17 серпня 2014, 22:01

Не буває ідеальних реформ, треба їх просто почати робити

Ультиматум Правого Сектору щодо МВС є серйозним сигналом.

Це лише з першого погляду можна відповісти Ярошу: кадрові проблеми МВС не є компетенцією Президента, а вирішуються в рамках коаліційного Уряду. Ідіть, мовляв, на вибори до ВР, перемагайте і міняйте ситуацію.

Але ж ми добре знаємо, що Правий Сектор – голос тих, кого не почули. І до, і після революції. Можна любити чи не любити радикалів, але в нинішній ситуації народного збурення поверхові, а тим більше – зверхні відповіді – неприйнятні.

1.Насправді кадрова ситуація в МВС – критична. Ті сумнівні призначення, що були прийнятні в перші тижні після Революції, вже ніяк не влаштовують людей зараз. Особливо це стосується фактів причетності частини керівної ланки до репресійного режиму Януковича – від організації тітушок до викрадення і вбивств активістів Майдану. Якими б незамінними не здавалися ці особи – їх час позбутися. І покарати.

Несила вже мовчати і про партійні квоти в МВС, які перетворилися у бездонні партійні каси при кадрових рішеннях. Вже місяців два всі знають про конкретного головного касира, але мовчать, бо ж – війна. Тим часом у Міністра небагатий вибір – або вирізати цю пухлину, або взяти її на себе.

2. Ще однією проблемою є здатність виявляти злочини в незалежності від політичної кон'юктури. Хто б не вкрав – має відповісти. А показова боротьба з одними при вседозволенністю інших не могла не привести до ультиматуму. І правда: якщо можна красти на рефінансуванні чи в Мінтрансі, то чому не можна зловживати з нафтою?

Відповіддю має стати комплексна робота силовиків по знищенню усіх мафіозних межигірських схем, а не поступовій заміні власників доїльних апаратів.

Тільки тоді силовики отримають моральну підтримку суспільства в боротьбі з окремими революціонерами, які пішли на порушення закону.

3. І, нарешті, головне. Не можна постійно відкладати системну реформу МВС, цього перефарбованого НКВС, посилаючись на війну. Саме зараз, поки не забетонувалася нова номенклатура, треба приймати закон про Національну поліцію, який деполітизує відомство, введе детектори брехні і право провокувати хабар щодо нових співробітників відомства.

Треба змінити порядок проходження служби і унеможливити таку кількість генералів та полковників. До речі, на День Незалежності знову планується нові генеральські звання!

Треба надати право місцевим органам влади впливати на призначення і зняття керівників дорожної поліції, патруля, дільничих, мрев і міграційної служби. Невже з Києва видніше?

Треба відкрито оголосити про порядок внутрішньої амністії тим бійцям спецпідрозділів, які використовувалися Януковичем, але мають можливість довести вірність Україні на передовій. Не можна одночасно поливати вчорашній Беркут чи Гепард лайном і одночасно чекати від них геройства в боях.

Треба ліквідувати УБОЗ, який переміг бандитів у 90-их і зайняв їх місце. Цей раніше елітний підрозділ варто перенацілити на сепаратистів та терористів.

Багато ще чого треба. І можна звично завести коломийку, чий підхід краще і звести все до персоналій.

Але Каха Бенукідзе правий: не буває ідеальних реформ, треба їх просто почати робити.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Сергій Бей-Безпалько _ 17.08.2014 23:31
IP: 93.73.27.---
Цілком згоден з Юрієм Луценком. Але все написане стосується не лише МВС, але й всієї побудованої в Україні системи влади. Все більше починає здаватися, що цю будівлю можна "реконструювати" ли ше з допомогою доброї порції вибухівки під фундамент. Натомість бачимо переважно лише косметичне шпаклювання і перефарбування стін в більш веселі кольори. Ось тільки людям в країні не до веселощів!
Невже хтось сподівається знову повторити "трюк 2005 року", коли бандити замість тюрем лише трохи посунулися, дозволивши вмоститися в свої крісла ще й декільком особам з когорти "вождів революції"?
Ось тільки між 2005 і 2014 роками не просто період в 9 років, але й подорослішання суспільства, а ще кров і тисячі смертей. Панове політики, ви маєте вже інший народ: одумайтеся!
djtel _ 17.08.2014 23:31
IP: 91.231.240.---
Peter Blood:
Та шарни вже інфу, гдє абітаєшь, гдє твая нора?

А ти по IP пробий! Хі, хі. Чи TOR не пробивається?
Yevgen Naum _ 17.08.2014 23:30
IP: 95.133.252.---
Так а хто не давав робити реформи, коли ви були міністром, пане Луценко. Завжди чекаємо що хтось, а ми підкажемо як. Нехай дурні беруть відповідальність, а ви пересидете з Петею, поки в раду зайдете. Егеж?
Beemon _ 17.08.2014 23:29
IP: 37.115.220.---
Яна Якимцова:
Beemon:
Ну и имя этого борющегося героя какое?
по поводу Порошенко я с вами спорить не буду так как сама пока не вижу изменений в лучшую сторону но надежда у меня все таки есть.
Я не Югик-проститут-ЗАТОВОДИНТУР, не собираюсь за кого-то агитировать. Отмечу только, что мне жаль народ, который голосует за педераста Ляшко или человека, который свихнулся на деньгах.
djtel _ 17.08.2014 23:28
IP: 91.231.240.---
Яна Якимцова:

Помиляєтеся, безгрошів'я – це не до Пітера, тому ЩО у нього все Є (окрім товариша, жінки, флага та Родіни).
Яна Якимцова _ 17.08.2014 23:27
IP: 134.249.246.---
Модераторы, вы же следите за перепиской читателей, забаньте Peter Blood!
djtel _ 17.08.2014 23:24
IP: 91.231.240.---
Beemon:
Яна Якимцова:
Beemon:
За кого вы голосовали на президентских выборах?
Я голосовал за того, кто безусловно довел бы дело Майдана до конца. Я голосовал за того, кто так дал бы по печени алигархам, всем! алигархам – и шоколадным и угольныи и металлическим – что они бы в очереди стояли с бабками на поддержку священной войны против рашистов.

Я, правильно Вас зрозумів, значить НЕ ЗА КОГО.
Владимир Калиновский _ 17.08.2014 23:24
IP: 37.229.199.---
А где "Апачи"????)))))))
Яна Якимцова _ 17.08.2014 23:23
IP: 134.249.246.---
Beemon:
Ну и имя этого борющегося героя какое?
по поводу Порошенко я с вами спорить не буду так как сама пока не вижу изменений в лучшую сторону но надежда у меня все таки есть.
djtel _ 17.08.2014 23:22
IP: 91.231.240.---
Peter Blood:
djtel:
===
Дятлику броварський, "Et tu BRut contra Me?" А такий милий і цікавий з тебе був співбесідник, а зараз реально скурвився (видно зараза від Якімцьової розповсюджеється і в твоїх Броварах)...Зле, хлопче!
Ну, це з якого берегу дивитися – можливо хтось і скурвився, а хтось завжди був курвою, хоча цього і не помічав.
Яна Якимцова _ 17.08.2014 23:20
IP: 134.249.246.---
djtel:
Peter Blood:
djtel:
Peter Blood:

Да, нічого ви НЕ маєте – НІ флага, НІ Родіни, цю туфту "бо маю за ЩО " в яслях розповісте, там є вільні вуха. А те, що ТРОЛЬ ви ЖИРНИЙ, то ТАКІ ДА!
Воно тут сидить щоденно. Нормальна людина, яка має роботу не може тут сидіти вічно. Він вже писав про проблеми, які саме його стосуються: відсутність особистого життя, безгрошівя і так далі. негатива у нього дуже багато бо воне дер...мо. Вот і всі пояснення. Він давно наривається на те, щоб йому дав нормальний мужик в морду.
Beemon _ 17.08.2014 23:19
IP: 37.115.220.---
Яна Якимцова:
Beemon:
За кого вы голосовали на президентских выборах?
Я голосовал за того, кто безусловно довел бы дело Майдана до конца. Я голосовал за того, кто так дал бы по печени алигархам, всем! алигархам – и шоколадным и угольныи и металлическим – что они бы в очереди стояли с бабками на поддержку священной войны против рашистов.

Эти подонки с деньгами ведь ничего, кроме денег не видят. Там, где пахнет деньгами они лезут, как мухи нга гов-но, ничего не соображая. Петюнчик уже весь вывалялся в нем. И конец ему придет вместе с концом войны.
djtel _ 17.08.2014 23:18
IP: 91.231.240.---
Beemon:
Югик Луценко:
"Треба відкрито оголосити про порядок внутрішньої амністії тим бійцям спецпідрозділів, які використовувалися Януковичем, але мають можливість довести вірність Україні на передовій. Не можна одночасно поливати вчорашній Беркут чи Гепард лайном і одночасно чекати від них геройства в боях."

Нах они, подонки, нам нужны? У нас достаточно обученных патриотов, чтобы смести рашистскую нечисть. Просто нужно избавиться от гадов в руководстве. И от политиков-проститутов. Таких, как Югик.
У Ваших доводах Є доля логіки та істини.
Izya Izralevich _ 17.08.2014 23:18
IP: 109.86.127.---
назначить терещука начальником милиции киева...это плевок всему майдану... как говорят в народе кто при немцах жил и сейчас живет...
Vladimir Polyakov _ 17.08.2014 23:18
IP: 37.73.222.---
P.S.Хотя вряд ли,у Хлудова хоть задатки совести и чести был,а у этого чекиста...Сейчас большая часть этих плешивых обезьян из Крыма переместились в программу Соловьева,где вновь несут несусветный бред.Вот,б...ь,страна,вот народ...
Яна Якимцова _ 17.08.2014 23:09
IP: 134.249.246.---
djtel:
Peter Blood:

Ось, бачите Пітер, Яні і наливають, і закусить дають – а Вам, як палковніку – никто не наливает.
Не реагируйте на этого убогого. Оно грубит здесь всем. Почему модераторы его не банят
Beemon _ 17.08.2014 23:09
IP: 37.115.220.---
Югик Луценко:
"Треба відкрито оголосити про порядок внутрішньої амністії тим бійцям спецпідрозділів, які використовувалися Януковичем, але мають можливість довести вірність Україні на передовій. Не можна одночасно поливати вчорашній Беркут чи Гепард лайном і одночасно чекати від них геройства в боях."

Нах они, подонки, нам нужны? У нас достаточно обученных патриотов, чтобы смести рашистскую нечисть. Просто нужно избавиться от гадов в руководстве. И от политиков-проститутов. Таких, как Югик.
djtel _ 17.08.2014 23:09
IP: 91.231.240.---
Peter Blood:
djtel:
Peter Blood:

Ось, бачите Пітер, Яні і наливають, і закусить дають – а Вам, як палковніку – никто не наливает.
===
Дятлику, я вже не раз казав, що "Сам п"ю, сам гуляю, сам си стелю, сам лягаю..." (бо маю за ЩО)
Да, нічого ви НЕ маєте – НІ флага, НІ Родіни, цю туфту "бо маю за ЩО " в яслях розповісте, там є вільні вуха. А те, що ТРОЛЬ ви ЖИРНИЙ, то ТАКІ ДА!
Яна Якимцова _ 17.08.2014 23:07
IP: 134.249.246.---
Beemon:
За кого вы голосовали на президентских выборах?
Vladimir Polyakov _ 17.08.2014 23:05
IP: 37.73.222.---
Эх,Юрий,слова,слова...Т.к.не подвержен кремлевскому пропагандистскму яду,то часть Сб.и Вс.посвящаю просмотру и анализу "их"брехни.По-выражению Э.Людоедовой-ЖУТЬ!Крым...Облезлые политические павианы,проститутки от кинематографии,искусства и прочие,преданно внимающие "императору",который озабочен единственно-сохранением своей власти и наворованного,ибо все остальное-от лукавого и просто болтовня.Раз"Он"дал понять всему миру,что Крым не вернет+новое оружие,то нам надо немедленно начать процедуру вступления в НАТО.Никаких компромиссов.Надеюсь,вскоре"Верх.Правитель" будет искать их в пекле...с Сатаной.Но а до этого желаю,чтобы этот Верх.прав.-Путин до конца жизни был мучим кошмарами,как генерал Хлудов из "Бега"...А мы все болтаем...
Игорь Овдей _ 17.08.2014 23:02
IP: 74.125.18.---
Шановний Юрій Віталійович, Ви викликали в мене велику повагу, коли розповідали про насущне в контексті "третьої Української республики". Але зараз, читаючи Ваші публікації, я бачу, що в Вас знову починає брати верх "політик". Звичайний політик. Я розумію, що це дуже не просто, але пригадайте те відчуття світогляду, що було в Вас рік, два тому. На мій погляд, тоді Ви відчували себе ліпше, ніж зараз.
Яна Якимцова _ 17.08.2014 23:01
IP: 134.249.246.---
Logic2009:
Peter Blood:
ХАМамське відроддя, Ваш ХАМ втік.
Чия б корова мичала, а Ви би заткнулись,
а не "тикали" б, і давали би всім поради.
Ви це помітили дуже точно! цей дебіл загадив усі коментарі.
djtel _ 17.08.2014 23:00
IP: 91.231.240.---
Peter Blood:

Ось, бачите Пітер, Яні і наливають, і закусить дають – а Вам, як палковніку – никто не наливает.
Денис Русак _ 17.08.2014 23:00
IP: 95.158.48.---
Луценко, Вы подлец и мерзавец! Вы гнилой до костного мозга, я помню Вас непорядочного еще в СПУ – как там, построили социализм в своей семье!?? Хочу увидеть список купленной техники (кроме уже "купленных" Апачи) инвест фондом Петяводинтуртричасаато Prime Assets Capital. Ответственный за публикацию списка агитатор-провокатор и продажный приспособленец Луценко!
Beemon _ 17.08.2014 22:59
IP: 37.115.220.---
Если бы не война, то Шоколадного Майдан-3 уже смел бы вместе с его конфетками и бизнесовыми хапугами, которыми он умудрился заполонить даже руководство силовым блоком.

Меня удивляет, что он оказался таким тупым, что не понимает, насколько высок сейчас накал в обществе, которое в любой момент готово пойти на любые радикальные меры ради того, за что стоял майдан.

Он нихе-ра не хочет менять! Все и все остаются на своих местах, н-и-ч-е-г-о не делается!
Доиграешься, Петюнчик!

А на твоем месте Югик, я бы тихонько помалкивал. ЗАТОВОДИНТУР ты наш. Падло!

Хотів би побачити вердикт бійців на "скаргу" Яременка

Якщо слуга народу, який ніколи не бував на фронті, обсміює 6 млрдну допомогу Порошенка для ЗСУ, послати його нах – по-моєму, логічно. Тим більше – після того, як лідер слуг, пан Зеленський, почав свою політичну карʼєру з того, що послав з екрана ТБ усю Верховну Раду і окремо взятого депутата, цитую – "до сраки"...

Не на часі політичні справи проти військових

Від початку Великої війни між військовими і політиками існував неоголошений договір: аналіз правильності управлінських рішень (крім корупції та держзради) залишимо на після війни...

Мобілізація: хто хоче – робить, хто не хоче – шукає винних

Якщо ви спитаєте командирів на Донецькому фронті, яка головна проблема у військах, ви почуєте однакову відповідь: некомплект особового складу...

"Санції – це х...ня", каже нам влада

Москва просить команду Трампа прийняти її делегацію для обговорення американських санкцій проти російських танкерів. 60% російських морських поставок нафти йде через Балтійське море, яке останнім часом стало натівським озером...

Пожежі у Лос Анжелесі – рімейк нашої трагедії 2019

Читаю американські медіа про пожежі у Лос Анжелесі. І бачу рімейк нашої трагедії 2019 року. Попри наростання пожеж за останні 10 років у Каліфорнії, спочатку вигнали досвідченого керівника пожежної служби...

Нам потрібні професіонали на чолі держави

1. Останнім часом ми постійно чуємо, що для припинення війни нам потрібні гарантії безпеки. Головною гарантією називається НАТО. Це розуміння та їм би в голови у 2019-му, коли Зеленський називав НАТО рудиментом Холодної війни, з якого скоро вийде Німеччина і Франція...