Сергій Лещенко

Медведчуку самому не тошно от собственной джинсы?

31 травня 2012, 22:15

Харьковские газеты "Время" и "Вечерний Харьков" синхронно опубликовали одинаковые тексты без плашки "на правах рекламы".

Колесников прав – эту страну населяют "лошки", если они позволяют политикам так к себе относиться.



powered by lun.ua
Коментарі — 76
malka _ 11.06.2012 16:16
IP: 91.192.182.---
Типовий гестапівець.
Софья Палеолог _ 05.06.2012 16:13
IP: 95.133.41.---
Юрій Яковенко:
Софья Палеолог:
talka:

Ну да, я забыла, что Путин мечтает поработить, завоевать, подчинить, сделать своим придатком (нужное подчеркнуть) Украину, чтобы газ поставлять на нашу территорию почти даром, как для Урюпинска или Орла)
Взагалі-то, деякі акції Путінв (наприклад, відома промова біля пам"ятника Денікіну) ясно показують, що він хотів би контролювати Україну. Чого ж тут іронізувати? Для цього він погодиться витратитися на дешевий газ, але я погоджуся платити за газ дорожче, якщо буде треба, аби тільки цього не сталось. Я це розглядатиму як податок на незалежність.
У нас такой гордый уже был – Ющенко. А теперь почему-то все плачут над ценой на газ. Странные, да?
Софья Палеолог _ 05.06.2012 16:12
IP: 95.133.41.---
Victor Jakubowski:

Я знаю, что цели более широкие, что Медведчук собирается участвовать в президентских выборах, но развивать гражданское общество надо, и тогда оно не будет голосовать по принципу А БОЛЬШЕ НЕ ЗА КОГО.
Софья Палеолог _ 05.06.2012 16:08
IP: 95.133.41.---
alexa71:
Софья Палеолог:
А якою в мене має бути думка про людину, яка не сіяла, не не мішала розчин і коптилася над кресленнями, зате в один день стала власником заводиків-параходиків на мільярд?
В нього можливості не як в пересічного громадянина з громадянського суспільства, про яке він наче вболіває. А хто чув заяви Медведчука при всіляких поділах-перерозподілах, "наїздах на комерсантів", "політичних в'язнів"? Протести пільговиків всіх рівнів і пенсіонерів теж обійшли його стороною.
Чи він громадянським суспільством хоче як лялькою управляти? А то в один день такий пухнастий став...
Ни у кого нет иллюзий насчет происхождения его денег и пушистости. Если эти деньги хотя бы сколько-нибудь сделают для страны, это уже хорошо. Я уверена – всемирная справедливость каждому дает по делам его.
honza _ 05.06.2012 14:13
IP: 37.55.130.---
А я вспомнил фильм -Гений-
Ваша служба и опасна и трудна Но она видна нам из окна
DSP _ 05.06.2012 14:11
IP: 95.69.212.---
З життя. Закарпаття, дорога в санаторій Синяк. Вздовж дороги на багато км висока сітка. За сіткою ліси і гори, але зайти туди уже не можна – приватна власність. Чия – питаю у місцевих. Братів Балог, Медведчука, Шуфрича, гора Ющенка.
Victor Jakubowski _ 05.06.2012 09:46
IP: 178.151.158.---
Софья Палеолог:
alexa71:
Софья Палеолог:
Маніфест це дуже добре. Я колись один вже читав, там все правильно написано. Але робили не по маніфесту. О!
Якими справами Медведчук свій маніфест підтвердив?
Многого Вам не расскажу, но знаю точно, что Медведчук был инициатором референдума по НАТО, если интересует, погуглите. Сейчас он тоже выступает за решение значимых для народа вопросов – о статусе русского языка, например – именно на референдуме. В общем, он стремится создать механизм влияния на власть с помощью гражданского общества. Задача, на мой взгляд, довольно сложная, с учетом, что граждане у нас безынициативны и не верят в справедливость. Но Медведчук не ищет легких путей)
Эх...Соф,я...Вы верите всему, что видите...а "видите" немного...как можно быть таким наивным...какое "гражданское общество"...этот элемент "гражданскости"...нужен для "олравдания" перед вами неких самостоятельных действий...больше ни для чего.
Victor Jakubowski _ 05.06.2012 09:39
IP: 178.151.158.---
Понятно же, что это построение в Украине давно ожидавшейся "российской" партии. Не "пророссийской", как ПР и КПУ, а именно."российской"...Для введения в действие в момент дестабилизации. Для этого лозунг "управляй сам". Что бы создание новых, самодеятельных органов власти на отдельных территориях выглядело как исполнение "обещаний" этой партии, а не как плановый шаг в захвате этих территорий. В определённый момент "активисты" этой партии будут очень быстро создавать ни кем не признанные "органы власти", (Вы и сами будете с удивлением узнавать о "новых" "самодеятельных" "властях" у себя в городе), для того, что бы призвать на "помощь" в установлении "законности и порядка" власти соседней страны. Всё это нужно для (официального повода перед началом) "ввода" войск. Для этого и "символ" партии выдержан в таком стиле. Что бы российские флаги на входящих танках НЕ выглядели бы совершенно не "знакомо". Привыкайте люди!
sarafan _ 02.06.2012 14:28
IP: 188.163.37.---
почитала коментарі. "наша цель проста і понятна" – це і про автора блогу так само можна сказати. бо раз-два на місяць Лещенко починає про Медведчука вишукувати щось таке, як не на Фейсбуці, то в газетах. ну що-небудь таке, до чого можна причіпится і зробити з мухи слона. звідки такий непідкупний (ахахахаха) інтерес до "сірого кардинала" не підкажете? і по чому зараз така непідкупність? якщо не секрет. до виборів хоч на море в Єгипет заробите?))))))
Alyiy _ 02.06.2012 11:09
IP: 94.179.181.---
Небось Допа с Гепой разрешили за жирную-жирную котлету.
alexa71 _ 01.06.2012 16:27
IP: 37.55.70.---
Ирина Иванова:
"Ефективні програми державної підтримки" мови і всього іншого давайте залишимо для передвиборчих лозунгів. Підтримки не буде, бо це поняття саме собою не визначене.
Питання мови на якийсь час слід відкласти в довгий ящик. Україна як держава ще молода і слабка, знайдуться особи і держави, що стануть використовувати це у власних і нтересах, що ослабить, якщо не знищить саму Україну. Від цього гірше, тільки гірше стане всім громадянам, незалежно від мови, якою вони розмовляють вдома.
Це як торги по атомних станціях. Закривати-не закривати. Не закривати, бо електроенергію потрібна всім і причому дешева. А де вона береться мало хто пояснити може.
alexa71 _ 01.06.2012 16:13
IP: 37.55.70.---
Софья Палеолог:
А якою в мене має бути думка про людину, яка не сіяла, не не мішала розчин і коптилася над кресленнями, зате в один день стала власником заводиків-параходиків на мільярд?
В нього можливості не як в пересічного громадянина з громадянського суспільства, про яке він наче вболіває. А хто чув заяви Медведчука при всіляких поділах-перерозподілах, "наїздах на комерсантів", "політичних в'язнів"? Протести пільговиків всіх рівнів і пенсіонерів теж обійшли його стороною.
Чи він громадянським суспільством хоче як лялькою управляти? А то в один день такий пухнастий став...
Михайло Антонишин _ 01.06.2012 15:56
IP: 46.119.125.---
Невже "плашка "на правах реклами" має таке велике значення?

Медвечук повертається в політику вже в новій іпостасі, витрачаючи величезні гроші на піар, в досить привабливому як для Західної так і для Східної України образі. Ось це і не покоїть Сергія, а не різні там "плашки".

Медвечук – переконаний русофіл. Політик з досвідом, переконаннями і відповідними навичками. Він пережив програш 2004 і 2010 років, – але не здається, і навіть не збирається здаватися. В один прекрасний момент – може врешті-решт перемогти... Коли врахує і виправить всі свої помилки.
Юрій Яковенко _ 01.06.2012 15:28
IP: 194.44.219.---
Софья Палеолог:
talka:

Ну да, я забыла, что Путин мечтает поработить, завоевать, подчинить, сделать своим придатком (нужное подчеркнуть) Украину, чтобы газ поставлять на нашу территорию почти даром, как для Урюпинска или Орла)
Взагалі-то, деякі акції Путінв (наприклад, відома промова біля пам"ятника Денікіну) ясно показують, що він хотів би контролювати Україну. Чого ж тут іронізувати? Для цього він погодиться витратитися на дешевий газ, але я погоджуся платити за газ дорожче, якщо буде треба, аби тільки цього не сталось. Я це розглядатиму як податок на незалежність.
Elen _ 01.06.2012 14:17
IP: 77.239.180.---
Kassandraz:
МЕдведчук тупо цинічно-зухвало йде до влади.Абсолютної...
Ну да и как раз поэтому он,в отличии от многих,не лезет по трупам,не врет,не меняет своих убеждений,не перекрашивается в разные цвета,не продается и не подхалимничает.А просто спокойно высказывает свои убеждения и взгляды.Интересный путь к "абсолютной власти" избрал Медведчук...
Kassandraz _ 01.06.2012 13:46
IP: 37.53.238.---
МЕдведчук тупо цинічно-зухвало йде до влади.Абсолютної...Кому ще це не зрозуміло?З фашистсько-фсбшним режимом під гауляйтерством кума ВСЄЯ...Він всі ці роки нікуди,правильно,не щезав,а готував собі платфому.Тобто,знищував нас з вами,нашу Україну,як державу, Майдан тощо.І все що у нас коїться-вміло ним розіграний хаос з бедламом.В помічниках-ми всі,сліпі,дурні йнаївні, наші недолугі поводирі,не здатні навіть перед загрозою смерті побачити це зло й чинити адекватно.Нами маніпулюють,нами керують, -нас задурюють і ми йдемо туди,куди нас заганяють.Тому йтак живемо.Для нас медведчуком було організовано виставу "Юля",аби ми чварилися й відволікалися,замість того,аби думати...БО якби задумалися,то не кричали б Юлі-волюі грали в цій виставі роль масовки,а вигнали б всіх цих кремлівських кропопивць...Тому громадянського кровопролиття,очевидно не уникнути.Але цьому Люциферу не стати правителем України!! ЮЛЯ=МЕДВЕДЧУК=ВОРОГИ УКРАЇНИ!!!!
Софья Палеолог _ 01.06.2012 13:35
IP: 95.133.188.---
talka:

Ну да, я забыла, что Путин мечтает поработить, завоевать, подчинить, сделать своим придатком (нужное подчеркнуть) Украину, чтобы газ поставлять на нашу территорию почти даром, как для Урюпинска или Орла)
Taras_Gourko _ 01.06.2012 13:34
IP: 95.132.63.---
Если Медведчук возьмется за решение вопроса статуса русского языка в Украине – будем голосовать за него. Почему нет? Пусть пробует. ПР обещали – не сделали, их избиратели сделали выводы.
Софья Палеолог _ 01.06.2012 13:28
IP: 95.133.188.---
alexa71:
Софья Палеолог:
Медведчук і механізм впливу громадянського суспільства на владу? І головна проблема всього-навсього інертність суспільства? А сам він влада чи суспільство? Чи просто хронікер, який все споглядає, але нікуди не вмішується? Думки ці в нього визріли після дерибану чи все життя виношував?
Референдум по мові бажає провести?
Сам же цитував слова Леніна, що не кожна кухарка здатна управляти державою і лицемірно пробує надати своїм вчинкам статус "народкості"?
А не бажає спробувати для початку самому стати публічним політиком?
До його відома, в народу про який він так піклується на першому місці з велчезним віривом одне питання – "...шоб мени більше давали!!! А то собі грибут". І зовсім не НАТО і не мова.
Похоже, у Вас есть свое устоявшееся мнение относительно Медведчука, и вопросы были просто для сотрясания интернет-пространства.
Медведчук уже был публичным политиком.
Инертность общества – это мое личное мнение.
talka _ 01.06.2012 13:06
IP: 46.98.44.---
Софья Палеолог:
talka:
Пластику небось путинский хирург делал...Виіползают мрази! Неужели идём по-второму кругу!!!
А если бы украинский? Это в корне меняет дело?
В корне, это когда КОРНИ ЕГО ПОЛИТИЧЕКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ зарыты в служении путину? Тогда ДА,В КОРНЕ!
alexa71 _ 01.06.2012 12:38
IP: 95.135.223.---
Софья Палеолог:
Медведчук і механізм впливу громадянського суспільства на владу? І головна проблема всього-навсього інертність суспільства? А сам він влада чи суспільство? Чи просто хронікер, який все споглядає, але нікуди не вмішується? Думки ці в нього визріли після дерибану чи все життя виношував?
Референдум по мові бажає провести?
Сам же цитував слова Леніна, що не кожна кухарка здатна управляти державою і лицемірно пробує надати своїм вчинкам статус "народкості"?
А не бажає спробувати для початку самому стати публічним політиком?
До його відома, в народу про який він так піклується на першому місці з велчезним віривом одне питання – "...шоб мени більше давали!!! А то собі грибут". І зовсім не НАТО і не мова.
Софья Палеолог _ 01.06.2012 12:01
IP: 95.133.188.---
alexa71:
Софья Палеолог:
Маніфест це дуже добре. Я колись один вже читав, там все правильно написано. Але робили не по маніфесту. О!
Якими справами Медведчук свій маніфест підтвердив?
Многого Вам не расскажу, но знаю точно, что Медведчук был инициатором референдума по НАТО, если интересует, погуглите. Сейчас он тоже выступает за решение значимых для народа вопросов – о статусе русского языка, например – именно на референдуме. В общем, он стремится создать механизм влияния на власть с помощью гражданского общества. Задача, на мой взгляд, довольно сложная, с учетом, что граждане у нас безынициативны и не верят в справедливость. Но Медведчук не ищет легких путей)
Elen _ 01.06.2012 12:01
IP: 77.239.180.---
derya:
Софья
Думаю ми з Вами живемо і двох різних світах. В моєму оточенні людей не називають "гражданінамі", спілкіються мовами, які Ви не розумiєте. Тому Вам мого коментарю до запису у блозі Лещенка не зрозуміти і Ви чіпляєтеся до зовсім несуттєвих речей. Займіться краще чимось корисним, "гражданка".
Ваши бы советы да на вас бы примерить...
Софья Палеолог _ 01.06.2012 11:52
IP: 95.133.188.---
derya:
Софья
Думаю ми з Вами живемо і двох різних світах. В моєму оточенні людей не називають "гражданінамі", спілкіються мовами, які Ви не розумiєте. Тому Вам мого коментарю до запису у блозі Лещенка не зрозуміти і Ви чіпляєтеся до зовсім несуттєвих речей. Займіться краще чимось корисним, "гражданка".
Мы все граждане своей страны, в каких бы мирах не жили, и заслуживаем корректного обращения. Навешивать ярлыки и оглашать приговоры бездоказательно в моем цивилизованном мире не принято. А насчет того, чем мне заняться, тогда что же Вы здесь без пользы ошиваетесь?
alexa71 _ 01.06.2012 11:43
IP: 95.135.223.---
Софья Палеолог:
Маніфест це дуже добре. Я колись один вже читав, там все правильно написано. Але робили не по маніфесту. О!
Якими справами Медведчук свій маніфест підтвердив?
Зеленський76 Корупція1445 Мовне питання190 Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter