Леонід Кравчук Перший президент України

Заява Першого Президента України Л.М.Кравчука в зв'язку з рішенням Печерського районного суду м.Києва про взяття під варту (арешт) колишнього прем'єр-міністра України Ю.В.Тимошенко

08 серпня 2011, 13:07

Рішення Печерського суду м.Києва викликало велику реакцію як української, так і світової демократичної громадськості. Політичний ефір буквально заповнений заявами, оцінками, застереженнями та зверненнями до української влади з цього приводу. Суть їх зводиться до того, що Україна не дотримується принципів верховенства права, прав людини, нехтує нормами демократичного правосуддя.

Справді, в цьому рішенні Печерського суду перетнулися фундаментальні для демократичного суспільства речі – демократія, закон, права і свободи людини. Суд – хотів він цього чи ні – поставив під сумнів демократичні заяви влади.

У багатьох людей дуже гостро постало питання, а чи не переходимо ми ту межу, за якою стирчать вуха вседозволеності замість закону, свавілля замість дотримання демократичних процедур.

Адже відомо, що рішення про арешт громадянина є найбільш болючим і делікатним в демократичному суспільстві. Значить воно має бути всебічно мотивоване юридично, враховуючи гуманістичні принципи загалом і християнської моралі зокрема.

Відомо, що підозрювану людину беруть під варту, коли вона:

а) перешкоджає слідству;

б) не з'являється на виклики прокуратури;

в) порушує підписку про невиїзд;

г) суд має інформацію про наміри людини сховатись від правосуддя.

Таких фактів суд не оприлюднював. Суддя послався на порушення підсудною усталених правил поведінки в суді. Погоджуюсь, що кожний громадянин повинен дотримуватись демократичних процедур, поважаючи їх. Це обов'язкова умова демократичного процесу загалом, в т.ч. і в суді.

Але порушення цих правил не може бути підставою для арешту людини.

Це по-перше.

І по-друге, грати не можуть затулити рота Ю.Тимошенко. До фізичних дій вона не вдається. В даному випадку є єдино можливий вихід. Суд приймає рішення про виготовлення для Ю.Тимошенко спеціальної маски, яка закрила би їй рота із силовим застосуванням. Суд, керуючись законодавством, не може бути упередженим і повинен створювати рівні умови і для звинувачення, і для захисту. Тоді його будуть поважати, будуть йому довіряти.

Висновок: Печерський суд прийняв необґрунтоване, неадекватне ситуації, невиправдане політично рішення щодо арешту Ю.В.Тимошенко, чим наніс значної шкоди Україні. Бо йдеться не лише про Ю.Тимошенко, а про загально правовий, загально демократичний контекст.

В історії України уже таке було. І ми знаємо наслідки. Ще до цього часу оплакуємо мільйонні жертви. Це невтішні прогнози. Нажаль, реалії також не менш невтішні.

Заради забезпечення демократії ми повинні зупинити правову вседозволеність, бо вона, як свідчить історія, пожирає не лише ворогів, але і власних дітей.

Такими діями українське правосуддя значно ускладнює нам дорогу до Європи, породжує зневіру в заяви української влади про наш демократичний курс.

Почитайте відгуки в засобах масової інформації.

Стає все складніше доводити, що судовий процес над Ю.Тимошенко не має політичного підтексту.

Рішення Печерського суду, як і весь судовий процес над Ю.Тимошенко, загрожує політичній стабільності в Україні, що сьогодні влада справедливо ставить собі в заслугу.

Дуже красномовною в цьому контексті є заява Російського МЗС. Цитую: "Всі газові угоди 2009 року укладались в суворій відповідності з національним законодавством двох країн і міжнародними правилами і на їх підписи були отримані необхідні вказівки Президентів Росії та України".

Із тексту російської заяви можна зробити наступні висновки:

Перший – газові угоди 2009 року підписувались у суворій відповідності до національного законодавства України та Росії.

Другий – вони відповідають міжнародним правилам.

Третій – санкцію на їх підписання дали президенти Росії (Медведєв) та України (Ющенко).

Можна також припустити, що Печерський суд краще знає суть питання, ніж Російське МЗС. Тоді чому звинувачують одну Тимошенко. А де ж Ющенко, який безпосередньо займався газовими проблемами з Росією починаючи з 2004 року.

На ці та інші запитання потрібно дати відповіді. А цього не може зробити Печерський суд.

І Л.Кучма, і В.Ющенко, і В.Янукович заявляли, що перед законом всі мають бути рівні. Ні Кучма, ні Ющенко цих основоположних норм правової держави не виконали. Хочеться вірити, що це зробить В.Янукович.

Як людина, що повірила в майбутнє України через демократію і верховенство права і підписала Біловезьку Угоду, завдяки чому Україна стала незалежною державою.

Як Президент України, який доклав зусиль, щоб ці високі цінності утверджувались в новітній Україні, пішовши заради цього на дострокові президентські вибори в 1994 році.

Як Перший Президент України, як політик, який і сьогодні робить відповідні кроки, щоб зберегти демократичний європейський курс держави, побороти корупцію, підтримує владу, Президента України в їх позитивних кроках на шляху реформ, розбудови сучасної України, я не можу, не маю права лише спостерігати, як Україна сповзає з правового демократичного шляху. Мене не може не хвилювати майбутнє українського суспільства. Мені боляче про це говорити, але ситуація вимагає, бо істина дорожче.

Після офіційних оцінок владою того, що сталося в Печерському суді, її реальних кроків до демократії, я зроблю остаточні висновки, в т.ч. і щодо своєї особистої участі в політичних процесах, своєї позиції.

А зараз закликаю всіх, хто любить Україну, хто вірить в Україну, хто хоче щастя українському народові напередодні 20-річчя нашої незалежності самим повірити в те, що ми справді хочемо свободи і демократії і зробимо все необхідне, щоб нам повірив світ.

Звичайно, все це однозначно залежить від реальних дій влади, всіх її гілок.

Майбутнє України в руках її народу.

З повагою, Л.Кравчук

powered by lun.ua
Коментарі — 164
Tolibzn _ 01.01.2012 00:57
IP: 109.86.122.---
З Новим Роком!!!

Нехай Новий 2012 Рік частіше радує вас хорошими новинами, щоб у Новому році вся злодійська братія згинула, щоб у лиходіїв на вершині влади в роті пір'я поросло, щоб Януковичам не уникнути нар буцегарні.
−−
А для всього народу України кращих днів, вступу до Евросоюзу. Щоб в Україні в Новому році не злишилось ні одного мародера при владі.

Здоровья всім Вашим близьким.

З повагою,
Ткаченко Анатолій!

http://cenzoriv.net
Химера _ 28.08.2011 22:17
IP: 94.244.132.---
viva ua:
Сейчас Кравчук самый мудрый взвешенный политик!
-------------
Тільки чомусь коли його запитали у Кісельова чому Україна відстала від країн Балтії... ЛМ почав щось говорити на зразок Горбачова...
І не сказав головного що в Балтійських країнах НЕМА стільки надбагатих та ненажерливих ОЛІГАРХІВ, мілліонерів кількість яких зростає з космічною швидкістю та бувших членів ОПГк в Парламенті ((
viva ua _ 11.08.2011 00:20
IP: 46.203.253.---
Сейчас Кравчук самый мудрый взвешенный политик!
slavik2612 _ 10.08.2011 07:51
IP: 81.23.24.---
LewAshby:
"все это отсрочка приговора"?
Этот термин не я придумал, такое поведение, стратегия, обвиняемых и адвокатов имеет практику, в безнадежных делах, когда самим обвиняемым и их адвокатам ясно как белый день, что это вилы и сделать ничего нельзя. Но злоупотребление законами для адвокатов чревато нарушением адвокатской этики, обвиняемому, что суд признает что подсудимый злоупотребляет данным ей законом правом. Вот посмотрите какой парадокс в данном деле со стороны обвиняемой, она считает те законы которые трактуются в ее пользу -законами, она их принимает к руководству, а законы из того же УПУ, УК которые против ее она называет не законами и суд не суд и обвинение не обвинение. Тоже самое выходит и со свидетелями. Те которые хоть как то не подтвердили и ответили нейтрально, то это умные и образованные люди, те кто напрямую заявляет о ее виновности, в отношение тех она сразу переходит на оскорбления, ну возьмите к примеру Огрызко, как она его там назвала???
антивірус _ 09.08.2011 19:57
IP: 91.214.32.---
.
Іванько:
Українці, не ведіться на внутрішні розборки ПРиБЮТу. Нехай позагризають один одного – легше буде жити народові.
І ТОДІ, ДУМАЄШ, ЗНОВУ ПЕРЕМОЖЕ ПРИЩАВА МАВПА З ПАСІКИ?...
антивірус _ 09.08.2011 19:53
IP: 91.214.32.---
зАРАЗ НА ВУЛИЦЮ МОЖУТЬ ВИЙТИ ТІЛЬКИ ВІДЧАЙДУШНІ ЛЮДИ...ДЕХТО ЗЛОРАДСТВУЄ, ЩО НА ВУЛИЦІ МАЛО ЛЮДЕЙ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ТИМОШЕНКО...ВУЛИЦЯ – ЦЕ НЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПОПУЛЯРНОСТІ...ВИ ЩО ХОЧЕТЕ, ЩОБ ПЕНСІОНЕРИ З ГЛУХИХ СІЛ ЇХАЛИ В КИЇВ І ПІДТРИМУВАЛИ ТИМОШЕНКО?...Виборці повинні підтримувати свого кандидата на виборах... КОЛО ВИБОРЧИХ УРН...А не на вулицях і площах...ЩОБ ОДЕРЖАТИ КИЙКОМ ПО ГОЛОВІ ВІД МОГИЛЬОВСКОГО СПЕЦНАЗУ?...ЗРОБІТЬ ЧЕСНІ ВИБОРИ І НЕ ТРЕБА БУДЕ ВУЛИЧНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ, ХТО МАЄ ЗАРАЗ НАЙБІЛЬШИЙ РЕЙТИНГ...БО ЛІДЕРИ ГАРТУЮТЬСЯ І НАРОДЖУЮТЬСЯ В БОРОТЬБІ...
Іванько _ 09.08.2011 19:18
IP: 46.202.36.---
Українці, не ведіться на внутрішні розборки ПРиБЮТу. Нехай позагризають один одного – легше буде жити народові.
nata09 _ 09.08.2011 10:29
IP: 31.40.197.---
Cinderella _ 08.08.2011 22:49 – Підтримую!!
Пан Президент! Про замовність і упередженість цього "суду" свідчить ще й те, що до арешту ЮВТ суд дуже поспішав з розглядом, працював до ночі, з малими перервами, кожен день (!), а тепер вже почали уповільнюватися...вчьора один свідок, сьогодні перерва... Тепер у Кірєєва з"являться інші невідкладні справи до розгляду... Прикро, але у нашій владі немає порядних людей?!
Vitaliy Huvenniy _ 09.08.2011 09:56
IP: 178.94.25.---
Леоніде Макаровичу,якщо ви перечитуєте коментарі,хотів би дізнатись чи проводите ви прийом громадян?якщо так то коли і де?давно вже маю бажання з вами поспілкуватись
insayt _ 09.08.2011 08:58
IP: 91.102.152.---
ЮЮЮЮЛИИИИИИИЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯЯ!!!!!

Уклоняйся от зла и делай добро;

Ищи МИРА и СТРЕМИСЬ к нему. (1-Петра,3:11)
------------

Марина Цветаева. Л Ю Б О В Ь. ЖИЗНЬ.

Два солнца стынут, - о Господи, пощади!-

Одно – на небе, другое – в моей груди.

Как эти солнца, - прощу ли себе сама?-

Как эти солнца сводили меня с ума!

И оба стынут – не больно от их лучей!

И то остынет первым, что горячей.
САНДРО _ 09.08.2011 08:00
IP: 194.246.117.---
Лениду Макаровичу благодарность и уважение.
Как всегда точно, четко, корректно, мудро!
и ЕЩЕ МУЖЕСТВЕННО, потому чтозаявление
".Після офіційних оцінок владою того, що сталося в Печерському суді, її реальних кроків до демократії, я зроблю остаточні висновки, в т.ч. і щодо своєї особистої участі в політичних процесах, своєї позиції.",
говорит о многом.
Еще раз спасибо.
crockOdile _ 09.08.2011 03:01
IP: 93.74.4.---
Хе-Хе. А где доверие к теперешним и прошлым т.н "державотворцям"?Где МАНДАТ? От него,от нее,от НИХ?От того самого,вспоминаемого ВСУЕ,народа УКРАИНЫ?

Помним.Скорбим. За всеми вашими с 91 метаморфозами, превращениями, распродажами,экспериментами над молодой так и не состоявшейся страной. ЕЕ БУДУЩИМ.Ее многострадальным, многотерпильным, многообманутым НАСЕЛЕНИЕМ.Сколько за вашим "державотворенням" не родилось новых молодых надежд, сколько поколений не смогло защитить своего здоровья, своей чести и гордости, СВОИХ ЦЕННОСТЕЙ, своих несбывшихся чаяний и надежд...Не состоявшейся и по вашей ОГРОМНОЙ вине в том числе.

Одного этого,приведенного картофельным эльфом _ 08.08.2011 22:30, в новой, свободной от старого продажного хлама украинской республике будет достаточно,чтобы вместе с Медведчуком оказаться снова на одной скамье.
Будем рады дождаться,увидеть вас на Юлином месте. Вы там и с Кучмой, и с другими т.н."державотворцями" будете намного заслуженнее смотреться.
Многие лета.
branickaya _ 09.08.2011 02:02
IP: 93.72.242.---
Сидели бы,уважаемый,на даче...Почём опиум для народа? Вы же своё чёрное дело сделали уже. Почивайте на "лаврах".А я вам никогда ине прощу нищенской старости своих родителей.Земля им пухом...
саймон _ 09.08.2011 00:16
IP: 193.41.187.---
Ти ще за здачу ядерної зброї будеш відповідати -запроданцю.Заяви він видає...Хто там повірить у їхню щирість...
Николай Днестровский _ 09.08.2011 00:01
IP: 89.209.92.---
КУРАЖ:
Первому Президенту Леониду Кравчуку мое огромное уважение за зрелую позицию...

К сожалению, многие комментаторы чрезмерно увлекаются прошлым, отнимая не только у себя будущее, но и мешая остальным к нему двигаться.
Относительно политической эволюции Леонида Кравчука хочется им сказать: не происходят изменения лишь с высшей мудростью и низшей глупостью. Прекрасно то, что Леонид Макаревич вместе с народом все время меняется в правильном демократическом направлении.
-------------------------------
Вступление в партнерские отношения с Януковичем Вы считаете эволюцией Л,Кравчука? Скорее это компартийное родство. Различия у них лишь в том,что Л.Кравчук читал прозу А,Чехова, а Янукович – лишь поэтическую лирику того же автора.
КУРАЖ _ 08.08.2011 23:44
IP: 93.72.24.---
Cinderella _ 08.08.2011 22:49
"Рекомендую Леониду Макаровичу сделать настоящий демарш – публично, со ссылкой на дело Тимошенко отказаться от участия в Конституционной реформе".

Зачем же делать холостые выстрелы... Лучше войти в контакт с Леонидом Макаревичем и вместе повлиять на проект новой, смертельной для диктатуры, Конституции...
Как найти с ним контакт?
Николай Днестровский _ 08.08.2011 23:39
IP: 89.209.92.---
Cinderella:
Рекомендую Леониду Макаровичу сделать настоящий демарш – публично, со ссылкой на дело Тимошенко отказаться от участия в Конституционной реформе. Не уподобливайтесь герою басни о коте и поваре, где Васька слушает да ест. Янукович лично командует делом Тимошенко, это не требует доказательств. Он шулер. Леонид Макарович, не имейте дело с шулером хотя бы из чувства брезгливости. Вы знаете, что в приличном обществе неприличным людям не подают руки и не имеют с ними дел.
С позволения автора, которого поддерживаю, в концовку его текста вношу уточнение:
"...в приличном обществе ПРИЛИЧНЫЕ ЛЮДИ неприличным людям не подают руки..."
Считаю, что невольно именно сейчас политики и др. граждане проходят тестирование
на гражданскую честь и человеческое достоинство.
КУРАЖ _ 08.08.2011 23:34
IP: 93.72.24.---
артофельный эльф _ 08.08.2011 22:37

Если такой знающий дай адрес электронной почты Кравчука...
Николай Днестровский _ 08.08.2011 23:15
IP: 89.209.92.---
Вцелом текст заявления – по делу.
Но очень досадно, что Л,Кравчук адекватен в некотором смысле метеорологическому прибору под названием ФЛЮГЕР. Аргументы – в многочисленных комментариях других авторов. И чего то еще возникают ассоциации с одним хрестоматийным рассказом А.Чехова.
картофельный эльф _ 08.08.2011 22:56
IP: 95.133.207.---
Cinderella:

Вы хотите сказать, что Печерский суд и лично судья Отрош не контролируется Виктором Медведчуком? а Медведчук – это не многолетний партнер Леонида Кравчука в политике, руководстве Динамо и пр.?
Почему бы Леониду Мккаровичу не обратится непосредственно к Виктору Владимировичу? В чём проблема?

А то получается какое-то нехорошее: одной рукой засудживаем с помощью карманного суда и своих людей типа Портнова, а другой – пишем письма в защиту преследуемой Юлии Владимировны?
Как это понять?
Cinderella _ 08.08.2011 22:49
IP: 93.72.218.---
Рекомендую Леониду Макаровичу сделать настоящий демарш – публично, со ссылкой на дело Тимошенко отказаться от участия в Конституционной реформе. Не уподобливайтесь герою басни о коте и поваре, где Васька слушает да ест. Янукович лично командует делом Тимошенко, это не требует доказательств. Он шулер. Леонид Макарович, не имейте дело с шулером хотя бы из чувства брезгливости. Вы знаете, что в приличном обществе неприличным людям не подают руки и не имеют с ними дел.
Николай Днестровский _ 08.08.2011 22:45
IP: 89.209.92.---
Обобщенно: именем Украины, именем ее народа одни ВОРЫ судят (расправляются, мстят) других ВОРОВ (конкурентов). И те и другие грабили страну и народ, паразитировали на нем (и продолжают!). Для разрешения подобных ситуаций нужен специальный Народный Верховный Суд, избираемый
Народом и контролируемый только гражданским обществом.
картофельный эльф _ 08.08.2011 22:37
IP: 95.133.207.---
КУРАЖ:

Прекрасно то, что Леонид Макаревич вместе с народом все время меняется в правильном демократическом направлении.

Леонид Кравчук меняется не вместе с народом, а вместе с линией "киевско-чекисткого клана" во главе с ВИКТОРОМ МЕДВЕДЧУКОМ и ГРИГОРИЕМ СУРКИСОМ. Все двадцать лет – только вместе с Медведчуком.

Поэтому спектакль и трагифарс, которые разыгрывает КАРМАННЫЙ СУД МЕДВЕДЧУКА и действующие лица – и в Африке спектакль.

Ещё никто в комментариях не привел обратное, сказав, что пишу неправду.

Самое циничное – Медведчук, Портнов, Писаренко занимались переговорами по газу и отбирали газ РУЭ.
картофельный эльф _ 08.08.2011 22:30
IP: 95.133.207.---
Уважаемый модератор блога Леонида Кравчука!

Зачем же удалять мои некоторые объявления?
Разве употреблял нецензурщину и ксенофобские высказывания? И никого из дискутантов не оскорблял...

Понимаю, может быть, неприятно читать те факты, которые навёл.
А именно:
1. Портнов – отвечает за юридические дела в АП Януковича, близок до Медведчука, экс-заместитель фракции БЮТ.
2. Печерский суд – вотчина Медведчука. Судья И. Отрош – его человек.
3. В. Медведчук – очень давний партнер Л. Кравчука. Начиная с времен президентства, когда В. Медведчук был советником у него, потом – партия СДПУ (о), блок "Не так!". В 2004 году – за Януковича, ставленника Кучмы и главы АП Медведчука. Последние годы Кравчук агитировал за Тимошенко, но только потому что с ней в союзниках Кравчук.
4. Л. Кравчук вошёл в конституционную комиссию при президенте Януковиче.

И у Леонида Макаровича есть возможность обратится напрямую к своему соратнику Медведчуку, контролирующему Печерский суд.
КУРАЖ _ 08.08.2011 22:19
IP: 93.72.24.---
Первому Президенту Леониду Кравчуку мое огромное уважение за зрелую позицию...

К сожалению, многие комментаторы чрезмерно увлекаются прошлым, отнимая не только у себя будущее, но и мешая остальным к нему двигаться.
Относительно политической эволюции Леонида Кравчука хочется им сказать: не происходят изменения лишь с высшей мудростью и низшей глупостью. Прекрасно то, что Леонид Макаревич вместе с народом все время меняется в правильном демократическом направлении.
Уряд реформ399 Зеленський8 Донбас7 Aтака Путіна1205 Корупція1313
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter