Олексій Гарань Історик-міжнародник, політолог, політконсультант, учасник багатьох "авантюрних" проектів, що стали успішними

Президент Зеленський, ветерани і пані Федина – Звіробій

05 листопада 2019, 12:49

Хотів написати на цю тему матеріал ще тиждень тому, але мені здалося, що все основне вже сказано, сторони висловились, і я відбув на семінар до Гааги, де робив доповідь про суспільні настрої щодо завершення війни на Донбасі. Повернувся, передивився підсумки тижня на кількох каналах і побачив, що тема не закрита. Отож, вирішив вставити і свої "5 копійок" (була така сатирична передача Романа Чайки у золотий час "5 каналу", коли той був єдиним інформаційним каналом та ще й єдиним непідцензурним владі).

Почнемо із Президента Зеленського. Після того як "плюси" показали повний матеріал про його перебування у Золотому, стало зрозуміло, що розмова із ветеранами була майстерно вмонтована у цей матеріал. Мета – продемонструвати, що от, мовляв, місцеві хочуть розведення військ, а "заїжджі" ветерани, "радикали", "націоналісти" намагаються його зірвати. Маніпулятивно, але професійно працюють піарщики в команді Зеленського.

Щодо суті вимог Зеленського до ветеранів: прибрати зброю. Він зіткнувся лише з невеликим симптомом великої проблеми, яку свого часу вирішував Порошенко і якого тоді нещадно критикували радикали під #зрада. Цю проблему попередній президент у цілому вирішив. І добре, що вирішив (можу це засвідчити, оскільки побував з добробатами "на нулях" практично в усіх гарячих точках, а на метеостанції ДАП Різдво-2015 зустрічав в круговій обороні). Держава має монополію на застосування сили. Тому вимоги Зеленського до ветеранів у Золотому були в принципі цілком легітимні. Однак тривожною є форма, у якій ці вимоги були висловлені ветеранам. Бо форма насправді відбиває суть.

Ми побачили не просто брутальне "тикання" ветеранам. Ми побачили агресивність, вияви комплексів. Абсолютно очевидно, що Президент Зеленський звик до аплодисментів, а не до критики, тим більше до жорсткого опонування, а ще більше, коли це висловлюється в образливій формі (це не про ветеранів у Золотому, а про вигуки біля офісу Президента). І це при тому, що все це – лише квіточки, йому ще не треба було терпіти все те, що виніс Порошенко, який геть посивів на своїй посаді, весь той бруд, який виливався на нього з тих самих "плюсів", фейсбуку та інших ЗМІ, які змагалися, аби дошкульніше вкусити колишнього президента. І не тільки його. 95 квартал на чолі із своїм лідером виставляли ідіотами всіх політиків, а особливо тих, хто говорив українською, або носив вишиванку. Але сам лідер виявився вкрай нетерпимим.

За умов, коли Зеленському не вистачає ані досвіду, ані знань – його агресивність, образливість, вразливість до критики є дуже небезпечними. Адже все залежить від оточення, яке може вкладати в його вуха те, що він хоче почути: про власну велич і про підступи ворогів. Протести ж організовуються проплаченими "порохоботами" – як просто все пояснити! Таке враження, що Зеленський досі не вийшов із стану передвиборної кампанії. Схоже, що Порошенко, частково, також. Але ж Зеленський тепер не просто влада, а моновлада, на ньому і відповідальність в рази вища.

Тепер до філіпік С. Федини та М.Звіробій. "Слуги народу" вирішили притягти їх до кримінальної відповідальності. Але колись нинішній "слуга" Дубинський пропонував зробити "газівку" всім присутнім на висуванні Президента Порошенка кандидатом у президенти. На це у Зеленського не зреагували, і Дубинський пішов на вибори під зеленим прапором.

Але це не виправдовує риторики Федини та Звіробій . Як би не ставилися до Зеленського, це – Президент нашої країни. Ст. 105 Конституції говорить про "посягання на честь і гідність Президента України". Звичайно, як зазначалося вище, щодо Порошенка ніхто не стримувався в образах, але ж не треба опускатися до рівня натовпу і бидла. Бо це працює проти аргументованої критики Зеленського, проти учасників акцій протесту, проти самої "Європейської солідарності" та її очільника. Ба більше, давайте пригадаємо, як ми всі були обурені погрозами і хамством щодо Гонтаревої. Всі це обговорювали, а тепер – забули. Стрілки переведено на Федину – Звіробій. То кому підіграли? Коломойському? І враховуючи психологічні особливості Зеленського, такі дії лише посилять впертість Зеленського і його переконаність у тому, що це все "кляті порохоботи". Читати далі

powered by lun.ua
Коментарі — 51
Віра Бурик _ 09.11.2019 00:15
IP: 35.235.227.---
Рощин Вадик:
iip:
Вадик Рощин:
Скорее это не бичи и не ветераны, а каратели, которые убили 13 тысяч жителей Украины.
Они боятся за свою шкуру, это они убивали граждан Украины, а не шахтари и за это им придется отвечать.
Вадюха – тебя таки реально заклинило:)

Или ты это тиснул про русо-бандюганов с ЛыДыНыРы – "каратели, которые убили 13 тысяч жителей Украины"?

Точнее не скажешь.
- по моему мало убили, нужно больше, потому я за продолжение войны!!!
Слава Украины!!!
Підтримую!
До останнього "бурята", "шахтьора" і...санкції.
Віра Бурик _ 08.11.2019 19:50
IP: 35.235.227.---
Рощин Вадик:
iip:
Вадик Рощин:
Скорее это не бичи и не ветераны, а каратели, которые убили 13 тысяч жителей Украины.
Они боятся за свою шкуру, это они убивали граждан Украины, а не шахтари и за это им придется отвечать.
Вадюха – тебя таки реально заклинило:)

Или ты это тиснул про русо-бандюганов с ЛыДыНыРы – "каратели, которые убили 13 тысяч жителей Украины"?

Точнее не скажешь.
- по моему мало убили, нужно больше, потому я за продолжение войны!!!
Слава Украины!!!
Підтримую!
До останнього "бурята", "шахтьора" і...санкції.
iip _ 07.11.2019 22:31
IP: 35.235.227.---
Вадик Рощин:
Скорее это не бичи и не ветераны, а каратели, которые убили 13 тысяч жителей Украины.
Они боятся за свою шкуру, это они убивали граждан Украины, а не шахтари и за это им придется отвечать.
Вадюха – тебя таки реально заклинило:)

Или ты это тиснул про русо-бандюганов с ЛыДыНыРы – "каратели, которые убили 13 тысяч жителей Украины"?

Точнее не скажешь.
Сергей Папков _ 07.11.2019 19:52
IP: 35.235.227.---
Чи має право вимагати дотримання по відношенню до нього всіх правил (писаних і неписаних) лицарського турніру в білих рукавичках той, хто сам цими правилами ніколи особливо не переймався і не переймається7 А також чи повинен апелювати до статей конституції той, хто цю саму конституцію порушив ледь не першим своїм указом? Обидва питання риторичні!
Андрій Маковецький-Левенгук _ 07.11.2019 16:56
IP: 35.235.227.---
Grenader45:
Андрій Маковецький-Левенгук:
...як на мене, найбільш прийнятна і толерантна назва вже існує – учасники бойових дій. Проте її не використовують у "патріотичній риториці" через відсутність "яскравості".
Хоча і "бічі", як на мене, надто категоричне і примітивне – як друга крайність від "ветеранів".
1.Не только из-за отсутствия яркости не используют сейчас термин "участник боевых действий", но еще и из-за тянущегося за ним шлейфа советскости. Хотя, согласен, этот термин наиболее точно подходит к тем, кого сейчас принято называть ветеранами войны на Донбассе.
2. У меня и в мыслях не было назвать всех участников боевых действий на Востоке бичами. Так я назвал только тех, кто "не может жить нигде, кроме палаток, полуразрушенных хибар, самодельных халабуд и специальных вагончиков, не приемлет иной пищи, кроме разогретой на костре тушенки и видит смысл своей жизни в том, чтобы по любому поводу устраивать "патриотическую" бучу".
Log Log _ 07.11.2019 14:57
IP: 35.235.227.---
Модератори, забаньте Воронезьке лайно
Рощин Вадим
Унітаз вважає себе людиною, пише маячню
невідомою мовою, схожою на російську як
Воронеж на Париж.
iip _ 07.11.2019 13:13
IP: 35.235.227.---
Рощин Вадим:
iip:
Рощин Вадим:
iip:
Чей Крым!?
Вадюха – не обозьянничай чужие идеи:)
"Олежка" не хочет, ну ты скажи – есть мнение, что Путин – моральный урод и военный преступник.
Ты, как – согласен с этим?
Для кого как, если для хо хлов, то он их пикольно на задницу посадил, если для американцев, то то же пендаля им дал, а если русским, то он им Крым вернул.
Ты для кого просишь?
Так выходит по твоему, что Путин для всех моральный урод и военный преступник.
Типа – все нагадить успел – и украинцам, и американцам и русским...
Зато Крым вернул и там нагадил:)

Как в Мокше говорят – наш пострел везде наср*ать успел.::::)))))))
iip _ 07.11.2019 12:58
IP: 35.235.227.---
Рощин Вадим:
iip:
Чей Крым!?
Вадюха – не обозьянничай чужие идеи:)
"Олежка" не хочет, ну ты скажи – есть мнение, что Путин – моральный урод и военный преступник.
Ты, как – согласен с этим?
iip _ 07.11.2019 10:41
IP: 35.235.227.---
Олег Седой:
Именно Порошенко довел до того, что кучка радикальных отморозков уверовала в свою безнаказанность. У Зеленского один путь – сменить Авакова и силой привести эту шелупень к порядку.
Дивіться – пішла важка артилерія. Сам "Седой".

Олежка – скажи – есть мнение, что Путин – моральный урод и военный преступник.
Ты, как – согласен с этим?
iip _ 07.11.2019 09:54
IP: 35.235.227.---
Вадим Рощин:
Скорее это не бичи и не ветераны, а каратели, которые убили 13 тысяч жителей Украины.
Они боятся за свою шкуру, это они убивали граждан Украины, а не шахтари и за это им придется отвечать.
Бачите – путінські фсб-шні зомбячки працюють командой, як футболісти. Спочатку зомбячок Анрюха зсуває "боковий", або "дотичний", а потім зомбячок Вадік лупить по фронту зашкварну маячню.
Будь-яка відповідь – цуг-цванг.
Маячню не можна спростувати.
Вадик, звісно, дешеве лайно, та кидатися на амбразуру, як пан Log Log _ – це ж якраз те, що зомбячкам потрібно.
Ручне редагування стрічки спрацьовує запізно.
Методи роботи тролів-зомбячків добре відомі, і необхідно застосовувати алгоритми, стійкі до тролів.
Вони дозволяють підбивати зомбячків "на зльоті", і не дозволяти їм глушити коменти.
Log Log _ 07.11.2019 07:42
IP: 35.235.227.---
Левко Буравченко
Я уже писал.
Уролог (который сейчас Андрій Маковецький-Левенгук), неправильно.
Нужно: "я уже гадил".
Недаром последний ник Воронежского недоумка был "Лёвин".
Оба несёте бред.
Grenader45 _ 07.11.2019 00:05
IP: 35.235.227.---
Андрій Маковецький-Левенгук:
...Некоторые (как я уже говорил – ошибочно) называют их ветеранами, но мне кажется, что им больше подходит определение "бичи".
...як на мене, найбільш прийнятна і толерантна назва вже існує – учасники бойових дій. Проте її не використовують у "патріотичній риториці" через відсутність "яскравості". Вона занадто довга і неоковирна для політичних гасел, а політичні гасла, основна зброя пропаган_онів і ура-патріотів, які домінують у інфопросторі.
Хоча і "бічі", як на мене, надто категоричне і примітивне – як друга крайність від "ветеранів".
Андрій Маковецький-Левенгук _ 06.11.2019 22:52
IP: 35.235.227.---
Я уже писал, что пока война не закончилась ее участники по определению не могут быть ветеранами (уже не говоря о том, что ветеран – это старый, бывалый воин, много лет прослуживший в армии, а большинство из тех, кто сейчас козыряет своим ветеранством принимали участие в АТО считанные месяцы – Билецкий тому пример). Что касается непосредственно тех, с кем Зеленский общался в Золотом, то они принадлежат к рожденному в результате Евромайдана и последовавших за ним событий классу людей, не могущих жить нигде, кроме палаток, полуразрушенных хибар, самодельных халабуд и специальных вагончиков, не приемлющих иной пищи, кроме разогретой на костре тушенки и видящих смысл своей жизни в том, чтобы по любому поводу устраивать "патриотическую" бучу. Некоторые (как я уже говорил – ошибочно) называют их ветеранами, но мне кажется, что им больше подходит определение "бичи".
iip _ 06.11.2019 21:46
IP: 35.235.227.---
Grenader45:
..."ольгинські" рептилоїди виживають на УП по одні причині. Більшість блогів, завершується їх годуванням (свідомим чи нав'язаним)...
Добрий вечір!
І з тієї ж причини зменшується кількість дописувачів.
Це відома річ. Головне завдання тролів – загидити коменти і заглушити будь-яку притомну дискусію, перетворити коменти на помийну яму і витіснити адекватних дописувачів.
Пару місяців писали у коментах Цензора – там ситуація дещо жвавіша – бо дописувачі можуть самі глушити тролів і коригувати коменти. Крім того, там ланцюжки відповідей "чіпляються" блоком, то ж тролям важко "виринати".
Не можу сказати те ж саме про "двигун" коментів на УП – він застарів – радив би редакції суттєво оновити алгоритм, бо тут тролі занадто легко дезінтегрують інформаційний потік.
Тролі тут працюють надзвичайно тупо – практично користуються тільки одним методом "зсуву", але при існуючому алгоритмі тролі завжди перетягають.
Дякую.
Grenader45 _ 06.11.2019 20:51
IP: 35.235.227.---
..."ольгинські" рептилоїди виживають на УП по одні причині. Більшість блогів, завершується їх годуванням (свідомим чи нав'язаним)...
iip _ 06.11.2019 20:28
IP: 35.235.227.---
Лёвин Константин:
iip:
Мало кого интересует твоя бравада.
Но когда ты не ответил на вопрос о своих украинцах значимых в мире, вот тогда все читатели тебя оценили как полезного идиота опозорившего Украину.
- хотя таких как ты в вашей стране большинство, потому и пашите на поляков.
Не интересует, так не интересует – что ж ты прицепился, как банный лист к ж*пе:)

Всё – тут больше отвечать не буду – тебя всё-равно вытрут, зря только клаву бить...
iip _ 06.11.2019 20:07
IP: 35.235.227.---
Лёвин Константин:
iip:
Тебя не тронут не бойся, вас с Log Log не тронет ФСБ, вы два полезных идиота на УП.
Когда ты не смог назвать 10 полезных миру хо хлов, это был твой звездный час!
Костя – не вредничай:)
Я ж тебе уже говорил – плевать я хотел на всех путинских зомбячков, времени на вас жалко.
Пиши, что хочешь – редакция УП тебе в судьи.

Но ты ж лезеш мне отвечать – вот и получаешь по тыкве, ещё и злишся – прикольно.

Как у вас в Московии говорят – кто к вам с мечём придёт – в г*вне и утонет...:::)))))
iip _ 06.11.2019 19:34
IP: 35.235.227.---
Лёвин Константин:
iip:
Когда что то боятся, то стирают или банят, как например заперещены на Украине соц. сети, книги, фильмы, блокируюи интернет.
У вас все еще СССР 39 года. С 2000 года на Украине было убито 60 журналистов и ни какого наказания, ты боишься что то ляпнуть и в подвал СБУ, где раньше ГЕСТАПО было.
Вооот, видишь – пошли дела помаленьку.
Цитатка, правда, не новенькая – ты это гундосил раньше, про убитых журналистов и всё такое...
Хотя слова переставил – это зря – стало хуже.
В цитатничке было мощнее:)
iip _ 06.11.2019 19:15
IP: 35.235.227.---
Лёвин Константин:
iip:
Почему то стирают мою правду на УП, а комменты тупаков как твои и Log Log оставляют.
Преднамеренно идет отупение украинцев, что бы в Польше грядках не задавали лишних вопросов.
Дааа, точно, я на месте редакции путинских зомбячков ни за что не вытирал бы::))
Вы прикольно морозите такую хрень – лучше любой комнаты смеха::)))
Когда зомбячков вытирают – мне лично даже жалко.
Я бы собрал вас в каком-то музее-паноптикуме, как памятники Ленину.
Я так и делаю, между прочим, – потом издам книгу – бестселлер будет.
Называтся будет "Сны мокшанских зомбячков или долой меланхолию":::))))))

Цитаты путинских зомбячков в концентрированном виде – хорошо запоры лечить:)))
iip _ 06.11.2019 18:52
IP: 35.235.227.---
Лёвин Константин:
iip:
На Украине еще не много осталось от былого величия ее промышленности, а между Китаем и США возник конфликт вокруг приобретения контрольного пакета акций "Мотор Сич". Китайцы могут возобновить работу предприятия, а американцы не хотят этого, вот и послали к вам наемника, наверное что бы угрозами или подкупом сорвать сделку с китайцами. Если официально это делать, то будет пахнуть давлением США на Украину, тут нужно действовать так же как в Африке.
Надо полагать, что бы погоняло перестало быть еврейским, присобачил две точечки:)

Костя – ты хоть и зомбяк, но не до такой же степени. Это я уже читал.
Что за дебильная хоба гундосить одно и то же – шоб цитатка не пропала, что ли?

Там в путинском цитатничке дельше странички разлепи и бухни что-нибудь новенькое.
Leo Uxmal _ 06.11.2019 17:51
IP: 35.235.227.---
Порошенко координирует свои действия с Медведчуком

В телеграмм-канале "Киев ночной" были обнародованы выдержки из переписки бывшего президента Петра Порошенко и народного депутата от "Европейской солидарности" Ирины Луценко
Как отмечают журналисты, Порошенко якобы намерен договариваться с депутатами от "Слуги народа" и внефракционных (кроме членов группы "За будущее") о поддержке его кандидатуры на пост председателя Комитета. С помощью этой должности, как считают в СМИ, бывший президент пытается защититься от следователей Государственного бюро расследований.
Также Порошенко и нардеп от ЕС Ирина Луценко якобы находятся в контакте с бывшим народным депутатом от "Оппозиционного платформы – За жизнь" Тарасом Козаком по согласованию и трансляции сюжетов на телеканалах, которые ему принадлежат.
iip _ 06.11.2019 12:33
IP: 35.235.227.---
Левин Константин:
iip:
На Украине еще не много осталось от былого величия ее промышленности, а между Китаем и США возник конфликт вокруг приобретения контрольного пакета акций "Мотор Сич". Китайцы могут возобновить работу предприятия, а американцы не хотят этого, вот и послали к вам наемника, наверное что бы угрозами или подкупом сорвать сделку с китайцами. Если официально это делать, то будет пахнуть давлением США на Украину, тут нужно действовать так же как в Африке.
Чтой-тось ты, Костя-зомбячок, совсем поплыл.
Аль забыл, как давеча гундел на другом блоге: "...речь идет о гражданской войне на Украине и НАМ решать что с ней делать и НАМ решать как разводить силы между нашими протиборствующими сторонами, а не кивать на Россию...".
А теперь возьми и ляпсь: "...послали к ВАМ наемника..."
Русских шпионов всегда узнавали по тупым рожам.:)

Костя – лучше от путинского цитатничка ни на шаг – а то уволят тебя, а я к тебе уже привык – ты прикольный:)
iip _ 06.11.2019 12:12
IP: 35.235.227.---
Левин Константин:
iip:
"Blackwater" – частная военная орнанизация США, работает по всему миру в интересах США, но не официально.
Ага – поэтому её бойцы соответственно и называются ВАГНЕРОВЦЫ::::)))))))
Log Log _ 06.11.2019 12:01
IP: 35.235.227.---
Модератори приберіть Воронезьке лайно
Левин Константин.
Унітаз вважає себе людиною, пише маячню
невідомою мовою, схожою на російську як
Влронеж на Париж.
iip _ 06.11.2019 12:00
IP: 35.235.227.---
Левин Константин:
Интересное...
На Украину приехал неофициоально американский "вагнеровец", посетил "Мотор Сич". Теперь будет продавливать отказ продажи этого предприятия китайцам.
Что то напоминает действия американцев в Африке, в тех краях политические и экономические действия заменяются лоббированием и банальным подкупом вождей, ради выгодых контрактов для америки.
До чего же путинские зомбячки прикольный народ:)
Американский ВАГНЕРОВЕЦ::::)))))))
Это что-то типа российский НАТОВЕЦ:::)))))

Костя, ты так и не ответил – почему у тебя еврейское погоняло?::::::)))))))))
Уряд реформ399 Зеленський8 Донбас7 Aтака Путіна1205 Корупція1313
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter