13 березня 2013, 12:42

Смердючий ''Ікарус''. Обличчя сучасної України

Пам'ятаєте, перед виборами Партія регіонів розвішала по всій країні рекламу "Чемпіонати минають, досягнення залишаються", приписуючи собі заслуги побудованих коштом бюджету об'єктів Євро-2012?

Звичайно, пам'ятаєте, бо такий цинізм неможливо забути!



А тепер трохи реалій. Цей брудний, смердючий та іржавий 30-річний "Ікарус" возить між терміналами B, D, F пасажирів міжнародного аеропорту.

Так вийшло, що пересадка в "Борисполі" – це головний біль для транзитного пасажира. Людина має пройти кордон, забрати свій багаж, вийти на вулицю та переїхати цим ретро-автобусом з одного терміналу "Борисполя" в інший, аби продовжити переліт далі.

При чому іншого способу транзиту просто не існує. Хіба що на своїх двох ногах. Але я не уявляю, як може пройти пішки з терміналу F до терміналу D закордонний гість, який вперше в "Борисполі".

Тож цей "Ікарус" – перше, що бачить іноземець, виходячи на територію 46-мільйонної європейської держави.

Я не буду казати, що, наприклад, автобус не опалюється, а підлога розташована на висоті 1 метра від землі, й кожен пасажир має затягнути туди свій багаж.

Особливість цього транспортного засобу в тому, що інколи в нього заїдають задні двері – тож туристи можуть проїхатися з "вітерцем", вдихаючи заодно вихлопні гази цього "шаттла".



Цей автобус не виїжджає за межі "Борисполя". Але українським чиновникам навіть всередині міжнародного аеропорту складно підтримувати ілюзію Європи.

До речі, за рекламну кампанію на минулих виборах відповідав у Партії регіонів Борис Колесніков.

Саме від нього залежали ці "досягнення", якими сьогодні може насолодитися не лише турист у "Борисполі", а кожен пасажир поламаного "Хюндаю" з непрацюючим вай-фаєм чи водій на розбитій трасі, за обслуговування якої з нього щоразу збирають мито при заправці автомобіля.

Сьогодні Колесніков перебрався перечекати смуту на чолі парламентського комітету з питань транспорту. Роботу на новій посаді він почав з удосконалення "інфраструктури". У кабінеті Колеснікова був побудований персональний туалет.

Хіба це не "покращення"? "Покращення"! Просто дуже індивідуальне.

powered by lun.ua

Манафорт, украинский след и победа Трампа. Новые подробности

14 августа исполняется три года с момента, когда история черной бухгалтерии Партии регионов переросла в проблемы Пола Манафорта. Жарким дней в разгар предвыборной кампании в США, 14 августа 2016 года в газете Нью-Йорк Таймс вышла сенсационная статья журналиста Эндрю Кремера: фамилия главы избирательной кампании Трампа Пола Манафорта значится в записях нелегальных платежей черной бухгалтерии Партии регионов...

Мой ответ Луценко

Генпрокурор Юрий Луценко собрал брифинг, где начал отнекиваться от того, что цепляется за власть. Он также начал рассказывать, что я очень обидел частного адвоката Трампа Рудольфа Джулиани (не понятно, чем)...

''Американские горки'' Луценко. Украину втянули в предвыборную войну. Документ

Новые подробности той игры, которую устроили генпрокурор Юрий Луценко и частный адвокат президента США Дональда Трампа Рудольф Джулиани. Они выстроили целую конспирологическую историю вокруг экс-вице-президента США Джозефа Байдена и экс-министра экологии Николая Злочевского, в результате чего кандидат от республиканцев должен был заполучить компромат на конкурента, а Луценко – получить рычаг для сохранения за собой должности...

Луценко кинув Україну під танки війни в Американській політиці

Усе своє життя, спочатку в журналістиці, а потім у політиці, я присвятив боротьбі з корупцією. Я за це отримував міжнародні нагороди та кримінальні справи, але не зраджував цим принципам...

''Кульгава качка'' Петро Порошенко: врятувати Медведчука та Ахметова

У Америці є спеціальний термін Lame Duck, тобто "кульгава качка". Це президент в ситуації, коли його наступник вже обраний на посаду, а сам він не має повної легітимності та добуває свої дні...

Бананова республіка Петра Порошенка

Днями у Вінниці відвідав ультрасучасний завод Kness. Він виготовляє панелі для сонячної енергетики. Понад 10 мільйонів доларів інвестицій. Півтори тисячі робочих місць...