Петро Кошуков Президент Української професійної асоціації залучення інвестицій "ProInvest"

Дмитро Шульга: Хочеш їздити без віз? Підтримай 2342!

22 травня 2013, 14:23

Переконливий і дуже актуальний текст Дмитра Шульги на підтримку законопроекту щодо запобігання та протидії дискримінації.

Зовсім скоро ВРУ може скандально поставити хрест на всіх наших надіях отримати безвізовий режим з ЄС. У єдиному пориві можуть об'єднатися комуністи і свободівці, регіонали і батьківщина, сталіністи і бандерівці, православні і католики. Аби завалити законопроект N2342 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання та протидії дискримінації в Україні".

Аргументи просто не витримують критики. Йдеться про буцім-то легалізацію шлюбів, пропаганду гомосексуалізму і навіть замах на свободу слова.

Повна маячня! Йдеться виключно про рівність у трудових правах.

Прочитайте текст законопроекту, він у вільному доступі тут: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=45813

Найлегше – подивіться на порівняльну таблицю – які саме зміни пропонуються – це дуже просто, документ дуже короткий:

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc34?id=&pf3511=45813&pf35401=251166

Побачете, що йдеться лише-навсього про розширення переліку ознак, дискримінація за якими забороняється у Кодексі законів про працю. Зараз держава забезпечує рівність трудових прав усіх громадян незалежно від: походження, соціального і майнового стану, расової та національної приналежності, статі, мови, політичних поглядів, релігійних переконань, роду і характеру занять, місця проживання та інших обставин.

Вся новація полягає у тому, що до цього переліку додається ознака сексуальної орієнтації.

Тобто 2342 гарантує, що в Україні героя "Нашої Раши" першого у світі фрезеровщика з нетрадиційною сексуальною орієнтацією Івана Дуліна-Светлакова не можна буде звільнити або знизити йому зарплату лише за те, що він має іншу, ніж його начальник Михалич-Галустян, сексуальну орієнтацію.

От і все.

Кожен політик, журналіст аб громадський діяч, хто виступає проти цього законопроекту – нехай розуміє сам і чесно каже іншим, що він виступає проти безвізового режиму з ЄС. Адже законодавство про захист від дискримінації – це ключова вимога для скасування віз з боку ЄС.

Противники 2342 лякають, що це мовляв лише перша ластівка, буцім далі ЄС вимагатиме більшого. Це або незнання, або манупіляція. Бо у законодавстві ЄС стосовно антидискримінації за ознакою сексуальної орієнтації наразі є лише Директива 2000/78 щодо general framework for equal treatment in employment and occupation (http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32000L0078:en:NOT), яка забороняє таку дискуримінацію стосовно працевлаштування та зайнятості.

Ось на приведення нашого КзОТу у відповідність з цією директивою і спрямований законопроект 2342.

Іншого ЄС просто не може вимагати, бо у нього нема інших законодавчих норм ані стосовно шлюбів, ані стосовно усиновлення, ані стосовно чогоь іншого. Ці питання регулюються законами країн-членів ЄС, які тут зберігають суверенітет. Наприклад, Конституції членів ЄС Польщі, Болгарії, Литви, Латвії містять визначення шлюбу як союзу між жінкою і чоловіком – так само, як це прописано у Конституції України. Для довідки, у більшості країн ЄС представники ЛГБТ не мають права на шлюб, а лише на "громадянський союз" (який гарантує цивільні права – наприклад, на спадщину, на відвідування партнера у лікарні і т.д., але не на усиновлення або на визнання "шлюбу перед Богом і людьми") –

http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_rights_in_the_European_Union

http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_rights_in_Europe

http://en.wikipedia.org/wiki/Recognition_of_same-sex_unions_in_Europe

Але, повторюся, ці питання кожна країна вирішує сама, стандарти ЄС стосуються лише рівності у трудових відносинах.

На завершення: нещодавно Молдова прийняла аналогічний закон. Теж під величезні крики, потужні протести православної церкви (у Молдові вона єдина і є найбільш потужною релігійною конфесією), залякування "шлюбами" і т.д. І що? Апокаліпсу не сталося. Все спокійно, весь гамір улігся на наступний день після того, як парламент проголосував.

Дмитро Шульга

20 травня 2013 р.

powered by lun.ua
Коментарі — 26
Влад Реховский _ 17.10.2013 20:08
IP: 98.169.54.---
Стюардесса Дк:
почему
Стюардесса Дк _ 21.06.2013 12:24
IP: 188.230.32.---
Якщо обирати мiж таким законом i приеднанням до Россii то я за приеднання.
Vladluck _ 23.05.2013 09:09
IP: 77.52.141.---
Петро Кошуков:
Коли ви берете кредит в банку то теж дивитесь не на букву а на дух кредитної угоди? Тоді я Вам співчуваю.
Я думаю, що багато в чому проблеми цієї країни пов'язані з тим, що люди надають перевагу міфічному "духу" перед реальністю. Кожен, хто вміє читати, бачить, що цей законопроект не має ніякого відношення до рівності. Це ще один зашморг, яким можна придушити будь-якого "неугодного".
Fromme _ 23.05.2013 01:44
IP: 94.27.94.---
atthe:
Віза, це, звичайно, приємна річ. Але я хотів би мати інструмент звільнити вчителя-пєдіка саме через те, що він пєдік. А не давати йому можливість бути недоторканним. При цьому нічого не маю проти пєдіка-токаря...
Лень было читать этот закон. А что, там про недоторканность педерастов? Т.е, их приравняли к депутатам?
Viktor Yankauskas _ 23.05.2013 00:59
IP: 213.169.88.---
atthe:
Пять лет преподаю, в т.ч. и подросткам и ничего, город еще не вымер.))
Fromme _ 22.05.2013 22:35
IP: 94.27.94.---
А на стадионе кричать "Спасибо жителям..." уже нельзя будет? Нельзя? Тогда я против такого закона!
ZLucheska _ 22.05.2013 20:46
IP: 37.54.63.---
Петро Кошуков:
ZLucheska:
американська демократія на своєму початку передбачала цілий набір прав та привілєїв тільки для обраних: білих чоловіків протестантів, які мали власність. поступово, під впливом суспільного тиску, коло наділених правами поширилося на жінок, афро-американців, і т.д. розумієте, до чого це я?
Ні. Покажіть мені якийсь український закон, який обмежує права "залежно від" або надає комусь більше прав, ніж іншим "залежно від", тоді розказуйте про необхідність прийняття для когось персональної поправки, щоб цю ситуацію виправити.
ntn _ 22.05.2013 19:51
IP: 95.132.64.---
Візові вимоги як вершина айсберга:

"ЮНЕСКО: 50% гомосексуалистов к 2030 году"

В ЮНЕСКО разработаны "предательские планы" для всего человечества. Об этом пишет немецкое издание Welt Online, ссылаясь на католического испанского кардинала, министра по делам семьи Ватикана Деметрио Фернандес Гонсалес, который прокомментировал нововведения Организации ООН по вопросам образования, науки и культуры.

В частности, в своем выступлении на празднике Святого Семейства, епископ предупредил о надвигающейся угрозе. По его словам итальянский кардинал Эннио Антонелли сообщил о создании программы, которая сделает через 20 лет "половину населения земли гомосексуальной".

Речь идет об утверждении проекта в ЮНЕСКО о приведении в исполнение "идеологии равенства мужчин и женщин". И хотя множество принципов гендерного равенства уже преподается в западных школах, в этом проекте говорится о том, что "мужчина или женщина может выбирать себе партнера среди мужчин и женщин в зависимости от настроения"
Петро Кошуков _ 22.05.2013 18:51
IP: 176.97.2.---
atthe:
Віза, це, звичайно, приємна річ. Але я хотів би мати інструмент звільнити вчителя-пєдіка саме через те, що він пєдік. А не давати йому можливість бути недоторканним. При цьому нічого не маю проти пєдіка-токаря...
вчіть матчасть. коли вивчите, поясните, чим вам такий немилий вчитель-пєдік.
Петро Кошуков _ 22.05.2013 18:50
IP: 176.97.2.---
ZLucheska:
американська демократія на своєму початку передбачала цілий набір прав та привілєїв тільки для обраних: білих чоловіків протестантів, які мали власність. поступово, під впливом суспільного тиску, коло наділених правами поширилося на жінок, афро-американців, і т.д. розумієте, до чого це я?
Петро Кошуков _ 22.05.2013 18:44
IP: 176.97.2.---
Vladluck:
між "пілотувати літаки" й "просто жити серед людей без страху бути фізично покараним, або засудженим" є дуже велика різниця.
Петро Кошуков _ 22.05.2013 18:43
IP: 176.97.2.---
Vladluck:
дивіться не на букву, а на дух закону. тоді все стане на свої місця.
Петро Кошуков _ 22.05.2013 18:40
IP: 176.97.2.---
Игорь Мамутов:
Я не є автором цієї статті, я лише надав можливості її розміщення на моєму блозі на УП через те, що повністю підтримую її по суті. Якщо маєте бажання дискутувати, пропоную Вам дискутувати саме із автором – цого ім'я та контакти ФБ – наприкінці статті.

Щодо ЛГБТ – це оффтопік, насправді. Але. Я сам не є експертом з цих питань, але навіть поверхнє ознайомлення із темою демонструє той факт, що Ви перекручуєте й/або драматизуєте – нічого із переліченого вами і близько не має спільного до цього руху. LGBT: Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender. Більше нічого.

Щодо теми статті. Насправді, в законі йдеться про інституційне та легальне забезпечення рівності для якнайбільшої кількості громадян, для всіх. Не думаю, що Ви, насправді, проти.
Vladluck _ 22.05.2013 17:34
IP: 77.52.41.---
Я часто їжджу за кордон, візи реально дістали, але я категорично проти прийняття подібної дурні. Цікаво, заборона людям з психічними розладами пілотувати літаки – теж дискримінація?
Vladluck _ 22.05.2013 17:25
IP: 77.52.41.---
Законопроект абсолютно "дибільний", а саме: зміна до ст.60 ЦПК скасовує презумпцію невинуватості, "непряма дискримінація – ситуація, у якій внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникли або можуть виникнути менш сприятливі умови або становище, крім випадків коли їх реалізація чи застосування переслідують правомірну, об'єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними" – може значити що завгодно; оголошений намір про дискримінацію – публічні дії, спрямовані на розголошення бажання поводитись з особою та/або групою осіб за їх певними ознаками менш прихильно ніж з іншою особою та/або групою осіб – взагалі шедевр, якщо ви поводитесь з жінками "більш прихильно", ніж з чоловіками (шалунішка) – то ви здійснюєте дискримінацію. І подібної дурості повно.
ZLucheska _ 22.05.2013 15:46
IP: 195.177.72.---
А не можна записати просто "держава забезпечує рівність трудових прав усіх громадян України" і не уточняти незалежно від чого? Бо так можна дійти абсурду. Раптом панки вирішать, що їхні права порушуються, то давайте приймемо закон, що незалежно від зачіски і улюбленої музикиі т.д. До чого взагалі всі ці ознаки, коли при прийомі на роботу беруться до уваги виключно професійні якості ну і загальне враження від людини? чи кому-небудь на співбесіді задавали питання "а до якої церкви ви ходите"? хто з ким спить – особиста справа кожного, якого рожна в законах це прописувати?
Сергей Петров _ 22.05.2013 15:45
IP: 94.178.53.---
підтримую, не всі судді будуть голубці
atthe _ 22.05.2013 15:45
IP: 46.164.174.---
Віза, це, звичайно, приємна річ. Але я хотів би мати інструмент звільнити вчителя-пєдіка саме через те, що він пєдік. А не давати йому можливість бути недоторканним. При цьому нічого не маю проти пєдіка-токаря...
ngc12 _ 22.05.2013 15:14
IP: 193.178.190.---
Друкарня Вінниця:
Ну ти урод-це точно.
Друкарня Вінниця _ 22.05.2013 15:13
IP: 178.93.125.---
Козья Ностра:
"...Тобто 2342 гарантує, що в Україні героя "Нашої Раши" першого у світі фрезеровщика з нетрадиційною сексуальною орієнтацією Івана Дуліна-Светлакова не можна буде звільнити або знизити йому зарплату лише за те, що він має іншу, ніж його начальник Михалич-Галустян, сексуальну орієнтацію...

От і все..."

Нет, не все!
Необходимо внести дополнение и в следующей статье, или предыдущей, указать, что работника з традиційною сексуальною орієнтацією Джеймса Бонда – Пирса Броснана не можна буде звільнити або знизити йому зарплату, лише за те, що він має іншу чем британские законодатели сексуальну орієнтацію...
дура ты не в теме,
геи как раз любят натуралов и не оч любят геев.
никто натурала увольнять не будет
а еще геев не интересуют браки вообще
идиотка
Друкарня Вінниця _ 22.05.2013 15:12
IP: 178.93.125.---
ngc12:
А от коли пєдріла – лодиряка, пияцюра, а ти не будеш мати права його звільнити, бо той подасть в суд, а в суді сидить такий самий голубець, або просто візьме гроші, то що, працедавець мусить відповідати. Це саме при прийомі на роботу. Колись слухав інтерв'ю Гришка, який розказував про голубців в театрах, як голубі посередності отримують ведучі ролі, бо вони голубі. І так у всьому. Гарантія, що після такого першого кроку будуть і наступні, і нам будуть пояснювати, що це нормально, немає нічого страшного.
ты и сам какой то голубоватый. ты не рыгианал часом?
Друкарня Вінниця _ 22.05.2013 15:10
IP: 178.93.125.---
тем, кто будет голосовать против тупо запретить въезд в Европу и пусть в азию ездят
Ольга Жмудовская _ 22.05.2013 15:03
IP: 93.73.143.---
шо за дурня? А де в нинішньому законодавстві вказано, шо МОЖНА звільнити чи знизити зарплату за сексуальну орієнтацію????????? Та керівник, який би це зробив зараз, з тріском би програв в суді. Не морочте людям голову
ngc12 _ 22.05.2013 14:52
IP: 193.178.190.---
А от коли пєдріла – лодиряка, пияцюра, а ти не будеш мати права його звільнити, бо той подасть в суд, а в суді сидить такий самий голубець, або просто візьме гроші, то що, працедавець мусить відповідати. Це саме при прийомі на роботу. Колись слухав інтерв'ю Гришка, який розказував про голубців в театрах, як голубі посередності отримують ведучі ролі, бо вони голубі. І так у всьому. Гарантія, що після такого першого кроку будуть і наступні, і нам будуть пояснювати, що це нормально, немає нічого страшного.
Oleksandr Medvedjev _ 22.05.2013 14:51
IP: 31.42.50.---
Вся ця діяльність кухарчуків проти закону про заборону дискримінації – черговий прояв маразму. Вони не бачать, що закон розглядає максимально широкий спектр підстав, за якими роботодавці, чиновники і співгромадяни можуть принижувати особу (в т.ч. і за релігійними переконаннями). Їх турбує лише одне – власна гомофобія.
Україна та Європа1104 Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter