Тарас Кузьо Науковий співробітник Центру трансатлантичних відносин (ЦТВ) Школи фундаментальних міжнародних досліджень (ШФМД) при Університеті Джонса Гопкінса.

Чи справді "Наша Україна" – єдина патріотична сила в Україні?

01 грудня 2008, 19:58

На з'їзді "Нашої України" минулого вікенду Президент сказав, що вона є єдиною патріотичною силою в Україні. Ющенко додав, що "Наша Україна" є єдиною політичною силою, що цілеспрямовано працює на формулювання національних пріоритетів.

А як щодо пропрезидентської партії "Єдиний центр"? Президент не вважає її патріотичною силою? Якщо це справді так, то чому він тримає на посаді глави секретаріату не-патріота, який має тісні зв'язки із "Єдиним центром"?

А що ж тоді з іншими 8 партіями, що входять до блоку "Наша Україна" – "Народна самооборона"? Чи вони є непатріотичними? А якщо так, то чому "Наша Україна" погодилася сформувати блок із партіями, які нібито не мають необхідних патріотичних якостей?

Що ж тоді з іншими помаранчевими силами, що більше не погоджуються із Президентом? Вони також є непатріотичними?

Зрештою, а як же українські виборці? Чи лише ті з них, хто підтримують "Нашу Україну", є "патріотами"?

Якщо прийняти президентську логіку, то в такому разі кількість "справжніх патріотів" в Україні є відносно невеликою, оскільки "Нашу Україну" підтримують близько 2% українців. Як може держава лишатися незалежною, якщо вона тримається на такій невеликій групі "патріотів"?

Чи справді дві найбільш популярні українські політичні сили (Партія регіонів та Блок Юлії Тимошенко) не є патріотичними? Тоді чому "Наша Україна" утворила коаліцію з БЮТ, а Юрій Єхануров, будучи головою "Нашою України", вів переговори про створення коаліції з Партією регіонів?

Заява про те, що лише одна із більше ста українських політичних партій є патріотичною, явно нераціональна та логічно оманлива. У кожній країні існує багато форм патріотизму та націоналізму, що проявляють себе через різні ідеології правого, лівого та центристського спрямування. Коли політичний лідер намагається монополізувати патріотизм, це є ознакою його манії величі, а у випадку України – зростання оманливого месіанства. Українці більше не вірять у месій.

Більш прийнятним для Президента та "Нашої України" має стати припинення пошуків зовнішніх ворогів, на яких можна покласти вину за всі їхні та загальноукраїнські невдачі. Українська політика потребує політиків, що нарешті зможуть прийняти відповідальність за власні вчинки та матимуть інтелектуальну потенцію виявити причини, чому українські виборці відвертаються від них. Спроби монополізувати патріотизм і звинувачувати у всьому зовнішніх ворогів є ознакою політичної незрілості – не більше, не менше.

powered by lun.ua
Коментарі — 36
volga _ 27.01.2009 13:56
IP: 193.41.60.---
Пикатенькі журналісти виконують роль політруків. Хай щастить їм продати неправидено слово дорожче, за що так дорого заплатять їх внуки та правнуки!
Тейсар-Озгович _ 05.12.2008 12:22
IP: 85.196.249.---
)))
Усі хто ПРОТИ промАсковської кААліції ПРіБЮТ зраджують МАЙДАН!

Хі-хі,щиро вас маючі Тюлька і Янек.
skala _ 04.12.2008 09:22
IP: 80.84.184.---
В четверг нашеукраинцы,коммуняки и Литвиновцы,поздравят БЮТ и партию регионов с бракосочетаниям, принесут голубые панталончики депутатам от БЮТ.Произойдёт торжественная церемония посвящения депутатов БЮТв голубые. Что ради корыта не сделаешь.В роли сводницы будет пани Юля.Главный сутенёр, профффесор подарит депутатам БЮТпо шапке,тьфу! по чепчику.Как вумный человек краденые шапки он держал на депозите Их теперь на депутатов БЮТ хватит, но в результате инфляции они превратились в чепчики. Если эта обединённая банда захватит власть, то без крови не обойтись
Ющенко должен набраться смелости и как Ельцин с Белым домом решить проблему раз и навсегда. Всех бандитов-депутатов-за решётку: ЗА ИЗМЕНУ РОДИНЕ, хотя по большому счёту большинство из них не украинцы, а твари, которым и на своих исторических родинах места не нашлось. Задача Ющенка-не допустить гражданской войни, которая неминуема, если эти банды захватят власть. Поэтому-немедленно- злодиев на нары и ЧРЕЗВЫЧАЙНОЕ ПОЛОЖЕНИЕ, ХУЖЕ УЖЕ НЕ БУДЕТ! НЕКУДА!
bogdan_u _ 03.12.2008 16:18
IP: 217.147.161.---
Может в 2004 Наша Украина и была единственнойц патриотичесской силой. Сейчас это даже не партия. Это конлгомерат из 10 мелких силенок, которые даже в парламент то, могут не пройти, если поднимут проходной барьер. И что это вообще за статья написаная политологом, в которой половина вопросов? Это типа догадайся сам или найди ответ? В нинешнем парламенте, нет ни одной патриотической силы. Партии Украины – это клубы бизнесменов и демагогов, в которых первые финансируют вторых, чтобы те устаивали шоу для народа.
kod123 _ 02.12.2008 16:44
IP: 193.124.59.---
"Наша Україна" – єдина патріотична сила в Україні.
Тейсар-Озгович _ 02.12.2008 16:18
IP: 85.196.249.---
БЮТ вимагає від "гниючої занози" повернутись під шкіру кААліції.

це цензура бют в УП,чи симпатик бюту модератор?

Навіщо видалили коментар та лінк відеоролика БЮТ із запрошенням Ющенка повернутись в кААліцію,яку він нібито розвалив?

http://community.livejournal.com/2004_vybory_ua/5278609.html
serpav _ 02.12.2008 15:57
IP: 212.3.125.---
Тут один автор блогу сказав: "Припиніть реагувати на Жириновського". Те ж саме можна сказати і про Ющенко. Якщо ви, пане Кузьо, серйозна людина, то вам потрібно перестати всерйоз сприймати все, що говорить Ющенко. У цієї людини думки не встигають за словами, слова не відповідають дійсності, діла не відповідають словам, та й взагалі ця людина – страшна помилка в історії України. В тому сенсі, що ми всі дуже в ній помилились і тепер дуже про це шкодуємо. Хоча з іншого боку могло бути ще гірше (Янукович), відчуття того, що нас тупо кинули все одно не полишає.
Прищ _ 02.12.2008 15:30
IP: 75.59.226.---
Правду кажете, Кузьо. І.Мазепа, Т.Шевченко, В.Стус, В.Чорновіл, С.Бандера, Герої Крут... – патріоти без рейтингів, які монополізували патріотизм і звинувачували у всьому зовнішніх ворогів. А такі герої, як Тимошенко, Симоненко, Янукович, Кучма, Кравчук, Софія Ротару, Олєг Блохін, Вєрка Сердючка – є патріотами без зовнішніх ворогів та з високими рейтингами.
Кузьо – ви геній, діаспора Канади пишається вами. Політтехнологи Березовець, Гарань, Свірко, Погребінський, Медведєв...при зустрічі з вами повинні вставати і честь віддавати. А Ющенко з "НУ" – та кому вони потрібні з рейтингом в 2%. Не більше, не менше.
akcept _ 02.12.2008 14:31
IP: 194.44.127.---
Від Ющенка через Балогу,через заступників (яких ніхто не пам"ятає) заступників голови секретаріату велося публічне звинувачення ЮВТ у державній зраді на протязі майже пів року.Ющенко щодня на всю країну повідомляв про інфляцію і тим самим її заохочував, від чого вона і зростала. Коли ЮВТ це набридло, сталося 2 вересня, щоб зупинити цю навіжену братію, або як сказав Сергій Соболєв показати їм зуби.БЮТ об"єднуйтесь з ПР і не звертайте на НУ уваги,бо забагато честі для них.А Хведір Плющ за те,що розвалив коаліцію став претендентом у бригадири ВР. Плющ може бути бригадиром на кролефермі ЄЦ.
akcept _ 02.12.2008 14:25
IP: 194.44.127.---
Від Ющенка через Балогу,через заступників (яких ніхто не пам"ятає) заступників голови секретаріату велося публічне звинувачення ЮВТ у державній зраді на протязі майже пів року.Ющенко щодня на всю країну повідомляв про інфляцію і тим самим її заохочував, від чого вона і зростала. Коли ЮВТ це набридло, сталося 2 вересня, щоб зупинити цю навіжену братію, або як сказав Сергій Соболєв показати їм зуби.БЮТ об"єднуйтесь з ПР і не звертайте на НУ уваги,бо забагато честі для них.
Тейсар-Озгович _ 02.12.2008 12:46
IP: 85.196.249.---
жекка
Тейсар-Озгович
Ви забули, шановній, Московскького каганату не існувало – був лишень Київський каганат
московський корпоративний каганат є сьогодні,саме звідти хазари-ашкеназі керують українським хаосом,саме за їх прихильність, а відтак ярлик на васалітет, змагаються Тюля та Явітя.

де він був – часи давно минулі.
колись, в часи візантії і русі центр його був у різних місцях,і біля астрахані,і в передкавказзі,і в півн дагестані,і в приазов"ї.
а границі його доходили інколи справді до києва.
Своя_Думка _ 02.12.2008 11:47
IP: 91.124.27.---
І президентом давно вже перестав бути (президент для вибраних – ним же вибраних (!!!) – не президент, а пахан), і партійний лідер – до сраки. Лідер це той, хто робить, а не пашталаканням своє неробство прикриває. А це – "барін", блін! Рантьє на наших кровних!
Ockham _ 02.12.2008 10:45
IP: 195.5.37.---
Хіба не знає цей оператор машинного доїння, Кузьо, що команда, яка перед грою виголошує: "Ми – найкращі", висловлює свою мету досягти досконалості, а не тому, що впевнена у своїй досконалості.
жекка _ 02.12.2008 10:33
IP: 212.35.161.---
Тейсар-Озгович
Ви забули, шановній, Московскького каганату не існувало – був лишень Київський каганат (про що є свідчення у візаньтійських документах).
Unique _ 02.12.2008 09:48
IP: 91.124.31.---
Розмірковування колгоспного їздового на цілком абстрактні та абсолютно йому самому недоступні і незрозумілі теми не вартують такої уваги. Зберегти "РосУкрЕнерго" на газовому ринку – вся і одна-єдина його політика. Цьому противиться Тимошенко. І тому її треба зняти з посади за будь-яку ціну. Ця ВР – не змогла і не зможе. Значить – вибори!
Патріотизмом, інтересами держави чи навіть політикою – тут навіть і не пахне.
Не вимагайте від табуретки функцій комп'ютера...
Болт _ 02.12.2008 09:41
IP: 77.123.184.---
ТРУДНО ПРЕДСТАВИТЬ СЕБЕ АГЕНТА БОЛЕЕ УСПЕШНОГО,
ЧЕМ ПАТРИОТ ДОВОДЯЩИЙ ДОСТИЖЕНИЕ НАЦИОНАЛЬНЫХ ВОПРОСОВ ДО АБСУРДА
Jurdumm _ 02.12.2008 09:36
IP: 77.121.143.---
Для гаранта всенародного регламенту справжніми патріотами є ті, з ким він пов'язує власний родинний бізнес, а саме – Фірташ, Ахметов, Коломойський, частково Пінчук зі Стельмахом, а також на всі 100% пустунчик в справах контрабанди і по сумісності головний сантехник країни. Всі інші є "смиттям" за його виразом, навіть партійні, яких він урочисто очолив та закликав до партдисципліни в кріслах ВР. Сержантом буде
поставлено над усіма ними Славка Кириленка.
Цікаво, а що будуть робити оці усі "губернатори", голови адміністрацій
різних рівнів і уся їх челядь з партквітками ЕЦ?
Мабуть настає час проведення "патріотичних" з'їздів функціонерів ЕЦ, костенковської НДП, корчинського "Братства" для проведення
в життя заходу злиття в патріотичному екстазі з нсНУ?
А іншим усіляким – зась, бо вони є агентами Цхінвалу, Сибиру та Далекого Сходу!
Як Ви гадаєте, авторе?
Black_Sea _ 02.12.2008 09:29
IP: 195.230.115.---
02.12.2008 09:05___ rucya
01.12.2008 21:15___ Black_Sea именно партия "Наша Украина" во главе с Президентом проявила свою твердую патриотическую позицию.
****************
"...Похожий патриотизм привел Грузию к войне. Нарываться на драку – это не патриотизм..."

Умасливание Европой агрессора только способствовало второй мировой войне...

А к войне в Грузии привели совсем другие причины: желание Москвы контролировать нефтегазовые транспортные артерии на Кавказе.
Если наш вечный друг и сосед в каком-то угаре и решится на войну против Украины, то для этого он повод найдет независимо от того, насколько мы будем смирными. Но это будет последняя война для России перед ее окончательным распадом...
rucya _ 02.12.2008 09:05
IP: 77.121.42.---
01.12.2008 21:15___ Black_Sea именно партия "Наша Украина" во главе с Президентом проявила свою твердую патриотическую позицию.
****************
Похожий патриотизм привел Грузию к войне. Нарываться на драку – это не патриотизм. Это дебилизм. Тем более в нашей стране.
Если каждый вечер вместе с этими "швондерами" не пою ассану п.гаранту, то уже и не патриот. Если не хочу,что бы дети воевали из-за глупости ясновельможного мессии, то уже 5-колона.
Махать кулаками – это не политика, а глупость. Не уменее вести диалог,глупость в двойне.
К стати хи-хикать и подыгрывать не меньшая глупость.
Demosthenes _ 02.12.2008 01:07
IP: 77.123.206.---
Найпростіше оперувати поняттями, ступінь яких неможливо виміряти. Я більший патріот, аніж ти, я вірю в націю, добро, справедливість, Бога, нарешті, більш щиро. І тоді звинувачення опонента та доведення його неправоти вже стає ніби як насміхання над загальнолюдськими цінностями.

Звичайний прийом – хто більше раз використає слово "щирий" та "патріот". На жаль, ніхто цим не гребує, але не всі знають міру.
Северянин _ 02.12.2008 00:21
IP: 217.12.207.---
Автору – Да ВАЮ просто бредит... НУНС -политическая сила? Скорее слабость, но неполитическая. Остальных эта формулировка к сожалению тоже подходит.
wanted _ 01.12.2008 23:44
IP: 193.254.234.---
01.12.2008 22:31___ Карлик
Правильно обижается... Он имеет столько же оснований называться демократом, как и ВАЮ с ЮВТ. То есть никаких...
wanted _ 01.12.2008 23:38
IP: 193.254.234.---
01.12.2008 20:52___ Андрі
Тарасу Кузьо
чому українські виборці відвертаються від них

"Та тому, що брехунів, агентів певних структур проплачених забагато."
Тобто 98% виборців проплачені??! Вся рота йде "не в ногу", один прапорщик "в ногу"...
І це після того як в конгресі США говорили про фінансування вибочої компанії нашого гаранта... Тщательней надо...
Карлик _ 01.12.2008 22:31
IP: 194.29.62.---
Не только патриотическая, но и демократическая.Янукович давно обижается, что его силу не называют демократической.
Григорий_из_Одессы _ 01.12.2008 22:07
IP: 62.16.13.---
"... а як же українські виборці? Чи лише ті з них, хто підтримують "Нашу Україну", є "патріотами"?"

Так, усі вони патріоти, але не завжди України.
Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Україна та Європа1103 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter