Іван Крулько Народний депутат України

''ЗА'' ЄС і НАТО і ''ПРОТИ'' спекуляцій

04 вересня 2018, 10:54

Україна вступила у виборчу кампанію в умовах війни, яка ведеться РФ на всіх фронтах, у тому числі інформаційному. Розуміючи це і скільки маніпуляцій буде на темі зовнішньополітичного курсу, у перший день відкриття політичного сезону, на погоджувальній раді, Юлія Тимошенко запропонувала всім кандидатам у президенти і лідерам фракцій об'єднатись і підписати меморандум. Документ, у якому засвідчити, що президентські та парламентські вибори повинні пройти без спекуляцій на темах, що мають стратегічне значення для держави.

Адже курс на європейську та євроатлантичну інтеграцію буде визначено як незмінна спільна стратегія зовнішньополітичної політики України, незалежно від того, хто буде президентом. Так само, як і ціль з відновлення територіальної цілісності та суверенітету України, на яку мають працювати всі політики-підписанти.

У документі чітко вказано, що курс на ЄС і НАТО – єдиний і незмінний, що РФ – агресор, а на Сході у нас війна, а не абстрактна АТО. Що Крим і Донбас – це українські території і вони мають бути повернуті Україні.

АП продовжує ліпити ярлики

Форма, яку запропонувала Тимошенко, як кандидат у президенти, що має найвищу довіру у суспільстві, не є чимось унікальним. Це досвід Польщі та інших країн ЄС. Там політики підписують політичні угоди, договори, меморандуми (назви не мають значення), коли хочуть досягти консенсусу у тому чи іншому актуальному для країни питанні, об'єднатись навколо базових ціннісних речей, щоб рухатись в одному напрямку і уникнути дражливих для суспільства тем.

Натомість в Адміністрації президента ініціативу Тимошенко, яка б була гарною основою для взаємонепоборення і руху у спільному напрямку – до ЄС і НАТО, звільнення окупованих територій, повернення на них людей, збереження територіальної цілісності України та притягнення РФ до відповідальності, чомусь сприйняли у штики.

Щойно ініціатива прозвучала, порохоботи і, проплачені Адміністрацією президента, експерти звинуватили Юлію Тимошенко у тому, що вона нібито не хоче голосувати за зміни до Конституції по ЄС і НАТО. Ба більше, вони наліпили цьому документу ярлик, яким раніше часто послуговувались політтехнологи Януковича, щоб дискредитувати Тимошенко. Виявляється Тимошенко придумала "меморандум, якому б аплодували у Кремлі".

Питання у тому: чому вони так вирішили? Чи зміни у Конституції, які пропонує Порошенко і те, що пропонує Тимошенко, – взаємовиключні речі? Чи може хтось в АП забув, що саме Юлія Тимошенко провела парламентську компанію 2014 року під тезою, що Україні треба вступити в НАТО, а також про понад 3 млн зібраних "Батьківщиною" підписів громадян за проведення референдуму за вступ до НАТО у 2014 році!? До речі, якби Президент пішов на його проведення тоді, цьому б точно не аплодували у Кремлі.

"Батьківщина" голосувала і буде голосувати за всі державницькі рішення і закликає робити це інші партії.

Навіть розуміючи, що ці зміни до Конституції – це виключно передвиборчий політтехнологічний хід Петра Порошенка і це не означає автоматичного наближення України до ЄС і НАТО, ми будемо розглядати і підтримувати зовнішньополітинчий курс на членство в ЄС і НАТО.

Подивимось, як за це буде голосувати т.зв. коаліція.

Коли власний інтерес вище національного.


Та мене у цій історії вразило інше.

В АП піддали сумніву назву документу – "меморандум". Більше того, не тільки проплачені "експерти", а й особисто Президент вирішили потоптатись по дуже важливому документу – по Будапештському меморандуму, де є підписи президента США, прем'єра Великобританії, лідерів Франції та Китаю.

І це тоді, коли Будапештський меморандум є єдиною міжнародною гарантією для України у зв'язку з відмовою від ядерної зброї. Іншого документу у нас немає! І про це чудово знає Президент, як колишній міністр закордонних справ.

Та замість того, щоб озброїтись положеннями Будапештського меморандуму і механізмами, прописаними у ньому і змінити формат перемовин, залучивши до нього США і Британію, заради припинення російської агресії на Донбасі, Президент особисто нівелює і торпедує Будапештський меморандум.

Виборча кампанія пройде і нового Президента народ обере – це мінливі речі. У той же час, хочеться нагадати,що є стратегічні питання, на яких не можна спекулювати і у такий спосіб послаблювати свою державу.



P.S. Для тих, хто не встиг ознайомитись із Меморандумом і тим, що він пропонує, ось він






Коментарі — 45
lohik _ 07.09.2018 11:15
IP: 46.133.109.---
В Конституціі закріпляють ПОСТІЙНІ величини, а не ЗМІНІ, якими є ЄС і НАТО (колись називалось СЕТО, СЕАТО), а ООН колись називалась Ліга Націй...В Основному Законі (Конституціі) закріпляють основні положення, а не конкретні на даний час назви організацій...
Александр 1 _ 05.09.2018 11:56
IP: 188.163.12.---
Іван Крулько:
...чому Порошенко зробив це не 4 роки тому, а зараз, перед виборами?
Тому що 4 роки тому це неможливо було зробити: занадто сильно Україна залежала від російського газу, дизельного палива, товарообігу тощо. Треба було рятувати країну, а не думати про піар, на якому наполягали деякі депутати. Серед яких ні Вас, ні Тимошенко не було.

Так зміни в Конституції і меморандум Тимошенко про ЄС і НАТО – то є одне і теж по змісту. Але в першому випадку (у Порошенко) пропонується надати незворотний напрям розвитку країни, у другому – лише пустити бульби, тобто, надати змісту чисто формальний безвідповідальний статус. А це і є дешевий піар.

До речі у мене особисто немає впевненості, що такі речі треба вносити в Конституцію. Але досвіт Януковича показує, що краще зацементувати стратегічні речі не в законі, а в Конституції.
Александр 1 _ 05.09.2018 11:43
IP: 188.163.12.---
Іван Крулько:
...Порошенко не використав Будапештський меморандум для захисту незалежності і територіальної цілісності України від російської агресії, натомість двічі у Мінську погодився з умовами, продиктованими Росією.
Цим зауваженням Ви демонструєте повне нерозуміння того, що відбувалось. Для політика це дуже погано.

Будапештський Меморандум неможливо було використати саме тому, що це був лише меморандум, тобто, обіцянка без відповідальності сторін. Що зробила одна з сторін/гарантів цього меморандуму (Росія)? Не забули? Це урок для Вас, що таке меморандум.

Мінські угоди формували лідери чотирьох держав, тож не кажіть дурниць про маніпулювання Порошенком з боку Путіна. Почитайте спогади Олланда про те, як Порошенко кричав на карлика і вимусив його зірватися і заявити, що він "розчавить українську армію". Після чого Меркель оголосила погрозу про повну ізоляцію РФ. Лише після цього Путін поголився на Мінські угоди.
Антон Лісовий _ 05.09.2018 00:03
IP: 35.235.227.---
Кирилл Мартынюк:
це виправить Юлія Володимирівна, от побачите!
Антон Лісовий _ 05.09.2018 00:00
IP: 35.235.226.---
Галина Петренко:
було б чудово, якби всі підписали, однак далеко не всі з бпп точно її підпишуть, на жаль
Антон Лісовий _ 04.09.2018 23:59
IP: 35.235.227.---
Підтримую Вас, Іване)
Батьківщина українська партія з інтересами як у народу, ідея з меморандумом- супер
Наталья Доброта _ 04.09.2018 23:26
IP: 93.73.43.---
Leonid Hrabovsky:
Пане Крулько, в українській мові нема слова "штик", натомість є "багнет".
чого раптом ви вирішили, що нема, є."Багнет" – французьке слово, "штик" – німецьке. Чому одне з них має бути більш українським?
Іван Крулько _ 04.09.2018 23:15
IP: 93.73.43.---
Александр 1:
Александра Моисеенко:
Такий меморандум дійсно може показати хто є хто. Непогана ініціатива, щоб під час передвиборчої кампанії не спекулювати на важливих темах.
Цей Меморандум і є справжнісінька спекуляція з боку Юлії Тимошенко, особливо після того, як ці норми президент запропонував закріпити в Конституції України. Це абсолютно очевидно, як і те, що такі коментарі, як ваш, (максимально спрощений, загальний, примітивний) можуть надавати лише наймані "юліни боти".
чому Порошенко зробив це не 4 роки тому, а зараз, перед виборами? Зміни у Конституції, які пропонує Порошенко і те, що пропонує Тимошенко, -не взаємовиключні речі. Меморандум робиться для того, щоб зняти маніпуляції та спекуляції, якими грішать зараз політики.Це практика країн ЄС.
Іван Крулько _ 04.09.2018 23:07
IP: 93.73.43.---
Александр 1:
Слова Порошенка, що його "дратує слово меморандум, особливо Будапештський", є "обмовкою за Фрейдом". На злодії й шапка горить. Бо саме Порошенко не використав Будапештський меморандум для захисту незалежності і територіальної цілісності України від російської агресії, натомість двічі у Мінську погодився з умовами, продиктованими Росією.
Александра Моисеенко _ 04.09.2018 22:11
IP: 178.133.89.---
Галина Петренко:
Александра Моисеенко:
Згодна з вами, це правильна ідея, відразу стане зрозуміло, хто дійсно вболіває за Україну, а хто бреше
Тут зрозуміло, що якщо політик дійсно вболіває за Україну та націлений на шлях в Європу, то він підпише. А якщо політик, як Порошенко, тільки розповідає казки, а сам при цьому веде бізнес з країною-агресором, то його підпис буде сумнівним.
Александра Моисеенко _ 04.09.2018 22:09
IP: 178.133.89.---
Александр 1:
Спекуляція – це розмови Порошенко закріпити це в Конституції, тому що взагалі не зрозуміло, що саме він хоче закріпити: курс в ЄС? Якось смішно звучить. Стосовно меморандуму – це широко прийнята практика в країнах ЄС, де політики підписують спільні документи з метою досягти консенсус у ключових для держави питаннях. Не зрозуміло взагалі, якщо ми йдемо в Європу, то чому не можна використовувати прийняту в Європі практику. І стосовно проплаченості, то тут с з вами все давно зрозуміло: гучніше усіх кричить тримай злодія той, хто сам злодій.))) Не судіть про всіх інших по собі. У Тимошенко дійсно є велика підтримка серед простих людей, і не обов'язково для цього постійно писати довгі пости.
Галина Петренко _ 04.09.2018 21:59
IP: 35.235.226.---
ЮВТ достатньо грунтовно підійшла до цього питання, дійсно хочеться побачити справжні обличчя всіх наших політиків
Галина Петренко _ 04.09.2018 21:40
IP: 35.235.226.---
Александра Моисеенко:
Згодна з вами, це правильна ідея, відразу стане зрозуміло, хто дійсно вболіває за Україну, а хто бреше
Александр 1 _ 04.09.2018 21:24
IP: 188.163.12.---
Александра Моисеенко:
Такий меморандум дійсно може показати хто є хто. Непогана ініціатива, щоб під час передвиборчої кампанії не спекулювати на важливих темах.
Цей Меморандум і є справжнісінька спекуляція з боку Юлії Тимошенко, особливо після того, як ці норми президент запропонував закріпити в Конституції України. Це абсолютно очевидно, як і те, що такі коментарі, як ваш, (максимально спрощений, загальний, примітивний) можуть надавати лише наймані "юліни боти".
Ganna Dudun _ 04.09.2018 19:54
IP: 37.115.219.---
Дуже правильна ініціатива Юлії Тимошенко. Всі кандидати в президенти повинні затвердити наш європейський вибір.
Leonid Hrabovsky _ 04.09.2018 19:05
IP: 35.235.231.---
Пане Крулько, в українській мові нема слова "штик", натомість є "багнет".
Александра Моисеенко _ 04.09.2018 19:02
IP: 178.133.89.---
Марина Білоус:
Так, правильний крок. Ми також зможемо побачити хто є хто серед наших політиків
Александра Моисеенко _ 04.09.2018 18:59
IP: 178.133.89.---
Такий меморандум дійсно може показати хто є хто. Непогана ініціатива, щоб під час передвиборчої кампанії не спекулювати на важливих темах.
Anatol Zubenko _ 04.09.2018 18:28
IP: 94.153.158.---
Кирилл Мартынюк:
Anatol Zubenko:
Взагалі не розумію, як в Конституцію можна записати курс в ЄС, чи в НАТО? А якщо завтра ЄС розвалиться, чи,наприклад, НАТО забере в нас Закарпаття, то нам що, знову Конституцію змінювать? Ці політичні імпотенти вже не знають яку б ще херню придумать...
Я впевнений, що такого не трапиться. Ці інститути вже працюють багато років і вони довели свою професійність. Хто б не був керманичем в їх структурах, їх декларації незмінні
Я теж так розмірковував...коли мені було шістнадцять років...
lohik _ 04.09.2018 17:48
IP: 188.163.32.---
Александр 1:
Так, так...Ширка в Януковича реально була, але тільки не з Тимошенко, а з Ющенком...Називалась ширка ПРдаНУ...Універсалом між двома Вітьками...Які обоє потім незаконно упекли іі в Качанівку...І де зараз ті Вітьки?...
Александр 1 _ 04.09.2018 17:27
IP: 188.163.12.---
lohik:
А такоє що корисного зробили інші?...
Інші зробили багато чого. Наприклад, спромоглись цілком ліквідувати залежність України від російського Газпрому. Зробити Нафтогаз високо прибутковою організацією (поки Юлія кричала про зраду). Побороли олігарха Коломойського, який, як гнида висмоктував з України всі соки, нещадно грабував Україну і який зараз фінансує ЮВТ, щоб знов повернутись до годувальниці.
Інші ліквідували корупцію в газової сфері,в сфері повернення ПДВ, на 80% – в сфері державних закупівель. Створили нову боєздатну армію, нові види зброї, зменшили єдиний соціальний податок у два рази. Провели пенсійну реформу. Вивели економіку України з мінусу у плюс – вже декілька кварталів поспіль росте ВВП. Будують дороги, завели в Україну дешевих авіаперевізників, надали українцям можливість вільно (без віз) їздити в Європу...тощо...
lohik _ 04.09.2018 16:56
IP: 46.133.245.---
Александр 1:
Так, так...А ще треба запитати, що корисного вона зробила для Украіни, коли сиділа в Качаніаці...Може ви знаєте?...А такоє що корисного зробили інші?...
Александр 1 _ 04.09.2018 15:57
IP: 188.163.12.---
Elena Dykun:
Може вам нагадати, як вона злила Грузію в 2008 році, чи – Україну через злочинні газові угоди, чи онкохворих дітей, коли не надала жодної копійки на державне будівництво Клініці майбутнього. Натомість використала мільярди гривень на свою виборчу компанію ("юліна тисяча"). Про "ширку" з Януковичем ви, звісно, не знаєте. Або забули.

Всі юлеботи не можуть мені відповісти на просте питання: що корисного Юлія Тимошенко зробила для України у останні 4 роки. Може ви знаєте?
Александр 1 _ 04.09.2018 15:47
IP: 188.163.12.---
Elena Dykun:
Александр 1:
Не бреши. Як вона могла заблокувати те, чого не було?
Пошукайте в Гуглі, наприклад, "Як Тимошенко слила НАТО..."
Це 2008 рік. "Если у нашей страны и были какие-то шансы получить План действий относительно членства в НАТО (ПДЧ) на саммите альянса в Бухаресте в апреле этого года, то после визита Юлии Тимошенко в Брюссель они растаяли окончательно".
Leo Uxmal _ 04.09.2018 15:45
IP: 195.24.158.---
Bollbbat Petro:
Да. В Крыму особенно понравились сверхзвуковые самолеты над головой и серная кислота в воздухе
Корупція1191 Україна та Європа973 Aтака Путіна1136 Уряд реформ353 Свобода слова556
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter