного тижня планую знову відвідати Піски і Маріуполь. Говоритиму з тими, хто на фронті).

PPS Нижче думки експертів про дії ПС (див. першу частину запису)

powered by lun.ua
Коментарі — 157
boh _ 22.07.2015 13:00
IP: 194.44.142.---
Бандитську систему треба прибрати, причому швидко.На першому етапі необхідні Робіни Гуди. Але у них повинно бути правило номер 1: не попадатись за жодних обставин.
антивірус _ 22.07.2015 12:22
IP: 37.52.131.---
taksist:
гарань – це проститутка, яка взнала що клієнт порошенко може до неї більше не прийти бо якийсь там правий сектор заявив що хоче цей бордель-гадюшник закрити.
А чому ви так вважаєте?...Відомо, що як незалежний політолог та експерт професор Гарань ніколи нікому не служив
антивірус _ 22.07.2015 12:18
IP: 37.52.131.---
У світі є приклади самостворення воєнно- політичних організацій...Тайно здійснюють проти офіційної влади окремі нелегальні вилазки та терористичні акти...Тому всі вони в основному знаходяться у підпіллі...
Mike_Kharkov _ 22.07.2015 12:08
IP: 104.197.94.---
hrim:
2. Заперечення еволюційного перетворення суспільства – "граблі" популізму, на які українське суспільство не втомлюється наступати.
Це не аксіома.
Приклади Сингапуру, Албанії доводять, що революційний шлях можливий, а іноді і єдино можливий. Для нас, схоже, вже єдино можливий, бо ми пройшли вже точку неповернення (рівень культури та освіти знизився за рівень популізму, далі колективний опір неможливий – повне нерозуміння ситуації, тільки бунти). Албанців перезавантажили італійці, нас теж треба перезавантажити, повністю. А еволюція громадян вже неможлива, лише еволюція олігархічної влади для створення нових ілюзій.
Звісно, це не стосується ПС, її розглядати як засоб революції смішно (виходячи з хронології), лише як знаряддя чи то олігархів, чи то Путіна.
tyomich _ 22.07.2015 12:06
IP: 46.98.118.---
gajdamaka:
Буюсь викликати праведний гнів сліпим фанатикам ПС, але всеж так обережно висловлю свою гіпотезу: ПС – це просто кодло провокаторів. Зверніть увагу, шановні прихильники ПС, розкрутка "Правого Сектора" ПОЧИНАЛАСЯ З РОСІЇ. Саме так. Звідси логічно випливає, що в Кремлі комусь (відомо кому) потрібна діяльність таких організацій як ПС. Втім, я буду щиро радий якщо мої припущення -пуста фікція.
PS. З усього вищесказаного зовсім не випливає, що я висловлюю адобрямс будь-якій діїї нинішній владі. Головне – не створювати собі кумирів.
А ты часом не забыл кто в Донецком аэропорту плечом к плечу с ВСУ раSSейских террористов на перегной отправлял?
А чьи (напомню лайноньюз) журналисты находили в сгоревших до тла авто бумажные не тронутые огнём визитки Яроша?
А чьи пацаны, мать твою за ногу, гибнут рядом с ВСУ на передовой???
антивірус _ 22.07.2015 12:04
IP: 37.52.131.---
А хто дав ПС право на істину в останній інстанції?.
.Є Правий сектор...А є люди, які, можливо, можуть косити під ПС...
Як колись НКВДисти переодягались і косили під воїнів УПА...
Вважаю, що нікого з ПС вже не задержать...
Вони всі вже переодягнулись у цивільний одяг та вільно ходять по Мукачевому, а зброю заховали...
У всьому цивілізованому світі ююди, які роз*їзджають з нелегальною зброєю (калаші, гранатомети) у мирному місті – це бандити...
gajdamaka _ 22.07.2015 11:55
IP: 77.121.102.---
Буюсь викликати праведний гнів сліпим фанатикам ПС, але всеж так обережно висловлю свою гіпотезу: ПС – це просто кодло провокаторів. Зверніть увагу, шановні прихильники ПС, розкрутка "Правого Сектора" ПОЧИНАЛАСЯ З РОСІЇ. Саме так. Звідси логічно випливає, що в Кремлі комусь (відомо кому) потрібна діяльність таких організацій як ПС. Втім, я буду щиро радий якщо мої припущення -пуста фікція.
PS. З усього вищесказаного зовсім не випливає, що я висловлюю адобрямс будь-якій діїї нинішній владі. Головне – не створювати собі кумирів.
антивірус _ 22.07.2015 11:46
IP: 37.52.131.---
hrim:
Вважаю, що однією з причин успіху Польщі, Чехії, Словаччини, прибалтійських республік таке: їхнє суспільство не "хворіло" на ПОЛІТИЧНИЙ ПОПУЛІЗМ.
.
Цілком вірно...Янукович обіцяв "почути кожного" і "покращити життя людей вже сьогодні"...Порошенко обіцяв людям "закінчення війни вже завтра" та "життя по-новому"...
Але це були тільки популярні нездійсненні обіцянки (популізм), тиражовані олігархічними ЗМІ для зомбування електорату, який повівся на цей популізм...
Україна два рази втратила свій шанс, не обравши Юлію Тимошенко своїм Президентом
valsh01 _ 22.07.2015 11:45
IP: 104.154.35.---
Вопросов к Ярошу было много с Майдана. И не на все из них украинцы получили ответ. Но вопросов к сегодняшней власти – еще больше. Не ПС украинцы доверили изменять страну, а Порошенко-Яценюку-Гройсману. И результаты этих изменений настолько печальны, что дальше некуда – и в войне, и в экономике, и в реформах, и в социалке. Только сейчас (через год после Майдана) в одном из регионов появился человек, который не боится ломать систему – вздючивать прокуроров и ментов, отнимать у олигархов наворованное, убирать чиновников и передавать их работу компьютерам, обращаться за помощью непосредственно к народу. И появление Саакашвили, это не победа Порошенко, а скорее его поражение. Поскольку на фоне Саакашвили полная импотентность власти в Киеве и др. регионах и слепому видна.
И еще. Это непорядочно стравливать членов ПС – вот есть "правильные" члены ПС – бойцы на фронте, а есть мародеры в Мукачево. Если это и есть (и наверняка есть), то это могут решать не паны Гарани, а только члены самого ПС
P712 _ 22.07.2015 11:40
IP: 92.113.17.---
tyomich:
навпаки, вважаю, що необхідно через недовіру до преза (бо закону про імпічмент ми не дочекаємось) на референдумі усунути його від влади. Крім його власних провалів + за те, що від дах для Сєнькі, а той розвалює економіку.
P712 _ 22.07.2015 11:38
IP: 92.113.17.---
антивірус:
P712:
dnipro:
не погоджуюсь, про неможливість лідера ПС очолити протест, дуже може таке статись, бо Сєнька і Пецо півтора роки жартують з вогнем, не потрібно на міцність випробовувати наше терпіння. Тому я підтримаю імпічмент Пецо (і референдум обов"язково), бо за рік стало зрозуміло, що він нездатний бути головнокомандувачем.
А хіба не було про це ясно рік назад, коли народ вибирав цих олігархів до влади?...Чомусь народ повівся на рекламу їхніх олігархічних ЗМІ та ТЕЛЕканалів
48 % виборців було ясно, але ми були в меншості. 52% повелися на локшину – АТО за 2 дні, 1000 грн. добових в день, продам бізнес, тощо, ох, жити по-новому??!!!??
tyomich _ 22.07.2015 11:27
IP: 46.98.118.---
антивірус:
P712:
dnipro:
не погоджуюсь, про неможливість лідера ПС очолити протест, дуже може таке статись, бо Сєнька і Пецо півтора роки жартують з вогнем, не потрібно на міцність випробовувати наше терпіння. Тому я підтримаю імпічмент Пецо (і референдум обов"язково), бо за рік стало зрозуміло, що він нездатний бути головнокомандувачем.
А хіба не було про це ясно рік назад, коли народ вибирав цих олігархів до влади?...Чомусь народ повівся на рекламу їхніх олігархічних ЗМІ та ТЕЛЕканалів
Так в чём дело?
Народ, допустим, повёлся.
Олигархи – народ обманули.
Так почему же теперь народ не имеет право высказать лжецам и барыгам недоверие?
Какая то у вас логика путинская получается......
антивірус _ 22.07.2015 11:25
IP: 37.52.131.---
P712:
dnipro:
не погоджуюсь, про неможливість лідера ПС очолити протест, дуже може таке статись, бо Сєнька і Пецо півтора роки жартують з вогнем, не потрібно на міцність випробовувати наше терпіння. Тому я підтримаю імпічмент Пецо (і референдум обов"язково), бо за рік стало зрозуміло, що він нездатний бути головнокомандувачем.
А хіба не було про це ясно рік назад, коли народ вибирав цих олігархів до влади?...Чомусь народ повівся на рекламу їхніх олігархічних ЗМІ та ТЕЛЕканалів
P712 _ 22.07.2015 11:24
IP: 92.113.17.---
Дядьку-політолух, не потрібно метати бісер, ваш Пецо в лайні, і за рік ми це добре побачили, що за нікчему ви всадовили на трон. Правда за законами жанру тепер ті, хто його не обирав, мають його усунути від влади. І якщо ПС це зробить, то їм треба найвищу нагороду, а не в"язницю (як ви нам тут мізки промиваєте). Читайте відкритий лист Семена Глузмана до преза.
антивірус _ 22.07.2015 11:20
IP: 37.52.131.---
Хіба Держава Україна від "приватного експорту" сигарет людьми щось втрачає?? Яким чином в даному випадку страждають інтереси держави?? Люди заробляють на хліб як можуть. Від цього поповнюється "валютна виручка", яку витрачають в Україні. Чи нас дуже хвилюють економічні інтереси інших держав, куди нелегально ввозять львівські сигарети? Чи можливо у влади є якісь пропозиції, крім відправки в АТО, стосовно працевлаштування всіх цих людей, яким перекриють кисень?
А ОТ ПРО КОНТРАБАНДНИЙ ІМПОРТ фурами БЕЗ БУДЬ-ЯКОГО РОЗМИТНЕННЯ ЧОМУСЬ ВСІ МОВЧАТЬ!!!
P712 _ 22.07.2015 11:19
IP: 92.113.17.---
dnipro:
не погоджуюсь, про неможливість лідера ПС очолити протест, дуже може таке статись, бо Сєнька і Пецо півтора роки жартують з вогнем, не потрібно на міцність випробовувати наше терпіння. Тому я підтримаю імпічмент Пецо (і референдум обов"язково), бо за рік стало зрозуміло, що він нездатний бути головнокомандувачем.
антивірус _ 22.07.2015 11:16
IP: 37.52.131.---
Можливо, закарпатський ПС за допомогою нелегальної зброї хотів наїхати на закарпатських офіційних контрабандистів, які зараз одночасно перебувають легально при місцевій владі...
Щоб ті заплатили їм дань (частину своїх прибутків) за пропуск фур з контрабандним імпортом м*яса і техніки і т.п. без будь-якого розмитнення...
Але контрабандисти чомусь заартачились...Тому почалась перестрілка...
tyomich _ 22.07.2015 11:11
IP: 46.98.118.---
dnipro:
Это всё понятно.
Чем говорю ты лично будешь заниматься?
dnipro _ 22.07.2015 11:09
IP: 193.93.187.---
hrim:
Вислів "Маємо те, що маємо" (приписують Д.Кравчуку) Л.Валенса сказав після подій у Гданську, де СОЛІДАРНІСТЬ отримала маленьку перемогу. Суть його така; враховуючи реалії, ми зробили невеликий поступ. Польща роками, кроком за кроком польське суспільство рухалось вперед. При тому, у наших сусідів у рази було менше проблем, ніж у нас (мова, церква, русский мир, ...). Вважаю, що однією з причин успіху Польщі, Чехії, Словаччини, прибалтійських республік таке: їхнє суспільство не "хворіло" на ПОЛІТИЧНИЙ ПОПУЛІЗМ.

П.С. 1. Не може політична сила, яка не змогла стати парламентською, претендувати на лідерство в одній із найбільшій країні Європи. 2. Заперечення еволюційного перетворення суспільства – "граблі" популізму, на які українське суспільство не втомлюється наступати.
Підтримую.
Особливо щодо любові до політичного популізму в нашому суспільстві.
hrim _ 22.07.2015 11:05
IP: 23.251.156.---
Neurologist:
Ключове, засадниче, що ніяк не може втямити пан Гарань – що відданих Україні людей влада ложкіних-авакових може обурювати ніяк не менше ніж захарченко-табачників...
......

Вислів "Маємо те, що маємо" (приписують Д.Кравчуку) Л.Валенса сказав після подій у Гданську, де СОЛІДАРНІСТЬ отримала маленьку перемогу. Суть його така; враховуючи реалії, ми зробили невеликий поступ. Польща роками, кроком за кроком польське суспільство рухалось вперед. При тому, у наших сусідів у рази було менше проблем, ніж у нас (мова, церква, русский мир, ...). Вважаю, що однією з причин успіху Польщі, Чехії, Словаччини, прибалтійських республік таке: їхнє суспільство не "хворіло" на ПОЛІТИЧНИЙ ПОПУЛІЗМ.

П.С. 1. Не може політична сила, яка не змогла стати парламентською, претендувати на лідерство в одній із найбільшій країні Європи. 2. Заперечення еволюційного перетворення суспільства – "граблі" популізму, на які українське суспільство не втомлюється наступати.
dnipro _ 22.07.2015 11:05
IP: 193.93.187.---
tyomich:
dnipro:
руслан49:
Є два варіанти, як воювати з Росією: 1. воюють патріоти захопленою у ворога зброєю. Ці патріоти зимою сидять по шість місяців у схронах. 2. воює мобілізована армія з усіх областей України, зброю якій виготовляють заводи Харкова, Дніпропетровська, Києва, Миколаєва, Одеси, Цій армії допомогають США і Євросоюз. Ярошу ж Захід не дасть і одного патрона. Вибирайте.
В точку. Причому в першому варіанті воюють героїчно, але не довго. І плюс здається мені, що мукачівський пс навряд чи буде воювати – вони краще контрабанду контрол... пардон боротись з іншими ланьйо будуть.
А ты чем заниматься будешь? Задницу карамельному царьку на поворотах заносить?
Для мене Порошенко це президент з масою недоліків. Але ОТАМАНЩИНИ в Україні не повинно бути. Це було постійно в історії України і ми постійно програвали.
А в імперії окупанта мирно жити точно не буду – або боротись або допобачення.
dnipro _ 22.07.2015 10:59
IP: 193.93.187.---
Neurologist:
Ключове, засадниче, що ніяк не може втямити пан Гарань – що відданих Україні людей влада ложкіних-авакових може обурювати ніяк не менше ніж захарченко-табачників. Що є люди, які хочуть бачити Україну з українським наповненням, а не малоросію/іншу расію/космополітично-русифікований вакуум, який тут будує нинішня влада. Що відбитися від путіна, але отримати тут малоросію, де крім назви нічого українського не буде – їх не влаштовує. "

За таку Україну українці боролись в минулому столітті – БЕЗУСПІШНО. Програли все! Без допомоги світової з імперією нам не справитись. Нам потрібна допомога Заходу, нам потрібна підтримка усіх патріотичних сил в Україні НЕЗАЛЕЖНО ВІД НАЦІОНАЛЬНОСТІ. Тому, незалежно від національності, якщо людина є патріот України і не вважає Україну, як хохли захарченко-симоненко-вітренко-бондаренко і так далі-далі якоюсь недоросією, то він наш союзник і побратим.

Александр 1 _ 22.07.2015 10:55
IP: 95.134.9.---
Neurologist:
почуває себе в антиукраїнському гетто...///

Щоб не почувати себе в "антиукраїнському гетто" треба брати на себе відповідальність, а не скиглити весь час на долю. Хто заважав Ярошу стати першим лідером Майдану? Чому він ховався весь час поза сценою? Де він був під час провокації з бульдозером перед будівлею АП першого грудня? До речі, згадайте як мужньо вів себе тоді Порошенко. А зараз закликати до партизанщини (легалізації "добровольчих рухів"), то є чиста зрада інтересів держави – скільки банд формованій негайно легалізується в Україні можна тільки уявити: зброї у бандитів досить. Справжні патріоти давно в лавах ЗСУ чи МВС. Вони не займаються розбоєм по тилах. Тому прав А. Гарань у своїх питаннях до ПС.
tyomich _ 22.07.2015 10:51
IP: 46.98.118.---
dnipro:
руслан49:
Є два варіанти, як воювати з Росією: 1. воюють патріоти захопленою у ворога зброєю. Ці патріоти зимою сидять по шість місяців у схронах. 2. воює мобілізована армія з усіх областей України, зброю якій виготовляють заводи Харкова, Дніпропетровська, Києва, Миколаєва, Одеси, Цій армії допомогають США і Євросоюз. Ярошу ж Захід не дасть і одного патрона. Вибирайте.
В точку. Причому в першому варіанті воюють героїчно, але не довго. І плюс здається мені, що мукачівський пс навряд чи буде воювати – вони краще контрабанду контрол... пардон боротись з іншими ланьйо будуть.
А ты чем заниматься будешь? Задницу карамельному царьку на поворотах заносить?
dnipro _ 22.07.2015 10:46
IP: 193.93.187.---
руслан49:
Є два варіанти, як воювати з Росією: 1. воюють патріоти захопленою у ворога зброєю. Ці патріоти зимою сидять по шість місяців у схронах. 2. воює мобілізована армія з усіх областей України, зброю якій виготовляють заводи Харкова, Дніпропетровська, Києва, Миколаєва, Одеси, Цій армії допомогають США і Євросоюз. Ярошу ж Захід не дасть і одного патрона. Вибирайте.
В точку. Причому в першому варіанті воюють героїчно, але не довго. І плюс здається мені, що мукачівський пс навряд чи буде воювати – вони краще контрабанду контрол... пардон боротись з іншими ланьйо будуть.
Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Україна та Європа1103 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter