Євген Іхельзон Один из координаторов движения "Ми - європейці" Работаю в проекте "Я люблю Азию", бродячий философ, много времени провожу в Индии, Китае, Гонконге, Малайзии, Непале

Мы – европейцы

20 жовтня 2011, 21:50

Сегодня, придя на акцию "Мы-европейцы", которую, среди прочих уважаемых людей, я сам и организовывал, я понял, что забыл, где именно мы собираемся:) И также я понял, что у меня нет ни одного телефона тех людей, с которыми вы совместно организовывали ее.

Я горжусь этим, на самом деле, ведь без единого телефонного звонка мы за 2 дня смогли собрать 200 человек. Без партийной символики, партийной дисциплины, агрессивных бабушек, платных флагоносцев и всей прочей атрибутики, которая в этой стране уже всех порядком достала.



Как один из организаторов акции, я потратился только на проезд до места и обратно, некоторые потратились на покупку флага ЕС. Вот и все, нам не нужны деньги, чтобы выразить гражданскую позицию. Хочу сказать, что я также против листовок, поскольку большая часть их отправляется в мусорники, какими бы ценными ни были слова, там отпечатанные.

Все решают люди, а не деньги, и каждый может быть лидером. Если в движении нет интеллектуального центра, состоящего хотя бы из 100-200 умных голов, оно обречено на провал. Это основной вопрос, над которым нужно работать. 200 человек способны разработать план изменений в Украине, и при определенных условиях дать ему реальную жизнь.

Европейские ценности, о которых мы говорили сегодня, это как раз то, ради чего я готов пойти на демонстрацию вместе с кем угодно, но пока что без партийной символики и лозунгов. Может показаться, что этим мы кого-то ограничиваем, на самом деле просто открываем новую страницу в социальной истории Украины. Нет смысла переставлять одни и те же шашки, если на такой же доске можно сыграть в более умную игру – шахматы.

Да, ситуация усложняется тем, что сложно понять, где белые, где – черные, это – специфика нашей страны, ничего не поделаешь.

Моя собственная убежденность в том, что "европейский" выбор для Украины лучше, чем "евроазиатский" базируется на следующих тезисах:

- европейские ценности больше похожи на то, что свободные люди называют здравым смыслом. Никакой альтернативы гуманизму и правам человека пока не существует, несмотря на все потуги православных и исламских фундаменталистов (остальные религии в основном уже не протестуют).

- Договор об ассоциации с ЕС предусматривает ряд требований к законодательству, которые могут реально изменить ситуацию в Украине. Углубляться не будем, есть "копенгагенские критерии", там все написано.

- Никакой специфики, которая мешает Украине соответствовать критериям, не существует. Сербия, где совсем недавно была война, скоро станет кандидатом в ЕС. У нас не было войны, не было этнических чисток. Все, что надо сделать – сменить оккупационную систему власти на человечную и гуманную, развернуть государство к гражданам лицом. Конечно, некоторым представителям власти придется, как минимум, вывернуть карманы, но на то они и перемены.

- Вступление в Евразийский союз Путина не предусматривает никаких изменений в вопросах дерегуляции экономики, прав человека или гражданских свобод. Это союз Газа и БелАза, по крайней мере в идеологическом смысле. То есть, президент Назарбаев не станет возражать против приема Украины в эту организацию из-за того, что Тимошенко до сих пор в тюрьме. Грубо говоря, собранию бывших коммунистов и кгбистов на эти "мелочи" наплевать, главное – больше "добыть" и "вырубить"

- В глубоком смысле идея Евразийского союза никак не противоречит идее ЕС, однако в ЕС нет ни одной страны, где существуют претензии к демократичности выборов. Поэтому, евразийское братство будет возможно лишь в условиях тотальной победы демократии в Евразии. Одним словом, без "вечных" Путиных и Лукашенко. Именно идея объединенной Европы была ключевой для миллионных демонстраций 80-х годов, требовавших сноса Берлинской стены. Теперь эту стену планируют построить на западных границах Украины, без всяких видимых причин, ради амбиций Великого и Ужасного Путина.

- Украинская власть должна немедленно обьясниться по поводу смены вектора интеграции. И здесь Януковичу не надо играть в "обидки". Президент может обижаться на Евросоюз лично, но это не значит, что мы должны обижаться вместе с ним. Легче сменить президента, чем всей страной тратиться ему на новые утешительные игрушки.

Наверняка, есть еще много аргументов в пользу европейского будущего, но надо понимать, что одной лишь европейской интеграцией всех проблем не решишь. Именно в этом сила нашего сегодняшнего собрания – мы можем поддержать любую здравую идею, не взирая на то, что думает власть или оппозиция.

Тут мы собираемся на Фейсбуке

powered by lun.ua
Коментарі — 1391
ганна-ахметова _ 22.10.2011 13:40
IP: 93.74.85.---
qwrtz:
ганна-ахметова:
Я
Вони лише йото і несуть. Баба Гебня, я так зрозумів готова, щоб країна в Тартари до руського світу скотилась,але Тимошенко не випустити.
Вона свідомо прагне до Росії. Гебня, одним словом, минулою не бува. А її поява на передачі в чорному похоронному савані символічна – явно показує, котрим силам вона прислуговує...
Я взагалі такі програми не дивлюсь, після Чайки лише Безуглик і Куликов більш-менш тверезо ведуть. Для мене ящик, то тільки кіна й то за прізвищами режисерів – Бессон, де Пальма, Тарантіно, Гібсон, Спілберг або старі радянські – гайдай. с. Бондарчук.
Тому переживань з приводу шустерівських маніпуляцій не маю. Хоча поважаю Портникова, особливо за те, що навчання у МДУ не зробило з нього русофіла, як з багатьої інших колег
львів-750 _ 22.10.2011 13:39
IP: 178.137.166.---
ганна-ахметова:
vts-m:
львів-750:
Львів, привіт...
Ти чого знову така сердита?
Клімакс
___ Бабо, не переживайте, клімакс – це не причина для відчаю. А новий виток у вашому сексуальному житті))))
львів-750 _ 22.10.2011 13:38
IP: 178.137.166.---
Igor Bolozovskij:
vts-m:
львів-750:
Львів, привіт...
Ти чого знову така сердита?
Програла мені три ящики шампанського...
.
;-)))
___ Ага, борець ти хрєнів – слабодухий боягуз.
vts-m _ 22.10.2011 13:34
IP: 91.154.252.---
ганна-ахметова:
vts-m:
львів-750:
Львів, привіт...
Ти чого знову така сердита?
Клімакс
Коли це Ви освоїли нову тактику разговора через підставного?
qwrtz _ 22.10.2011 13:29
IP: 188.104.107.---
ганна-ахметова:
qwrtz:
найбільше на таку дрібноту діє що з нею не вступаєш у полеміку. Он я дурепі не відповідаю, так вона аж з трусів вискакує, хоче своє довести. Наче та триндичиха, що по селу бігає й дулі крутить.
Ви праві. Вступати з такими в полеміку приводить до опускання до ницого рівня.

А про дулі влучно:))))
ганна-ахметова _ 22.10.2011 13:26
IP: 93.74.85.---
vts-m:
львів-750:
Львів, привіт...
Ти чого знову така сердита?
Клімакс
Igor Bolozovskij _ 22.10.2011 13:25
IP: 178.94.55.---
vts-m:
львів-750:
Львів, привіт...
Ти чого знову така сердита?
Програла мені три ящики шампанського...
.
;-)))
qwrtz _ 22.10.2011 13:25
IP: 188.104.107.---
ганна-ахметова:
qwrtz:
ганна-ахметова _ 22.10.2011 12:35

""Не даєте спокою, Мурзик, тій помийниці. Одна дурепа – історичка – від вас вже майже, відчепилася, друга, як собаче лайно на підошві – смердить і смердить.""

:))))

Я Мурзик щиро підтримую, хоч на мене тільки лайнометки теж кидаються. Але до мене їхнє лайно не пристає, тож воно їм й повертається. Я давно знаю – собака гавкає, а караван йде. Тож ні значним помийницям – Ганьці Г. й Інні, прости Господи, Б. ні їхнім дрібним підбріхувачам історію не спинити, хоча зла вони ще багато в змозі принести людям
Вони лише йото і несуть. Баба Гебня, я так зрозумів готова, щоб країна в Тартари до руського світу скотилась,але Тимошенко не випустити.
Вона свідомо прагне до Росії. Гебня, одним словом, минулою не бува. А її поява на передачі в чорному похоронному савані символічна – явно показує, котрим силам вона прислуговує...
vts-m _ 22.10.2011 13:21
IP: 91.154.252.---
львів-750:
Львів, привіт...
Ти чого знову така сердита?
ганна-ахметова _ 22.10.2011 13:16
IP: 93.74.85.---
qwrtz:
найбільше на таку дрібноту діє що з нею не вступаєш у полеміку. Он я дурепі не відповідаю, так вона аж з трусів вискакує, хоче своє довести. Наче та триндичиха, що по селу бігає й дулі крутить. Всі вони – персонажі Карпенка-Карого й мого далекого родича – Нечуя. Що Ющенко, що його фанати. Минулий час. Як і їхнфіпобратими – уПиРі. Ті взагалі – позаминулий, феодали. А Миздодолби – куркулі, представники нарожденої дрібної буржуазії, ще недолугої, але вже ціпкої, у горло вчепиться – не відрвеш. Але сьогодні ті всі пережитки недоречні, вони роблять з України планету Кіндза-за з її катаклізмами. на жаль
Igor Bolozovskij _ 22.10.2011 13:11
IP: 178.94.55.---
львів-750:
qwrtz:
А я ще не почув ЕБ. Щов неї з губами, а жінки?

___ Що з губами? – те саме, що і в Тимошенко – підшкірний жир, який використовують у пластичній хірургії.
Шановна Львівко!
Ви вже програли не один, а цілих три ящики шампанського!!!
.
;-)))
львів-750 _ 22.10.2011 13:10
IP: 178.137.166.---
ганна-ахметова:
мене тільки лайнометки теж кидаються. Але до мене їхнє лайно не пристає, тож воно їм й повертається. Я давно знаю – собака гавкає, а караван йде. Тож ні значним помийницям – Ганьці Г. й Інні, прости Господи, Б. ні їхнім дрібним підбріхувачам історію не спинити, хоча зла вони ще багато в змозі принести людям
___ Менше про лайно думайте – настрій відразу покращиться. І не думайте, що це на вас кидають – це ваше повертається.
львів-750 _ 22.10.2011 13:08
IP: 178.137.166.---
lm198:
Раз відвертість – то відвертість.
Ще раз...
___ Спеціально залишила на ранок, щоб без емоцій. Хочете відвертість- слухайте.
Цілий день я з Наталкою поколювали один одного з перемінним успіхом, але на кінець дня Наталка зустріла Кварца і вирішила змінити результат поєдинку. Знаючи як той легко піддається на провокації, вона почала підбурювати його проти мене, висловлюючи в мою адресу образливі вирази, кварц поліз у пляшку, я не стрималася, він відповів і почалася брудна потасовка. Як результат – всі брудні і потні, чистими залишилися ви і Наталка.
Але це лише на перший погляд, бо з кримінальної і моральної точки зору підбурювач і співучасник такі ж самі злочинці.
А тепер уявіть, як би розвивалися події, коли б ви, як істинна християнка, вмішалися на ранніх стадіях, тобто, коли Наталка підбурювала Кварца – історія б не мала продовження.
Для торжества Зла, достатньо, щоб добрі люди були байдужі.
Не люблю лицемірів!!!
ганна-ахметова _ 22.10.2011 13:07
IP: 93.74.85.---
qwrtz:
ганна-ахметова _ 22.10.2011 12:35

""Не даєте спокою, Мурзик, тій помийниці. Одна дурепа – історичка – від вас вже майже, відчепилася, друга, як собаче лайно на підошві – смердить і смердить.""

:))))

Вже й ви запах почули? Мурзик тримається мужньо, як і всі жінки, несучі добро і созидаючі. Але по законам дуалізму повинні бути і ті, які і несуть зло і розруху.
Я Мурзик щиро підтримую, хоч на мене тільки лайнометки теж кидаються. Але до мене їхнє лайно не пристає, тож воно їм й повертається. Я давно знаю – собака гавкає, а караван йде. Тож ні значним помийницям – Ганьці Г. й Інні, прости Господи, Б. ні їхнім дрібним підбріхувачам історію не спинити, хоча зла вони ще багато в змозі принести людям
львів-750 _ 22.10.2011 13:04
IP: 178.137.166.---
ганна-ахметова:
"Суждєни нам благіє пориви...
___ Бабо, твої благі пориви відомі – ходити по какшках, а поті всім сповіщати, що тобі смердить.
львів-750 _ 22.10.2011 13:02
IP: 178.137.166.---
qwrtz:

Видно, що в курсах. Намагається нарешті заманити собі хоч якогось чоловіка?
___ А нащо Тимошенко чоловік – їй що одного замало?
qwrtz _ 22.10.2011 13:02
IP: 188.104.107.---
murzikmurzik:
qwrtz:
Шустер з динозаврами не є однієї породи.:-))
Шустер світ побачив. Зрозумів сутність Росії, звідки втік.
ганна-ахметова _ 22.10.2011 13:01
IP: 93.74.85.---
qwrtz:
ганна-ахметова:

qwrtz:
< я ще не почув ЕБ. Щов неї з губами, а жінки?

львів-750:
qwrtz:
А я ще не почув ЕБ. Щов неї з губами, а жінки?

___ Що з губами? – те саме, що і в Тимошенко – підшкірний жир, який використовують у пластичній хірургії.
Ось вам помийниця й пояснила. Їй вже 50 років жир з дупи на морду оиця перес аджують, тож вона у курсах
:))))

Видно, що в курсах. Намагається нарешті заманити собі хоч якогось чоловіка?
"Суждєни нам благіє пориви...
львів-750 _ 22.10.2011 13:01
IP: 178.137.166.---
qwrtz:

Вже й ви запах почули? Мурзик тримається мужньо, як і всі жінки, несучі добро і созидаючі. Але по законам дуалізму повинні бути і ті, які і несуть зло і розруху.
__ Ага, як на рибу, у якої пам"ять 5 сек. вона дійсно "тримається" задовго. Тре переглянути тип пам"яті – мо мавпа яка, тим більше, це талісман бютиків – мавпа з бананом.
Да уж, в Наталки дуже великий багаж добра. Пам"ятаю, вона мені на зорі нашого знайомства оду написала: Моя ненависть до Львівки. Призналася, що ненависть патологічна і поясненню не підлягає.
Щира і добра душа...
qwrtz _ 22.10.2011 12:56
IP: 188.104.107.---
ганна-ахметова:



qwrtz:
< я ще не почув ЕБ. Щов неї з губами, а жінки?

львів-750:
qwrtz:
А я ще не почув ЕБ. Щов неї з губами, а жінки?

___ Що з губами? – те саме, що і в Тимошенко – підшкірний жир, який використовують у пластичній хірургії.
Ось вам помийниця й пояснила. Їй вже 50 років жир з дупи на морду оиця перес аджують, тож вона у курсах
:))))

Видно, що в курсах. Намагається нарешті заманити собі хоч якогось чоловіка?
львів-750 _ 22.10.2011 12:53
IP: 178.137.166.---
ганна-ахметова:

___ Що, бабо від злості руки затряслися, коментарі не получаються? Гаразд, йду я, йду, не хвилюйся, бережи здоров"я і свій неоцінимий 50-тилітній стаж журналіста.
qwrtz _ 22.10.2011 12:50
IP: 188.104.107.---
Мурзик

""Ви помітили, як некоректно поставлено питання: "Чи має право ЄС нав"язувати умови?". Питання формулювали технологи від ПР, чому з присутніх ніхто не сказав, що це маніпулятивне питання, це твердження, яке не є реальним, сформульовано навмисно для негативної відповіді.

Вони мали запитувати "Чи має Україна прагнути досягти стандартів, які є умовами вступу до Євросоюзу?"""

Саме так! Казуістика постановки питання мене теж здивувала. Але не дивлячись на це публіка підтримала цей тезис, граючий на почутті гідності.
Молоді трішки відстали, не знаючи ще на власній шкірі, що краще вимоги Європи виконувати, ніж Росії.
qwrtz _ 22.10.2011 12:45
IP: 188.104.107.---
ганна-ахметова _ 22.10.2011 12:35

""Не даєте спокою, Мурзик, тій помийниці. Одна дурепа – історичка – від вас вже майже, відчепилася, друга, як собаче лайно на підошві – смердить і смердить.""

:))))

Вже й ви запах почули? Мурзик тримається мужньо, як і всі жінки, несучі добро і созидаючі. Але по законам дуалізму повинні бути і ті, які і несуть зло і розруху.
murzikmurzik _ 22.10.2011 12:44
IP: 95.135.12.---
ганна-ахметова:
Та нічого, нехай, ми вже в цьому питанні разобралися, що до чого. Не звертайте уваги.:-))
murzikmurzik _ 22.10.2011 12:43
IP: 95.135.12.---
qwrtz:
Шустер з динозаврами не є однієї породи.:-))
Зеленський3 Донбас5 Корупція1305 Aтака Путіна1200 Україна та Європа1071
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter